Ik ben hier.quote:
Ik ook niet, vind ze niet eens mooi.quote:
Mag over een paar dagen weer naar DTS.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie het.. las dat je een ban had.
Nou da's hetzelfde toch... dan neem jij een vest en ik mijn hoodie maar wel eentje met een rits voor als jequote:Op maandag 30 augustus 2021 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij nu meer dat ik casual draag omdat het kan.
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag over een paar dagen weer naar DTS.
Ja skeet,dat noem ik ook een vest.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:52 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou da's hetzelfde toch... dan neem jij een vest en ik mijn hoodie maar wel eentje met een rits voor als je
ineen een opvlieger krijgt :
Ik mag hier posten ,dat is al iets.quote:
zit jij de hele dag netjes opgedirkt thuis?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind ze niet eens mooi.
Deze dame weet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoodie is een trui met capuchon zonder rist
Indd. kan hier lekker gezellig kletsenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag hier posten ,dat is al iets.
Ook al een paar nieuwe users ontmoet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Indd. kan hier lekker gezellig kletsen
Die kende je nog niet? Toen je hier al eerder aan het posten wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook al een paar nieuwe users ontmoet.
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kende je nog niet? Toen je hier al eerder aan het posten was
ik wil wel met een rits... ik weet niet hoe dat heet dan...quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoodie is een trui met capuchon zonder rist
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik wil wel met een rits... ik weet niet hoe dat heet dan...
Sweatshirts?
de één noemt het zo en de ander noemt het weer anders.. googel maar eens naar hoedies
https://www.google.com/se(...)mgdii=44rrPI9jwmlEvM
dus who care's
Vest gewoon denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik wil wel met een rits... ik weet niet hoe dat heet dan...
Sweatshirts?
de één noemt het zo en de ander noemt het weer anders.. googel maar eens naar hoedies
https://www.google.com/se(...)mgdii=44rrPI9jwmlEvM
dus who care's
oh... en ik niet...quote:
Nee, maar een hoody vind ik niets.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
zit jij de hele dag netjes opgedirkt thuis?![]()
ik niet hoor
dan noem je het een vest... klaarquote:
Ik heb ze ook het liefst met rits.quote:
en als je het koud krijgt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar een hoody vind ik niets.
Heb gewoon een makkelijke broek aan en een shirtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |