Met Spurs ipv Roma zou dit de moeilijkste poule zijn denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:47 schreef Slobeend het volgende:
Dit zou niet best zijn.
[ afbeelding ]
Ik klop dit af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon geen Union Berlin, Tottenham en Roma.
Verder is alles goed.
Nee jammer, gemiste kans om Utrecht boos te krijgen.quote:
denk ik niet maar risicowedsstrijden zijn bijna niet te verplaatsen (in tijd dan), een andere dag had wel gekundquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee jammer, gemiste kans om Utrecht boos te krijgen.
Van Seumeren zal wel wat connecties bij de gemeente onder druk hebben gezet.
En nog wel richting de uitsupporters. Geloof ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet er ook wel leuk uit, lopen daar nou gewoon kinderen met shit te gooien in dat uitvak?
Als jij het zegt zal het wel zo zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk ik niet maar risicowedsstrijden zijn bijna niet te verplaatsen (in tijd dan), een andere dag had wel gekund
Armeens kind die over het hek geklommen is denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog wel richting de uitsupporters. Geloof ik.
Ik zit met meer vragen na het kijken dan voor het kijken van dit filmpje.
Geen EU land toch, die zijn wel gewend om over hekken heen te klimmen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Armeens kind die over het hek geklommen is denk ik
Wat fantastisch
Direct asiel aangevraagd zeker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Armeens kind die over het hek geklommen is denk ik
Wat fantastisch
Mijn WhatsAppjes naar mijn vriendengroepen:quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:05 schreef Erasmus het volgende:
Ik verwelkom graag @:Caland als hij hier is voor pilsen en hoeren.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
Het enige seizoen in lange tijd waarin ik niet kan reizen krijg je zo'n toploting
Goed zuur van, wel leuke potjes ook in eigen huis
Helaas.. Geen Roma of Spurs maar wel Berlijn en Slavia Praag, dat gewoon een lastige tegenstander is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |