Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kende je nog niet? Toen je hier al eerder aan het posten was
ik wil wel met een rits... ik weet niet hoe dat heet dan...quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoodie is een trui met capuchon zonder rist
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik wil wel met een rits... ik weet niet hoe dat heet dan...
Sweatshirts?
de één noemt het zo en de ander noemt het weer anders.. googel maar eens naar hoedies
https://www.google.com/se(...)mgdii=44rrPI9jwmlEvM
dus who care's
Vest gewoon denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik wil wel met een rits... ik weet niet hoe dat heet dan...
Sweatshirts?
de één noemt het zo en de ander noemt het weer anders.. googel maar eens naar hoedies
https://www.google.com/se(...)mgdii=44rrPI9jwmlEvM
dus who care's
oh... en ik niet...quote:
Nee, maar een hoody vind ik niets.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
zit jij de hele dag netjes opgedirkt thuis?![]()
ik niet hoor
dan noem je het een vest... klaarquote:
Ik heb ze ook het liefst met rits.quote:
en als je het koud krijgt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar een hoody vind ik niets.
Heb gewoon een makkelijke broek aan en een shirtje
Meh... zwaar teleurgesteld.. dat welquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind ze niet eens mooi.
Nee,niet zo doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:01 schreef FANNN het volgende:
[..]
Meh... zwaar teleurgesteld.. dat wel![]()
Proostquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:02 schreef FANNN het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over![]()
Ik ga koffie drinken
Ik heb het niet snel koud, loop zomer en winter met shirts met krote mouwen. Ik heb vesten en van die omslagdoeken mocht ik het even koud krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
en als je het koud krijgt?
dan pak je een vessie?
Of niet? eg meteen een trui?
Ik heb 2 heel mooie.1 van Oxbow en 1 van Paul&Shark.quote:
'n beetje druk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:39 schreef Dotteke het volgende:
@:Gebrokenglas geen koffie vanmorgen?
Dat je ademhaling beter gaat tijdens je slaap denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
De laatste tijd heb ik mijn apneu onder controle. Zat op 1,1 maar wat dat betekent, geen idee.
Heer GG.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ruik ik koffie? Ja warempel. Lekker.
[..]
'n beetje druk.
Slaap met een cpap apparaat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je ademhaling beter gaat tijdens je slaap denk ik.
Weet ik,en het werkt dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaap met een cpap apparaat.
Een ananasplant schijnt ook te helpen.... las ik hier van de weekquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaap met een cpap apparaat.
Hey GGquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ruik ik koffie? Ja warempel. Lekker.
[..]
'n beetje druk.
U ook een goedemaandagmorgen.quote:
Dat je 1,1 ademstop per uur hebt. Dat is uitstekend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
De laatste tijd heb ik mijn apneu onder controle. Zat op 1,1 maar wat dat betekent, geen idee.
Ja, 2e bakkie. Of misschien de 3e alquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG
Ja soms kan dat gebeuren dat je druk bent
Maar je bent er
Naast je bed zetten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Een ananasplant schijnt ook te helpen.... las ik hier van de week
IK ben de tel alweer kwijtquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 2e bakkie. Of misschien de 3e al
En bij jou ook onder controle? Las laatst dat je het ook hebt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat je 1,1 ademstop per uur hebt. Dat is uitstekend.
Ik schijn ook aardig apneu te hebben maar een plant gaat niet helpen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op je slaapkamer iig .. Schijnt 's nachts extra zuurstof af te geven..
O nooit geweten dat lijkt mij prettiger dan een maskerquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, zit meestal zo rond de 3. Goed zatquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En bij jou ook onder controle? Las laatst dat je het ook hebt?
Oh mooi als dat goed genoeg is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zit meestal zo rond de 3. Goed zat
Heb jij ook een masker?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zit meestal zo rond de 3. Goed zat
Hele ananas jungle in je slaapkamerquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schijn ook aardig apneu te hebben maar een plant gaat niet helpen.
Even opgezocht schijnt dus niet zo te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en je bent er ook heel moe van hoor ik van verschillende die het hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef mootie het volgende:
Als je apneu hebt moet je er iets aan doen. Haske link om het te laten gaan.
Je raad mijn gedachten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hele ananas jungle in je slaapkamer
OK..quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even opgezocht schijnt dus niet zo te zijn.
Zuurstof
Wat wel klopt is dat de ananasplant op een andere manier zuurstof uitstoot dan de meeste andere planten. Volgens Theo Elzenga, hoogleraar ecofysiologie van planten aan de Rijksuniversiteit Groningen, gaat het maar om een kleine hoeveelheid zuurstof.
Snurken wordt veroorzaakt doordat tijdens de slaap de tong verslapt. Deze zakt weg en verkleint zo de luchtweg. Deze vernauwing zorgt voor trillingen: het snurkgeluid. De concentratie zuurstof heeft geen invloed op het snurken. Ook het luchtzuiverende effect zorgt niet voor minder snurken.
Een mooie ananasplant kan de slaapkamer misschien opfleuren, maar tegen snurken helpt het niet.
Ja, want je wordt honderden keren wakker per nacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je bent er ook heel moe van hoor ik van verschillende die het hebben
Okee,je weet vast wel waar mijn apneu aan ligt,soms bijna een minuutquote:
Dat is inderdaad niet lekker. Een ex van mij had het ook. Het is doodeng om daar naast te liggenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want je wordt honderden keren wakker per nacht.
Dat heb ik dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet lekker. Een ex van mij had het ook. Het is doodeng om daar naast te liggen
Dan snurken ze heel anders dan snurken en dan ineens valt het stil en geen ademhaling meer. Ik vond het doodeng
Verslapte spieren door drank?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,je weet vast wel waar mijn apneu aan ligt,soms bijna een minuut
De diagnose pas 3 jaar, maar vermoedelijk al jaren. Ze kwamen er alleen niet achter omdat ik in geen enkele risicogroep zit.quote:
Wat Dot net post klopt helemaal,en ja alcohol heeft er mee te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Verslapte spieren door drank?
Kan van alles zijn.
Gelukkig wel op tijd dan, mij hebben ze er nooit naar onderzocht en zit wel in een risico groep en slaap echt heel slecht zo vaak wakker in de nacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
De diagnose pas 3 jaar, maar vermoedelijk al jaren. Ze kwamen er alleen niet achter omdat ik in geen enkele risicogroep zit.
Daar moet je dus niet mee blijven rondlopen. Enorm schadelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat Dot net post klopt helemaal,en ja alcohol heeft er mee te maken.
Maar zit je in een risicogroep voor apneu.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel op tijd dan, mij hebben ze er nooit naar onderzocht en zit wel in een risico groep en slaap echt heel slecht zo vaak wakker in de nacht.
Alcohol niet, die andere twee zou kunnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zit je in een risicogroep voor apneu.
Is meestal alcohol, leeftijd, overgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |