Ik had hem nog best wel hoog zitten als toekomstig CM.quote:
Zonde dat die flapdrol daarna geen enkele stap meer vooruit in zijn ontwikkeling heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had hem nog best wel hoog zitten als toekomstig CM.
Zeker na die kool van 'm tegen Beer Sheva.
Snap oprecht niet als Hendriks-watcher van het eerste uur waarom Burger de voorkeur krijgt.quote:
Zelfs transfervrij zou ik hierover gaan zeiken. Laat staan geld voor die junk betalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Toch iets om vrolijk van te worden:
[ twitter ]
Eens, enorme domper.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde dat die flapdrol daarna geen enkele stap meer vooruit in zijn ontwikkeling heeft gemaakt.
Eens dat het beter nu kan gebeuren hoor. Is ook wel frustrerend, want het is niet dat Elfsborg nou echt beter is of zo. Ze zijn wel heel efficient.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het raar dat ik me niet zo heel druk maak? Je wist dat er sowieso een keer een zeperd ging komen, dan beter nu. En ik moet zeggen dat zeker de eerste helft niet megaslecht was voor een wedstrijd die nergens meer om gaat. Uiteindelijk kom je op 2-0 achter door individuele fouten van spelers die er toch nooit in staan (Marciano en Burger) dus ik geloof het allemaal wel.
Gewoon geen enkel risico lopen op blessures op dit kunstgras met een transfer in aantocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Opvallend trouwens dat Bannis nu in is gevallen als spits, dan zal Bozenik wel vertrekken denk ik.
Verstandige teksten ouwe reus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Boeiend.
Beter nu dan als het er toe doet.
Volgens de KNVB nog steeds 12:15. Verwacht niet dat daar nog verandering in komt eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
Is die 12.15 zondag nou al zeker?
Ik vraag dit omdat ik zondag niet om 9.00u wil opstaan
Lijkt me sterk dat dit vandaag of morgen nog wordt verzet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
Is die 12.15 zondag nou al zeker?
Ik vraag dit omdat ik zondag niet om 9.00u wil opstaan
Het gekke is dat ik nergens een bericht van afwijzing heb gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Kutveld en je staat al 5-0 voor. Op naar Utreg.
Later tijdstip dus afgewezen? KNJB.
Klopt maar dit wordt wel heel kort dag anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik nergens een bericht van afwijzing heb gezien
KNJB
Ze moeten niet zo janken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar dit wordt wel heel kort dag anders.
De immer ziedende Korneel en de immer bezopen Frans vinden dit leuk.quote:
Politie kan niet 2 uurtjes later ingezet worden nee?quote:
Spelen wel met 10 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens alles of we in pot 1 of 2 komen is afhankelijk van Legia-Slavia. Gaat Slavia door zitten we pot 1, bij Legia in pot 2. Slavia staat 0-1 voor en het heenduel werd gelijk.
Alleen de groepswinnaar overwintert toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Pot 2 is ook geen ramp..toch. Heb je tenminste grote kans op 1 aantrekkelijke tegenstander en dat is altijd leuk in een volle Kuip.
Hoop dan eigenlijk vooral niet op Spurs (of Rome)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Pot 2 is ook geen ramp..toch. Heb je tenminste grote kans op 1 aantrekkelijke tegenstander en dat is altijd leuk in een volle Kuip.
Da's een garantie op weer een jaar uitsluiting.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dan eigenlijk vooral niet op Spurs (of Rome)
Nee, ook de nr 2. Maar dan speel je een tussenronde ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen de groepswinnaar overwintert toch?
Dus dat zal het wel worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ow ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ook de nr 2. Maar dan speel je een tussenronde ofzo
Tegen de nummerd 3 van de EL.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ook de nr 2. Maar dan speel je een tussenronde ofzo
Exact. Al zal bij dat uitpotje Feyenoord gewoon geen publiek meenemen. Het was toentertijd ook wel een perfect storm wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een garantie op weer een jaar uitsluiting.
Die mogen van mij ook wegblijven ja. Dan nog het liefste Roma van de tweequote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog lang niet zo mad als Korneel als Utrecht weer een seizoen weggooitquote:
1 september? Het zou verdomme morgen zijn. Wat is dit voor onzin.quote:
Oh, ik dacht eigenlijk ook 1 septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
1 september? Het zou verdomme morgen zijn. Wat is dit voor onzin.
Jammer dat Gervinho en De Rossi er niet meer spelen voor de extra interessante drama.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wegblijven ja. Dan nog het liefste Roma van de twee
https://www.feyenoord.nl/(...)s-op-disney---160521quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk ook 1 september
Het was altijd 1 september.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
1 september? Het zou verdomme morgen zijn. Wat is dit voor onzin.
Mourinho compenseert dat wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Gervinho en De Rossi er niet meer spelen voor de extra interessante drama.
https://disneyplusser.nl/(...)-op-disney-plus-aan/quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)s-op-disney---160521
Staat Feyenoord even voor lul.quote:
Aha. Nouja boeiend ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)s-op-disney---160521
Ik had al een half uurtje extra lunch gepland hoor.quote:
Is het al bekend of ze wekelijks doen of alles in één keer?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had al een half uurtje extra lunch gepland hoor.
Ik dacht wekelijks. Geen idee hoeveel afleveringen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het al bekend of ze wekelijks doen of alles in één keer?
Zolang je Roma en Tottenham ontloopt heb je een behoorlijke kans om 1e te worden in de poule. Tweede plek overigens ook niet onoverkomelijk tegen de nr’s 3 van de EL.quote:
Ook boven Roma en met name Tottenham kan je eindigen als ze het niet serieus nemen. Het probleem is meer dat we met beide clubs een slechte historie hebben qua supporters.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang je Roma en Tottenham ontloopt heb je een behoorlijke kans om 1e te worden in de poule. Tweede plek overigens ook niet onoverkomelijk tegen de nr’s 3 van de EL.
Basel/Gent uit pot 1 zou wel perspectief bieden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang je Roma en Tottenham ontloopt heb je een behoorlijke kans om 1e te worden in de poule. Tweede plek overigens ook niet onoverkomelijk tegen de nr’s 3 van de EL.
Cor Potgodquote:Disney toont scouting Pratto: 'Cor Pot werd enthousiast van videobeelden'
Volgende week woensdag is het zover, dan gaat de serie 'Dat ene woord: Feyenoord' in première. Eén jaar lang is Feyenoord continue gevolgd door de makers van Disney+. Een kijkje in de kleedkamer en bij de directie zullen mooie maar ook keiharde beelden opleveren.
Volgens oud-Feyenoorder Leroy Fer was het wel even wennen in het begin dat er continue camera's draaien. De middenvelder vertelt ook dat na een tijdje het team er niet meer bij stil stond. Fer weet ook te vermelden dat er ook helemaal geen dingen zijn gespeeld.
Feyenoord- doelman Justin Bijlow vertelt in gesprek met De Telegraaf dat de beelden in de rust tegen AC Wolfsberger en Ajax-uit hard zullen aankomen. "Dan gaat het er wel stevig aan toe. Dat zijn beelden die je als supporter normaal niet meekrijgt en nu wel gaat zien", vertelt de doelman.
In januari 2021 zocht Feyenoord nog een spits. Volgens de krant was het Cor Pot die enthousiast werd van videobeelden van een Zuid-Amerikaanse spits en toonde die vervolgens aan Frank Arnesen en Dick Advocaat. "Hier heb ik er eentje, hoor. Kijk eens hoe hij afrondt", waren de woorden van Pot. Uiteindelijk werd die Zuid-Amerikaanse voetballer, die gaat onder de naam Lucas Pratto, naar Feyenoord gehaald.
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:49 schreef Caland het volgende:
Volgens oud-Feyenoorder Leroy Fer was het wel even wennen in het begin dat er continue camera's draaien. De middenvelder vertelt ook dat na een tijdje het team er niet meer bij stil stond. Fer weet ook te vermelden dat er ook helemaal geen dingen zijn gespeeld.
Die gasten liepen echt 24/7 mee he, op een gegeven moment merk je dat niet meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Die zijn natuurlijk bewust van de camera's het is 2021
Ik ga dit gelijk doen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:21 schreef Scrummie het volgende:
De altijd leuke loting simulator!
https://draw.inker.one/#/ecl/gs/2021
[ afbeelding ]
Geloof ik niets van.quote:
Toevallig, ik kreeg dit maar dan met Flora Tallinn ipv Jablonecquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit gelijk doen!
Gent
Feyenoord
Jablonec
M Haifa
Met Spurs ipv Roma zou dit de moeilijkste poule zijn denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:47 schreef Slobeend het volgende:
Dit zou niet best zijn.
[ afbeelding ]
Ik klop dit af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon geen Union Berlin, Tottenham en Roma.
Verder is alles goed.
Nee jammer, gemiste kans om Utrecht boos te krijgen.quote:
denk ik niet maar risicowedsstrijden zijn bijna niet te verplaatsen (in tijd dan), een andere dag had wel gekundquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee jammer, gemiste kans om Utrecht boos te krijgen.
Van Seumeren zal wel wat connecties bij de gemeente onder druk hebben gezet.
En nog wel richting de uitsupporters. Geloof ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet er ook wel leuk uit, lopen daar nou gewoon kinderen met shit te gooien in dat uitvak?
Als jij het zegt zal het wel zo zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk ik niet maar risicowedsstrijden zijn bijna niet te verplaatsen (in tijd dan), een andere dag had wel gekund
Armeens kind die over het hek geklommen is denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog wel richting de uitsupporters. Geloof ik.
Ik zit met meer vragen na het kijken dan voor het kijken van dit filmpje.
Geen EU land toch, die zijn wel gewend om over hekken heen te klimmen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Armeens kind die over het hek geklommen is denk ik
Wat fantastisch
Direct asiel aangevraagd zeker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Armeens kind die over het hek geklommen is denk ik
Wat fantastisch
Mijn WhatsAppjes naar mijn vriendengroepen:quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:05 schreef Erasmus het volgende:
Ik verwelkom graag @:Caland als hij hier is voor pilsen en hoeren.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
Het enige seizoen in lange tijd waarin ik niet kan reizen krijg je zo'n toploting
Goed zuur van, wel leuke potjes ook in eigen huis
Helaas.. Geen Roma of Spurs maar wel Berlijn en Slavia Praag, dat gewoon een lastige tegenstander is.quote:
Heeft dat met sta tribunes te maken? Kan er zo snel niks over vinden.. heb je wellicht een linkje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:35 schreef Erasmus het volgende:
Als iemand wil pilsen in Berlijn, laat het mij weten. Ik ga er sowieso heen, via de normale route of de moeilijkere routes.
Het scheelt dat Union Berlin geen Europese potten mag spelen in hun eigen stadion (afgekeurd door de UEFA, lol). Verwacht geen uitverkocht Olympiastadion.
Rundfunk Berlin:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:18 schreef K.offie het volgende:
[..]
Heeft dat met sta tribunes te maken? Kan er zo snel niks over vinden.. heb je wellicht een linkje?
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1st match day: 2 v 3 4th match day: 1 v 3 4 v 1 4 v 2 2nd match day: 1 v 2 5th match day: 3 v 2 3 v 4 1 v 4 3rd match day: 3 v 1 6th match day: 2 v 1 2 v 4 4 v 3 |
Aan de hand van dit schema dus:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:33 schreef K.offie het volgende:
Dat wordt 25 november:
[ code verwijderd ]
https://kassiesa.net/uefa/seedecl2021.html
Wij hebben de vliegtickets al geboekt
A computer draw determines the final position of the clubs within their group. These positions determine the order of the home and away matches. The following match sequence applies:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:33 schreef K.offie het volgende:
Dat wordt 25 november:
[ code verwijderd ]
https://kassiesa.net/uefa/seedecl2021.html
Wij hebben de vliegtickets al geboekt
Gelukkig speelt PSV ook op donderdagquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Heracles thuis - 12 september
Union thuis - 16 september
PSV uit - 19 september
Heerenveen thuis - 22 september
NEC thuis - 25 september
Slavia Praag uit - 30 september
Heftig maandje wel.
Mooie affiches ook toch? Bij Haifa speelt Chery trouwens geloof ik, die ooit nog bij ons in beeld was. Is daar zeer gewaardeerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Praag & Berlijn, wat een geluksvogels
Had al bijna voor lul gestaan voor mijn vrienden, bedankt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:56 schreef Caland het volgende:
Speelschema zoals hierboven klopt niet
Een keiharde doelstelling nog wel. Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Zitten daar ook consequenties aan vast?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:33 schreef F.M.D. het volgende:
Beetje armoedig dat een club als Feyenoord niet gewoon uitspreekt dat Europees overwinteren een keiharde doelstelling is. Ontwikkelen is leuk maar moet zeker bij een topclub gekoppeld worden aan resultaat, anders wordt het wel erg vrijblijvend.
Ja, Slot outquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een keiharde doelstelling nog wel. Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Zitten daar ook consequenties aan vast?
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist: er zit schot in de Bozenik - Dusseldorf zaak, mogelijk dit weekend al deal.
Ja eens. Maar geen Dost.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.
Ik vond dat gisteren de noodzaak van een spits toch ook wel werd benadrukt
De naam van Idrissi zag ik voorbij komen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.
Zoals Slot gisteren zei, op bank zit een ventje van 16 en van 17. Je hebt amper 16 volwaardige spelers. Het gebrek aan breedte gaat je gewoon opbreken. Ik denk ook in Europa.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:33 schreef F.M.D. het volgende:
Beetje armoedig dat een club als Feyenoord niet gewoon uitspreekt dat Europees overwinteren een keiharde doelstelling is. Ontwikkelen is leuk maar moet zeker bij een topclub gekoppeld worden aan resultaat, anders wordt het wel erg vrijblijvend.
Danillo huren van Ajaxquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De naam van Idrissi zag ik voorbij komen.
Ga je nog away potjes pakken kerel? 3 mooie steden en een cult club.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin volgende week aan een nieuwe baan onder voorwaarde dat ik de eerste 3-4 maanden geen vakantie neem. Hoop daarom vooral dat Berlijn wat later valt, dan valt er denk ik wel wat te regelen. Lijkt me een ontzettend gave trip, al houd ik mijn hart ook wel vast als daar 10.000 Feyenoorders heen gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga je nog away potjes pakken kerel? 3 mooie steden en een cult club.
Ahhh das wel klote, maar die 3 dagen zijn misschien ook nog wel te fixen toch? 10.000 is wel heel veelquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin volgende week aan een nieuwe baan onder voorwaarde dat ik de eerste 3-4 maanden geen vakantie neem. Hoop daarom vooral dat Berlijn wat later valt, dan valt er denk ik wel wat te regelen. Lijkt me een ontzettend gave trip, al houd ik mijn hart ook wel vast als daar 10.000 Feyenoorders heen gaan
Praag ook gaaf maar al zo vaak geweest, en ook met Feyenoord al.
Ja hopelijk valt daarin wel wat te regelen ja. Desnoods woensdagavond vertrekken ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh das wel klote, maar die 3 dagen zijn misschien ook nog wel te fixen toch? 10.000 is wel heel veelqua Kaarten zal het sowieso wel minimaal zijn. Klein stadion toch? Maar dat kan wel zomaar weer misgaan ja.
Prima. Zullen bij Feyenoord ook nog wel 2 spelers bij komen verwacht ik zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist: er zit schot in de Bozenik - Dusseldorf zaak, mogelijk dit weekend al deal.
Goedkoop en ruim beschikbare pep ook, topshow.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hopelijk valt daarin wel wat te regelen ja. Desnoods woensdagavond vertrekken ofzo.
Punt is dat Berlijn voor elke mongool zonder geld te rijden en treinen is, wereldstad en Feyenoord al lang niet meer massaal in Duitsland geweest. Ik verwacht daar wel een beetje Rome-taferelen eigenlijk
Hoor het ook om me heen, echt iedereen gaat en wil naar Berlijn.
Het gaat niet in het Union stadion zijn, maar waarschijnlijk in het Olympiastadion met 70k plekkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh das wel klote, maar die 3 dagen zijn misschien ook nog wel te fixen toch? 10.000 is wel heel veelqua Kaarten zal het sowieso wel minimaal zijn. Klein stadion toch? Maar dat kan wel zomaar weer misgaan ja.
Lachwekkend net als die Burger die de voorkeur krijgt. Hendriks moet je als eerste opvolger van Senesi zien. Dan bespaar je miljoenen. Haal de vervanger Malacia maar uit Noorwegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:50 schreef Maastoren het volgende:
Hendriks moet wel ontzettend slecht zijn als je Viergever wil halen. Vanuit het perspectief van Viergever snap ik het ook niet.
Gezien het budget van Feyenoord is dit toch niet zo'n slechte aankoop? Ervaren speler die alweer wat jaartjes meedraait bij PSV, als backup beter dan Burger of Hendriks.quote:
Hij ziet bij Feyenoord meer perspectief op speeltijd neem ik aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:50 schreef Maastoren het volgende:
Hendriks moet wel ontzettend slecht zijn als je Viergever wil halen. Vanuit het perspectief van Viergever snap ik het ook niet.
Hendriks en Geetruida zou een top centrum kunnen vormen. Met Pedersen en Hall als rechtsbacks en Malacia en Haps op linksquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gezien het budget van Feyenoord is dit toch niet zo'n slechte aankoop? Ervaren speler die alweer wat jaartjes meedraait bij PSV, als backup beter dan Burger of Hendriks.
Als het goed is gaat hij bij Feyenoord ook niet heel veel meer spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij ziet bij Feyenoord meer perspectief op speeltijd neem ik aan
Zoals hier al eerder gesteld moet Hendriks wel heel slecht zijn als je Viergever wilt halen. En dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gezien het budget van Feyenoord is dit toch niet zo'n slechte aankoop? Ervaren speler die alweer wat jaartjes meedraait bij PSV, als backup beter dan Burger of Hendriks.
Hendriks daar hebben we nog niks van gezien en Slot vindt hem minder dan Burger op dit moment, Hall daar geldt hetzelfde voor en Geertruida heb ik ook nog nooit in het centrum zien spelen. Je hebt gewoon spelers nodig die er direct staan als het moet. Nou, dan past Viergever wel. Geen topspeler misschien maar wel bruikbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hendriks en Geetruida zou een top centrum kunnen vormen. Met Pedersen en Hall als rechtsbacks en Malacia en Haps op links
Viergever heeft een paar jaar basis gestaan bij PSV, Hendriks is typisch zo'n speler uit de jeugd die kwaliteiten wordt toegeschreven die hij nog niet heeft laten zien. Zo gaat het altijd..en veel van die spelers gaan uiteindelijk door de achterdeur richting lagere niveausquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals hier al eerder gesteld moet Hendriks wel heel slecht zijn als je Viergever wilt halen. En dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Hendriks heeft het prima gedaan bij Nac, Burger totaal niet bij Sparta.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hendriks daar hebben we nog niks van gezien en Slot vindt hem minder dan Burger op dit moment, Hall daar geldt hetzelfde voor en Geertruida heb ik ook nog nooit in het centrum zien spelen. Je hebt gewoon spelers nodig die er direct staan als het moet. Nou, dan past Viergever wel. Geen topspeler misschien maar wel bruikbaar
Hij heeft het goed gedaan in de KKD, dat zegt niet zo heel veel. Is ook nog jong, het is niet gek dat hij tekort komt nog voor Feyenoord 1. Met Viergever heb je gewoon meer ervaring en dat is ook in Europa wel fijn. Kampioen word je sowieso niet door dat soort spelers maar dat verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hendriks heeft het prima gedaan bij Nac, Burger totaal niet bij Sparta.
Hall is als back up achter Pedersen
n
iks mis mee. Viergever slaat nergens op. Daar wordt je echt geen kampioen of 2e mee dit jaar en daarna komt hij met een rollater het veld op. Niet aan beginnen.
Nee Burger en Hendriks daar worden we blij van.. Ik zie liever Viergever als backup dan die andere twee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
Viergever lijkt me echt totaal overbodig
In Europa kun je best met Hendriks als backup spelen. Viergever als back up is weggegooid geld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan in de KKD, dat zegt niet zo heel veel. Is ook nog jong, het is niet gek dat hij tekort komt nog voor Feyenoord 1. Met Viergever heb je gewoon meer ervaring en dat is ook in Europa wel fijn. Kampioen word je sowieso niet door dat soort spelers maar dat verwacht ik ook niet.
Viergever is echt een hele matige speler. Geef dan niks uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Viergever heeft een paar jaar basis gestaan bij PSV, Hendriks is typisch zo'n speler uit de jeugd die kwaliteiten wordt toegeschreven die hij nog niet heeft laten zien. Zo gaat het altijd..en veel van die spelers gaan uiteindelijk door de achterdeur richting lagere niveaus
Burger is van de categorie Jari Schuurman.. al werd in de laatste ooit een toptalent gezien. Maar dat een speler als Burger kennelijk goed genoeg wordt bevonden om in de selectie van het 1e te zitten is wel typisch iets voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Burger is geen centrale verdediger en een matige middenvelder. Hij ziet dat gewoon verkeerd.
Nee hoor maar Hendriks was captain u19 en was bij Nac vaste waarde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach we gaan het wel zien. Ik heb het idee dat spelers uit de jeugd vaak een beetje door een roze bril worden bekeken. Heb in ieder geval geen vertrouwen in Hendriks of Burger als backup.
Oké John.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
PSV laat Viergever ook niet echt niet naar Feyenoord gaan.
Hij heeft zich bij ons altijd voor 100% ingezet en zich een voorbeeldig prof getoond. We gunnen hem het allerbeste.
Jij zit altijd de hele selectie te downplayen wat je goed recht is (en in het geval van Burger ben ik het nog met je eens ook), maar kom dan niet met fucking Viergever aanzetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Burger is van de categorie Jari Schuurman.. al werd in de laatste ooit een toptalent gezien. Maar dat een speler als Burger kennelijk goed genoeg wordt bevonden om in de selectie van het 1e te zitten is wel typisch iets voor Feyenoord.
Burger was ook aanvoerder van zijn lichting, toch? Als je hem ziet spelen dan begrijp ik niet dat hij de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en niemand ooit geeft gedacht: Wouter, het gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee hoor maar Hendriks was captain u19 en was bij Nac vaste waarde.
Burger is een soort net niet voetballer. Niemand waar hij het best tot zijn recht komt.
Misschien omdat hij op zijn 15e al 1,89 was. Dat zie je vaker groot en sterk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Burger was ook aanvoerder van zijn lichting, toch? Als je hem ziet spelen dan begrijp ik niet dat hij de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en niemand ooit geeft gedacht: Wouter, het gaat hem niet worden.
Ik kom er niet mee, Arnesen kennelijk. Ach dat downplayen is de laatste tijd niet nodig, al heb ik nog steeds twijfels bij sommige spelers. Linssen doet het nu goed maar is geen spits. Kökcü is ook geen favoriet van mij, maar dat kan nog veranderen. Toornstra die 1x per 5 wedstrijden goed speelt..meh. Maar alle aankopen die in de zomer zijn gedaan lijken me wel prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij zit altijd de hele selectie te downplayen wat je goed recht is (en in het geval van Burger ben ik het nog met je eens ook), maar kom dan niet met fucking Viergever aanzetten.
Linssen is gewoon een matige speler dat zegt meer over de concurrentie. Kokcu heb ik juist heel veel vertrouwen in die jongen maakt echt stappen onder Slot. Die werkt als een paard en samen met Aursnes een prima duo. Toornstra als 12e man perfect.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kom er niet mee, Arnesen kennelijk. Ach dat downplayen is de laatste tijd niet nodig, al heb ik nog steeds twijfels bij sommige spelers. Linssen doet het nu goed maar is geen spits. Kökcü is ook geen favoriet van mij, maar dat kan nog veranderen. Toornstra die 1x per 5 wedstrijden goed speelt..meh. Maar alle aankopen die in de zomer zijn gedaan lijken me wel prima.
Kökcü die met meer felheid speelt is een vooruitgang, ook graag iets meer rendement. Van Ausnes hoop ik dat hij een beetje een balafpakker is..type El Ahmadi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Linssen is gewoon een matige speler dat zegt meer over de concurrentie. Kokcu heb ik juist heel veel vertrouwen in die jongen maakt echt stappen onder Slot. Die werkt als een paard en samen met Aursnes een prima duo. Toornstra als 12e man perfect.
Je moet een spits halen maar of dat gaat lukken nog weet ik niet.
Wanneer Til er 15 maakt omdat Kokcu en Aursnes zich te tering werken dan vind ik dat prima. Sini en Jahanbakz maken er ook wel allebei 10 tot 15. Dan nog een spits die er 20 maakt. En dan is Linssen gewoon magertjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kökcü die met meer felheid speelt is een vooruitgang, ook graag iets meer rendement. Van Ausnes hoop ik dat hij een beetje een balafpakker is..type El Ahmadi.
Linssen staat na 2 wedstrijden al op 3. Echt niet uitgesloten dat die er 15-20 maaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer Til er 15 maakt omdat Kokcu en Aursnes zich te tering werken dan vind ik dat prima. Sini en Jahanbakz maken er ook wel allebei 10 tot 15. Dan nog een spits die er 20 maakt. En dan is Linssen gewoon magertjes.
Ik hoop het. Maar ik vind het vrij magertjes. Zeker omdat zijn back ups er werkelijk geen hol van kunnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linssen staat na 2 wedstrijden al op 3. Echt niet uitgesloten dat die er 15-20 maakt
Gewoon 9 punten uit de eerste 3 wedstrijdenquote:Maccabi Haifa - Feyenoord
Donderdag 16 september 18:45 uur
Feyenoord - Slavia Praag
Donderdag 30 september 21:00 uur
Feyenoord - FC Union Berlin
Donderdag 21 oktober 18:45 uur
FC Union Berlin - Feyenoord
Donderdag 4 november 21:00 uur
Slavia Praag - Feyenoord
Donderdag 25 november 18:45 uur
Feyenoord - Maccabi Haifa
Donderdag 9 december 21:00 uur
Pff. Ik begin toch liever met een thuispotje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:12 schreef hhh38 het volgende:
Nu het echte schema:
[..]
Gewoon 9 punten uit de eerste 3 wedstrijden
Gezien die wedstrijd op zondag erna wel, maar verder maakt dat niet zoveel uit toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Pff. Ik begin toch liever met een thuispotje.
Het is lekkerder om meteen met 3 punten te beginnen en inderdaad vooral vanwege de wedstrijd erna.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien die wedstrijd op zondag erna wel, maar verder maakt dat niet zoveel uit toch?
Lijkt me wel fijn om thuis te spelen in de laatste wedstrijd als plaatsing voor de volgende ronde nog op het spel staat
Aj, had nog niet bedacht dat dat ook voor de thuiswedstrijd geldt. Laat ze eens tot vrede komen daar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef Pistolero het volgende:
Ook helemaal kut dat je Ali dus in de eerste en laatste wedstrijd niet kan gebruiken.
zij spelen ook op donderdag, geen idee waarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, dan krijgen we dus Israel uit voor PSV uit. Vind ik niet leuk.
Thuis, tegen Sociedad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij spelen ook op donderdag, geen idee waar
Schandalig. Zou Feyenoord dan ook vaker uit spelen dan thuis?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat een onzin dat wij 5 keer uit spelen na een Europese wedstrijd.
Vliegtickets kosten 72 euro, ben wat maten hyped aan het maken om die kant op te gaan. Rest van het weekend in de Berghainquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Voor de zekerheid toch maar een hotelletje Berlijn geboekt.
Voor een paar tientjes rij je erheen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vliegtickets kosten 72 euro, ben wat maten hyped aan het maken om die kant op te gaan. Rest van het weekend in de Berghain
Ja, daar gaat de UEFA geen rekening mee houden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat een onzin dat wij 5 keer uit spelen na een Europese wedstrijd.
Dat is aardig. Al weet ik niet of het interessant is om vorig seizoen nog een keer te herbeleven. Met hoofdrolspelers die inmiddels al lang en breed fertrokken zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Nice, brief van Feyenoord met een code voor een maand gratis Disney.
Nee dat is de schuld van de KNJB natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de UEFA geen rekening mee houden natuurlijk
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de UEFA geen rekening mee houden natuurlijk
Hier ook. Wat een rommel bieden ze toch aan. Het is een uitgeklede versie van Netflix. Snel opzeggen als die Feyenoord docu erop zit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Nice, brief van Feyenoord met een code voor een maand gratis Disney.
Per week.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook. Wat een rommel bieden ze toch aan. Het is een uitgeklede versie van Netflix. Snel opzeggen als die Feyenoord docu erop zit.
Is er nu al bekend of je het kan bingewatchen of pleuren ze één aflevering per week online?
Zeg maar gerust zeker weten. Alle ECL-thuispotten van Union zal in het Olympiastadion afgewerkt worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat niet in het Union stadion zijn, maar waarschijnlijk in het Olympiastadion met 70k plekken
FeyenoordGoden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Mocht het lukken, dan is dit wel vet hoor. Groot talent.
Opdonderden met die neus, als Slot dat heeft voorgesteld heeft 'ie het empathisch vermogen van een stoeptegel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mooi, laten we het maar niet doen dan.
Als er een betaalbaar alternatief is heb ik dat ook liever ja. Maar op zichzelf zou het een aardige stand-in zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mooi, laten we het maar niet doen dan.
Dat zou wel een stuntje zijn ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
Rvp even laten bellen met hem.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
Ik moet 'm echt niet eigenlijk maar dat is niet omdat ik 'm zo'n slechte voetballer vind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als er een betaalbaar alternatief is heb ik dat ook liever ja. Maar op zichzelf zou het een aardige stand-in zijn.
2 meijer per auto, moet je ook nog parkeren. Denk dat het weinig scheelt of je nu vliegt of met de auto gaat. Ik neem het wel in overweging.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes rij je erheen.
Lekker roadtripje man. Niet afhankelijk van vliegtijden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:44 schreef leeroy het volgende:
[..]
2 meijer per auto, moet je ook nog parkeren. Denk dat het weinig scheelt of je nu vliegt of met de auto gaat. Ik neem het wel in overweging.
Dit zou heel vet zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
Kan hij ook in de spits?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij sloopt de gehele Eredivisie in zijn eentje.
Wat voor een type speler is het?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij sloopt de gehele Eredivisie in zijn eentje.
Ja, dat is z'n favoriete plek. Maar op de andere plekken voorin kan 'ie ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef Elan het volgende:
Kan die rechtsbuiten? Zou wel lekker zijn voor als onze vriend niet mag kan doen tegen die Joden.
Van wat ik gezien heb (en dat is niet veel) Sini 2.0quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat voor een type speler is het?
Topshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat is z'n favoriete plek. Maar op de andere plekken voorin kan 'ie ook.
Daarom vraag ik het aan @Bolasiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb (en dat is niet veel) Sini 2.0
Volgens mij is het wel 50% hypequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Nooit van gehoord maar als Rickertman zegt dat hij een goeie is geloof ik het.
Hij speelt vooral vanaf de flank op rechts maar zou eventueel ook op links of zelfs in de spits kunnen spelen. Snel mannetje, gaat alleen maar voor de acties en is EXPLOSIEF van aard om toch maar een open deur erin te gooien. Je zou hem het best kunnen typeren als een type Mason Greenwood. Ben zeer verbaasd dat hij naar Feyenoord gaat en niet binnen Engeland dan wel Duitsland tijdelijk mag vertoeven.quote:
Smullen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal wel voor de spits gehaald worden verwacht ik.
Dan komt die Castellenos dus niet.
Maar met Sinisterra - Diallo - Jahanbakshs staat er dan ook een aardige aanvalslinie.
Wel genoemd door Alethaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Nu is het wachten op FeyenoordTM die gaat schuimen omdat hij niet als bron genoemd wordt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Nu is het wachten op FeyenoordTM die gaat schuimen omdat hij niet als bron genoemd wordt.
quote:Diallo (19) wil graag naar de Kuip.
Valse papieren
De Ivoriaan, en zijn ouders, waren tot veel meer bereid om de droom om profvoetballer te worden te realiseren. Toen Amad met zijn broer Hamed Junior Traorè, die bij Sassuolo speelt, naar Italië trok, deden ze dat met valse papieren. Twee personen gaven zich valselijk uit voor de ouders van de jonge voetballers, om zo op basis van ‘familiebanden’ de jongens toegang tot het land te verschaffen.
Ik lees niets anders dan dat ze interesse hebben en een bod hebben gedaan dat is afgewezen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:06 schreef H.FR het volgende:
Intussen gaat AZ er met Veerman vandoor. Ben benieuwd wat Heerenveen uiteindelijk vraagt. Zou er niet graag 8-10mln voor neertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |