quote:
quote:
quote:
Mijn godquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Schmidt is ook geen pretje, maar die Portugees is idd nog 10x erger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Type-R het volgende:
Die Jorge Jesus.. wat een verschrikking voor het netvlies.
Dat kan niet, dan is Nederland als voetballand dus niet beter dan Denemarken of Ierland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar PSV was ook gewoon niet goed genoeg. Uiteindelijk maar een kansje of 3, 4 gehad.
Ja die van Madueke vond ik nog wel een lastige, die andere 2 mochten er wel in.quote:
EL is juist kutter voor de competitie door die potjes op donderdagquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef manny het volgende:
Denk dat EL ook beter bij ze past, maar ze kunnen zich nu wel meer gaan richten op de nederlandse competitie en dat is wel een risico voor volgend jaar CL.
Dit is inderdaad niet netjes en tegen de policy!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is niet netjes van me maar ik vind Portugezen een kenkervolk, al moet PSV ook maar naar zichzelf kijken. Een uur tegen 10 man en dan nog niet scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |