Kijk de afgelopen tien jaar er even op na.quote:
De selectie van PSV is niet sterker dan die van Ajax. Kampioenschap zal wel een doel zijn en kwartfinale EL of zo. Dat is wel realistisch. Sowieso top 2 in de eredivisie anders heb je wel echt gefaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Juist. En dit team is gewoon sterk. Dat zag je vandaag met vlagen, maar zeker in voorgaande wedstrijden. Hiermee word je kampioen en moet je minimaal halve finale EL halen.
Ik hoor het al, Sneijder trainer maken. Die weet allesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schmidt heeft gefaald dus.
Het is geen toptrainer, maar PSV heeft zoveel kwaliteit in de selectie dat ze zonder al te veel moeite kampioen worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kon ook met Red Bull nooit de CL in en die hadden veel beter materiaal toen dan PSVquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schat PSV wel wat hoger in dan Ajax dit jaar. Alleen wanneer die nieuwe spits een voltreffer is denk ik dat ze het PSV lastig kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:14 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
De selectie van PSV is niet sterker dan die van Ajax. Kampioenschap zal wel een doel zijn en kwartfinale EL of zo. Dat is wel realistisch. Sowieso top 2 in de eredivisie anders heb je wel echt gefaald.
Dat zou je zeggen, maar die nieuwe spits van Ajax kan nog wel gaan verrassen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is geen toptrainer, maar PSV heeft zoveel kwaliteit in de selectie dat ze zonder al te veel moeite kampioen worden.
Ja, Ajax wordt gewoon kampioen, zeker als PSV in Europa ook overwintert.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zonde. Met 35 miljoen had psv wat betere wissels kunnen halen. Qua basis zijn ze niks minder dan Ajax maar de bank is wel heel matig. Gaat ze nog opbreken.
ja dat hebben we vandaag gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik schat PSV wel wat hoger in dan Ajax dit jaar. Alleen wanneer die nieuwe spits een voltreffer is denk ik dat ze het PSV lastig kunnen maken.
Je kan moeilijk zeggen dat hij het goed gedaan heeft. Elftal stond niet op scherp, hij wist in de rust de boel ook niet op scherp te krijgen of omzettingen te doen die de overtalsituatie beter uit zouden buiten en de wissels waren debiel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
nee maar zie je toch wel het niveau, eerste elf brachten het niet en wissels heb je nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De wedstrijd vandaag is niet te vergelijken met een Eredivisie wedstrijd.
De wissels waren debiel. Het lijkt wel alsof hij dacht dat hij alle wissels MOEST gebruiken ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen dat hij het goed gedaan heeft. Elftal stond niet op scherp, hij wist in de rust de boel ook niet op scherp te krijgen of omzettingen te doen die de overtalsituatie beter uit zouden buiten en de wissels waren debiel.
Als PSV in de Eredivisie zo speelt als vanavond, wint PSV van iedere tegenstander.quote:
Ik denk wel dat het spannender gaat worden dit jaar. Als Van Ginkel en Propper fit blijven en bun niveau halen zullen ze wel minder vaak door de ondergrens zakken. Ik vind wel dat Ajax meer scorend vermogen heeft in de aanval en het middenveld. Ik schat Ajax wel hoger in, maar het word denk ik wel een mooi seizoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik schat PSV wel wat hoger in dan Ajax dit jaar. Alleen wanneer die nieuwe spits een voltreffer is denk ik dat ze het PSV lastig kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |