Vroegah, toen ik als nog jonge god studeerde, had ik een studiegenoot en daar groeide er onkruid uit de wasbak in de keuken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoorde net over een wastafel bij iemand thuis die zo smerig was dat je het putje niet eens zag.
Ik moet mezelf afleren vaat in de gootsteen te zetten, want dat staat altijd in de weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.Nee, dan is het logisch dat er een afwasverzamelplaats is ergens op je aanrecht.
Doen wij thuis ook als 'ie al draait. (Tenzij het een bakje yoghurt was ofzo, dat zet ik altijd even vol water in de gootsteen.)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoorde net over een wastafel bij iemand thuis die zo smerig was dat je het putje niet eens zag.
Och, na dat washandjestopic.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik als nog jonge god studeerde, had ik een studiegenoot en daar groeide er onkruid uit de wasbak in de keuken.
yoghurtbakjes en koffiekopjes dienen wel direct na gebruik uitgespoeld te worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.Nee, dan is het logisch dat er een afwasverzamelplaats is ergens op je aanrecht.
Doen wij thuis ook als 'ie al draait. (Tenzij het een bakje yoghurt was ofzo, dat zet ik altijd even vol water in de gootsteen.)
Dat was ook een smerig topicquote:
Dat weet ik wanneer ik dement ben nog, denk ik. Net als die dude met z'n "het dak onder m'n raam ziet er heel anders uit, komt dit doordat ik plasflessen leeggooi daar?".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken
Dan is mijn huis stoffig maar keurig.
wij hebben afwassersquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn een luxe kantoor met een vaatwasser, maar neen.. pleur het maar in de gootsteen.
Doe je dat thuis ook?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
De foto's doen het ook nog.
Kan je die ook mee naar huis nemen?quote:
Wtfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet ik wanneer ik dement ben nog, denk ik. Net als die dude met z'n "het dak onder m'n raam ziet er heel anders uit, komt dit doordat ik plasflessen leeggooi daar?".
Ja. Smerige zooiquote:
met geweld zeker jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je die ook mee naar huis nemen?
[..]
Wtf
[..]
Ja. Smerige zooi
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
De foto's doen het ook nog.
Dus je hebt er al 3quote:
Als ik het ranzig vind, kan je er wel van uitgaan dat het echt ranzig is.quote:
Doe maar luxequote:
Oh handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
VvE heeft schilders gefixt voor de kozijnen buiten, maar niks aan de huurders gecommuniceerd
altijd fijn.
Buren staan nu een fittie te maken en ik heb die kerels al aan het werk gelaten bij mijkan maar gebeurd wezen. Liever nu dan volgende week als ik overdag slaap
Ik zeg niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |