Precies, als je mondkapje wil dragen doe dat lekker. En neem geen OV/pendelbus maar een auto/taxi.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wordt echt bloedlink van dat soort types.
Ik wil niet dat een ongevaccineerde pakketbezorger bij mij aan de deur staat! Ranzige luiquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:04 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Sowieso al dat plebs dat voor mij broodjes maakt, pakketjes bezorgt, vakken vult, schoonmaakt, mijn kinderen les geeft. Wie zegt mij dat ze allemaal gevaccineerd zijn? Wie bewijst me dat ze regelmatig hun handen ontsmetten en handschoenen verwisselen? Walgelijk volk!
bron?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft.
https://www.cdc.gov/coron(...)s/delta-variant.htmlquote:Although breakthrough infections happen much less often than infections in unvaccinated people, individuals infected with the Delta variant, including fully vaccinated people with symptomatic breakthrough infections, can transmit it to others. CDC is continuing to assess data on whether fully vaccinated people with asymptomatic breakthrough infections can transmit. However, the greatest risk of transmission is among unvaccinated people who are much more likely to contract, and therefore transmit the virus.
Waarom hebben ze niet de gratizzz zelftesten van Hugo gebruikt?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft. Delta wordt gewoon verspreid. Jij denkt serieus dat het meerwaarde heeft. Dat is niet zo. Die cijfertjes gaan niet meer naar beneden op een bepaald punt.
Straks leven we in een wereld waarbij er constant gefocust wordt op besmettingen terwijl de zorg niet meer belast is. Totaal geen meerwaarde. Kijk nou gewoon naar de ziekenhuisopnames. Iedereen wil toch dat het straks klaar is. Het ligt straks aan ons, niet aan het virus.
Die is gek!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.
Helemaal waar, maar ja die mensen volgen ook maar gewoon 'de basisregels'.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft. Delta wordt gewoon verspreid. Jij denkt serieus dat het meerwaarde heeft. Dat is niet zo. Die cijfertjes gaan niet meer naar beneden op een bepaald punt.
Straks leven we in een wereld waarbij er constant gefocust wordt op besmettingen terwijl de zorg niet meer belast is. Totaal geen meerwaarde. Kijk nou gewoon naar de ziekenhuisopnames. Iedereen wil toch dat het straks klaar is. Het ligt straks aan ons, niet aan het virus.
Dit is echt unreal...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:55 schreef trein2000 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)wijl-publiek-juicht/
De wappies van Down Under gaan ook weer een stapje verder...
Interesseert mij overigens ook niets. Ik lig er niet wakker om ofzo, ik heb nog steeds geen definitief bewijs gezien dat mondkapjes wel werken. Neuh, ik ben gevaccineerd dus maak me nergens druk meer om. Als iedereen nou zo zou denken. Het gros is toch gewoon gevaccineerd? Laat die mensen die niet gevaccineerd zijn het maar uitzoeken. Zij kunnen beter de taxi of auto nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies, als je mondkapje wil dragen doe dat lekker. En neem geen OV/pendelbus maar een auto/taxi.
Wie is die kerel eigenlijk? Moet ik die ergens van kennen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef OProg het volgende:
Vroeger hadden dit soort figuren gewoon een dagboek.
Helaas hebben ze tegenwoordig Twitter.
En ze zijn vaak ook nog van buitenlandse afkomst. Nog enger!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef popje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een ongevaccineerde pakketbezorger bij mij aan de deur staat! Ranzige lui
Jezelf in quarantaine stoppen omdat je verkouden bentquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.
Ja, eigen ziektekiemen eerst natuurlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ze zijn vaak ook nog van buitenlandse afkomst. Nog enger!
De meeste mensen denken ook wel zo hoor. In het dagelijks leven.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Interesseert mij overigens ook niets. Ik lig er niet wakker om ofzo, ik heb nog steeds geen definitief bewijs gezien dat mondkapjes wel werken. Neuh, ik ben gevaccineerd dus maak me nergens druk meer om. Als iedereen nou zo zou denken. Het gros is toch gewoon gevaccineerd? Laat die mensen die niet gevaccineerd zijn het maar uitzoeken. Zij kunnen beter de taxi of auto nemen.
Dit is een troll toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoe durven ze een broodje te maken zonder mondkapje!
Ga je nou ook nog vertellen dat we niet alleen samen een hont delen, maar dat je ook bij mij in de Gemeente woont...?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Al 4 dagen de 0 in mijn gemeente. Corona geeft zich gewonnen.
Alcohol ontsmetquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik had laatst een bierproeverij. Allemaal van elkaar wat proeven. CORRED.
Wie had dat nou verwachtquote:Terwijl Nederlandse ziekenhuizen al gevaccineerde patiënten met corona behandelen, broedt de Gezondheidsraad op een advies over een derde vaccinatie: noodzaak of extraatje?
Volgens mij niet. Dacht niet dat je in West Brabant woonde. Oost dacht ik?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog vertellen dat we niet alleen samen een hont delen, maar dat je ook bij mij in de Gemeente woont...?
Ja i know, gelukkig. Dat krijg je er van als je een beeld vormt van alles wat je op internet leest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De meeste mensen denken ook wel zo hoor. In het dagelijks leven.
Yep! Precies op de grens van Brabant/Limburg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Dacht niet dat je in West Brabant woonde. Oost dacht ik?
Wij hebben de schoonmaakster weg gedaan. Beetje zonder mondkapje en QRcode door ons huis heen sjeezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wordt echt bloedlink van dat soort types.
Och daar heb ik dan weet niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:24 schreef leolinedance het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)t-niet-lukt~b9704ba0
[..]
Wie had dat nou verwacht![]()
Ik ga hem in ieder geval niet nemen, voor geen goud. Het is echt klaar nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |