Als het goed is gaat hij bij Feyenoord ook niet heel veel meer spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij ziet bij Feyenoord meer perspectief op speeltijd neem ik aan
Zoals hier al eerder gesteld moet Hendriks wel heel slecht zijn als je Viergever wilt halen. En dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gezien het budget van Feyenoord is dit toch niet zo'n slechte aankoop? Ervaren speler die alweer wat jaartjes meedraait bij PSV, als backup beter dan Burger of Hendriks.
Hendriks daar hebben we nog niks van gezien en Slot vindt hem minder dan Burger op dit moment, Hall daar geldt hetzelfde voor en Geertruida heb ik ook nog nooit in het centrum zien spelen. Je hebt gewoon spelers nodig die er direct staan als het moet. Nou, dan past Viergever wel. Geen topspeler misschien maar wel bruikbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hendriks en Geetruida zou een top centrum kunnen vormen. Met Pedersen en Hall als rechtsbacks en Malacia en Haps op links
Viergever heeft een paar jaar basis gestaan bij PSV, Hendriks is typisch zo'n speler uit de jeugd die kwaliteiten wordt toegeschreven die hij nog niet heeft laten zien. Zo gaat het altijd..en veel van die spelers gaan uiteindelijk door de achterdeur richting lagere niveausquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals hier al eerder gesteld moet Hendriks wel heel slecht zijn als je Viergever wilt halen. En dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Hendriks heeft het prima gedaan bij Nac, Burger totaal niet bij Sparta.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hendriks daar hebben we nog niks van gezien en Slot vindt hem minder dan Burger op dit moment, Hall daar geldt hetzelfde voor en Geertruida heb ik ook nog nooit in het centrum zien spelen. Je hebt gewoon spelers nodig die er direct staan als het moet. Nou, dan past Viergever wel. Geen topspeler misschien maar wel bruikbaar
Hij heeft het goed gedaan in de KKD, dat zegt niet zo heel veel. Is ook nog jong, het is niet gek dat hij tekort komt nog voor Feyenoord 1. Met Viergever heb je gewoon meer ervaring en dat is ook in Europa wel fijn. Kampioen word je sowieso niet door dat soort spelers maar dat verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hendriks heeft het prima gedaan bij Nac, Burger totaal niet bij Sparta.
Hall is als back up achter Pedersen
n
iks mis mee. Viergever slaat nergens op. Daar wordt je echt geen kampioen of 2e mee dit jaar en daarna komt hij met een rollater het veld op. Niet aan beginnen.
Nee Burger en Hendriks daar worden we blij van.. Ik zie liever Viergever als backup dan die andere twee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
Viergever lijkt me echt totaal overbodig
In Europa kun je best met Hendriks als backup spelen. Viergever als back up is weggegooid geld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan in de KKD, dat zegt niet zo heel veel. Is ook nog jong, het is niet gek dat hij tekort komt nog voor Feyenoord 1. Met Viergever heb je gewoon meer ervaring en dat is ook in Europa wel fijn. Kampioen word je sowieso niet door dat soort spelers maar dat verwacht ik ook niet.
Viergever is echt een hele matige speler. Geef dan niks uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Viergever heeft een paar jaar basis gestaan bij PSV, Hendriks is typisch zo'n speler uit de jeugd die kwaliteiten wordt toegeschreven die hij nog niet heeft laten zien. Zo gaat het altijd..en veel van die spelers gaan uiteindelijk door de achterdeur richting lagere niveaus
Burger is van de categorie Jari Schuurman.. al werd in de laatste ooit een toptalent gezien. Maar dat een speler als Burger kennelijk goed genoeg wordt bevonden om in de selectie van het 1e te zitten is wel typisch iets voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Burger is geen centrale verdediger en een matige middenvelder. Hij ziet dat gewoon verkeerd.
Nee hoor maar Hendriks was captain u19 en was bij Nac vaste waarde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach we gaan het wel zien. Ik heb het idee dat spelers uit de jeugd vaak een beetje door een roze bril worden bekeken. Heb in ieder geval geen vertrouwen in Hendriks of Burger als backup.
Oké John.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
PSV laat Viergever ook niet echt niet naar Feyenoord gaan.
Hij heeft zich bij ons altijd voor 100% ingezet en zich een voorbeeldig prof getoond. We gunnen hem het allerbeste.
Jij zit altijd de hele selectie te downplayen wat je goed recht is (en in het geval van Burger ben ik het nog met je eens ook), maar kom dan niet met fucking Viergever aanzetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Burger is van de categorie Jari Schuurman.. al werd in de laatste ooit een toptalent gezien. Maar dat een speler als Burger kennelijk goed genoeg wordt bevonden om in de selectie van het 1e te zitten is wel typisch iets voor Feyenoord.
Burger was ook aanvoerder van zijn lichting, toch? Als je hem ziet spelen dan begrijp ik niet dat hij de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en niemand ooit geeft gedacht: Wouter, het gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee hoor maar Hendriks was captain u19 en was bij Nac vaste waarde.
Burger is een soort net niet voetballer. Niemand waar hij het best tot zijn recht komt.
Misschien omdat hij op zijn 15e al 1,89 was. Dat zie je vaker groot en sterk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Burger was ook aanvoerder van zijn lichting, toch? Als je hem ziet spelen dan begrijp ik niet dat hij de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en niemand ooit geeft gedacht: Wouter, het gaat hem niet worden.
Ik kom er niet mee, Arnesen kennelijk. Ach dat downplayen is de laatste tijd niet nodig, al heb ik nog steeds twijfels bij sommige spelers. Linssen doet het nu goed maar is geen spits. Kökcü is ook geen favoriet van mij, maar dat kan nog veranderen. Toornstra die 1x per 5 wedstrijden goed speelt..meh. Maar alle aankopen die in de zomer zijn gedaan lijken me wel prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij zit altijd de hele selectie te downplayen wat je goed recht is (en in het geval van Burger ben ik het nog met je eens ook), maar kom dan niet met fucking Viergever aanzetten.
Linssen is gewoon een matige speler dat zegt meer over de concurrentie. Kokcu heb ik juist heel veel vertrouwen in die jongen maakt echt stappen onder Slot. Die werkt als een paard en samen met Aursnes een prima duo. Toornstra als 12e man perfect.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kom er niet mee, Arnesen kennelijk. Ach dat downplayen is de laatste tijd niet nodig, al heb ik nog steeds twijfels bij sommige spelers. Linssen doet het nu goed maar is geen spits. Kökcü is ook geen favoriet van mij, maar dat kan nog veranderen. Toornstra die 1x per 5 wedstrijden goed speelt..meh. Maar alle aankopen die in de zomer zijn gedaan lijken me wel prima.
Kökcü die met meer felheid speelt is een vooruitgang, ook graag iets meer rendement. Van Ausnes hoop ik dat hij een beetje een balafpakker is..type El Ahmadi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Linssen is gewoon een matige speler dat zegt meer over de concurrentie. Kokcu heb ik juist heel veel vertrouwen in die jongen maakt echt stappen onder Slot. Die werkt als een paard en samen met Aursnes een prima duo. Toornstra als 12e man perfect.
Je moet een spits halen maar of dat gaat lukken nog weet ik niet.
Wanneer Til er 15 maakt omdat Kokcu en Aursnes zich te tering werken dan vind ik dat prima. Sini en Jahanbakz maken er ook wel allebei 10 tot 15. Dan nog een spits die er 20 maakt. En dan is Linssen gewoon magertjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kökcü die met meer felheid speelt is een vooruitgang, ook graag iets meer rendement. Van Ausnes hoop ik dat hij een beetje een balafpakker is..type El Ahmadi.
Linssen staat na 2 wedstrijden al op 3. Echt niet uitgesloten dat die er 15-20 maaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer Til er 15 maakt omdat Kokcu en Aursnes zich te tering werken dan vind ik dat prima. Sini en Jahanbakz maken er ook wel allebei 10 tot 15. Dan nog een spits die er 20 maakt. En dan is Linssen gewoon magertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |