Als ie er vanaf de bank 20 weet te maken en je daarmee kampioen wordt…prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:28 schreef TehRocks het volgende:
Luuk de Jong een megasalaris geven voor de bank
Schmidt zelf. Net live in een interview.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bron?
PSV schijnt hem te willen huren met optie tot koop.
Ah, niet gezien. Zit naar Liverpool - Chelsea te koekkeloeren. Mis dus ook de eerste 20 minuten van PSV.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schmidt zelf. Net live in een interview.
Ondertussen in het Philipsstadion: 1-2.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach joh, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Je mocht al blij zijn dat Madueke mee kon doen na die tik op de enkel 3 dagen ervoor. Dat hij niet fit oogde en daardoor gewisseld werd voor Vertessen is dan ook een logische wissel. Vertessen is geen geweldenaar nee, maar een krappe selectie met matige bank kun je Schmidt niet aanrekenen.
Obispo voor Boscagli is ook geen verkeerde wissel net als Teze voor Max.
Dinsdag was vooral een collectief falen, alleen Gakpo haalde zijn niveau.
Niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:10 schreef PSVCL het volgende:
Wat een openingsfase
Niks te merken van een CL kater
Dat mag ik hopen, anders mag Schmidt zijn koffers zo langzamerhand wel eens gaan pakken. Mag ie sowieso wel van mij.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders mag Schmidt zijn koffers zo langzamerhand wel eens gaan pakken. Mag ie sowieso wel van mij.
Die 2-2 was wel pure klasse van ons aller PSV jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 lucky goals van Groningen
PSV is heer en meester
Beetje makkelijk scoren wel, tot de 1-1 na een persoonlijke fout was PSV heer en meesterquote:
Ondertussen heb je er gewoon thuis 2 tegen gehad, tegen fucking Groningen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren wel, tot de 1-1 na een persoonlijke fout was PSV heer en meester
Volgens mij hebben ze de wond gehecht met naald en draadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:37 schreef tja77 het volgende:
4! Minuten om binnen de lijnen 1 fucking pleister te plakken. Kan dat niet buiten het veld?
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondertussen in het Philipsstadion: 1-2.
Twee persoonlijke fouten, lijkt mij sowieso niet de bedoeling nee. En Teze slapquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondertussen heb je er gewoon thuis 2 tegen gehad, tegen fucking Groningen.Dat kan je echt alleen nog maar recht lullen als je er zelf nog 4-5 bij trapt
En dat moet persé binnen de lijnen? Kon die knakker plotsklaps niet meer lopen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de wond gehecht met naald en draad
Dat Schmidtie er gewoon niks van bakt, krijgt weer het elftal niet op scherp en het chagrijn spat er vanaf bij de spelers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Het wisselbeleid van Schmidt waar je je zo druk om maakte? Madueke laat al een half uur weer geen ene kut zien.
Ah ja, dat is Schmidtie z’n schuld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat Schmidtie er gewoon niks van bakt, krijgt weer het elftal niet op scherp en het chagrijn spat er vanaf bij de spelers.
Het is gewoon een totaal niet-inspirerende trainer. Dat heeft hij afgelopen dinsdag ook weer uiterst pijnlijk laten zien en dat dat werkt dat door in wedstrijden als dit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is Schmidtie z’n schuld?
Een elftal op scherp krijgendat ligt toch echt aan de spelers in het veld. Of dacht je dat Schmidtie heeft gezegd, doe maar rustig aan, de wedstrijden na een Europese wedstrijd leveren nooit problemen op.
De spelers gaan halfbakken de duels aan en leveren -tig ballen in. Maar dat moet natuurlijk van Schmidtie?
Beste versterking van deze zomer denk ik.quote:
Jij hebt onder hem gespeeld? Hoe kun je dat nou weten? Ben jij het dikke Mo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een totaal niet-inspirerende trainer. Dat heeft hij afgelopen dinsdag ook weer uiterst pijnlijk laten zien en dat dat werkt dat door in wedstrijden als dit.
Als de spelers niet meer in je geloven (en ik denk dat we dat punt al wel voor minstens de helft van de selectie hebben bereikt), dan moet je gewoon opstappen. Dat gaat natuurlijk geen speler voor de camera zeggen in deze fase maar het spel spreekt voor zich.
Ik geloof dat we het niet met elkaar eens zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij hebt onder hem gespeeld? Hoe kun je dat nou weten? Ben jij het dikke Mo?
Knap dat jij kunt bepalen of spelers wel of niet in hem geloven.
Het spel is ruk en dat is logisch.
Gelukkig zijn de spelers chagrijnig, het zou pas kut zijn als ze hier vrolijk dartelend aan het voetballen waren. 4 Dagen geleden een grote kans op CL voetbal laten liggen.
Niks aan de hand .. zei het toch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 2-2 was wel pure klasse van ons aller PSV ja
Ja, gewoonweg FANTASTISCH!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Mwene > Max
[..]
Niks aan de hand .. zei het toch.
Buiten die 2 lucky doelpunten van FCG gewoon een prima pot van PSV
sangare is wel wat minder vandaag.
Ten Hag, daar spat pas enthousiasme van af. Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een totaal niet-inspirerende trainer. Dat heeft hij afgelopen dinsdag ook weer uiterst pijnlijk laten zien en dat dat werkt dat door in wedstrijden als dit.
Als de spelers niet meer in je geloven (en ik denk dat we dat punt al wel voor minstens de helft van de selectie hebben bereikt), dan moet je gewoon opstappen. Dat gaat natuurlijk geen speler voor de camera zeggen in deze fase maar het spel spreekt voor zich.
Houd toch opquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Mwene > Max
[..]
Niks aan de hand .. zei het toch.
Buiten die 2 lucky doelpunten van FCG gewoon een prima pot van PSV
sangare is wel wat minder vandaag.
Wie heeft het over ten Hag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ten Hag, daar spat pas enthousiasme van af. Laat me niet lachen
En dat is niet erg toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het niet met elkaar eens zijn.
Wat bazel jij nou toch allemaal?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na de wedstrijd krijg je de pass acc. van Sangaré te zien en blijkt dat die met 86% de hoogste is van alle PSV spelers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Houd toch opWaardeloze pot vandaag. Verdediging onbetrouwbaar, elke lange bal is gevaarlijk. Buitenspelers hebben het totaal niet vandaag en ik dacht dat het niet mogelijk was maar Sangaré levert zowaar nóg meer ballen in dan normaal!
Met Schmidt als trainer had ik idd niks ander verwacht dan wat we nu te zien krijgen. Maar dat is dus mijn kritiek ook. De man krijgt zijn elftallen gewoon niet op scherp. Dat is niet iets van dit seizoen, dat is al sinds hij er is. Het is gewoon een tactisch en strategisch onbenul. En dat vertaalt zich uiteindelijk op het veld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is niet erg toch?
Ik vind jou alleen wat voorbarig met conclusies, anderzijds zul jij mij terughoudend daarin vinden.
Maar zeg eens eerlijk, had jij een vrolijk geïnspireerd elftal verwacht na de teleurstelling van afgelopen dinsdag? Ik vind het juist goed dat Schimdt met deze 11 is begonnen en iedereen (behalve PSVEL) verwachtte een lastige pot na dinsdag.
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het elftal (de eerste 11 dus) zijn goed, maar deze trainer gaat daar echt niet het maximale uit halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:59 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou toch allemaal?Deze helft is minder, maar los daarvan is PSV gewoon 50% beter dan vorig seizoen.
Schimdt is een goede trainer. Al die zeverzakken die voorbij vliegen zijn allemaal Derksen clonen...ook zo'n clown die denkt dat hij verstand van voetbal heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is niet erg toch?
Ik vind jou alleen wat voorbarig met conclusies, anderzijds zul jij mij terughoudend daarin vinden.
Maar zeg eens eerlijk, had jij een vrolijk geïnspireerd elftal verwacht na de teleurstelling van afgelopen dinsdag? Ik vind het juist goed dat Schimdt met deze 11 is begonnen en iedereen (behalve PSVEL) verwachtte een lastige pot na dinsdag.
Onder van Bommel en Cocu was het beter?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met Schmidt als trainer had ik idd niks ander verwacht dan wat we nu te zien krijgen. Maar dat is dus mijn kritiek ook. De man krijgt zijn elftallen gewoon niet op scherp. Dat is niet iets van dit seizoen, dat is al sinds hij er is. Het is gewoon een tactisch en strategisch onbenul. En dat vertaalt zich uiteindelijk op het veld.
Jesus wat een gelul..gooi die glazenbol weg, die is stukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het elftal (de eerste 11 dus) zijn goed, maar deze trainer gaat daar echt niet het maximale uit halen.
Mark my words: voordat we de Kerst aantikken is het gezeik en gejank binnen de spelersgroep om Schmidt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het elftal (de eerste 11 dus) zijn goed, maar deze trainer gaat daar echt niet het maximale uit halen.
Mark my words: voordat we de Kerst aantikken is het gezeik en gejank binnen de spelersgroep om Schmidt.
schei uit man, die wissels van Schmidt, die veroorzaken chagrijn, en dat doet hij gewoon keer. Je moet spelers wat zekerheid geven. Niet ze wisselen 'omdat ze wat moe overkomen' of wat hij dan ook lult.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onder van Bommel en Cocu was het beter?
Jij rekent dat de trainer aan, ik reken dat de spelers aan. Je kunt als trainer nog zo je best doen om je spelers op scherp te zetten, als ze er vervolgens met de pet er naar gooien, is dat toch echt de schuld van de spelers.
Schmidt heeft de uitstraling van een zak bintjes, maar dat zegt natuurlijk niks over hoe hij z’n spelers motiveert.
Maar niet over de trainer van Ajaxquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij hebt het over 'niet inspirerend'.
Welke wissel was precies kut?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
schei uit man, die wissels van Schmidt, die veroorzaken chagrijn, en dat doet hij gewoon keer. Je moet spelers wat zekerheid geven. Niet ze wisselen 'omdat ze wat moe overkomen' of wat hij dan ook lult.
Of wil je zeggen dat hoe hij tegen een Benfica de boel neer heeft gezet goed was?
En voor deprimerende gedachten ook. Allejezus zeg. Wees eens blij met wat we voorgeschoteld krijgen na 5 jaar betonvoetbal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar niet over de trainer van AjaxDaar is een ander topic voor.
Lammers???? wat the fuck..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
En nu? Doorschakelen naar Lammers/Dost?
Madueke heeft NIKS laten zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, Vertessen voor Madueke, dat zijn de briljante ingrepen van onze TRAINER.
Vergeleken bij wat we de afgelopen jaren gezien hebben zien we idd ontzettend veel meer voetbal, maar dat is meer ondanks dan dankzij Schmidt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En voor deprimerende gedachten ook. Allejezus zeg. Wees eens blij met wat we voorgeschoteld krijgen na 5 jaar betonvoetbal.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Madueke heeft NIKS laten zien.
Jij zou hem gewoon laten staan?
Je speelt liever met 10 man?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |