O ja, dat zeker. ik denk ook dat die erg lastig te bereiken is en van gedachten te veranderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, het kan beide maar de groep die in het ziekenhuis kan belanden heeft wel meer urgentie vind ik dan
Tis jammer dat de groep 60-64 niet duidelijk is. Ik vind het niet slecht per leeftijdscategorie. Als je kijkt naar de stadsdelen dan wordt de kloof tussen zuidoost en nieuwwest wel heel groot.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
stimuleren om zoveel mogelijk te vaccineren ben ik het wel mee eens hoor maar denk dat het dan nuttiger is te richten op de mensen die een grotere kans hebben in het ziekenhuis te belanden, wat bijvoorbeeld hier in Amsterdam nog best een grote groep is
Zou 2500 gewoon vanaf nu de vaste hoeveelheid zijn voor de hoeveelheid besmettingen?quote:
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis jammer dat de groep 60-64 niet duidelijk is. Ik vind het niet slecht per leeftijdscategorie. Als je kijkt naar de stadsdelen dan wordt de kloof tussen zuidoost en nieuwwest wel heel groot.
Klopt, daarom is het niet duidelijk. Groep zal groter zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laag
quote:Tot nu toe zijn er 22.773.830 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laag
[ afbeelding ]
60-64 was zeker niet allemaal AZ. In die groep zaten de zgn. weigerboomers die geen AZ wilden. Die kregen later een herkansing met Pfizer of Moderna.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
Vriend en zijn vriendin allebei volledig gevaccineerd. Eentje is nu verkouden, dus hoppa direct naar de teststraat. Waarom laat je je überhaupt vaccineren dan?![]()
Mensen zorgen ervoor dat dit nooit meer weggaat, niet het virus. Laten we alsjeblieft stoppen met die onzin en gewoon focussen op ziekenhuisopnames.
Als die vent zo bang is, blijf dan lekker op zolder in je eigen veilige bubbel. Man, man, man, wat een aansteller.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef Vasilevski het volgende:
Al Jazeera is ter plaatse in oorlogsgebied Nederland. Een draadje:
[ twitter ]
Vraag me altijd af of dit soort mensen niet kramp krijgen van de hele dag zo cringe in het leven te staan.
Er waren zelfs mensen die het woord, terras of kapper, niet meer konden horen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Die woorden die het afgelopen jaar ook zijn ontstaan. Weigerboomers, beslisboom, anderhalvemetersamenleving, huidhonger, kuchscherm, blokjesverjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |