O ja, dat zeker. ik denk ook dat die erg lastig te bereiken is en van gedachten te veranderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, het kan beide maar de groep die in het ziekenhuis kan belanden heeft wel meer urgentie vind ik dan
Tis jammer dat de groep 60-64 niet duidelijk is. Ik vind het niet slecht per leeftijdscategorie. Als je kijkt naar de stadsdelen dan wordt de kloof tussen zuidoost en nieuwwest wel heel groot.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
stimuleren om zoveel mogelijk te vaccineren ben ik het wel mee eens hoor maar denk dat het dan nuttiger is te richten op de mensen die een grotere kans hebben in het ziekenhuis te belanden, wat bijvoorbeeld hier in Amsterdam nog best een grote groep is
Zou 2500 gewoon vanaf nu de vaste hoeveelheid zijn voor de hoeveelheid besmettingen?quote:
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis jammer dat de groep 60-64 niet duidelijk is. Ik vind het niet slecht per leeftijdscategorie. Als je kijkt naar de stadsdelen dan wordt de kloof tussen zuidoost en nieuwwest wel heel groot.
Klopt, daarom is het niet duidelijk. Groep zal groter zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laag
quote:Tot nu toe zijn er 22.773.830 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 60-64 waren allemaal AZ toch? Kan ook met de registratie te maken hebben omdat die via de huisarts zijn gegaan, 15% is wel heel laag
[ afbeelding ]
60-64 was zeker niet allemaal AZ. In die groep zaten de zgn. weigerboomers die geen AZ wilden. Die kregen later een herkansing met Pfizer of Moderna.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je dan nog steeds geacht wordt in quarantaine te gaan. Dat had je inmiddels ook wel mogen weten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
Vriend en zijn vriendin allebei volledig gevaccineerd. Eentje is nu verkouden, dus hoppa direct naar de teststraat. Waarom laat je je überhaupt vaccineren dan?![]()
Mensen zorgen ervoor dat dit nooit meer weggaat, niet het virus. Laten we alsjeblieft stoppen met die onzin en gewoon focussen op ziekenhuisopnames.
Als die vent zo bang is, blijf dan lekker op zolder in je eigen veilige bubbel. Man, man, man, wat een aansteller.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef Vasilevski het volgende:
Al Jazeera is ter plaatse in oorlogsgebied Nederland. Een draadje:
[ twitter ]
Vraag me altijd af of dit soort mensen niet kramp krijgen van de hele dag zo cringe in het leven te staan.
Er waren zelfs mensen die het woord, terras of kapper, niet meer konden horen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Die woorden die het afgelopen jaar ook zijn ontstaan. Weigerboomers, beslisboom, anderhalvemetersamenleving, huidhonger, kuchscherm, blokjesverjaardag
Ja, echt bizar. Dat we niet allemaal dood op straat liggen. Echt hoe dan?!quote:Mondkapjes: niemand draagt ze, en dat is absurd.
Ik kan het woord "duiding" ook niet meer horenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Die woorden die het afgelopen jaar ook zijn ontstaan. Weigerboomers, beslisboom, anderhalvemetersamenleving, huidhonger, kuchscherm, blokjesverjaardag
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:38 schreef Vasilevski het volgende:
Al Jazeera is ter plaatse in oorlogsgebied Nederland. Een draadje:
[ twitter ]
Vraag me altijd af of dit soort mensen niet kramp krijgen van de hele dag zo cringe in het leven te staan.
Nino heeft nog wel wat chill over.quote:Nino
@NinodeVries
·
2 u
Als antwoord op
@YarnoRitzen
Boeie, kom biertje doen
Perspectief. Volhouden. Bi-bli-o-theeek!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het woord "duiding" ook niet meer horen
Ik had laatst een bierproeverij. Allemaal van elkaar wat proeven. CORRED.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:44 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Nino heeft nog wel wat chill over.
Zonder mondkapje?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik had laatst een bierproeverij. Allemaal van elkaar wat proeven. CORRED.
Dat dit kan in Nederland!!!!!11111quote:
We're doomed, I tell ya.quote:
Echt ongelofelijk hoe deze man gehecht is aan zijn mondkapje. En dat dit volgens hem het ultieme beschermingsmiddel is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Dat we niet allemaal dood op straat liggen. Echt hoe dan?!
Wat wil je dan? Er is een kleine kans dat ze toch besmet en symptomatisch zijn en dus anderen kunnen besmetten. Er is de mogelijkheid om je te laten testen. Waarom zou je mensen afrekenen op dat ze hun verantwoordelijkheid willen nemen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
Vriend en zijn vriendin allebei volledig gevaccineerd. Eentje is nu verkouden, dus hoppa direct naar de teststraat. Waarom laat je je überhaupt vaccineren dan?![]()
Mensen zorgen ervoor dat dit nooit meer weggaat, niet het virus. Laten we alsjeblieft stoppen met die onzin en gewoon focussen op ziekenhuisopnames.
Als het digitale nooit op die manier nodig is geweest, wat is dan an sich het probleem? Leg mij dat eens uit? Het lijkt geen doel op zich maar eerder een middel. Een middel dat voorheen blijkbaar niet in die mate nodig was. Niemand ging er vanuit dat opeens iedereen veelvuldig thuis kwam te zitten. Daar kun je toch geen beleid op maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het feit dat er een pandemie voor nodig was om de onderwijssector dat aan haar verstand te brengen vind ik wel kwalijk ja.
Over mijn broodje heen hijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vaccineert je om er niet ernstig of doodziek van te geraken. Ergo de ziekenhuisopnames te doen beperken, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
En die boosters komen ook zo eventjes in 3 weken uit de lucht vallen zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Trust the science (aka hope).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
41 gemeentes met 0 besmettingen
52 gemeentes met 1 besmettingen
115 gemeentes met 2-4 besmettingen
22 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Was even afgeleid
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Echt? Ik dacht voor de qr code. Dat hoor ik om mij heen als reden voor de prikken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je vaccineert je om er niet ernstig of doodziek van te geraken. Ergo de ziekenhuisopnames te doen beperken, zoals je zelf al aangeeft.
Als je je laat vaccineren met het idee dat je nooit meer getest hoeft te worden kan ik mij de nodige teleurstelling voorstellen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch een beetje confused.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoe durven ze een broodje te maken zonder mondkapje!
Sowieso al dat plebs dat voor mij broodjes maakt, pakketjes bezorgt, vakken vult, schoonmaakt, mijn kinderen les geeft. Wie zegt mij dat ze allemaal gevaccineerd zijn? Wie bewijst me dat ze regelmatig hun handen ontsmetten en handschoenen verwisselen? Walgelijk volk!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die kans is er ook gewoon bij iedereen die gevaccineerd is en geen klachten heeft. Delta wordt gewoon verspreid. Jij denkt serieus dat het meerwaarde heeft. Dat is niet zo. Die cijfertjes gaan niet meer naar beneden op een bepaald punt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Er is een kleine kans dat ze toch besmet en symptomatisch zijn en dus anderen kunnen besmetten. Er is de mogelijkheid om je te laten testen. Waarom zou je mensen afrekenen op dat ze hun verantwoordelijkheid willen nemen?
Wat is er nu belangrijker? Dat die cijfertjes naar beneden gaan of dat mensen even aan een ander denken?
Ik wordt echt bloedlink van dat soort types.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |