Ik had hem nog best wel hoog zitten als toekomstig CM.quote:
Zonde dat die flapdrol daarna geen enkele stap meer vooruit in zijn ontwikkeling heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had hem nog best wel hoog zitten als toekomstig CM.
Zeker na die kool van 'm tegen Beer Sheva.
Snap oprecht niet als Hendriks-watcher van het eerste uur waarom Burger de voorkeur krijgt.quote:
Zelfs transfervrij zou ik hierover gaan zeiken. Laat staan geld voor die junk betalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Toch iets om vrolijk van te worden:
[ twitter ]
Eens, enorme domper.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde dat die flapdrol daarna geen enkele stap meer vooruit in zijn ontwikkeling heeft gemaakt.
Eens dat het beter nu kan gebeuren hoor. Is ook wel frustrerend, want het is niet dat Elfsborg nou echt beter is of zo. Ze zijn wel heel efficient.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het raar dat ik me niet zo heel druk maak? Je wist dat er sowieso een keer een zeperd ging komen, dan beter nu. En ik moet zeggen dat zeker de eerste helft niet megaslecht was voor een wedstrijd die nergens meer om gaat. Uiteindelijk kom je op 2-0 achter door individuele fouten van spelers die er toch nooit in staan (Marciano en Burger) dus ik geloof het allemaal wel.
Gewoon geen enkel risico lopen op blessures op dit kunstgras met een transfer in aantocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Opvallend trouwens dat Bannis nu in is gevallen als spits, dan zal Bozenik wel vertrekken denk ik.
Verstandige teksten ouwe reus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Boeiend.
Beter nu dan als het er toe doet.
Volgens de KNVB nog steeds 12:15. Verwacht niet dat daar nog verandering in komt eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
Is die 12.15 zondag nou al zeker?
Ik vraag dit omdat ik zondag niet om 9.00u wil opstaan
Lijkt me sterk dat dit vandaag of morgen nog wordt verzet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
Is die 12.15 zondag nou al zeker?
Ik vraag dit omdat ik zondag niet om 9.00u wil opstaan
Het gekke is dat ik nergens een bericht van afwijzing heb gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Kutveld en je staat al 5-0 voor. Op naar Utreg.
Later tijdstip dus afgewezen? KNJB.
Klopt maar dit wordt wel heel kort dag anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik nergens een bericht van afwijzing heb gezien
KNJB
Ze moeten niet zo janken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar dit wordt wel heel kort dag anders.
De immer ziedende Korneel en de immer bezopen Frans vinden dit leuk.quote:
Politie kan niet 2 uurtjes later ingezet worden nee?quote:
Spelen wel met 10 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens alles of we in pot 1 of 2 komen is afhankelijk van Legia-Slavia. Gaat Slavia door zitten we pot 1, bij Legia in pot 2. Slavia staat 0-1 voor en het heenduel werd gelijk.
Alleen de groepswinnaar overwintert toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Pot 2 is ook geen ramp..toch. Heb je tenminste grote kans op 1 aantrekkelijke tegenstander en dat is altijd leuk in een volle Kuip.
Hoop dan eigenlijk vooral niet op Spurs (of Rome)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Pot 2 is ook geen ramp..toch. Heb je tenminste grote kans op 1 aantrekkelijke tegenstander en dat is altijd leuk in een volle Kuip.
Da's een garantie op weer een jaar uitsluiting.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dan eigenlijk vooral niet op Spurs (of Rome)
Nee, ook de nr 2. Maar dan speel je een tussenronde ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen de groepswinnaar overwintert toch?
Dus dat zal het wel worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ow ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ook de nr 2. Maar dan speel je een tussenronde ofzo
Tegen de nummerd 3 van de EL.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ook de nr 2. Maar dan speel je een tussenronde ofzo
Exact. Al zal bij dat uitpotje Feyenoord gewoon geen publiek meenemen. Het was toentertijd ook wel een perfect storm wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een garantie op weer een jaar uitsluiting.
Die mogen van mij ook wegblijven ja. Dan nog het liefste Roma van de tweequote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog lang niet zo mad als Korneel als Utrecht weer een seizoen weggooitquote:
1 september? Het zou verdomme morgen zijn. Wat is dit voor onzin.quote:
Oh, ik dacht eigenlijk ook 1 septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
1 september? Het zou verdomme morgen zijn. Wat is dit voor onzin.
Jammer dat Gervinho en De Rossi er niet meer spelen voor de extra interessante drama.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wegblijven ja. Dan nog het liefste Roma van de twee
https://www.feyenoord.nl/(...)s-op-disney---160521quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk ook 1 september
Het was altijd 1 september.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
1 september? Het zou verdomme morgen zijn. Wat is dit voor onzin.
Mourinho compenseert dat wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Gervinho en De Rossi er niet meer spelen voor de extra interessante drama.
https://disneyplusser.nl/(...)-op-disney-plus-aan/quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)s-op-disney---160521
Staat Feyenoord even voor lul.quote:
Aha. Nouja boeiend ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)s-op-disney---160521
Ik had al een half uurtje extra lunch gepland hoor.quote:
Is het al bekend of ze wekelijks doen of alles in één keer?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had al een half uurtje extra lunch gepland hoor.
Ik dacht wekelijks. Geen idee hoeveel afleveringen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het al bekend of ze wekelijks doen of alles in één keer?
Zolang je Roma en Tottenham ontloopt heb je een behoorlijke kans om 1e te worden in de poule. Tweede plek overigens ook niet onoverkomelijk tegen de nr’s 3 van de EL.quote:
Ook boven Roma en met name Tottenham kan je eindigen als ze het niet serieus nemen. Het probleem is meer dat we met beide clubs een slechte historie hebben qua supporters.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang je Roma en Tottenham ontloopt heb je een behoorlijke kans om 1e te worden in de poule. Tweede plek overigens ook niet onoverkomelijk tegen de nr’s 3 van de EL.
Basel/Gent uit pot 1 zou wel perspectief bieden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang je Roma en Tottenham ontloopt heb je een behoorlijke kans om 1e te worden in de poule. Tweede plek overigens ook niet onoverkomelijk tegen de nr’s 3 van de EL.
Cor Potgodquote:Disney toont scouting Pratto: 'Cor Pot werd enthousiast van videobeelden'
Volgende week woensdag is het zover, dan gaat de serie 'Dat ene woord: Feyenoord' in première. Eén jaar lang is Feyenoord continue gevolgd door de makers van Disney+. Een kijkje in de kleedkamer en bij de directie zullen mooie maar ook keiharde beelden opleveren.
Volgens oud-Feyenoorder Leroy Fer was het wel even wennen in het begin dat er continue camera's draaien. De middenvelder vertelt ook dat na een tijdje het team er niet meer bij stil stond. Fer weet ook te vermelden dat er ook helemaal geen dingen zijn gespeeld.
Feyenoord- doelman Justin Bijlow vertelt in gesprek met De Telegraaf dat de beelden in de rust tegen AC Wolfsberger en Ajax-uit hard zullen aankomen. "Dan gaat het er wel stevig aan toe. Dat zijn beelden die je als supporter normaal niet meekrijgt en nu wel gaat zien", vertelt de doelman.
In januari 2021 zocht Feyenoord nog een spits. Volgens de krant was het Cor Pot die enthousiast werd van videobeelden van een Zuid-Amerikaanse spits en toonde die vervolgens aan Frank Arnesen en Dick Advocaat. "Hier heb ik er eentje, hoor. Kijk eens hoe hij afrondt", waren de woorden van Pot. Uiteindelijk werd die Zuid-Amerikaanse voetballer, die gaat onder de naam Lucas Pratto, naar Feyenoord gehaald.
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:49 schreef Caland het volgende:
Volgens oud-Feyenoorder Leroy Fer was het wel even wennen in het begin dat er continue camera's draaien. De middenvelder vertelt ook dat na een tijdje het team er niet meer bij stil stond. Fer weet ook te vermelden dat er ook helemaal geen dingen zijn gespeeld.
Die gasten liepen echt 24/7 mee he, op een gegeven moment merk je dat niet meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Die zijn natuurlijk bewust van de camera's het is 2021
Ik ga dit gelijk doen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:21 schreef Scrummie het volgende:
De altijd leuke loting simulator!
https://draw.inker.one/#/ecl/gs/2021
[ afbeelding ]
Geloof ik niets van.quote:
Toevallig, ik kreeg dit maar dan met Flora Tallinn ipv Jablonecquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit gelijk doen!
Gent
Feyenoord
Jablonec
M Haifa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |