Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht in de Eredivisie weinig weerstand en denk dat ze ook ver kunnen komen in de EL. PSV heeft een zeer talentvol team. Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht in de Eredivisie weinig weerstand en denk dat ze ook ver kunnen komen in de EL. PSV heeft een zeer talentvol team. Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.
Tsja, vanavond had je aan die 3 ook niet zoveel hequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Dit jaar had het voor PSV natuurlijk moeten gebeuren in de CL, volgend jaar zonder Gakpo, Madueke en Gotze wordt het niet beter.
Madueke en Gakpo zullen nu minder snel stijgen in waarde, dus dat is (hypothetisch inderdaad) ook geld dat PSV nu misloopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Dit jaar had het voor PSV natuurlijk moeten gebeuren in de CL, volgend jaar zonder Gakpo, Madueke en Gotze wordt het niet beter.
Maar Ajax loopt hierdoor ook geld mis!quote:
Madueke was de eerste helft goed, Gotze en Gakpo echt wel redelijk. het probleem is dat PSV niet goed verticaal kan spelen als benfica handbal staat. Vollgas werkt dan niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja, vanavond had je aan die 3 ook niet zoveel he
Echt niemand moest lachen.quote:
Vandaag was natuurlijk zeer ongelukkig, maar ook erg moeilijk om tegen te voetballen. Benfica wilde helemaal niet voetballen. Als je ziet hoe snel PSV de bal terug veroverde en druk zet is het duidelijk dat dit tegen minder ingezakte teams voor vele goals gaat zorgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.
Nee, zonder PSV krijgen ze uiteindelijk meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Ajax loopt hierdoor ook geld mis!
Hunnie kijken niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een Ajacied en een Feyenoorder gaan het nu duiden in de studio. Hoeveel PSVers zouden er nog kijken?
Dat systeem was toch juist op de schop gegaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, zonder PSV krijgen ze uiteindelijk meer.
PSV heeft kansen gehad om te scoren, ze kwamen er ook een paar keer goed doorheen. Maar vooral in de afronding ging het mis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Madueke was de eerste helft goed, Gotze en Gakpo echt wel redelijk. het probleem is dat PSV niet goed verticaal kan spelen als benfica handbal staat. Vollgas werkt dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |