...dus je bent laaggeleid met je "m'n gootsteen moet brandschoon"?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zijn ranziger dan mensen die amper kunnen lezen en schrijven, stap maar eens een woonwagen binnen.
De vrouwen op zo'n kamp wel ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn geboren met een zeemlap in de hand.
Voor de rest ben ik vies hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...dus je bent laaggeleid met je "m'n gootsteen moet brandschoon"?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie wel een beetje normaal als ik er niet ben?
oh daarom is @Haags zo netjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zijn ranziger dan mensen die amper kunnen lezen en schrijven, stap maar eens een woonwagen binnen.
Is dit een implicatie dat we normaal doen als je er wel bent of...?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De mannen doen andere dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vrouwen op zo'n kamp wel ja.
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mannen doen andere dingen
Hun haar laten groeien.quote:
Vreemde insinuatie wel inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een implicatie dat we normaal doen als je er wel bent of...?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh god.. collega's die territoriaal worden over werkplekken
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
om 5 uur smorgens. Dan terug in bed duiken, douchen en ontbijten en dan een keel opzetten als er inmiddels iemand anders is gaan liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durf te wedden dat dit dezelfde lui zijn die een handoekje over de strandstoel gooien bij het favoriete plekje aan het zwembad.
Ik vind dit echt vrij normaal menselijk gedrag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |