Ga veel liever zo’n voetbaltripje naar Slovenie dan Spanje ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En naar allemaal kut landen
Ah deze act ook nog even.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Zuur voor PSV, maar op dit moment is het zo ongelofelijk belangrijk voor Ajax dat PSV de CL misloopt.
Nu blijft het verschil met Ajax in financieel opzicht in ieder geval groot.
En ja, dat is nodig, want met 100 miljoen euro minder kan PSV al een betere selectie formeren dan Ajax.
Ik dacht al. Waar blijf je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Zuur voor PSV, maar op dit moment is het zo ongelofelijk belangrijk voor Ajax dat PSV de CL misloopt.
En ja, dat is nodig, want met 100 miljoen euro minder kan PSV al een betere selectie formeren dan Ajax.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Ja want als Feyenoord naar Spanje moet krijgt ze 6 doelpunten om de oren. In Slovenië is die kans een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga veel liever zo’n voetbaltripje naar Slovenie dan Spanje ofzo
Hypothese waar je geen kut aan hebt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Ah, jij denkt dat die tripjes om het voetbal gaan. Gelachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja want als Feyenoord naar Spanje moet krijgt ze 6 doelpunten om de oren. In Slovenië is die kans een stuk kleiner.
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht in de Eredivisie weinig weerstand en denk dat ze ook ver kunnen komen in de EL. PSV heeft een zeer talentvol team. Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht in de Eredivisie weinig weerstand en denk dat ze ook ver kunnen komen in de EL. PSV heeft een zeer talentvol team. Als daar nog 1 of 2 versterkingen bijkomen zie ik ze als kanshebber om de EL te winnen.
Wanneer is de EL ooit een makkie geweest voor PSV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Raar, maar ik ben het nog eens ook, ondanks dat ze door een middelmatig team wat met zijn 10en moest spelen zijn uitgeschakeld. Tot er goede ploegen uit de CL instromen in de EL zal het wel een makkie worden voor PSV.
Tsja, vanavond had je aan die 3 ook niet zoveel hequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Dit jaar had het voor PSV natuurlijk moeten gebeuren in de CL, volgend jaar zonder Gakpo, Madueke en Gotze wordt het niet beter.
Madueke en Gakpo zullen nu minder snel stijgen in waarde, dus dat is (hypothetisch inderdaad) ook geld dat PSV nu misloopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Dit jaar had het voor PSV natuurlijk moeten gebeuren in de CL, volgend jaar zonder Gakpo, Madueke en Gotze wordt het niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |