Heeft dat met sta tribunes te maken? Kan er zo snel niks over vinden.. heb je wellicht een linkje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:35 schreef Erasmus het volgende:
Als iemand wil pilsen in Berlijn, laat het mij weten. Ik ga er sowieso heen, via de normale route of de moeilijkere routes.
Het scheelt dat Union Berlin geen Europese potten mag spelen in hun eigen stadion (afgekeurd door de UEFA, lol). Verwacht geen uitverkocht Olympiastadion.
Rundfunk Berlin:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:18 schreef K.offie het volgende:
[..]
Heeft dat met sta tribunes te maken? Kan er zo snel niks over vinden.. heb je wellicht een linkje?
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1st match day: 2 v 3 4th match day: 1 v 3 4 v 1 4 v 2 2nd match day: 1 v 2 5th match day: 3 v 2 3 v 4 1 v 4 3rd match day: 3 v 1 6th match day: 2 v 1 2 v 4 4 v 3 |
Aan de hand van dit schema dus:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:33 schreef K.offie het volgende:
Dat wordt 25 november:
[ code verwijderd ]
https://kassiesa.net/uefa/seedecl2021.html
Wij hebben de vliegtickets al geboekt
A computer draw determines the final position of the clubs within their group. These positions determine the order of the home and away matches. The following match sequence applies:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:33 schreef K.offie het volgende:
Dat wordt 25 november:
[ code verwijderd ]
https://kassiesa.net/uefa/seedecl2021.html
Wij hebben de vliegtickets al geboekt
Gelukkig speelt PSV ook op donderdagquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Heracles thuis - 12 september
Union thuis - 16 september
PSV uit - 19 september
Heerenveen thuis - 22 september
NEC thuis - 25 september
Slavia Praag uit - 30 september
Heftig maandje wel.
Mooie affiches ook toch? Bij Haifa speelt Chery trouwens geloof ik, die ooit nog bij ons in beeld was. Is daar zeer gewaardeerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Praag & Berlijn, wat een geluksvogels
Had al bijna voor lul gestaan voor mijn vrienden, bedankt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:56 schreef Caland het volgende:
Speelschema zoals hierboven klopt niet
Een keiharde doelstelling nog wel. Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Zitten daar ook consequenties aan vast?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:33 schreef F.M.D. het volgende:
Beetje armoedig dat een club als Feyenoord niet gewoon uitspreekt dat Europees overwinteren een keiharde doelstelling is. Ontwikkelen is leuk maar moet zeker bij een topclub gekoppeld worden aan resultaat, anders wordt het wel erg vrijblijvend.
Ja, Slot outquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een keiharde doelstelling nog wel. Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Zitten daar ook consequenties aan vast?
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist: er zit schot in de Bozenik - Dusseldorf zaak, mogelijk dit weekend al deal.
Ja eens. Maar geen Dost.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.
Ik vond dat gisteren de noodzaak van een spits toch ook wel werd benadrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |