dat kan je zelf?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
niks dramatisch: badkamer moet een keertje aangepakt worden maar voor nu is nieuwe kitranden en een vers douchegordijn ook goed
ik wil wel overal even netwerkkabels neerleggen
Bekabeld werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
niks dramatisch: badkamer moet een keertje aangepakt worden maar voor nu is nieuwe kitranden en een vers douchegordijn ook goed
ik wil wel overal even netwerkkabels neerleggen
ik heb een heel kantoor van nieuwe netwerkbekabeling voorzien, dus ja.. dat kan ik zelfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je zelf?
kan je nog een keer de woning dm-en
Zo lastig is het niet om kabels te leggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je zelf?
kan je nog een keer de woning dm-en
Ditquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mn huis zo heel het jaar kunnen laten
netjes aansluiten is een 2dequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet om kabels te leggen
neee dacht misschien door de muur ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet om kabels te leggen
Wake up, sleepyheadquote:
oh.. broer heeft goeie klopboorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee dacht misschien door de muur ofzo?
Waarom ga jij zo vroeg naar je werk trouwens. Dat is toch killing?quote:
Happy Accidentsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat let je?
Ik ga straks naar Bob Ross tentoonstelling, happy little trees en sneeuwlandschapjes bekijken gok ik
Je moet niet zo vaak afwezig zijn, dan weet je dat gewoon allemaalquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo vroeg naar je werk trouwens. Dat is toch killing?![]()
Verder vragen: hoe is het met je ausländer als vriend?
Hoe is het met je opleiding?
Was nieuwsgierig omdat ik je in dat mislukte namen topic zag posten
Nou ik hoef alleen op woensdagen naar kantoor, en probeer de files te ontwijken. Kan ook eerder weg dan in de middag.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo vroeg naar je werk trouwens. Dat is toch killing?![]()
Verder vragen: hoe is het met je ausländer als vriend?
Hoe is het met je opleiding?
Was nieuwsgierig omdat ik je in dat mislukte namen topic zag posten
Klinkt als een natte droomquote:
Ja ik ben ook een beetje beyond caring als het op timing aan komt. Als het ooit maar een keertje zomer wordtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik ook best. Vakantieverlof zit er toch op hier
Ja ik had wat andere dingen te doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet niet zo vaak afwezig zijn, dan weet je dat gewoon allemaal
zie dat je door de keuken binnen komtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. broer heeft goeie klopboor
gaatjes boren is ook geen isssue
Even wat koffie erin gieten.quote:
Vind ik niet ergquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Er zit al wat herfst in de lucht, all knights rise and shine.
Watttt, lekker bezig man!!!! Goeie verhalen!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik hoef alleen op woensdagen naar kantoor, en probeer de files te ontwijken. Kan ook eerder weg dan in de middag.
Alles prima, we zijn op zoek naar een koophuis maar dat is een beetje net zo kut als in NL nuOpleiding af, heb zelfs post-graduate of the year award gewonnen
Hoe is het met jou? Wanneer kom je weer eens naar CH? Dan kunnen we meeten
Vandaag is denk ik ook weer zo'n mooie dag. Lekker!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een beetje beyond caring als het op timing aan komt. Als het ooit maar een keertje zomer wordtZoals gisteren dus eigenlijk
Dat was echt fijn
heb net theequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat koffie erin gieten.
yes.. alternatief was een krappe keuken (zie dm andere flat)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie dat je door de keuken binnen komt
Ook lekker, maar eerst koffiequote:
Verwenkoffiedag?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik niet erg![]()
Vandaag beloofd weer een mooie dag te worden.
Ja kan je zelfs nog klein tafeltje zetten om te eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
yes.. alternatief was een krappe keuken (zie dm andere flat)
dit is veel fijner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |