O ja, dat zeker. ik denk ook dat die erg lastig te bereiken is en van gedachten te veranderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, het kan beide maar de groep die in het ziekenhuis kan belanden heeft wel meer urgentie vind ik dan
Tis jammer dat de groep 60-64 niet duidelijk is. Ik vind het niet slecht per leeftijdscategorie. Als je kijkt naar de stadsdelen dan wordt de kloof tussen zuidoost en nieuwwest wel heel groot.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
stimuleren om zoveel mogelijk te vaccineren ben ik het wel mee eens hoor maar denk dat het dan nuttiger is te richten op de mensen die een grotere kans hebben in het ziekenhuis te belanden, wat bijvoorbeeld hier in Amsterdam nog best een grote groep is
Zou 2500 gewoon vanaf nu de vaste hoeveelheid zijn voor de hoeveelheid besmettingen?quote:
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis jammer dat de groep 60-64 niet duidelijk is. Ik vind het niet slecht per leeftijdscategorie. Als je kijkt naar de stadsdelen dan wordt de kloof tussen zuidoost en nieuwwest wel heel groot.
Klopt, daarom is het niet duidelijk. Groep zal groter zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laag
quote:Tot nu toe zijn er 22.773.830 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laag
[ afbeelding ]
60-64 was zeker niet allemaal AZ. In die groep zaten de zgn. weigerboomers die geen AZ wilden. Die kregen later een herkansing met Pfizer of Moderna.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
Vriend en zijn vriendin allebei volledig gevaccineerd. Eentje is nu verkouden, dus hoppa direct naar de teststraat. Waarom laat je je überhaupt vaccineren dan?![]()
Mensen zorgen ervoor dat dit nooit meer weggaat, niet het virus. Laten we alsjeblieft stoppen met die onzin en gewoon focussen op ziekenhuisopnames.
Als die vent zo bang is, blijf dan lekker op zolder in je eigen veilige bubbel. Man, man, man, wat een aansteller.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef Vasilevski het volgende:
Al Jazeera is ter plaatse in oorlogsgebied Nederland. Een draadje:
[ twitter ]
Vraag me altijd af of dit soort mensen niet kramp krijgen van de hele dag zo cringe in het leven te staan.
Er waren zelfs mensen die het woord, terras of kapper, niet meer konden horen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Die woorden die het afgelopen jaar ook zijn ontstaan. Weigerboomers, beslisboom, anderhalvemetersamenleving, huidhonger, kuchscherm, blokjesverjaardag
Ja, echt bizar. Dat we niet allemaal dood op straat liggen. Echt hoe dan?!quote:Mondkapjes: niemand draagt ze, en dat is absurd.
Ik kan het woord "duiding" ook niet meer horenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Die woorden die het afgelopen jaar ook zijn ontstaan. Weigerboomers, beslisboom, anderhalvemetersamenleving, huidhonger, kuchscherm, blokjesverjaardag
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef Vasilevski het volgende:
Al Jazeera is ter plaatse in oorlogsgebied Nederland. Een draadje:
[ twitter ]
Vraag me altijd af of dit soort mensen niet kramp krijgen van de hele dag zo cringe in het leven te staan.
Nino heeft nog wel wat chill over.quote:Nino
@NinodeVries
·
2 u
Als antwoord op
@YarnoRitzen
Boeie, kom biertje doen
Perspectief. Volhouden. Bi-bli-o-theeek!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het woord "duiding" ook niet meer horen
Ik had laatst een bierproeverij. Allemaal van elkaar wat proeven. CORRED.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:44 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Nino heeft nog wel wat chill over.
Zonder mondkapje?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik had laatst een bierproeverij. Allemaal van elkaar wat proeven. CORRED.
Dat dit kan in Nederland!!!!!11111quote:
We're doomed, I tell ya.quote:
Echt ongelofelijk hoe deze man gehecht is aan zijn mondkapje. En dat dit volgens hem het ultieme beschermingsmiddel is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Dat we niet allemaal dood op straat liggen. Echt hoe dan?!
Wat wil je dan? Er is een kleine kans dat ze toch besmet en symptomatisch zijn en dus anderen kunnen besmetten. Er is de mogelijkheid om je te laten testen. Waarom zou je mensen afrekenen op dat ze hun verantwoordelijkheid willen nemen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
Vriend en zijn vriendin allebei volledig gevaccineerd. Eentje is nu verkouden, dus hoppa direct naar de teststraat. Waarom laat je je überhaupt vaccineren dan?![]()
Mensen zorgen ervoor dat dit nooit meer weggaat, niet het virus. Laten we alsjeblieft stoppen met die onzin en gewoon focussen op ziekenhuisopnames.
Als het digitale nooit op die manier nodig is geweest, wat is dan an sich het probleem? Leg mij dat eens uit? Het lijkt geen doel op zich maar eerder een middel. Een middel dat voorheen blijkbaar niet in die mate nodig was. Niemand ging er vanuit dat opeens iedereen veelvuldig thuis kwam te zitten. Daar kun je toch geen beleid op maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het feit dat er een pandemie voor nodig was om de onderwijssector dat aan haar verstand te brengen vind ik wel kwalijk ja.
Over mijn broodje heen hijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vaccineert je om er niet ernstig of doodziek van te geraken. Ergo de ziekenhuisopnames te doen beperken, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
En die boosters komen ook zo eventjes in 3 weken uit de lucht vallen zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Trust the science (aka hope).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
41 gemeentes met 0 besmettingen
52 gemeentes met 1 besmettingen
115 gemeentes met 2-4 besmettingen
22 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Was even afgeleid
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Echt? Ik dacht voor de qr code. Dat hoor ik om mij heen als reden voor de prikken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je vaccineert je om er niet ernstig of doodziek van te geraken. Ergo de ziekenhuisopnames te doen beperken, zoals je zelf al aangeeft.
Als je je laat vaccineren met het idee dat je nooit meer getest hoeft te worden kan ik mij de nodige teleurstelling voorstellen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch een beetje confused.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoe durven ze een broodje te maken zonder mondkapje!
Sowieso al dat plebs dat voor mij broodjes maakt, pakketjes bezorgt, vakken vult, schoonmaakt, mijn kinderen les geeft. Wie zegt mij dat ze allemaal gevaccineerd zijn? Wie bewijst me dat ze regelmatig hun handen ontsmetten en handschoenen verwisselen? Walgelijk volk!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft. Delta wordt gewoon verspreid. Jij denkt serieus dat het meerwaarde heeft. Dat is niet zo. Die cijfertjes gaan niet meer naar beneden op een bepaald punt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Er is een kleine kans dat ze toch besmet en symptomatisch zijn en dus anderen kunnen besmetten. Er is de mogelijkheid om je te laten testen. Waarom zou je mensen afrekenen op dat ze hun verantwoordelijkheid willen nemen?
Wat is er nu belangrijker? Dat die cijfertjes naar beneden gaan of dat mensen even aan een ander denken?
Ik wordt echt bloedlink van dat soort types.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Precies, als je mondkapje wil dragen doe dat lekker. En neem geen OV/pendelbus maar een auto/taxi.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wordt echt bloedlink van dat soort types.
Ik wil niet dat een ongevaccineerde pakketbezorger bij mij aan de deur staat! Ranzige luiquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:04 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Sowieso al dat plebs dat voor mij broodjes maakt, pakketjes bezorgt, vakken vult, schoonmaakt, mijn kinderen les geeft. Wie zegt mij dat ze allemaal gevaccineerd zijn? Wie bewijst me dat ze regelmatig hun handen ontsmetten en handschoenen verwisselen? Walgelijk volk!
bron?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft.
https://www.cdc.gov/coron(...)s/delta-variant.htmlquote:Although breakthrough infections happen much less often than infections in unvaccinated people, individuals infected with the Delta variant, including fully vaccinated people with symptomatic breakthrough infections, can transmit it to others. CDC is continuing to assess data on whether fully vaccinated people with asymptomatic breakthrough infections can transmit. However, the greatest risk of transmission is among unvaccinated people who are much more likely to contract, and therefore transmit the virus.
Waarom hebben ze niet de gratizzz zelftesten van Hugo gebruikt?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft. Delta wordt gewoon verspreid. Jij denkt serieus dat het meerwaarde heeft. Dat is niet zo. Die cijfertjes gaan niet meer naar beneden op een bepaald punt.
Straks leven we in een wereld waarbij er constant gefocust wordt op besmettingen terwijl de zorg niet meer belast is. Totaal geen meerwaarde. Kijk nou gewoon naar de ziekenhuisopnames. Iedereen wil toch dat het straks klaar is. Het ligt straks aan ons, niet aan het virus.
Die is gek!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.
Helemaal waar, maar ja die mensen volgen ook maar gewoon 'de basisregels'.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft. Delta wordt gewoon verspreid. Jij denkt serieus dat het meerwaarde heeft. Dat is niet zo. Die cijfertjes gaan niet meer naar beneden op een bepaald punt.
Straks leven we in een wereld waarbij er constant gefocust wordt op besmettingen terwijl de zorg niet meer belast is. Totaal geen meerwaarde. Kijk nou gewoon naar de ziekenhuisopnames. Iedereen wil toch dat het straks klaar is. Het ligt straks aan ons, niet aan het virus.
Dit is echt unreal...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:55 schreef trein2000 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)wijl-publiek-juicht/
De wappies van Down Under gaan ook weer een stapje verder...
Interesseert mij overigens ook niets. Ik lig er niet wakker om ofzo, ik heb nog steeds geen definitief bewijs gezien dat mondkapjes wel werken. Neuh, ik ben gevaccineerd dus maak me nergens druk meer om. Als iedereen nou zo zou denken. Het gros is toch gewoon gevaccineerd? Laat die mensen die niet gevaccineerd zijn het maar uitzoeken. Zij kunnen beter de taxi of auto nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies, als je mondkapje wil dragen doe dat lekker. En neem geen OV/pendelbus maar een auto/taxi.
Wie is die kerel eigenlijk? Moet ik die ergens van kennen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef OProg het volgende:
Vroeger hadden dit soort figuren gewoon een dagboek.
Helaas hebben ze tegenwoordig Twitter.
En ze zijn vaak ook nog van buitenlandse afkomst. Nog enger!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef popje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een ongevaccineerde pakketbezorger bij mij aan de deur staat! Ranzige lui
Jezelf in quarantaine stoppen omdat je verkouden bentquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.
Ja, eigen ziektekiemen eerst natuurlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ze zijn vaak ook nog van buitenlandse afkomst. Nog enger!
De meeste mensen denken ook wel zo hoor. In het dagelijks leven.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Interesseert mij overigens ook niets. Ik lig er niet wakker om ofzo, ik heb nog steeds geen definitief bewijs gezien dat mondkapjes wel werken. Neuh, ik ben gevaccineerd dus maak me nergens druk meer om. Als iedereen nou zo zou denken. Het gros is toch gewoon gevaccineerd? Laat die mensen die niet gevaccineerd zijn het maar uitzoeken. Zij kunnen beter de taxi of auto nemen.
Dit is een troll toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ga je nou ook nog vertellen dat we niet alleen samen een hont delen, maar dat je ook bij mij in de Gemeente woont...?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Al 4 dagen de 0 in mijn gemeente. Corona geeft zich gewonnen.
Alcohol ontsmetquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik had laatst een bierproeverij. Allemaal van elkaar wat proeven. CORRED.
Wie had dat nou verwachtquote:Terwijl Nederlandse ziekenhuizen al gevaccineerde patiënten met corona behandelen, broedt de Gezondheidsraad op een advies over een derde vaccinatie: noodzaak of extraatje?
Volgens mij niet. Dacht niet dat je in West Brabant woonde. Oost dacht ik?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog vertellen dat we niet alleen samen een hont delen, maar dat je ook bij mij in de Gemeente woont...?
Ja i know, gelukkig. Dat krijg je er van als je een beeld vormt van alles wat je op internet leest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De meeste mensen denken ook wel zo hoor. In het dagelijks leven.
Yep! Precies op de grens van Brabant/Limburg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Dacht niet dat je in West Brabant woonde. Oost dacht ik?
Wij hebben de schoonmaakster weg gedaan. Beetje zonder mondkapje en QRcode door ons huis heen sjeezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wordt echt bloedlink van dat soort types.
Och daar heb ik dan weet niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:24 schreef leolinedance het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)t-niet-lukt~b9704ba0
[..]
Wie had dat nou verwacht![]()
Ik ga hem in ieder geval niet nemen, voor geen goud. Het is echt klaar nu.
Weigerboomer, huidhonger en blokjesverjaardag nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mag. En 4 t/m 27 ga je dan ook nemen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och daar heb ik dan weet niet zo'n moeite mee.
Ik op de grens met Sodom en Gomorra. Precies de andere kant dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Yep! Precies op de grens van Brabant/Limburg.
Weigerboomer waren die mensen boven de 60 die geen AZ wilden en later spijt krijgen. Huidhonger is als je zin hebt om te knuffelen en blokjesverjaardag was toen je maar 1 persoon binnen mocht hebben en mensen dan hun verjaardag ik blokjes vierden. Zelfs Amalia had er 1 toen ze 18 werd. Beslisboom zal vast langer bestaand, nooit eerder gehoord gelukkig. Nu eigenlijk nog niet, maar ken het van mensen met kinderen op school.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weigerboomer, huidhonger en blokjesverjaardag nog nooit gehoord.
Beslisboom bestaat pas 30 jaar of langer
Enkel anderhalvemetersamenleving en kuchscherm zijn derhalve correct
Dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag. En 4 t/m 27 ga je dan ook nemen?
Dit is wel next level. Wanneer zouden we hier zo ver zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:55 schreef trein2000 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)wijl-publiek-juicht/
De wappies van Down Under gaan ook weer een stapje verder...
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jezelf in quarantaine stoppen omdat je verkouden bent
Denk je niet eerder dat ze daar achter liggen op ons en onze gedachten wat dit betreft? Gaat toch eerder de kant Chinese kant op?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is wel next level. Wanneer zouden we hier zo ver zijn?
Als het nodig is wel. Op dit moment hoop ik dat de eerste prik wereldwijd voorrang krijgt. Kans is groot dat het net als de griepprik jaarlijks terugkomt voor ouderen en mensen met medische indicatie. Maar die zaken zullen vanuit medisch oogpunt worden genomen en niet vanwege "ik heb er geen zin meer in".quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag. En 4 t/m 27 ga je dan ook nemen?
Wel met de grote 'mits' dat het ook effectief is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och daar heb ik dan weet niet zo'n moeite mee.
Volgens Pfizer en co is het voor de rest van je leven nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Als het nodig is wel. Op dit moment hoop ik dat de eerste prik wereldwijd voorrang krijgt. Kans is groot dat het net als de griepprik jaarlijks terugkomt voor ouderen en mensen met medische indicatie. Maar die zaken zullen vanuit medisch oogpunt worden genomen en niet vanwege "ik heb er geen zin meer in".
De aandeelhouders van Pfizer bedanken U hartelijk voor de medewerking.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Volgens Pfizer en co is het voor de rest van je leven nodig.
Wij zouden toch ook nooit een avondklok krijgen? Hou er maar rekening mee dat dit een zeer reëel scenario is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk je niet eerder dat ze daar achter liggen op ons en onze gedachten wat dit betreft? Gaat toch eerder de kant Chinese kant op?
Maar dat is toch achter ons juist? Genoeg landen in Europa die wel echte lockdown hebben gekend, Spanje bijvoorbeeld, maar waar dat achter de rug is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij zouden toch ook nooit een avondklok krijgen? Hou er maar rekening mee dat dit een zeer reëel scenario is.
Ja dezelfde experts die er bakken met geld aan verdienenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
"Experts say boosters are very necessary..."
De eerste corona avondklok, die we nooit zou komen volgens velen, ligt inmiddels achter ons. Dat zegt helemaal niets over de toekomst.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat is toch achter ons juist? Genoeg landen in Europa die wel echte lockdown hebben gekend, Spanje bijvoorbeeld, maar waar dat achter de rug is.
lolquote:Diederik Gommers is een hardnekkige bijwerking van corona. In juli zei hij dat hij nooit meer in een praatprogramma te gast wilde zijn. Heerlijk, leek hem dat. “Ik heb mijn vrouw gevraagd ‘zorg dat ik niet toch ergens ja op zeg’. Ze vindt dat ik te makkelijk ja zeg, dus heb ik haar gevraagd mij te helpen.”
Tv-recensent Han Lips van Het Parool stelt vast dat het Gommers niet is gelukt. Als een talkshowredactie belt heeft hij geen verweer. Compleet willoos is hij dan. En dus ging het weer mis. Interventies van zijn vrouw ten spijt zat hij gisteravond bij Op1. En de week ervoor ook. En een week daarvoor bij Humberto.
Dat Gommers gedurende de lange maanden van corona al menigmaal van mening veranderde zit hem kennelijk niet dwars en de interviewers vallen hem ook niet lastig.
Han Lips oppert dat Gommers een ijdeltuit is. Of dat hij milde trekken van een messiascomplex vertoont: tegen wil en dank móét hij de natie door deze coronacrisis leiden, hij wil niet op televisie, maar wordt naar het front geroepen.
De zorg: stel dat corona ooit bedwongen wordt, wat moet Gommers dan? Zelf heeft hij geopperd dan minister te worden.
Bron(nen): Het Parool
Helemaal gestoordquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Die Amerikanen zijn echt compleet doorgedraaid he
[ twitter ]
Ik denk het wel. Er is gevaccineerd, het geld voor de overheiddsteun is helemaal verbruikt, als het nu niet voorbij is dan helpen die eerder genomen maatregelen dus blijkbaar niet. Waarom ze dan weer gaan toepassen? Ik doe er in ieder geval niet meer aan mee. En zo denken veel mensen er over. Ja wat als de zorg overbelast wordt? Dan maar keuzes maken, dat zijn ze nu al aan het doen volgens mij. Dan maar een maximum aan coronapatienten opnemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De eerste corona avondklok, die we nooit zou komen volgens velen, ligt inmiddels achter ons. Dat zegt helemaal niets over de toekomst.
Nino is een wijze man, misschien kunnen we hem minister van VWS makenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:44 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Nino heeft nog wel wat chill over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |