SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
notarissen zitten behoorlijk vol begreep ik dus daar was hij mee bezig.. (en eerlijk: gisteren was zo'n rollercoaster dat ik de helft vast ben vergetenquote:
weet je of je hoogste bod had?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
notarissen zitten behoorlijk vol begreep ik dus daar was hij mee bezig.. (en eerlijk: gisteren was zo'n rollercoaster dat ik de helft vast ben vergeten)
Morgenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet iets lekkers scoren op de luchthaven?![]()
Heb je de rondleiding al gehad eigenlijk?
Je vond drie bier op je salontafel en een schaal bitterballen op je balkon?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht ook nog gedroomd dat ik aan het werk was
wat ik van alles begreep is dat er meer indezelfde prijs range zaten, maar dat dus met die verhoging ik hem kreeg (anders vrijdag nieuwe biedingsronde..)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je of je hoogste bod had?
Dat zou helemaal erg zijn :pquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond drie bier op je salontafel en een schaal bitterballen op je balkon?
Ga je zelf schilderen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik van alles begreep is dat er meer indezelfde prijs range zaten, maar dat dus met die verhoging ik hem kreeg (anders vrijdag nieuwe biedingsronde..)
geen garantie van de hoogste natuurlijk; ik had geen voorbehoud financiering..
Intens veel zin in, maar eerst nog even nazomeren hoorquote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mn huis zo heel het jaar kunnen laten
ja gun ik die spinnen ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zonde van die bitterballen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gun ik die spinnen ook niet
Wat let je?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zoveel kerstspullen heb ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat let je?
Ik ga straks naar Bob Ross tentoonstelling, happy little trees en sneeuwlandschapjes bekijken gok ik
Voor de rest is alles goed toch in de woning?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ga ik nu wel vanuit, tenzij ik ergens een aanbod krijg zovan: hier; we laten het regelen..![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja bijna kerst. Zal je zien dat het in oktober nog een keertje zomer wordt.
Vind ik ook best. Vakantieverlof zit er toch op hierquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zul je zien dat ik dan net in Italië ben en het daar wel herfstig is...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
niks dramatisch: badkamer moet een keertje aangepakt worden maar voor nu is nieuwe kitranden en een vers douchegordijn ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de rest is alles goed toch in de woning?
dat kan je zelf?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
niks dramatisch: badkamer moet een keertje aangepakt worden maar voor nu is nieuwe kitranden en een vers douchegordijn ook goed
ik wil wel overal even netwerkkabels neerleggen
Bekabeld werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
niks dramatisch: badkamer moet een keertje aangepakt worden maar voor nu is nieuwe kitranden en een vers douchegordijn ook goed
ik wil wel overal even netwerkkabels neerleggen
ik heb een heel kantoor van nieuwe netwerkbekabeling voorzien, dus ja.. dat kan ik zelfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je zelf?
kan je nog een keer de woning dm-en
Zo lastig is het niet om kabels te leggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je zelf?
kan je nog een keer de woning dm-en
Ditquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes aansluiten is een 2dequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet om kabels te leggen
neee dacht misschien door de muur ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet om kabels te leggen
Wake up, sleepyheadquote:
oh.. broer heeft goeie klopboorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee dacht misschien door de muur ofzo?
Waarom ga jij zo vroeg naar je werk trouwens. Dat is toch killing?quote:
Happy Accidentsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat let je?
Ik ga straks naar Bob Ross tentoonstelling, happy little trees en sneeuwlandschapjes bekijken gok ik
Je moet niet zo vaak afwezig zijn, dan weet je dat gewoon allemaalquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo vroeg naar je werk trouwens. Dat is toch killing?![]()
Verder vragen: hoe is het met je ausländer als vriend?
Hoe is het met je opleiding?
Was nieuwsgierig omdat ik je in dat mislukte namen topic zag posten
Nou ik hoef alleen op woensdagen naar kantoor, en probeer de files te ontwijken. Kan ook eerder weg dan in de middag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo vroeg naar je werk trouwens. Dat is toch killing?![]()
Verder vragen: hoe is het met je ausländer als vriend?
Hoe is het met je opleiding?
Was nieuwsgierig omdat ik je in dat mislukte namen topic zag posten
Klinkt als een natte droomquote:
Ja ik ben ook een beetje beyond caring als het op timing aan komt. Als het ooit maar een keertje zomer wordtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik ook best. Vakantieverlof zit er toch op hier
Ja ik had wat andere dingen te doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet niet zo vaak afwezig zijn, dan weet je dat gewoon allemaal
zie dat je door de keuken binnen komtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. broer heeft goeie klopboor
gaatjes boren is ook geen isssue
Even wat koffie erin gieten.quote:
Vind ik niet ergquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Er zit al wat herfst in de lucht, all knights rise and shine.
Watttt, lekker bezig man!!!! Goeie verhalen!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik hoef alleen op woensdagen naar kantoor, en probeer de files te ontwijken. Kan ook eerder weg dan in de middag.
Alles prima, we zijn op zoek naar een koophuis maar dat is een beetje net zo kut als in NL nuOpleiding af, heb zelfs post-graduate of the year award gewonnen
Hoe is het met jou? Wanneer kom je weer eens naar CH? Dan kunnen we meeten
Vandaag is denk ik ook weer zo'n mooie dag. Lekker!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een beetje beyond caring als het op timing aan komt. Als het ooit maar een keertje zomer wordtZoals gisteren dus eigenlijk
Dat was echt fijn
heb net theequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat koffie erin gieten.
yes.. alternatief was een krappe keuken (zie dm andere flat)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie dat je door de keuken binnen komt
Ook lekker, maar eerst koffiequote:
Verwenkoffiedag?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik niet erg![]()
Vandaag beloofd weer een mooie dag te worden.
Ja kan je zelfs nog klein tafeltje zetten om te eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
yes.. alternatief was een krappe keuken (zie dm andere flat)
dit is veel fijner
Vanmiddag misschien, maar dan échte koffie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwenkoffiedag?
De Japanse Esdoorn geeft een eerste rood blaadje, de vogels zijn uitgewipt en stil en de kleur vochtig goud zit in de lucht
niet die klote meeuwen hier hoor met hun gewauwelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwenkoffiedag?
De Japanse Esdoorn geeft een eerste rood blaadje, de vogels zijn uitgewipt en stil en de kleur vochtig goud zit in de lucht
Hoe oud is het kind inmiddels?? jaartje of 5 toch ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben er het weekend van 11/9. Maar met man en kind
kan... eten doe ik gewoon aan tafel in woonkamer (of luie optie: op bankquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan je zelfs nog klein tafeltje zetten om te eten?
ik heb er ook een paar in tuin. en nog heel veel andere zooi.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanmiddag misschien, maar dan échte koffie.![]()
Mijn moeder heeft ook een Japanse Esdoorn, wat leuk zeg
Toch mooi als je aan het water woont?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet die klote meeuwen hier hoor met hun gewauwel
5 iddquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe oud is het kind inmiddels?? jaartje of 5 toch ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nou ja in den haag had ik ze ook :pquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch mooi als je aan het water woont?
Ze zijn nu hier de ramen aan het wassen aan de buitenkant..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt blij dat ik meeuw-vrij ben.
Hieeeeeeeeeeeeeeeeeeng (pauze) EH EH EH EH EH
of
Eh eh eh eh eh
Ja moet je maar niet op die vuilnisbelt gaan wonenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet die klote meeuwen hier hoor met hun gewauwel
Ik heb heel veel tegels, een rozemarijn/ tijm/ munt plant, een plant met bloemetjes (geen idee welke, want gekregen van mijn favo koffietent in Schiedam) en een Seringenboom van +100 jaar oud.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook een paar in tuin. en nog heel veel andere zooi.
Wordt het dan ook mooi schoon of is het de poging die telt?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn nu hier de ramen aan het wassen aan de buitenkant..
Welke koffietent is dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb heel veel tegels, een rozemarijn/ tijm/ munt plant, een plant met bloemetjes (geen idee welke, want gekregen van mijn favo koffietent in Schiedam) en een Seringenboom van +100 jaar oud.
Ga heen joh onze Japanse esdoorn is al weken knalrood.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwenkoffiedag?
Komt wel erg dichtbij allemaal zoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil 1 stuk gaan betegelen voor de auto. dan blijft er nog genoeg groen over.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb heel veel tegels, een rozemarijn/ tijm/ munt plant, een plant met bloemetjes (geen idee welke, want gekregen van mijn favo koffietent in Schiedam) en een Seringenboom van +100 jaar oud.
Het is hier wat dichter bij de evenaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga heen joh onze Japanse esdoorn is al weken knalrood.
Latte Heartquote:
Mooi schoon hoor.. Ben al blij dat ik het zelf niet hoef te doen. Is ook levensgevaarlijk. Ze gebruiken hiervoor hoogwerkers want hoog gebouw..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het dan ook mooi schoon of is het de poging die telt?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier wat dichter bij de evenaar.
Dat is sowieso een goed idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil 1 stuk gaan betegelen voor de auto. dan blijft er nog genoeg groen over.
Klinkt als de tuin van een vuige heks.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik heb nu veel te veel tuin voor mijn gft bakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed idee.
We hebben al een betegelde oprit (soort van)
Oh, ik dacht heel even dat je het over meeuwen had die tegen het raam aan poepten, maar je was alweer een onderwerp verder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooi schoon hoor.. Ben al blij dat ik het zelf niet hoef te doen. Is ook levensgevaarlijk. Ze gebruiken hiervoor hoogwerkers want hoog gebouw..
Ben ik ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als de tuin van een vuige heks.
Nog nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Latte Heart
Broersvest 95c, Schiedam
Ken je het?
Superaardige mensen, lekkere koffie en veel keuze in koekjes en (vegan) gebak.
Ben zelf niet vegan, maar prima dat die optie er is
heb een tijd gewerkt in schiedamquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Latte Heart
Broersvest 95c, Schiedam
Ken je het?
Superaardige mensen, lekkere koffie en veel keuze in koekjes en (vegan) gebak.
Ben zelf niet vegan, maar prima dat die optie er is
zwarte klaas en witte pietenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gebak, dat is een beetje als een pikzwarte Sinterklaas.
Ik ook, nu niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
heb een tijd gewerkt in schiedam
komt wel dichtbij zo
Zondag weer naar de kerkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
The Bible Belt welcomes all refugees from Afghanistan![]()
https://www.gelderlander.(...)met-honden~a197ab85/
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
The Bible Belt welcomes all refugees from Afghanistan![]()
https://www.gelderlander.(...)met-honden~a197ab85/
quote:Ze worden op het schietkamp opgevangen waar alle schietoefeningen zijn opgeschort. Dankzij het vuurwerk klonken er toch heftige knallen in het dorp.
Ja, toch geen verschilquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Afghanen willen zo meteen erg graag terug naar Kaboel.
Alsof die mensen dat dorp ooit verlaten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sommigen staan er best herkenbaar op, vraag me af of dat gevolgen hebben voor de baan enz.
Ik ben niet bekend met Harskamp, maar het lijkt me toch lastig als je herkent wordt van die foto's als je gaat solliciteren buiten Harskampquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof die mensen dat dorp ooit verlaten.
Zo te zien zijn het aspergestekers, stukadoors en magazijnmedewerkers dus denk niet dat ze consequenties zullen meemaken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sommigen staan er best herkenbaar op, vraag me af of dat gevolgen hebben voor de baan enz.
Nou.. dat heb je weer snel gezien hoor.. meneer de rekroeterquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het aspergestekers, stukadoors en magazijnmedewerkers dus denk niet dat ze consequenties zullen meemaken.
Mensenkennis is my middle namequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. dat heb je weer snel gezien hoor.. meneer de rekroeter
Misschien zitten daar alleen maar mannen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kunnen ze nog een paar vrouwen van die vluchtelingen verkrachten, The Full Afghan Experience zeg maar.
Oh ja, even vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis is my middle name
Mooi ongezellig kamp dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien zitten daar alleen maar mannen?
Strategisch kamp, hoef ik jou toch niet uit te leggen?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest aan @:budapestenaar denken
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Daar is aardig wat beestenbloed aan te pas gekomen om het zo te laten plakken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest aan @:budapestenaar denken
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Jij was degene die begon over zielug. Meer zeg ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is aardig wat beestenbloed aan te pas gekomen om het zo te laten plakken.
Uiteraard. Drie boterhammen met runderleverquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Drie boterhammen met runderlever
Niks zielig, een schnitzel is een prima manier om twintig beesten tegelijk op te eten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij was degene die begon over zielug. Meer zeg ik niet.
Allemaal!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
Soms als je naar de wc gaat vraag je je toch af wie van je collega's de viezerik is
Lekker man.quote:
waarschijnlijkquote:
Iehhhquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Drie boterhammen met runderlever
Vraag me soms wel af of collega's net zo ranzig zijn op kantoor als dat ze thuis zijn.quote:
Is lekkerquote:
Ja doe ik thuis ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn een luxe kantoor met een vaatwasser, maar neen.. pleur het maar in de gootsteen.
Doe je dat thuis ook?
Sorry!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
Soms als je naar de wc gaat vraag je je toch af wie van je collega's de viezerik is
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is lekker![]()
En goed voor je. Prima bron van proteīne en weinig vet.
[..]
Ja doe ik thuis ook
Ik zoek wel een andere bron van proteīne en weinig vetquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is lekker![]()
En goed voor je. Prima bron van proteīne en weinig vet.
[..]
Ja doe ik thuis ook
Ik, Kan hier, niet tEgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn een luxe kantoor met een vaatwasser, maar neen.. pleur het maar in de gootsteen.
Doe je dat thuis ook?
Roggebroodquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek wel een andere bron van proteīne en weinig vet![]()
Heb al een plakje roggenbrood klaar liggen.
wij hebben geen vaatwasser, dus ik pleur wel alles in de gootsteen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe je dat thuis ook?
Soms laat ik passief agressief het deurtje van de lege vaatwasser open staan, maar meestal ben ik die bende aan het opruimen, omdat ik het zielig vind voor de schoonmaakpersonen.quote:
valt me tegen van je.quote:
Heel je autistische ritme van slag?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
Een schone gootsteen is een onbedaarlijk belangrijk begin van een goede dag, als dat al misgaat.
Waarheid wel, zo'n gore gerrie dat je liever onder de douche stapt ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Een goeie gerrie kan je dag maken of breken.
Haat aan een vieze gootsteen, krijg serieus rillingen als iemand een koffiekopje in de gootsteen zet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel je autistische ritme van slag?
daarom gerries voor douchen genereren?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel, zo'n gore gerrie dat je liever onder de douche stapt ofzo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haat aan een vieze gootsteen, krijg serieus rillingen als iemand een koffiekopje in de gootsteen zet.
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben vandaag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Een goeie gerrie kan je dag maken of breken.
Tikje OCD ofzo? Aangezien 'ie van een koffiekopje niet echt víes wordt....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haat aan een vieze gootsteen, krijg serieus rillingen als iemand een koffiekopje in de gootsteen zet.
In de gootsteen vind ik ook wel een beetje irritant.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tikje OCD ofzo? Aangezien 'ie van een koffiekopje niet echt víes wordt....
Net zo irritant, want dan staat 'ie er recht boven. Ding opentrekken en erin zetten is minimaal extra moeite.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de gootsteen vind ik ook wel een beetje irritant.
Gewoon op het aanrecht is beter.
Daarom ook Gerrie maken voor je gaat douchenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel, zo'n gore gerrie dat je liever onder de douche stapt ofzo.
Sorry, de afdeling simpele antwoorden begint vandaag pas om 10:00quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, het is 9.14 en nu al 1x doorverbonden![]()
Ik heb echt maar een hele simpele vraag
Geen OCD denk ik want ik heb de overtuiging dat er zonder chaos geen perfectie kan ontstaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laat zich nooit zo goed plannen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom ook Gerrie maken voor je gaat douchen
Ik ga even uit van mijn eigen situatie waarin er geen vaatwasser bestaat..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zo irritant, want dan staat 'ie er recht boven. Ding opentrekken en erin zetten is minimaal extra moeite.
Perfectie bestaat ook niet, dus toch wel OCD dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen OCD denk ik want ik heb de overtuiging dat er zonder chaos geen perfectie kan ontstaan.
Hier meestal wel. Tenminste de ochtend Gerrie. De middag en avond Gerrie niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laat zich nooit zo goed plannen.
Hoorde net over een wastafel bij iemand thuis die zo smerig was dat je het putje niet eens zag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de vaat bij ons altijd eerst van tafel werd geruimd de aanrecht op (boven vaatwasser) en dan ergste rommel eraf, dan in vaatwasser.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik me er niet aan erger als mensen het doen, die vaatwasser is er letterlijk schuin onder.
Ja, ok.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga even uit van mijn eigen situatie waarin er geen vaatwasser bestaat..
En alles zo veel mogelijk aan de voorkant erin zetten want stel je voor dat je dat rek even naar je toe trekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zo irritant, want dan staat 'ie er recht boven. Ding opentrekken en erin zetten is minimaal extra moeite.
Nou, ik kreeg net te horen dat het systeem een beetje traag is..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry, de afdeling simpele antwoorden begint vandaag pas om 10:00
Dat was niet één kopje, dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoorde net over een wastafel bij iemand thuis die zo smerig was dat je het putje niet eens zag.
Oh god ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En alles zo veel mogelijk aan de voorkant erin zetten want stel je voor dat je dat rek even naar je toe trekt.
Vroegah, toen ik als nog jonge god studeerde, had ik een studiegenoot en daar groeide er onkruid uit de wasbak in de keuken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoorde net over een wastafel bij iemand thuis die zo smerig was dat je het putje niet eens zag.
Ik moet mezelf afleren vaat in de gootsteen te zetten, want dat staat altijd in de weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.Nee, dan is het logisch dat er een afwasverzamelplaats is ergens op je aanrecht.
Doen wij thuis ook als 'ie al draait. (Tenzij het een bakje yoghurt was ofzo, dat zet ik altijd even vol water in de gootsteen.)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Och, na dat washandjestopic.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik als nog jonge god studeerde, had ik een studiegenoot en daar groeide er onkruid uit de wasbak in de keuken.
yoghurtbakjes en koffiekopjes dienen wel direct na gebruik uitgespoeld te worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.Nee, dan is het logisch dat er een afwasverzamelplaats is ergens op je aanrecht.
Doen wij thuis ook als 'ie al draait. (Tenzij het een bakje yoghurt was ofzo, dat zet ik altijd even vol water in de gootsteen.)
Dat was ook een smerig topicquote:
Dat weet ik wanneer ik dement ben nog, denk ik. Net als die dude met z'n "het dak onder m'n raam ziet er heel anders uit, komt dit doordat ik plasflessen leeggooi daar?".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken
Dan is mijn huis stoffig maar keurig.
wij hebben afwassersquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe je dat thuis ook?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
De foto's doen het ook nog.
Kan je die ook mee naar huis nemen?quote:
Wtfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet ik wanneer ik dement ben nog, denk ik. Net als die dude met z'n "het dak onder m'n raam ziet er heel anders uit, komt dit doordat ik plasflessen leeggooi daar?".
Ja. Smerige zooiquote:
met geweld zeker jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je die ook mee naar huis nemen?
[..]
Wtf
[..]
Ja. Smerige zooi
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
De foto's doen het ook nog.
Dus je hebt er al 3quote:
Als ik het ranzig vind, kan je er wel van uitgaan dat het echt ranzig is.quote:
Doe maar luxequote:
Oh handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
VvE heeft schilders gefixt voor de kozijnen buiten, maar niks aan de huurders gecommuniceerd
altijd fijn.
Buren staan nu een fittie te maken en ik heb die kerels al aan het werk gelaten bij mijkan maar gebeurd wezen. Liever nu dan volgende week als ik overdag slaap
Ik zeg niksquote:
iddquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
En alsof die schilders er wat aan kunnen doen.Ga dan je verhuurder lastigvallen.
Vrouwen zijn sowieso vele malen ranziger dan mannen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik het ranzig vind, kan je er wel van uitgaan dat het echt ranzig is.
Joe joe.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso vele malen ranziger dan mannen.
Fok vroegerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet ik wanneer ik dement ben nog, denk ik. Net als die dude met z'n "het dak onder m'n raam ziet er heel anders uit, komt dit doordat ik plasflessen leeggooi daar?".
Het was in ieder geval drukkerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat een vrouwentoetsenbord ooit nog tot het uitsterven van de mensheid gaat leiden.
Toch weer het zwakke geslacht, die kerels. Niet eens genoeg weerstand om niet om te vallen van een toetsenbord.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat een vrouwentoetsenbord ooit nog tot het uitsterven van de mensheid gaat leiden.
die ken ik ook nog jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
moet je ook geen 0906 nummers bellenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit was een onbevredigend telefoontje, vol met vraagtekens
BiefstukGODquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen ook vaak eten boven hun vrouwentoetsenbord ja, smekken en dan typ typ typ.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
denk dat je op mijn toetsenbord wel een gemuteerde snacksoort kan vinden
Ik vrees meer de controllers thuis als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
denk dat je op mijn toetsenbord wel een gemuteerde snacksoort kan vinden
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je ook geen 0906 nummers bellen
Ik zie het nog zo voor me, dus ik mis het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Foto's zijn stuk
Niet meer alleen een zolderkamer hebben scheelt allicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Goorlapperij
Nu allemaal huisje-boompje-beestje natuurlijk.
Hoogopgeleiden zijn ranziger dan mensen die amper kunnen lezen en schrijven, stap maar eens een woonwagen binnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Goorlapperij
Nu allemaal huisje-boompje-beestje natuurlijk.
Die zijn geboren met een zeemlap in de hand.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zijn ranziger dan mensen die amper kunnen lezen en schrijven, stap maar eens een woonwagen binnen.
Maar die hebben ook geen zak te doen overdag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zijn ranziger dan mensen die amper kunnen lezen en schrijven, stap maar eens een woonwagen binnen.
Even met de gouden zegelring in de baarmoederwand krassen "Wesley was here"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn geboren met een zeemlap in de hand.
...dus je bent laaggeleid met je "m'n gootsteen moet brandschoon"?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen op zo'n kamp wel ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn geboren met een zeemlap in de hand.
Voor de rest ben ik vies hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...dus je bent laaggeleid met je "m'n gootsteen moet brandschoon"?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie wel een beetje normaal als ik er niet ben?
oh daarom is @Haags zo netjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een implicatie dat we normaal doen als je er wel bent of...?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De mannen doen andere dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vrouwen op zo'n kamp wel ja.
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mannen doen andere dingen
Hun haar laten groeien.quote:
Vreemde insinuatie wel inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een implicatie dat we normaal doen als je er wel bent of...?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh god.. collega's die territoriaal worden over werkplekken
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
om 5 uur smorgens. Dan terug in bed duiken, douchen en ontbijten en dan een keel opzetten als er inmiddels iemand anders is gaan liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durf te wedden dat dit dezelfde lui zijn die een handoekje over de strandstoel gooien bij het favoriete plekje aan het zwembad.
Ik vind dit echt vrij normaal menselijk gedrag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou dat handdoekje in de plantenbak werpen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om 5 uur smorgens. Dan terug in bed duiken, douchen en ontbijten en dan een keel opzetten als er inmiddels iemand anders is gaan liggen.
Je gaat je dominantie maar thuis ten toon spreiden en niet op de werkvloer waar je geen reet te zeggen hebt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit echt vrij normaal menselijk gedrag.
ohja, scheelde wel dat ik heel veel te zeggen had aan boordquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat je dominantie maar thuis ten toon spreiden en niet op de werkvloer waar je geen reet te zeggen hebt.
Dit waren gewoon collega's onderling.. en blijkbaar een gebrekkige manier van communiceren, waardoor een andere collega op de verkeerde plek zat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja, scheelde wel dat ik heel veel te zeggen had aan boord
Is dat een beetje een leuk spelletje?quote:
Nou ja, ja. Bij definitie is hoe jullie doen als ik er wel ben, mijn beeld van hoe jullie "normaal" doen ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een implicatie dat we normaal doen als je er wel bent of...?
Foto van cavia's op het bureauquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:55 schreef Karzai het volgende:
Dan zet je toch een foto van je kinderen op het buro?
daar valt of staat alles mee ja..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit waren gewoon collega's onderling.. en blijkbaar een gebrekkige manier van communiceren, waardoor een andere collega op de verkeerde plek zat.
Flexplekken zijn echt de ultieme nachtmerrie voor sociaal gemankeerde vuige introverten, ja hč?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat je dominantie maar thuis ten toon spreiden en niet op de werkvloer waar je geen reet te zeggen hebt.
Jij was de sinterklaas van het schip alleen dan met Filipijnse pietenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja, scheelde wel dat ik heel veel te zeggen had aan boord
Spelen met de kraantjes was best wel leuk jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuk spelletje?
Ik ben gewoon vroeg, dan kan ik zitten waar ik wil.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar valt of staat alles mee ja..
Heb weleens ergens bordjes gezien. ZO'n specifiek "verboden handdoekje leggen" bordjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat handdoekje in de plantenbak werpen.
Oh wacht, ik ga sowieso niet naar dat soort oorden toe. Lijkt me verschrikkelijk
als screensaverquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto van cavia's op het bureau![]()
Nee, mag niet. Clean desk policy.
Het zijn niet flexibele werkplekken, blijkbaar, hehequote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flexplekken zijn echt de ultieme nachtmerrie voor sociaal gemankeerde vuige introverten, ja hč?
Teveel mensen daarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb weleens ergens bordjes gezien. ZO'n specifiek "verboden handdoekje leggen" bordje![]()
Ja, ik ga wel naar zulk soort oorden
ik vind er wel wat van als een werkgever gaat bepalen hoe ik mijn papieren en pennen op mn bureau ga neerleggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto van cavia's op het bureau![]()
Nee, mag niet. Clean desk policy.
O ja, goed idee. Heb nu een standaard screensaver.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flexplekken zijn echt de ultieme nachtmerrie voor sociaal gemankeerde vuige introverten, ja hč?
Joh, die vorige leidinggevende zat te zeiken over de etui van een andere collega, terwijl hij niet eens de leidinggevende was van die collega.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind er wel wat van als een werkgever gaat bepalen hoe ik mijn papieren en pennen op mn bureau ga neerleggen
Of van die flexplekken maar waar iedereen alsnog altijd op dezelfde plek gaat zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn niet flexibele werkplekken, blijkbaar, hehe
Dan heb je aan mij dus een slechte..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, die vorige leidinggevende zat te zeiken over de etui van een andere collega, terwijl hij niet eens de leidinggevende was van die collega.
Kutvent.
Waarschijnlijk gaat het daar op uit draaien en dan janken dat je stoel niet op de gewenste hoogte is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die flexplekken maar waar iedereen alsnog altijd op dezelfde plek gaat zitten
I know, maar dat kind was 20 en dus snel geīntimideerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij dus een slechte..
Dan ga ik aan stoelpoten zagen enzo
Ow zo een die te snel in een te hoge functie terecht gekomen is. zonder levenservaring en zonder natuurlijk overwicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know, maar dat kind was 20 en dus snel geīntimideerd.
Trappen ze je toch de plomp in, voor jou vijftien andere Flippo's.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij dus een slechte..
Dan ga ik aan stoelpoten zagen enzo
Nee leuke analyse trouwens, maar het was een dominante verzuurde zak hooi van tegen de 50 die denkt dat de hele wereld voor hem wijkt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ow zo een die te snel in een te hoge functie terecht gekomen is. zonder levenservaring en zonder natuurlijk overwicht.
Nice.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trappen ze je toch de plomp in, voor jou vijftien andere Flippo's.
watquote:
Oh ik herken hier wel 2 personen inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee leuke analyse trouwens, maar het was een dominante verzuurde zak hooi van tegen de 50 die denkt dat de hele wereld voor hem wijkt.
Cijfermannetje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ik herken hier wel 2 personen in
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen onderling "Ja dat is mijn plekje, weet je wel hoe belangrijk ik ben"
Ja hoor alleen met overgewicht kun je zo’n functie aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ow zo een die te snel in een te hoge functie terecht gekomen is. zonder levenservaring en zonder natuurlijk overwicht.
Nice.
Klopt wel, is de nmiddeks ook achterhaald dat conceptquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Meeste autisten moet je ook niet lastig vallen met flexplekken, vroeger dacht men nog, is goed voor ze, komen ze een beetje los en onder de mensen maar het is een ongeneeslijke aandoening dus je maakt ze er alleen maar schrikachtig, levensmoe en bang mee.
Ja hoor, dan maar vage kliekjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt wel, is de nmiddeks ook achterhaald dat concept
Maar het is niet sexy een kantoor met hokjes te maken dus komen er schommels, pingping tafels en telefooncellen te staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor, dan maar vage kliekjes.
Oeh daar zijn wij wel koploper in, weet je hoe leuk dat isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar het is niet sexy een kantoor met hokjes te maken dus komen er schommels, pingping tafels en telefooncellen te staan.
quote:Man die als baby naakt op Nirvana-hoes stond klaagt band aan: 'Het is kinderporno'
De man die als baby naakt op de hoes van het Nirvana-album Nevermind staat, klaagt de Amerikaanse band aan. De nu 30-jarige Spencer Elden zegt dat de foto uit 1991 kinderporno is.
Hij wil volgens entertainmentwebsite TMZ een schadevergoeding van 150.000 dollar.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-het-is-kinderporno
ruikt er weer iemand geldquote:
Ja overal trots roepen dat hij de baby op de hoes was en nu heeft die een nieuw huis nodig ofzo en dan maar aanklagenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paar jaar geleden oreerde ie overal dat ie het een eer vond..
Heb veel vd kantoorconcepten geleverd qua klimaat installatie maar de Aussies vinden het niksquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh daar zijn wij wel koploper in, weet je hoe leuk dat is
Die hebben minder poen dan Nirvana.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Hij kan ook z'n ouders aanklagen die dit goed vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |