Jazeker ..hij is bekafquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:21 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind Madueke een waanzinnig talent, maar als het even niet gaat dan mag hij toch gewisseld worden?
Gewoon laten zwoegen man, dat hoort bij de ontwikkelinning, kan ook uit het niks een goal maken. Dat zie ik Vertessen niet doen. Je kan hem ook na 70 minuten wisselen oid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:21 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind Madueke een waanzinnig talent, maar als het even niet gaat dan mag hij toch gewisseld worden?
Ik ook.quote:
Begrijp me niet verkeerd hè, Madueke heeft meer voetballend vermogen in z’n kleine teen dan Vertessen in z’n hele lijf. Maar Madueke is nog piepjong, had een bliksemstart met erg veel speelminuten, en oogt gewoon minder scherp. En als je 3-2 voor staat en je weet dat Groningen moet komen, dan kan de snelheid van Vertessen verdomd goed van pas komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook.Maar VAR zegt van niet
Ik zeg ook niet dat Vertessen niks kan (al is het voornamelijk snelheid idd), maar ik zou een natuurtalent als Madueke idd gewoon wat meer laten worstelen. Hoort ook bij het voetbal en daar wordt hij een grote meneer van. Als je in de top van Europa wil spelen halen ze je ook niet naar de kant als je het even wat moeilijk hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hè, Madueke heeft meer voetballend vermogen in z’n kleine teen dan Vertessen in z’n hele lijf. Maar Madueke is nog piepjong, had een bliksemstart met erg veel speelminuten, en oogt gewoon minder scherp. En als je 3-2 voor staat en je weet dat Groningen moet komen, dan kan de snelheid van Vertessen verdomd goed van pas komen.
Niet te geloven, is gewoon een overtreding. Wat maakt het uit dat die bal 2 meter verder is, bal is nog gewoon in het spel. Hij voelde zich duidelijk te groot om z’n fout toe te geven.quote:
Onbegrijpelijk, waarschijnlijk gaat hij zeggen dat Gakpo al uit evenwicht was, maar ja… wat maakt het uit. De groninger is grof te laat, is ver van de bal en Gakpo kan niet vliegen om hem te ontwijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sow, dat vind ik wel een 100% strafschop eigenlijk na het bekijken van de beelden. In het veld zou ik 'm nooit geven maar als je die beelden 10 keer terugkijkt kan je volgens mij eigenlijk niks anders doen dat dat bal op de stip leggen.
Ja,dat dus, overtreding in de 16 is overtreding in de 16. Dus pingel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet te geloven, is gewoon een overtreding. Wat maakt het uit dat die bal 2 meter verder is, bal is nog gewoon in het spel. Hij voelde zich duidelijk te groot om z’n fout toe te geven.
Zakelijke overwinning na een zware midweekse wedstrijd, fysiek en mentaalquote:
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.
Buitenspel is buitenspel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Best kut dit voor Bruma, had het hem wel gegund.
Alsnog danquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Best kut dit voor Bruma, had het hem wel gegund.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef TehRocks het volgende:
psvcl is niet helemaal goed bij zn hoofd
heel het psv topic de hele tijd
Nou nou nou…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.
Lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou…
Je komt 1-2 achter en wint 5-2.
En dit na een domper van jewelste 4 dagen geleden en een trainer die er geen kut van kan.
Die gaat volkomen wappie nu Luuk de jong niet komt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef TehRocks het volgende:
psvcl is niet helemaal goed bij zn hoofd
heel het psv topic de hele tijd
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zéker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou…
Je komt 1-2 achter en wint 5-2.
En dit na een domper van jewelste 4 dagen geleden en een trainer die er geen kut van kan.
Ajax speelt in een kutwedstrijd 0-0 tegen FC Twente met 9 huurlingen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zéker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.
Doet ie toch ook niet. Je bent alleen iets te negatief soms vriend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zéker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.
Had na de ongelukkige 1-2 achterstand geen 1 keer het gevoel dat PSV punten zou laten liggen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar was je hier tegen puntverlies aangelopen. Nu scoor je echter gewoon vijf doelpunten. Dat is het grote verschil.
Kampioenen.
Godverquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leer Grrrrrrrr kennen, die doet dat eerste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt zeiken maar je kunt de punten ook koesteren.
Ik ben ook niet ontevreden over de resultaten. Maar mark my words: Schmidt en zijn 'wisselbeleid' gaat voor ontzettend veel gezeik zorgen dit seizoen, en dat gaat een negatieve weerslag hebben op de resultaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver![]()
Wie doet dat?
Wees blij dat ze tot het gaatje gaan, dit soort potjes ging voorgaande jaren verloren. Je wint, staat op 9 uit 3 en dat na een vrij intense Europese periode die je ook nog zonder blessures bent doorgekomen.
Je kunt zeiken maar je kunt de punten ook koesteren.
Pik! Daar ging m'n bier!quote:
Bek houwen pik.quote:
Eens, achterin lag vaak ontzettend veel ruimte.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verder merk je gewoon dat we achterin nog wat kwetsbaar zijn, vooral op de flanken is het nog niet wat het moet zijn. En Drommel maakt op mij nog een wat zenuwachtige indruk, maar ik heb wel het idee dat hij nog wel wat beter zal worden.
5-2 is een prima uitslag en ook gewoon een goede weergave van de verhoudingen. Dat je even 1-2 achter komt door fouten achterin verandert daar niets aan.
Wel met het correct aantal 'r-en' dan graagquote:
voor 3 of 4 versterkingen vind ik het ook wel wat kort dag, 1 verrassing kan nog wel natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:14 schreef tja77 het volgende:
Het blijft angstvallig stil op transfergebied.
Dikke Mo komt zeker niet terug maar heeft nog geen club. Luuk komt niet, en voor de rest een hoop spelers die niet gaan komen.
Vorig seizoen was de slotdag op de transfermarkt een zeer verrassende. Ik ben benieuwd wie er nog gaat komen.
Gerbrands heeft letterlijk gezegdquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:18 schreef PSVCL het volgende:
Die 3/4 versterkingen zouden waarschijnlijk komen als PSV CL had bereikt.. nu mag je blij je zijn als er uberhaupt een speler wordt aangetrokken
quote:De algemeen directeur wil duidelijk maken dat het toekomstplan van de Eindhovenaren niet in gevaar komt. "We hebben nu zelfs nog een bonus gekregen van vijf miljoen omdat we de verliezende partij in de play-offronde waren. Het beleid is op Europa League gebaseerd en hier lijden we op financieel gebied niet op. Verlengingen of eventuele transfers hebben er dan ook niks mee te maken.
Toon zegt weleens meer wat maar 20 miljoen meer of minder scheelt natuurlijk welquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gerbrands heeft letterlijk gezegd
[..]
Heb je hem al ooit op een leugen/onwaarheid kunnen betrappen? Volgens Toon was het 15 miljoen, en ja natuurlijk scheelt dat een slok op een borrel. Maar heb jij zekerheid dat die 15 miljoen in versterkingen zouden worden gestoken?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toon zegt weleens meer wat maar 20 miljoen meer of minder scheelt natuurlijk wel
Geen zekerheid natuurlijk maar het geeft je wel ietsie meer stootkracht als je die 15 miljoen bonus bij kan schrijven. In recente historie werd Guti pas gehaald nadat CL werd gehaald dat jaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je hem al ooit op een leugen/onwaarheid kunnen betrappen? Volgens Toon was het 15 miljoen, en ja natuurlijk scheelt dat een slok op een borrel. Maar heb jij zekerheid dat die 15 miljoen in versterkingen zouden worden gestoken?
Spelers moeten ook wel willen komen. En die bereidheid is een stuk groter als ze CL spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gerbrands heeft letterlijk gezegd
[..]
Maar dat was vantevoren ook al bekend toen. Want Lozano zou met hem in het team, veel beter renderen. Iedereen wist dat Guti alleen zou komen als CL gehaald zou worden. Al weet niemand zeker of hij niet was gekomen als PSV CL had misgelopen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:23 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Geen zekerheid natuurlijk maar het geeft je wel ietsie meer stootkracht als je die 15 miljoen bonus bij kan schrijven. In recente historie werd Guti pas gehaald nadat CL werd gehaald dat jaar.
Klopt maar dat neemt niet weg dat het een voorbeeld is van een transfer gekoppeld aan CL inkomsten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat was vantevoren ook al bekend toen. Want Lozano zou met hem in het team, veel beter renderen. Iedereen wist dat Guti alleen zou komen als CL gehaald zou worden. Al weet niemand zeker of hij niet was gekomen als PSV CL had misgelopen.
Nu spookt de naam van Luuk de Jong al weken rond, en zelfs na het mislopen van CL voetbal wilde PSV hem huren/kopen. Dus wat Toon zegt, lijkt gewoon te kloppen.
Opzouten nu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |