Op zich als ze een goede dag hebben kunnen ze wel van iedereen winnen denk ik. Een makkie niet, ook de eredivisie natuurlijk niet, maar ze zijn niet kansloos. Ver komen is echt wel mogelijk en dan mag je best ambitieus zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?
FTFYquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een Utrechter en een Feyenoorder gaan het nu duiden in de studio. Hoeveel PSVers zouden er nog kijken?
Oja, dat was ik alweer vergetenquote:
VBL / [Playoffs CL] PSV - Benfica: Alles of niets #4quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat systeem was toch juist op de schop gegaan?
1978quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?
Tja. Ze kunnen best de 1/8 of 1/4 finale halen, maar veel verder zie ik ze eerlijk gezegd niet komen. Paar goede spelers, maar ook een paar hele matige.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Op zich als ze een goede dag hebben kunnen ze wel van iedereen winnen denk ik. Een makkie niet, ook de eredivisie natuurlijk niet, maar ze zijn niet kansloos. Ver komen is echt wel mogelijk en dan mag je best ambitieus zijn.
Nou, tegen Magdeburg was het anders met de hakken over de sloot.quote:
Oh het scheelt nog een half miljoen, kun je mooi nog een fantastische speler van halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
VBL / [Playoffs CL] PSV - Benfica: Alles of niets #4
Het punt is dat PSV de laatste jaren de Europa League eigenlijk niet serieus neemt. Die gaan zich dit seizoen vol richten op het kampioenschap om zo volgens seizoen meteen CL te halen. Als PSV ook volgend seizoen de CL niet haalt zal de gemeente Eindhoven weer moeten ingrijpen om de financiële problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Op zich als ze een goede dag hebben kunnen ze wel van iedereen winnen denk ik. Een makkie niet, ook de eredivisie natuurlijk niet, maar ze zijn niet kansloos. Ver komen is echt wel mogelijk en dan mag je best ambitieus zijn.
Juist. En dit team is gewoon sterk. Dat zag je vandaag met vlagen, maar zeker in voorgaande wedstrijden. Hiermee word je kampioen en moet je minimaal halve finale EL halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
bron?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt is dat PSV de laatste jaren de Europa League eigenlijk niet serieus neemt. Die gaan zich dit seizoen vol richten op het kampioenschap om zo volgens seizoen meteen CL te halen. Als PSV ook volgend seizoen de CL niet haalt zal de gemeente Eindhoven weer moeten ingrijpen om de financiële problemen op te lossen.
Je hebt er altijd lastige wedstrijden tussen zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, tegen Magdeburg was het anders met de hakken over de sloot.
Waterquote:
Vandaag bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt er altijd lastige wedstrijden tussen zitten.
Mwene en Sangare vind ik ook matige spelers. Maar de rest is prima. Voorgaande seizoenen was minimaal de helft matig tot slechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Ze kunnen best de 1/8 of 1/4 finale halen, maar veel verder zie ik ze eerlijk gezegd niet komen. Paar goede spelers, maar ook een paar hele matige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |