Vertessen in de afronding is ook wel echt tragisch. Nog slechter dan Malen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Belg die choked , je verwacht het wel
Maar hij is zo lekker actief en druk ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertessen in de afronding is ook wel echt tragisch. Nog slechter dan Malen.
Malen lacht om 2 keerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Twee keer recht op de keeper schieten is best wel een kwaliteit.
Gaat weinig helpen als PSV zo speeltquote:
Zou ook hier terecht zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon net doen als de scheids bij Eupen -Club Brugge (dacht ikl)
Scheids gaf gewoon +10 voor tijdrekken
En toen nog eens 3 of 4 minuten voor tijdrekken in de extra tijd.
PSV mist wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:44 schreef Bolasie het volgende:
PSV mist een type De Jong bij al deze voorzetten.
Dan mag hij zich nu onsterfelijk gaan makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Thomas kan mee bij Real Madrid volgens Jans
De gemeente schiet wel weer bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:44 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar een lening van 50 miljoen afsluiten en je vervolgens niet plaatsen voor CL
5 min?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou zeg het maar, hoeveel extra tijd krijgen we
In de tijd van Luuk ja, lang geleden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dit zijn wel altijd de sterkste minuten van PSV.
Tsja 45 minuten minder en 135 minuten niet ruim beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Godver wat is het toch irritant dat je 2x niet de mindere bent maar er toch gewoon weer af gaat tegen een Portugese ploeg.. wat is dat toch met dat kutvolk dat wij er niet van winnen
Klaagmuur.quote:
Al besproken.quote:
Het zijn ratten. Niks met voetbal te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Godver wat is het toch irritant dat je 2x niet de mindere bent maar er toch gewoon weer af gaat tegen een Portugese ploeg.. wat is dat toch met dat kutvolk dat wij er niet van winnen
Ook al besproken.quote:
Ik de Keukenkampioen divisie gaan spelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Kun je erop oefenen op het spelen van dit soort kutwedstrijdjes?
Volgende keer alleen maar oefenwedstrijden tegen Portugese teams.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Het had andersom uit kunnen vallen, maar dat dat niet is gebeurd is ook geen groot onrecht ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tja. Als je over twee wedstrijden niet eens kan gelijkspelen tegen een 15 minuten goedspelend Benfica verdien je het ook niet.
Jammer genoeg denken kutploegen zoals RKC en Zwolle dat ze kunnen spelen als Man Cityquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Trainingskamp in Portugal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Vond ik vandaag ook wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef -XOR- het volgende:
Hoe kun je zoveel beter zijn en nog niet scoren?
Juist wel, dat maakt het zo erg.quote:
De bal is rondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het had andersom uit kunnen vallen, maar dat dat niet is gebeurd is ook geen groot onrecht ofzo.
Tja het blijven bloedzuigersquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer.
Nu hoeven we geen CL te kijken komend halfjaar.
Mja maar PSV was ook gewoon niet goed genoeg. Uiteindelijk maar een kansje of 3, 4 gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef -XOR- het volgende:
Mijn god, wat een faal, deze wedstrijd moet je altijd winnen.
En wat is de Conference League dan ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef spapaars het volgende:
Wens PSV veel succes in de Jupiler competitie van Europa.
Wel dikke kansen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar PSV was ook gewoon niet goed genoeg. Uiteindelijk maar een kansje of 3, 4 gehad.
Beetje een Nederlands dingetje he, op het Portugese na misschienquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
quote:
quote:
Mijn godquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Schmidt is ook geen pretje, maar die Portugees is idd nog 10x erger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Type-R het volgende:
Die Jorge Jesus.. wat een verschrikking voor het netvlies.
Dat kan niet, dan is Nederland als voetballand dus niet beter dan Denemarken of Ierland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar PSV was ook gewoon niet goed genoeg. Uiteindelijk maar een kansje of 3, 4 gehad.
Ja die van Madueke vond ik nog wel een lastige, die andere 2 mochten er wel in.quote:
EL is juist kutter voor de competitie door die potjes op donderdagquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef manny het volgende:
Denk dat EL ook beter bij ze past, maar ze kunnen zich nu wel meer gaan richten op de nederlandse competitie en dat is wel een risico voor volgend jaar CL.
Dit is inderdaad niet netjes en tegen de policy!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is niet netjes van me maar ik vind Portugezen een kenkervolk, al moet PSV ook maar naar zichzelf kijken. Een uur tegen 10 man en dan nog niet scoren.
En naar allemaal kut landenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
EL is juist kutter voor de competitie door die potjes op donderdag
Moldavië of zo, lekker man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En naar allemaal kut landen
Nou nou nou nou nou nou nou!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef tralalala het volgende:
Flodder kijkt lekkerder weg dan PSV.
Ik weet het..laat de note maar komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet netjes en tegen de policy!
Ga veel liever zo’n voetbaltripje naar Slovenie dan Spanje ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En naar allemaal kut landen
Ah deze act ook nog even.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Zuur voor PSV, maar op dit moment is het zo ongelofelijk belangrijk voor Ajax dat PSV de CL misloopt.
Nu blijft het verschil met Ajax in financieel opzicht in ieder geval groot.
En ja, dat is nodig, want met 100 miljoen euro minder kan PSV al een betere selectie formeren dan Ajax.
Ik dacht al. Waar blijf je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Zuur voor PSV, maar op dit moment is het zo ongelofelijk belangrijk voor Ajax dat PSV de CL misloopt.
En ja, dat is nodig, want met 100 miljoen euro minder kan PSV al een betere selectie formeren dan Ajax.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Ja want als Feyenoord naar Spanje moet krijgt ze 6 doelpunten om de oren. In Slovenië is die kans een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga veel liever zo’n voetbaltripje naar Slovenie dan Spanje ofzo
Hypothese waar je geen kut aan hebt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Ah, jij denkt dat die tripjes om het voetbal gaan. Gelachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja want als Feyenoord naar Spanje moet krijgt ze 6 doelpunten om de oren. In Slovenië is die kans een stuk kleiner.
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht in de Eredivisie weinig weerstand en denk dat ze ook ver kunnen komen in de EL. PSV heeft een zeer talentvol team. Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht in de Eredivisie weinig weerstand en denk dat ze ook ver kunnen komen in de EL. PSV heeft een zeer talentvol team. Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.
Tsja, vanavond had je aan die 3 ook niet zoveel hequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Dit jaar had het voor PSV natuurlijk moeten gebeuren in de CL, volgend jaar zonder Gakpo, Madueke en Gotze wordt het niet beter.
Madueke en Gakpo zullen nu minder snel stijgen in waarde, dus dat is (hypothetisch inderdaad) ook geld dat PSV nu misloopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Dit jaar had het voor PSV natuurlijk moeten gebeuren in de CL, volgend jaar zonder Gakpo, Madueke en Gotze wordt het niet beter.
Maar Ajax loopt hierdoor ook geld mis!quote:
Madueke was de eerste helft goed, Gotze en Gakpo echt wel redelijk. het probleem is dat PSV niet goed verticaal kan spelen als benfica handbal staat. Vollgas werkt dan niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja, vanavond had je aan die 3 ook niet zoveel he
Echt niemand moest lachen.quote:
Vandaag was natuurlijk zeer ongelukkig, maar ook erg moeilijk om tegen te voetballen. Benfica wilde helemaal niet voetballen. Als je ziet hoe snel PSV de bal terug veroverde en druk zet is het duidelijk dat dit tegen minder ingezakte teams voor vele goals gaat zorgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.
Nee, zonder PSV krijgen ze uiteindelijk meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Ajax loopt hierdoor ook geld mis!
Hunnie kijken niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een Ajacied en een Feyenoorder gaan het nu duiden in de studio. Hoeveel PSVers zouden er nog kijken?
Dat systeem was toch juist op de schop gegaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, zonder PSV krijgen ze uiteindelijk meer.
PSV heeft kansen gehad om te scoren, ze kwamen er ook een paar keer goed doorheen. Maar vooral in de afronding ging het mis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Madueke was de eerste helft goed, Gotze en Gakpo echt wel redelijk. het probleem is dat PSV niet goed verticaal kan spelen als benfica handbal staat. Vollgas werkt dan niet.
Op zich als ze een goede dag hebben kunnen ze wel van iedereen winnen denk ik. Een makkie niet, ook de eredivisie natuurlijk niet, maar ze zijn niet kansloos. Ver komen is echt wel mogelijk en dan mag je best ambitieus zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?
FTFYquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een Utrechter en een Feyenoorder gaan het nu duiden in de studio. Hoeveel PSVers zouden er nog kijken?
Oja, dat was ik alweer vergetenquote:
VBL / [Playoffs CL] PSV - Benfica: Alles of niets #4quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat systeem was toch juist op de schop gegaan?
1978quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?
Tja. Ze kunnen best de 1/8 of 1/4 finale halen, maar veel verder zie ik ze eerlijk gezegd niet komen. Paar goede spelers, maar ook een paar hele matige.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Op zich als ze een goede dag hebben kunnen ze wel van iedereen winnen denk ik. Een makkie niet, ook de eredivisie natuurlijk niet, maar ze zijn niet kansloos. Ver komen is echt wel mogelijk en dan mag je best ambitieus zijn.
Nou, tegen Magdeburg was het anders met de hakken over de sloot.quote:
Oh het scheelt nog een half miljoen, kun je mooi nog een fantastische speler van halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
VBL / [Playoffs CL] PSV - Benfica: Alles of niets #4
Het punt is dat PSV de laatste jaren de Europa League eigenlijk niet serieus neemt. Die gaan zich dit seizoen vol richten op het kampioenschap om zo volgens seizoen meteen CL te halen. Als PSV ook volgend seizoen de CL niet haalt zal de gemeente Eindhoven weer moeten ingrijpen om de financiële problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Op zich als ze een goede dag hebben kunnen ze wel van iedereen winnen denk ik. Een makkie niet, ook de eredivisie natuurlijk niet, maar ze zijn niet kansloos. Ver komen is echt wel mogelijk en dan mag je best ambitieus zijn.
Juist. En dit team is gewoon sterk. Dat zag je vandaag met vlagen, maar zeker in voorgaande wedstrijden. Hiermee word je kampioen en moet je minimaal halve finale EL halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
bron?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt is dat PSV de laatste jaren de Europa League eigenlijk niet serieus neemt. Die gaan zich dit seizoen vol richten op het kampioenschap om zo volgens seizoen meteen CL te halen. Als PSV ook volgend seizoen de CL niet haalt zal de gemeente Eindhoven weer moeten ingrijpen om de financiële problemen op te lossen.
Je hebt er altijd lastige wedstrijden tussen zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, tegen Magdeburg was het anders met de hakken over de sloot.
Waterquote:
Vandaag bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt er altijd lastige wedstrijden tussen zitten.
Mwene en Sangare vind ik ook matige spelers. Maar de rest is prima. Voorgaande seizoenen was minimaal de helft matig tot slechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Ze kunnen best de 1/8 of 1/4 finale halen, maar veel verder zie ik ze eerlijk gezegd niet komen. Paar goede spelers, maar ook een paar hele matige.
Kijk de afgelopen tien jaar er even op na.quote:
De selectie van PSV is niet sterker dan die van Ajax. Kampioenschap zal wel een doel zijn en kwartfinale EL of zo. Dat is wel realistisch. Sowieso top 2 in de eredivisie anders heb je wel echt gefaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Juist. En dit team is gewoon sterk. Dat zag je vandaag met vlagen, maar zeker in voorgaande wedstrijden. Hiermee word je kampioen en moet je minimaal halve finale EL halen.
Ik hoor het al, Sneijder trainer maken. Die weet allesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schmidt heeft gefaald dus.
Het is geen toptrainer, maar PSV heeft zoveel kwaliteit in de selectie dat ze zonder al te veel moeite kampioen worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kon ook met Red Bull nooit de CL in en die hadden veel beter materiaal toen dan PSVquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schat PSV wel wat hoger in dan Ajax dit jaar. Alleen wanneer die nieuwe spits een voltreffer is denk ik dat ze het PSV lastig kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:14 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
De selectie van PSV is niet sterker dan die van Ajax. Kampioenschap zal wel een doel zijn en kwartfinale EL of zo. Dat is wel realistisch. Sowieso top 2 in de eredivisie anders heb je wel echt gefaald.
Dat zou je zeggen, maar die nieuwe spits van Ajax kan nog wel gaan verrassen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is geen toptrainer, maar PSV heeft zoveel kwaliteit in de selectie dat ze zonder al te veel moeite kampioen worden.
Ja, Ajax wordt gewoon kampioen, zeker als PSV in Europa ook overwintert.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zonde. Met 35 miljoen had psv wat betere wissels kunnen halen. Qua basis zijn ze niks minder dan Ajax maar de bank is wel heel matig. Gaat ze nog opbreken.
ja dat hebben we vandaag gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik schat PSV wel wat hoger in dan Ajax dit jaar. Alleen wanneer die nieuwe spits een voltreffer is denk ik dat ze het PSV lastig kunnen maken.
Je kan moeilijk zeggen dat hij het goed gedaan heeft. Elftal stond niet op scherp, hij wist in de rust de boel ook niet op scherp te krijgen of omzettingen te doen die de overtalsituatie beter uit zouden buiten en de wissels waren debiel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
nee maar zie je toch wel het niveau, eerste elf brachten het niet en wissels heb je nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De wedstrijd vandaag is niet te vergelijken met een Eredivisie wedstrijd.
De wissels waren debiel. Het lijkt wel alsof hij dacht dat hij alle wissels MOEST gebruiken ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen dat hij het goed gedaan heeft. Elftal stond niet op scherp, hij wist in de rust de boel ook niet op scherp te krijgen of omzettingen te doen die de overtalsituatie beter uit zouden buiten en de wissels waren debiel.
Als PSV in de Eredivisie zo speelt als vanavond, wint PSV van iedere tegenstander.quote:
Ik denk wel dat het spannender gaat worden dit jaar. Als Van Ginkel en Propper fit blijven en bun niveau halen zullen ze wel minder vaak door de ondergrens zakken. Ik vind wel dat Ajax meer scorend vermogen heeft in de aanval en het middenveld. Ik schat Ajax wel hoger in, maar het word denk ik wel een mooi seizoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik schat PSV wel wat hoger in dan Ajax dit jaar. Alleen wanneer die nieuwe spits een voltreffer is denk ik dat ze het PSV lastig kunnen maken.
denk het niet, het was voornamelijk kip zonder kop voetbalquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als PSV in de Eredivisie zo speelt als vanavond, wint PSV van iedere tegenstander.
Helaas doen ze dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |