Als ie er vanaf de bank 20 weet te maken en je daarmee kampioen wordt…prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:28 schreef TehRocks het volgende:
Luuk de Jong een megasalaris geven voor de bank
Schmidt zelf. Net live in een interview.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bron?
PSV schijnt hem te willen huren met optie tot koop.
Ah, niet gezien. Zit naar Liverpool - Chelsea te koekkeloeren. Mis dus ook de eerste 20 minuten van PSV.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schmidt zelf. Net live in een interview.
Ondertussen in het Philipsstadion: 1-2.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach joh, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Je mocht al blij zijn dat Madueke mee kon doen na die tik op de enkel 3 dagen ervoor. Dat hij niet fit oogde en daardoor gewisseld werd voor Vertessen is dan ook een logische wissel. Vertessen is geen geweldenaar nee, maar een krappe selectie met matige bank kun je Schmidt niet aanrekenen.
Obispo voor Boscagli is ook geen verkeerde wissel net als Teze voor Max.
Dinsdag was vooral een collectief falen, alleen Gakpo haalde zijn niveau.
Niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:10 schreef PSVCL het volgende:
Wat een openingsfase
Niks te merken van een CL kater
Dat mag ik hopen, anders mag Schmidt zijn koffers zo langzamerhand wel eens gaan pakken. Mag ie sowieso wel van mij.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders mag Schmidt zijn koffers zo langzamerhand wel eens gaan pakken. Mag ie sowieso wel van mij.
Die 2-2 was wel pure klasse van ons aller PSV jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 lucky goals van Groningen
PSV is heer en meester
Beetje makkelijk scoren wel, tot de 1-1 na een persoonlijke fout was PSV heer en meesterquote:
Ondertussen heb je er gewoon thuis 2 tegen gehad, tegen fucking Groningen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren wel, tot de 1-1 na een persoonlijke fout was PSV heer en meester
Volgens mij hebben ze de wond gehecht met naald en draadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:37 schreef tja77 het volgende:
4! Minuten om binnen de lijnen 1 fucking pleister te plakken. Kan dat niet buiten het veld?
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondertussen in het Philipsstadion: 1-2.
Twee persoonlijke fouten, lijkt mij sowieso niet de bedoeling nee. En Teze slapquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondertussen heb je er gewoon thuis 2 tegen gehad, tegen fucking Groningen.Dat kan je echt alleen nog maar recht lullen als je er zelf nog 4-5 bij trapt
En dat moet pers binnen de lijnen? Kon die knakker plotsklaps niet meer lopen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de wond gehecht met naald en draad
Dat Schmidtie er gewoon niks van bakt, krijgt weer het elftal niet op scherp en het chagrijn spat er vanaf bij de spelers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Het wisselbeleid van Schmidt waar je je zo druk om maakte? Madueke laat al een half uur weer geen ene kut zien.
Ah ja, dat is Schmidtie z’n schuld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat Schmidtie er gewoon niks van bakt, krijgt weer het elftal niet op scherp en het chagrijn spat er vanaf bij de spelers.
Het is gewoon een totaal niet-inspirerende trainer. Dat heeft hij afgelopen dinsdag ook weer uiterst pijnlijk laten zien en dat dat werkt dat door in wedstrijden als dit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is Schmidtie z’n schuld?
Een elftal op scherp krijgendat ligt toch echt aan de spelers in het veld. Of dacht je dat Schmidtie heeft gezegd, doe maar rustig aan, de wedstrijden na een Europese wedstrijd leveren nooit problemen op.
De spelers gaan halfbakken de duels aan en leveren -tig ballen in. Maar dat moet natuurlijk van Schmidtie?
Beste versterking van deze zomer denk ik.quote:
Jij hebt onder hem gespeeld? Hoe kun je dat nou weten? Ben jij het dikke Mo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een totaal niet-inspirerende trainer. Dat heeft hij afgelopen dinsdag ook weer uiterst pijnlijk laten zien en dat dat werkt dat door in wedstrijden als dit.
Als de spelers niet meer in je geloven (en ik denk dat we dat punt al wel voor minstens de helft van de selectie hebben bereikt), dan moet je gewoon opstappen. Dat gaat natuurlijk geen speler voor de camera zeggen in deze fase maar het spel spreekt voor zich.
Ik geloof dat we het niet met elkaar eens zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij hebt onder hem gespeeld? Hoe kun je dat nou weten? Ben jij het dikke Mo?
Knap dat jij kunt bepalen of spelers wel of niet in hem geloven.
Het spel is ruk en dat is logisch.
Gelukkig zijn de spelers chagrijnig, het zou pas kut zijn als ze hier vrolijk dartelend aan het voetballen waren. 4 Dagen geleden een grote kans op CL voetbal laten liggen.
Niks aan de hand .. zei het toch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 2-2 was wel pure klasse van ons aller PSV ja
Ja, gewoonweg FANTASTISCH!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Mwene > Max
[..]
Niks aan de hand .. zei het toch.
Buiten die 2 lucky doelpunten van FCG gewoon een prima pot van PSV
sangare is wel wat minder vandaag.
Ten Hag, daar spat pas enthousiasme van af. Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een totaal niet-inspirerende trainer. Dat heeft hij afgelopen dinsdag ook weer uiterst pijnlijk laten zien en dat dat werkt dat door in wedstrijden als dit.
Als de spelers niet meer in je geloven (en ik denk dat we dat punt al wel voor minstens de helft van de selectie hebben bereikt), dan moet je gewoon opstappen. Dat gaat natuurlijk geen speler voor de camera zeggen in deze fase maar het spel spreekt voor zich.
Houd toch opquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Mwene > Max
[..]
Niks aan de hand .. zei het toch.
Buiten die 2 lucky doelpunten van FCG gewoon een prima pot van PSV
sangare is wel wat minder vandaag.
Wie heeft het over ten Hag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ten Hag, daar spat pas enthousiasme van af. Laat me niet lachen
En dat is niet erg toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het niet met elkaar eens zijn.
Wat bazel jij nou toch allemaal?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na de wedstrijd krijg je de pass acc. van Sangar te zien en blijkt dat die met 86% de hoogste is van alle PSV spelers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Houd toch opWaardeloze pot vandaag. Verdediging onbetrouwbaar, elke lange bal is gevaarlijk. Buitenspelers hebben het totaal niet vandaag en ik dacht dat het niet mogelijk was maar Sangar levert zowaar ng meer ballen in dan normaal!
Met Schmidt als trainer had ik idd niks ander verwacht dan wat we nu te zien krijgen. Maar dat is dus mijn kritiek ook. De man krijgt zijn elftallen gewoon niet op scherp. Dat is niet iets van dit seizoen, dat is al sinds hij er is. Het is gewoon een tactisch en strategisch onbenul. En dat vertaalt zich uiteindelijk op het veld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is niet erg toch?
Ik vind jou alleen wat voorbarig met conclusies, anderzijds zul jij mij terughoudend daarin vinden.
Maar zeg eens eerlijk, had jij een vrolijk genspireerd elftal verwacht na de teleurstelling van afgelopen dinsdag? Ik vind het juist goed dat Schimdt met deze 11 is begonnen en iedereen (behalve PSVEL) verwachtte een lastige pot na dinsdag.
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het elftal (de eerste 11 dus) zijn goed, maar deze trainer gaat daar echt niet het maximale uit halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:59 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou toch allemaal?Deze helft is minder, maar los daarvan is PSV gewoon 50% beter dan vorig seizoen.
Schimdt is een goede trainer. Al die zeverzakken die voorbij vliegen zijn allemaal Derksen clonen...ook zo'n clown die denkt dat hij verstand van voetbal heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is niet erg toch?
Ik vind jou alleen wat voorbarig met conclusies, anderzijds zul jij mij terughoudend daarin vinden.
Maar zeg eens eerlijk, had jij een vrolijk genspireerd elftal verwacht na de teleurstelling van afgelopen dinsdag? Ik vind het juist goed dat Schimdt met deze 11 is begonnen en iedereen (behalve PSVEL) verwachtte een lastige pot na dinsdag.
Onder van Bommel en Cocu was het beter?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met Schmidt als trainer had ik idd niks ander verwacht dan wat we nu te zien krijgen. Maar dat is dus mijn kritiek ook. De man krijgt zijn elftallen gewoon niet op scherp. Dat is niet iets van dit seizoen, dat is al sinds hij er is. Het is gewoon een tactisch en strategisch onbenul. En dat vertaalt zich uiteindelijk op het veld.
Jesus wat een gelul..gooi die glazenbol weg, die is stukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het elftal (de eerste 11 dus) zijn goed, maar deze trainer gaat daar echt niet het maximale uit halen.
Mark my words: voordat we de Kerst aantikken is het gezeik en gejank binnen de spelersgroep om Schmidt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het elftal (de eerste 11 dus) zijn goed, maar deze trainer gaat daar echt niet het maximale uit halen.
Mark my words: voordat we de Kerst aantikken is het gezeik en gejank binnen de spelersgroep om Schmidt.
schei uit man, die wissels van Schmidt, die veroorzaken chagrijn, en dat doet hij gewoon keer. Je moet spelers wat zekerheid geven. Niet ze wisselen 'omdat ze wat moe overkomen' of wat hij dan ook lult.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onder van Bommel en Cocu was het beter?
Jij rekent dat de trainer aan, ik reken dat de spelers aan. Je kunt als trainer nog zo je best doen om je spelers op scherp te zetten, als ze er vervolgens met de pet er naar gooien, is dat toch echt de schuld van de spelers.
Schmidt heeft de uitstraling van een zak bintjes, maar dat zegt natuurlijk niks over hoe hij z’n spelers motiveert.
Maar niet over de trainer van Ajaxquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij hebt het over 'niet inspirerend'.
Welke wissel was precies kut?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
schei uit man, die wissels van Schmidt, die veroorzaken chagrijn, en dat doet hij gewoon keer. Je moet spelers wat zekerheid geven. Niet ze wisselen 'omdat ze wat moe overkomen' of wat hij dan ook lult.
Of wil je zeggen dat hoe hij tegen een Benfica de boel neer heeft gezet goed was?
En voor deprimerende gedachten ook. Allejezus zeg. Wees eens blij met wat we voorgeschoteld krijgen na 5 jaar betonvoetbal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar niet over de trainer van AjaxDaar is een ander topic voor.
Lammers???? wat the fuck..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
En nu? Doorschakelen naar Lammers/Dost?
Madueke heeft NIKS laten zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, Vertessen voor Madueke, dat zijn de briljante ingrepen van onze TRAINER.
Vergeleken bij wat we de afgelopen jaren gezien hebben zien we idd ontzettend veel meer voetbal, maar dat is meer ondanks dan dankzij Schmidt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En voor deprimerende gedachten ook. Allejezus zeg. Wees eens blij met wat we voorgeschoteld krijgen na 5 jaar betonvoetbal.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Madueke heeft NIKS laten zien.
Jij zou hem gewoon laten staan?
Je speelt liever met 10 man?quote:
Waarom? Ik vind Madueke een waanzinnig talent, maar als het even niet gaat dan mag hij toch gewisseld worden?quote:
Jazeker ..hij is bekafquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:21 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind Madueke een waanzinnig talent, maar als het even niet gaat dan mag hij toch gewisseld worden?
Gewoon laten zwoegen man, dat hoort bij de ontwikkelinning, kan ook uit het niks een goal maken. Dat zie ik Vertessen niet doen. Je kan hem ook na 70 minuten wisselen oid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:21 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind Madueke een waanzinnig talent, maar als het even niet gaat dan mag hij toch gewisseld worden?
Ik ook.quote:
Begrijp me niet verkeerd h, Madueke heeft meer voetballend vermogen in z’n kleine teen dan Vertessen in z’n hele lijf. Maar Madueke is nog piepjong, had een bliksemstart met erg veel speelminuten, en oogt gewoon minder scherp. En als je 3-2 voor staat en je weet dat Groningen moet komen, dan kan de snelheid van Vertessen verdomd goed van pas komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook.Maar VAR zegt van niet
Ik zeg ook niet dat Vertessen niks kan (al is het voornamelijk snelheid idd), maar ik zou een natuurtalent als Madueke idd gewoon wat meer laten worstelen. Hoort ook bij het voetbal en daar wordt hij een grote meneer van. Als je in de top van Europa wil spelen halen ze je ook niet naar de kant als je het even wat moeilijk hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd h, Madueke heeft meer voetballend vermogen in z’n kleine teen dan Vertessen in z’n hele lijf. Maar Madueke is nog piepjong, had een bliksemstart met erg veel speelminuten, en oogt gewoon minder scherp. En als je 3-2 voor staat en je weet dat Groningen moet komen, dan kan de snelheid van Vertessen verdomd goed van pas komen.
Niet te geloven, is gewoon een overtreding. Wat maakt het uit dat die bal 2 meter verder is, bal is nog gewoon in het spel. Hij voelde zich duidelijk te groot om z’n fout toe te geven.quote:
Onbegrijpelijk, waarschijnlijk gaat hij zeggen dat Gakpo al uit evenwicht was, maar ja… wat maakt het uit. De groninger is grof te laat, is ver van de bal en Gakpo kan niet vliegen om hem te ontwijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sow, dat vind ik wel een 100% strafschop eigenlijk na het bekijken van de beelden. In het veld zou ik 'm nooit geven maar als je die beelden 10 keer terugkijkt kan je volgens mij eigenlijk niks anders doen dat dat bal op de stip leggen.
Ja,dat dus, overtreding in de 16 is overtreding in de 16. Dus pingel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet te geloven, is gewoon een overtreding. Wat maakt het uit dat die bal 2 meter verder is, bal is nog gewoon in het spel. Hij voelde zich duidelijk te groot om z’n fout toe te geven.
Zakelijke overwinning na een zware midweekse wedstrijd, fysiek en mentaalquote:
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.
Buitenspel is buitenspel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Best kut dit voor Bruma, had het hem wel gegund.
Alsnog danquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Best kut dit voor Bruma, had het hem wel gegund.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef TehRocks het volgende:
psvcl is niet helemaal goed bij zn hoofd
heel het psv topic de hele tijd
Nou nou nou…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.
Lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou…
Je komt 1-2 achter en wint 5-2.
En dit na een domper van jewelste 4 dagen geleden en een trainer die er geen kut van kan.
Die gaat volkomen wappie nu Luuk de jong niet komt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef TehRocks het volgende:
psvcl is niet helemaal goed bij zn hoofd
heel het psv topic de hele tijd
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou…
Je komt 1-2 achter en wint 5-2.
En dit na een domper van jewelste 4 dagen geleden en een trainer die er geen kut van kan.
Ajax speelt in een kutwedstrijd 0-0 tegen FC Twente met 9 huurlingen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.
Doet ie toch ook niet. Je bent alleen iets te negatief soms vriend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.
Had na de ongelukkige 1-2 achterstand geen 1 keer het gevoel dat PSV punten zou laten liggen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar was je hier tegen puntverlies aangelopen. Nu scoor je echter gewoon vijf doelpunten. Dat is het grote verschil.
Kampioenen.
Godverquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leer Grrrrrrrr kennen, die doet dat eerste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt zeiken maar je kunt de punten ook koesteren.
Ik ben ook niet ontevreden over de resultaten. Maar mark my words: Schmidt en zijn 'wisselbeleid' gaat voor ontzettend veel gezeik zorgen dit seizoen, en dat gaat een negatieve weerslag hebben op de resultaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver![]()
Wie doet dat?
Wees blij dat ze tot het gaatje gaan, dit soort potjes ging voorgaande jaren verloren. Je wint, staat op 9 uit 3 en dat na een vrij intense Europese periode die je ook nog zonder blessures bent doorgekomen.
Je kunt zeiken maar je kunt de punten ook koesteren.
Pik! Daar ging m'n bier!quote:
Bek houwen pik.quote:
Eens, achterin lag vaak ontzettend veel ruimte.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verder merk je gewoon dat we achterin nog wat kwetsbaar zijn, vooral op de flanken is het nog niet wat het moet zijn. En Drommel maakt op mij nog een wat zenuwachtige indruk, maar ik heb wel het idee dat hij nog wel wat beter zal worden.
5-2 is een prima uitslag en ook gewoon een goede weergave van de verhoudingen. Dat je even 1-2 achter komt door fouten achterin verandert daar niets aan.
Wel met het correct aantal 'r-en' dan graagquote:
voor 3 of 4 versterkingen vind ik het ook wel wat kort dag, 1 verrassing kan nog wel natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:14 schreef tja77 het volgende:
Het blijft angstvallig stil op transfergebied.
Dikke Mo komt zeker niet terug maar heeft nog geen club. Luuk komt niet, en voor de rest een hoop spelers die niet gaan komen.
Vorig seizoen was de slotdag op de transfermarkt een zeer verrassende. Ik ben benieuwd wie er nog gaat komen.
Gerbrands heeft letterlijk gezegdquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:18 schreef PSVCL het volgende:
Die 3/4 versterkingen zouden waarschijnlijk komen als PSV CL had bereikt.. nu mag je blij je zijn als er uberhaupt een speler wordt aangetrokken
quote:De algemeen directeur wil duidelijk maken dat het toekomstplan van de Eindhovenaren niet in gevaar komt. "We hebben nu zelfs nog een bonus gekregen van vijf miljoen omdat we de verliezende partij in de play-offronde waren. Het beleid is op Europa League gebaseerd en hier lijden we op financieel gebied niet op. Verlengingen of eventuele transfers hebben er dan ook niks mee te maken.
Toon zegt weleens meer wat maar 20 miljoen meer of minder scheelt natuurlijk welquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gerbrands heeft letterlijk gezegd
[..]
Heb je hem al ooit op een leugen/onwaarheid kunnen betrappen? Volgens Toon was het 15 miljoen, en ja natuurlijk scheelt dat een slok op een borrel. Maar heb jij zekerheid dat die 15 miljoen in versterkingen zouden worden gestoken?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toon zegt weleens meer wat maar 20 miljoen meer of minder scheelt natuurlijk wel
Geen zekerheid natuurlijk maar het geeft je wel ietsie meer stootkracht als je die 15 miljoen bonus bij kan schrijven. In recente historie werd Guti pas gehaald nadat CL werd gehaald dat jaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je hem al ooit op een leugen/onwaarheid kunnen betrappen? Volgens Toon was het 15 miljoen, en ja natuurlijk scheelt dat een slok op een borrel. Maar heb jij zekerheid dat die 15 miljoen in versterkingen zouden worden gestoken?
Spelers moeten ook wel willen komen. En die bereidheid is een stuk groter als ze CL spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat was vantevoren ook al bekend toen. Want Lozano zou met hem in het team, veel beter renderen. Iedereen wist dat Guti alleen zou komen als CL gehaald zou worden. Al weet niemand zeker of hij niet was gekomen als PSV CL had misgelopen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:23 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Geen zekerheid natuurlijk maar het geeft je wel ietsie meer stootkracht als je die 15 miljoen bonus bij kan schrijven. In recente historie werd Guti pas gehaald nadat CL werd gehaald dat jaar.
Klopt maar dat neemt niet weg dat het een voorbeeld is van een transfer gekoppeld aan CL inkomsten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat was vantevoren ook al bekend toen. Want Lozano zou met hem in het team, veel beter renderen. Iedereen wist dat Guti alleen zou komen als CL gehaald zou worden. Al weet niemand zeker of hij niet was gekomen als PSV CL had misgelopen.
Nu spookt de naam van Luuk de Jong al weken rond, en zelfs na het mislopen van CL voetbal wilde PSV hem huren/kopen. Dus wat Toon zegt, lijkt gewoon te kloppen.
Opzouten nu!quote:
Als je na het bereiken van CL spelers aantrekt die anders onhaalbaar zouden zijn, dan snij je jezelf toch in de vingers met de salarissen van die spelers.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Spelers moeten ook wel willen komen. En die bereidheid is een stuk groter als ze CL spelen.
Daarbij geloof ik Toon op dit punt wel maar interpreteer ik het anders. Er wordt niet geanticipeerd op CL deelname, dat is al jaren zo na het bijna faillissement. Er worden geen spelers meer gekocht met de gedachte dat je ze kunt betalen omdat je toch wel n op de drie jaar cl geld binnenharkt.
Maar dat wil niet zeggen dat je, na het bereiken van de CL, dat wat je binnenhaalt aan geld niet incidenteel kunt investeren in nieuwe spelers. En ik denk dus echt dat het lijstje versterkingen er heel anders uit zou zien als we van Benfica hadden gewonnen.
Als je een contract afsluit voor een x-aantal jaren met een y-salaris, dan weet je toch of je dat gefinancierd kunt krijgen met je incidentele opbrengsten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je na het bereiken van CL spelers aantrekt die anders onhaalbaar zouden zijn, dan snij je jezelf toch in de vingers met de salarissen van die spelers.
15 Miljoen lijkt veel, maar een speler van 6-8 miljoen met een contract van 4 jaar a 1,5 miljoen per jaar, en je bent al 12-14 miljoen armer waarvan de helft te verrekenen is met die nmalige bonus CL.
Spelers aantrekken op basis van je begroting (EL) is verstandiger en daarmee zadel je je club niet op met torenhoge salarissen met spelers die alleen willen komen ballen voor of dankzij de CL. Wat denk je dat het salaris is/was van mannen als Tadic/Ziyech/Blind? Dat kan PSV zich niet veroorloven.
Spelers die je alleen maar kunt aantrekken dmv CL miljoenen, gaan echt niet voor een habbekrats aan salaris voetballen. Dus in het jaar dat je CL speelt doet het geen pijn aan de begroting (hoewel je dat jaar naar alle waarschijnlijkheid een flink deel al kwijt bent aan bonussen voor je huidige spelersgroep), de jaren erop dat je EL speelt des te meer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een contract afsluit voor een x-aantal jaren met een y-salaris, dan weet je toch of je dat gefinancierd kunt krijgen met je incidentele opbrengsten?
is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat je met 15 miljoen extra gewoon wat meer kan doen dan zonder?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spelers die je alleen maar kunt aantrekken dmv CL miljoenen, gaan echt niet voor een habbekrats aan salaris voetballen. Dus in het jaar dat je CL speelt doet het geen pijn aan de begroting (hoewel je dat jaar naar alle waarschijnlijkheid een flink deel al kwijt bent aan bonussen voor je huidige spelersgroep), de jaren erop dat je EL speelt des te meer.
Is het nou moeilijk om te lezen? Ik zeg letterlijk:quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat je met 15 miljoen extra gewoon wat meer kan doen dan zonder?
quote:en ja natuurlijk scheelt dat een slok op een borrel.
je had jezelf dus een boek aan geleuter kunnen besparen, je lijkt Toon welquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is het nou moeilijk om te lezen? Ik zeg letterlijk:
[..]
Dat geld wordt natuurlijk vooraf al geoormerkt. Een club als PSV gaat nooit transfergeld linken aan een bonus voor deelname aan een Europees toernooi.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toon zegt weleens meer wat maar 20 miljoen meer of minder scheelt natuurlijk wel
Je bent er maar druk mee h?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je had jezelf dus een boek aan geleuter kunnen besparen, je lijkt Toon wel
Tarado komt hier ons altijd graag al het slechte nieuws rondom PSV brengen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee h?
Voor iemand die niks met PSV heeft, pomp je best veel tijd en energie in deze reeks. Dat moet je helemaal zelf weten, maar je schijnt onderhand beter te weten wat er speelt bij PSV dan onze Toon.
Dus beter hou je je geleuter gewoon voor je en prop je je frustratie in je eigen clubje
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee h?
Voor iemand die niks met PSV heeft, pomp je best veel tijd en energie in deze reeks. Dat moet je helemaal zelf weten, maar je schijnt onderhand beter te weten wat er speelt bij PSV dan onze Toon.
Dus beter hou je je geleuter gewoon voor je en prop je je frustratie in je eigen clubje
noem het maar goed nieuws dan als je directeur zegt dat CL missen niet zo heel veel uitmaaktquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tarado komt hier ons altijd graag al het slechte nieuws rondom PSV brengen.
Dinsdag pas, toch?quote:
Natuurlijk zijn die spelers mogelijk duurder in salaris. Maar wie zegt dat dat salaris uit je EL-begroting moet komen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spelers die je alleen maar kunt aantrekken dmv CL miljoenen, gaan echt niet voor een habbekrats aan salaris voetballen. Dus in het jaar dat je CL speelt doet het geen pijn aan de begroting (hoewel je dat jaar naar alle waarschijnlijkheid een flink deel al kwijt bent aan bonussen voor je huidige spelersgroep), de jaren erop dat je EL speelt des te meer.
Ah, je zit gewoon te zuigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]Toon doet me een beetje aan deze man denken
[ afbeelding ]
maar altijd leuk als er toch mensen zijn die alles wat Toon zegt voor zoete koek aannemen
Wat ben je nou allemaal aan het bazelen joh?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem het maar goed nieuws dan als je directeur zegt dat CL missen niet zo heel veel uitmaakt
Ik bepaal zelf waar en wat ik post tenzij gemodereerd, dat jij op teentjes getrapt bent is mijn probleem uiteraard niet, als jij Toon geweldig vindt, prima dat vindt hijzelf ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, je zit gewoon te zuigen.
Wie zegt dat ik ALLES wat Toon zegt voor zoete koek aanneem?
Ga lekker naar je eigen clubtopic toe joh.
Als je 0 bewijs hebt dat iemand liegt, hou dan je betweterige gedrag voor je. Of kom met bewijzen waaruit blijkt dat Toon in z’n tijd bij PSV z’n afspraken/toezeggingen niet nakomt. Z’n boek kan hij wat mij betreft in z’n reet douwen, ik beoordeel hem als AD bij PSV, en dat doet hij naar behoren.
En dat vindt verder iedereen die PSV een warm hart toedraagt ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf waar en wat ik post tenzij gemodereerd, dat jij op teentjes getrapt bent is mijn probleem uiteraard niet, als jij Toon geweldig vindt, prima dat vindt hijzelf ook.
Toon werkt niet voor Ajaxquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:25 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En dat vindt verder iedereen die PSV een warm hart toedraagt ookwist je dat er ook een Ajax topic is?
Geloof hem nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf waar en wat ik post tenzij gemodereerd, dat jij op teentjes getrapt bent is mijn probleem uiteraard niet, als jij Toon geweldig vindt, prima dat vindt hijzelf ook.
Dat is veel te veel eer voor iemand die een zuignap uithangt. En een ander woorden in de mond legt.quote:dat jij op teentjes getrapt bent
Hier zo’n voorbeeld. Ik stel letterlijk dat ik vind dat hij het naar behoren doet.quote:als jij Toon geweldig vindt
Wederom zo’n aanname puur uit je onderbuik.quote:prima dat vindt hijzelf ook.
Een club die CL speelt is aantrekkelijker dan eentje die EL speelt. Maar dat staat los van de knaken die er beschikbaar zijn. Want ook zonder CL was er gewoon plek voor de Jong, echter had Luuk daar geen zin in.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom het zo moeilijk is om te begrijpen dat het halen van de CL invloed heeft op je transfers in de laatste weken van het window. Dat lijkt me toch zo logisch als wat.
Het is niet voor niets dat ze de dag na de uitschakeling ineens heel stellig zijn over dat de Jong niet komt. Die was bij kwalificatie gewoon wel gekomen, daar kun je vergif op innemen. Niet dat ik daar nou zo blij mee was geweest, maar toch.
En waar baseer je dat op?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een club die CL speelt is aantrekkelijker dan eentje die EL speelt. Maar dat staat los van de knaken die er beschikbaar zijn. Want ook zonder CL was er gewoon plek voor de Jong, echter had Luuk daar geen zin in.
Berichtgeving.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?
Maar daar blijkt niet uit dat de CL niet halen van invloed is op zijn beslissing.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Berichtgeving.
https://www.ed.nl/psv/psv(...)-eindhoven~ac2b651b/
Nope, ook niet dat er geen geld was toen CL niet gehaald werd. Maar ik denk wel dat Luuk ja had gezegd wanneer PSV CL groepsfase had gepakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar daar blijkt niet uit dat de CL niet halen van invloed is op zijn beslissing.
Dat is natuurlijk 100% speculeren. Ik denk dat de Jong liever tweede keuze is in Spanje dan bij PSV.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, ook niet dat er geen geld was toen CL niet gehaald werd. Maar ik denk wel dat Luuk ja had gezegd wanneer PSV CL groepsfase had gepakt.
Wat denk jij?
Ik vermoed ook wel dat Schmidt meerdere opties voorin wil. En in sommige gevallen kan Luuk de Jong de voorkeur krijgen boven Zahavi. Met Luuk kan ballen naar voren pompen best lucratief zijn. Maar ja, ik denk dat doorgaans Zahavi eerste keus zou blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk 100% speculeren. Ik denk dat de Jong liever tweede keuze is in Spanje dan bij PSV.
Ik vermoed namelijk dat Schmidt hem gewoon in de pikorde niet duidelijk boven Zahavi zal willen zetten. Dat wel of geen CL daar geen verschil in maakt.
En dat wil Luuk niet, want die wil in Oranje. En als tweede spits in een topcompetitie kan dat nog wel gebeuren, maar als tweede keus bij PSV?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook wel dat Schmidt meerdere opties voorin wil. En in sommige gevallen kan Luuk de Jong de voorkeur krijgen boven Zahavi. Met Luuk kan ballen naar voren pompen best lucratief zijn. Maar ja, ik denk dat doorgaans Zahavi eerste keus zou blijven.
Kinderen zien dit en voor je het weet hangt heel het stadion vol met bordjes.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hier kan ik echt ziedend om worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijk ziet Schmidt hem als eerste keus?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:29 schreef HowardRoark het volgende:
Alleen gaat zo'n jongen tweede spits spelen achter Zahavi? Dat lijkt mij toch niet. Die zal niet de bank van Benfica willen inruilen voor de bank van PSV.
als ze maar niet weer bij een type Mitroglou uitkomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mogelijk ziet Schmidt hem als eerste keus?
De Griekse Hallerquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze maar niet weer bij een type Mitroglou uitkomen
En Zahavi dan zeker op de bank met zijn topsalaris en prima statistieken? Dat gaat niet gebeuren. PSV heeft ook geen behoefte aan een nieuwe eerste spits, Zahavi zal er dit seizoen genoeg gaan maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mogelijk ziet Schmidt hem als eerste keus?
Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En Zahavi dan zeker op de bank met zijn topsalaris en prima statistieken? Dat gaat niet gebeuren. PSV heeft ook geen behoefte aan een nieuwe eerste spits, Zahavi zal er dit seizoen genoeg gaan maken.
Mitrogoalquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze maar niet weer bij een type Mitroglou uitkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Daar ben ik het ook mee eens. Tegelijkertijd vind ik hem ook niet overtuigend genoeg om vol op hem te vertrouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En Zahavi dan zeker op de bank met zijn topsalaris en prima statistieken? Dat gaat niet gebeuren. PSV heeft ook geen behoefte aan een nieuwe eerste spits, Zahavi zal er dit seizoen genoeg gaan maken.
Gorilla glass III tegen Gorilla glass Vquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Robben was gemaakt van sterker glas dan hij.
Waarom ruilt zo'n jongen CL voetbal in voor EL?quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Dat zou een fijne aanwinst zijn
Hij is dan ook nog niet binnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom ruilt zo'n jongen CL voetbal in voor EL?
Hij speelt niet bij Benfica. Trainer geeft voorkeur aan andere spitsen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Rik Elferink laats aan dat ie in september speelklaar is.. kwestie van wedstrijdfit worden denk ikquote:
PSV , big clubquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef PirE het volgende:
[..]
mag hij nog meedoen met jong?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Rik Elferink laats aan dat ie in september speelklaar is.. kwestie van wedstrijdfit worden denk ik
blijft altijd zonde, heb meer met een jongen die er alles voor doet maar door blessures het niet redt dan zo'n Mo die het eigenlijk opgeeft voor hij goed en wel begonnen isquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij hervat de groepstraining in november 2023.
rugnummer 7 ligt voor hem klaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Ihattaren naar Juventus gaat nu rond bij Italiaanse journalisten op Twitter.
laten we het hopen, oprotten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Jep, Sampdoria naar het schijnt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal wel direct verhuurd worden. Toch handig die connecties van Raiola.
Een hype op een ander forum, en dan hoop je hier een antwoord te krijgen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:50 schreef PSVCL het volgende:
Waar komt die Berischa hype vandaan op het PSV forum? neem welleens het transfer topic door en die clowns hebben het bijna een maand lang over Berischa.. waar slaat dat op?
Niet alleen op dat forum maar ook regelmatig onder twitter berichten van Rik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hype op een ander forum, en dan hoop je hier een antwoord te krijgen?
Mooi voor PSV, de gebruikwoordelijke strik erom heen en weg ermeequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Van wat ik hoor zou Berisha echt de perfecte vervanger zijn voor malen, staat er direct, en is precies het type spits die zahavi nodig heeft als concurrentie. Daarnaast ook zo'n beetje de beste vriend van ramalho.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:50 schreef PSVCL het volgende:
Waar komt die Berischa hype vandaan op het PSV forum? neem welleens het transfer topic door en die clowns hebben het bijna een maand lang over Berischa.. waar slaat dat op?
Hij heeft een permban daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hype op een ander forum, en dan hoop je hier een antwoord te krijgen?
Wat raar, hebben ze daar geen behoefte aan dergelijke kwaliteitsusers?quote:
Ik wou dat ik deze post 2 likes kon gevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat raar, hebben ze daar geen behoefte aan dergelijke kwaliteitsusers?
Namens @Gutanoth like gegeven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat raar, hebben ze daar geen behoefte aan dergelijke kwaliteitsusers?
Super spits, jammer dat het huur is waarschijnlijk, koop zal wel te duur zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vincigod dus. Nou, zeg t maar.
Hoevaak heb je hem zien spelen ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Super spits, jammer dat het huur is waarschijnlijk, koop zal wel te duur zijn
Ikzelf buiten een paar samenvattingen niet super veel, maar op het Benfica forum zijn ze iig behoorlijk mad dat hij gaat:quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoevaak heb je hem zien spelen ?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:37 schreef Gutanoth het volgende:
Ikzelf buiten een paar samenvattingen niet super veel
Altijd weer Ajax he het zit zo ontzettend diep bij jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ikzelf buiten een paar samenvattingen niet super veel, maar op het Benfica forum zijn ze iig behoorlijk mad dat hij gaat:
Waar haalt PSV geld voor een speler als Vincius?
Minder dan 25M is tragisch'
'Ontsla degene die waarschijnlijk de beste afmaker in de ploeg is ... pah ... geen commentaar.'
'als hij naar PSV gaat, scoort hij 50 goals'
'Het is de mogelijke deal.
Hij zal veel doelpunten maken in dit PSV.'
'Hierin zal PSV je reet vullen met goals.'
'Hij zal gemakkelijk 25+ goals maken in het aanvallende systeem van PSV.'
Mag ik even half zo enthousiast zijn als jullie een jaar geleden waren over flop Haller?
Ik kijk elke week naar Benfica en ik vind het echt een fantastische spits!quote:
eredivisie is een kuuroord voor spitsen die het even niet hadden dus zal vast goed komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk elke week naar Benfica en ik vind het echt een fantastische spits!
Alleen jammer dat ie vorig jaar bij Tottenham speelde.
Ik ook, duurde dan ook een tijdje voor ik doorhad dat het Vinicius Jnior van Real Madrid was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vincius is zo ongelooflijk goed geloof me nou maar, ik zag net een heel vaag filmpje op youtube echt alles ging er in en alle passes kwamen aan. Ongekend.
Oh god, wat gecompliceerd allemaal weer he, het kan ook nooit meer simpel tegenwoordig, nee laten we er voor de grap 2 vinciusjes van maken. Het zijn verschrikkelijke tijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook, duurde dan ook een tijdje voor ik doorhad dat het Vinicius Jnior van Real Madrid was.
Maakt er makkelijk 25 in Nederland. Die Jood lekker op de bank gooien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Paar keer in actie gezien voor Spurs, is een een fysiek sterkere versie van Zahavi,iemand die wel een bal kan vasthouden. Was 2 seizoenen terug nog topscoorder in de Portugese competitie.. prima aanwinst dus
Aadgod zegt dat het niks wordt, dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Paar keer in actie gezien voor Spurs, is een een fysiek sterkere versie van Zahavi,iemand die wel een bal kan vasthouden. Was 2 seizoenen terug nog topscoorder in de Portugese competitie.. prima aanwinst dus
Als Aad het zegt dan is het zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aadgod zegt dat het niks wordt, dus.
beetje vreemd wel, Welcome to Juventus maar je speelt bij Sampdoriaquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze 8 minuten gevuld gekregen met filmpjes van die klootzak
Heerlijke beelden wel. Voetbaltalent te over. Hopen dat hij dat bij Samp weer gaat laten zien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze 8 minuten gevuld gekregen met filmpjes van die klootzak
Dit is waarschijnlijk de enige keer dat hij het Juve-shirt zal dragenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje vreemd wel, Welcome to Juventus maar je speelt bij Sampdoria
Op gebied van sfeer verzieken en ziekmelden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 06:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heerlijke beelden wel. Voetbaltalent te over. Hopen dat hij dat bij Samp weer gaat laten zien.
Ik niet, hoop dat die gast gaat floppen tot en met. Hij moet niet het voorbeeld worden voor de volgende generatie marokkaantjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 06:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heerlijke beelden wel. Voetbaltalent te over. Hopen dat hij dat bij Samp weer gaat laten zien.
Wat raar dat misgunnen van jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik niet, hoop dat die gast gaat floppen tot en met. Hij moet niet het voorbeeld worden voor de volgende generatie marokkaantjes
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:28 schreef TehRocks het volgende:
Ik hoop echt dat er nog een rechtsback bij komt.
Hij heeft zich belachelijk gedragen tegenover psv en de supporters, dus ik gun hem inderdaad geen spetterende carrire.quote:
Dat valt toch wel mee? In elk geval een beetje vreemd om hem een slechte carrire toe te wensen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij heeft zich belachelijk gedragen tegenover psv en de supporters, dus ik gun hem inderdaad geen spetterende carrire.
Wat heeft hij jou misdaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij heeft zich belachelijk gedragen tegenover psv en de supporters, dus ik gun hem inderdaad geen spetterende carrire.
Denk overigens niet dat iemand ook maar medelijden hoeft te hebben met hem op carrire gebied. Zelfs met 150k per jaar zou hij nog een betere carrire hebben dan 90% van alle andere Nederlanders
Wat lelijk, wat een afgunst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar moet dat uit blijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef PSVCL het volgende:
Er komt dus nog een middenvelder en een verdediger.. prima
Als ze dan voor het eerste komen en niet meteen bij Jong worden gestald vinnik het primaquote:
Daar hebben we niks aan idd, die aangetrokken spelers voor jong PSV breken nooit door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze dan voor het eerste komen en niet meteen bij Jong worden gestald vinnik het prima
quote:
quote:PSV trekt vandaag tussen alle bedrijven door ook rechtsback Yunus Bahadir (19) aan. Komt van Charleroi. Start bij de beloften op.
quote:Agent van Angers-middenvelder Angelo Fulgini wil niet reageren op transfergeruchten over zijn speler en verwijst naar PSV voor nadere info. Op dit moment in ieder geval nog geen bevestiging van een doorbraak.
Volgens mij zijn Malen en Madueke ook ooit aangetrokken en begonnen bij Jong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan idd, die aangetrokken spelers voor jong PSV breken nooit door.
Niks meer dan opvulling voor j PSV
Dat waren altijd al exceptionele talenten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Malen en Madueke ook ooit aangetrokken en begonnen bij Jong.
Doet niets af aan het feit dat je stelling dus niet klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat waren altijd al exceptionele talenten.
Dat kun jij prima vinnen, maar als ze eerst wat wedstrijdrimte op doen bij Jong PSV, dan kan dat beter zijn voor een speler dan bankzitten bij het eerste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze dan voor het eerste komen en niet meteen bij Jong worden gestald vinnik het prima
Altijd al? Malen weggestuurd bij Ajax en Arsenalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat waren altijd al exceptionele talenten.
ik denk juist dat het goed is om ook in die categorie te kijken, spelers die er meteen staan zitten in een andere prijsklassequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Malen en Madueke ook ooit aangetrokken en begonnen bij Jong.
Weggestuurd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd al? Malen weggestuurd bij Ajax en Arsenal
Bij Arsenal weggestuurd worden zegt toch niks man..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd al? Malen weggestuurd bij Ajax en Arsenal
Ja gewoon weggestuurd. Bij Azzenal idem dito.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Weggestuurd?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-had-was-wel-helder
Juist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gewoon weggestuurd. Bij Azzenal idem dito.
4giver vergetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:50 schreef TehRocks het volgende:
Doe mij nog maar zo'n afdankertje van Ajax dan
Toch jammer.quote:
19-jarigen die in de nationale jeugdelftallen hun opwachting hebben mogen maken, hun talent niet helemaal hebben ingelost, maar misschien in een nieuwe omgeving een stap kunnen zetten? Die categorie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk juist dat het goed is om ook in die categorie te kijken, spelers die er meteen staan zitten in een andere prijsklasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |