Zondag weer naar de kerkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
The Bible Belt welcomes all refugees from Afghanistan![]()
https://www.gelderlander.(...)met-honden~a197ab85/
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
The Bible Belt welcomes all refugees from Afghanistan![]()
https://www.gelderlander.(...)met-honden~a197ab85/
quote:Ze worden op het schietkamp opgevangen waar alle schietoefeningen zijn opgeschort. Dankzij het vuurwerk klonken er toch heftige knallen in het dorp.
Ja, toch geen verschilquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Afghanen willen zo meteen erg graag terug naar Kaboel.
Alsof die mensen dat dorp ooit verlaten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sommigen staan er best herkenbaar op, vraag me af of dat gevolgen hebben voor de baan enz.
Ik ben niet bekend met Harskamp, maar het lijkt me toch lastig als je herkent wordt van die foto's als je gaat solliciteren buiten Harskampquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof die mensen dat dorp ooit verlaten.
Zo te zien zijn het aspergestekers, stukadoors en magazijnmedewerkers dus denk niet dat ze consequenties zullen meemaken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sommigen staan er best herkenbaar op, vraag me af of dat gevolgen hebben voor de baan enz.
Nou.. dat heb je weer snel gezien hoor.. meneer de rekroeterquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het aspergestekers, stukadoors en magazijnmedewerkers dus denk niet dat ze consequenties zullen meemaken.
Mensenkennis is my middle namequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. dat heb je weer snel gezien hoor.. meneer de rekroeter
Misschien zitten daar alleen maar mannen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kunnen ze nog een paar vrouwen van die vluchtelingen verkrachten, The Full Afghan Experience zeg maar.
Oh ja, even vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis is my middle name
Mooi ongezellig kamp dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien zitten daar alleen maar mannen?
Strategisch kamp, hoef ik jou toch niet uit te leggen?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest aan @:budapestenaar denken
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Daar is aardig wat beestenbloed aan te pas gekomen om het zo te laten plakken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest aan @:budapestenaar denken
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Jij was degene die begon over zielug. Meer zeg ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is aardig wat beestenbloed aan te pas gekomen om het zo te laten plakken.
Uiteraard. Drie boterhammen met runderleverquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Drie boterhammen met runderlever
Niks zielig, een schnitzel is een prima manier om twintig beesten tegelijk op te eten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij was degene die begon over zielug. Meer zeg ik niet.
Allemaal!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
Soms als je naar de wc gaat vraag je je toch af wie van je collega's de viezerik is
Lekker man.quote:
waarschijnlijkquote:
Iehhhquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Drie boterhammen met runderlever
Vraag me soms wel af of collega's net zo ranzig zijn op kantoor als dat ze thuis zijn.quote:
Is lekkerquote:
Ja doe ik thuis ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn een luxe kantoor met een vaatwasser, maar neen.. pleur het maar in de gootsteen.
Doe je dat thuis ook?
Sorry!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
Soms als je naar de wc gaat vraag je je toch af wie van je collega's de viezerik is
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is lekker![]()
En goed voor je. Prima bron van proteïne en weinig vet.
[..]
Ja doe ik thuis ook
Ik zoek wel een andere bron van proteïne en weinig vetquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is lekker![]()
En goed voor je. Prima bron van proteïne en weinig vet.
[..]
Ja doe ik thuis ook
Ik, Kan hier, niet tEgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn een luxe kantoor met een vaatwasser, maar neen.. pleur het maar in de gootsteen.
Doe je dat thuis ook?
Roggebroodquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek wel een andere bron van proteïne en weinig vet![]()
Heb al een plakje roggenbrood klaar liggen.
wij hebben geen vaatwasser, dus ik pleur wel alles in de gootsteen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe je dat thuis ook?
Soms laat ik passief agressief het deurtje van de lege vaatwasser open staan, maar meestal ben ik die bende aan het opruimen, omdat ik het zielig vind voor de schoonmaakpersonen.quote:
valt me tegen van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |