SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
notarissen zitten behoorlijk vol begreep ik dus daar was hij mee bezig.. (en eerlijk: gisteren was zo'n rollercoaster dat ik de helft vast ben vergetenquote:
weet je of je hoogste bod had?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
notarissen zitten behoorlijk vol begreep ik dus daar was hij mee bezig.. (en eerlijk: gisteren was zo'n rollercoaster dat ik de helft vast ben vergeten)
Morgenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet iets lekkers scoren op de luchthaven?![]()
Heb je de rondleiding al gehad eigenlijk?
Je vond drie bier op je salontafel en een schaal bitterballen op je balkon?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht ook nog gedroomd dat ik aan het werk was
wat ik van alles begreep is dat er meer indezelfde prijs range zaten, maar dat dus met die verhoging ik hem kreeg (anders vrijdag nieuwe biedingsronde..)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je of je hoogste bod had?
Dat zou helemaal erg zijn :pquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond drie bier op je salontafel en een schaal bitterballen op je balkon?
Ga je zelf schilderen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik van alles begreep is dat er meer indezelfde prijs range zaten, maar dat dus met die verhoging ik hem kreeg (anders vrijdag nieuwe biedingsronde..)
geen garantie van de hoogste natuurlijk; ik had geen voorbehoud financiering..
Intens veel zin in, maar eerst nog even nazomeren hoorquote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mn huis zo heel het jaar kunnen laten
ja gun ik die spinnen ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zonde van die bitterballen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gun ik die spinnen ook niet
Wat let je?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mn huis zo heel het jaar kunnen laten
zoveel kerstspullen heb ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat let je?
Ik ga straks naar Bob Ross tentoonstelling, happy little trees en sneeuwlandschapjes bekijken gok ik
Voor de rest is alles goed toch in de woning?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ga ik nu wel vanuit, tenzij ik ergens een aanbod krijg zovan: hier; we laten het regelen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |