abonnement Unibet Coolblue
pi_201057460
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De spuiten die ik gehad heb voelen heel goed ja :) Ik merk er niets van :)

*de regering is goed* *de regering is goed* *de regering is goed*

:T
Ja maar, ja maar LanGeTeRmIJN..... Je kan beter een anti parasieten medicijn bestemd voor dieren nemen.....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_201057464
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ga je eerst toegeven dat je het fout hebt mbt tot lareb cijfers? Kunnen we daarna over doodsoorzaak praten.
:')

Kom anders met een ander bron die dergelijke data bijhoudt, want ik ken ze persoonlijk niet. Of oja: die zijn er niet. Soms moet je zelf ergens je hersenen voor gebruiken, maar dat is natuurlijk wel heul lastig!
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:50:37 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201057471
quote:
Verder kijken dan je neus lang is betekent niet op complotwebsites gaan zitten lurken, NN, heb ik je al vaker uitgelegd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:50:56 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201057473
Mooie TT @n__n :D Fijn dat je ook anti antivaxxer bent :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201057486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:50 schreef n__n het volgende:

[..]
:')

Kom anders met een ander bron die dergelijke data bijhoudt, want ik ken ze persoonlijk niet. Of oja: die zijn er niet. Soms moet je zelf ergens je hersenen voor gebruiken, maar dat is natuurlijk wel heul lastig!
Bron waarvoor?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201057564
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:50 schreef Starhopper het volgende:
Mooie TT @:n__n :D Fijn dat je ook anti antivaxxer bent :D
Ik ben geen antivaxxer of anti antivaxxer, ik was te lui om die topictitel aan te passen. :)
pi_201057580
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bron waarvoor?
Nou ja een bron die níet Lareb is met cijfers waar dit bijgehouden wordt, want die is er volgens jou toch ofzo?
pi_201057681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:58 schreef n__n het volgende:

[..]
Nou ja een bron die níet Lareb is met cijfers waar dit bijgehouden wordt, want die is er volgens jou toch ofzo?
Ga je eerst eens toegeven dat je de data verkeerd interpreteert?
Dan zal ik je daarna de link geven bij lareb hoe het in zijn werk gaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201057731
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ga je eerst eens toegeven dat je de data verkeerd interpreteert?
Dan zal ik je daarna de link geven bij lareb hoe het in zijn werk gaat
:')
Je erkent dus dat er geen andere data bestaan. Ik heb ook gelezen wat je zei en ik weet dondersgoed dat we niet kunnen aantonen dat de vaccinatie altijd de oorzaak was, maar een autopsie mag daarentegen óók niet. En als mensen met corona sterven is corona altijd de doodsoorzaak. Bij de vaccinatie daarentegen is de vaccinatie (die overigens geen vaccinatie mag heten, maar 'gentherapie' is) nooit de oorzaak, maar altijd bijzaak.

En dan kan je vervolgens geen andere bron met data delen, om te ontkrachten dat er toch echt geen 509 mensen toevallig na die vaccinatie overleden zijn en dat die vaccinatie er niets mee te maken had. Echt, snap je het zelf nog wel? _O-
pi_201057835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef n__n het volgende:

[..]
:')
Je erkent dus dat er geen andere data bestaan.

lezen is moeilijk voor je?waar erken ik wat?
quote:
Ik heb ook gelezen wat je zei en ik weet dondersgoed dat we niet kunnen aantonen dat de vaccinatie altijd de oorzaak was,
dan heb je niet goed gelezen
quote:
maar een autopsie mag daarentegen óók niet.
bron?
quote:
En als mensen met corona sterven is corona altijd de doodsoorzaak.
geen idee, ik kan niet bij de door artsen ingevulde overlijdens verklaringen. Jij wel blijkbaar, wat vreemd is vanwege privacy
quote:
Bij de vaccinatie daarentegen is de vaccinatie (die overigens geen vaccinatie mag heten, maar 'gentherapie' is
welk gen wordt er aangepast bij de gevaccineerde?
quote:
) nooit de oorzaak, maar altijd bijzaak.
bron?
quote:
En dan kan je vervolgens geen andere bron met data delen, om te ontkrachten dat er toch echt geen 509 mensen toevallig na die vaccinatie overleden zijn en dat die vaccinatie er niets mee te maken had. Echt, snap je het zelf nog wel? _O-
Ja ik snap het ja.. over jouw begrip twijfel ik
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201057855
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]
lezen is moeilijk voor je?
[..]
dan heb je niet goed gelezen
[..]
bron?
[..]
geen idee, ik kan niet bij de door artsen ingevulde overlijdens verklaringen. Jij wel blijkbaar, wat vreemd is vanwege privacy
[..]
welk gen wordt er aangepast bij de gevaccineerde?
[..]
bron?
[..]
Ja ik snap het ja.. over jouw begrip twijfel ik
Je bent een klassiek voorbeeld van een gemiddeld persoon wat louter weet wát hij moet denken, maar niet hóe. Kun jij dan werkelijk niets zonder bronnen?
pi_201057917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Je bent een klassiek voorbeeld van een gemiddeld persoon wat die louter weet wát hij moet denken, maar niet hóe. Kun jij dan werkelijk niets zonder bronnen?
Bronnen zijn belangrijk om je punt te onderbouwen. Jouw gebrek eraan en je ad hominem die erop volgt spreken boekdelen.
Ik hoop werkelijk voor je dat je hulp gaat zoeken of dat je zelf ooit tot de conclusie komt dat je gevangen zit in een tunnelvisie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201057997
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bronnen zijn belangrijk om je punt te onderbouwen. Jouw gebrek eraan en je ad hominem die erop volgt spreken boekdelen.
Ik hoop werkelijk voor je dat je hulp gaat zoeken of dat je zelf ooit tot de conclusie komt dat je gevangen zit in een tunnelvisie
Jij kan alleen maar bínnen je bronnetjes nadenken en verwijt míj tunnelvisie? :')
Je hebt dus geen antwoord op de vraag waar ik dan volgens jou de officiële cijfers kan vinden. En Lareb is precies die bron, maar die verwerp jij. Dan is er letterlijk geen discussie mogelijk. :W
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:26:37 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:23 schreef n__n het volgende:

[..]
Jij kan alleen maar bínnen je bronnetjes nadenken en verwijt míj tunnelvisie? :')
Je hebt dus geen antwoord op de vraag waar ik dan volgens jou de officiële cijfers kan vinden. En Lareb is precies die bron, maar die verwerp jij. Dan is er letterlijk geen discussie mogelijk. :W
"Binnen de bronne(N)tjes"...

Doorgaans werkt dat zo, inderdaad, dat je met verifieerbare data je argumenten onderbouwt. Anders krijg je van die gekke hersenspinsels als Bill Gates die een genocide wil uitvoeren en Hillary die bloed van baby's drinkt om jong te blijven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:50 schreef n__n het volgende:
:')

Kom anders met een ander bron die dergelijke data bijhoudt, want ik ken ze persoonlijk niet. Of oja: die zijn er niet. Soms moet je zelf ergens je hersenen voor gebruiken, maar dat is natuurlijk wel heul lastig!
Ik had ook nog een vraag voor je open staan:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:58 schreef AchJa het volgende:
Laat maar zien...
pi_201058136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Binnen de bronne(N)tjes"...

Doorgaans werkt dat zo, inderdaad, dat je met verifieerbare data je argumenten onderbouwt. Anders krijg je van die gekke hersenspinsels als Bill Gates die een genocide wil uitvoeren en Hillary die bloed van baby's drinkt om jong te blijven.
Oh ja, de gebruikelijke framing. Want dat vind ik natuurlijk allemaal. :')
En ja, ik ben van mening dat alles wat de media bereikt corrupt is omdat de belangenverstrengeling nou eenmaal héél ver (terug) gaat. Is erg lastig te bevatten voor de meesten. Uiteindelijk zul je er vanzelf op de harde manier achter komen, dan zul je terugdenken aan de mensen die je probeerden te waarschuwen. :Y
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:36:20 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef n__n het volgende:

[..]
Oh ja, de gebruikelijke framing. Want dat vind ik natuurlijk allemaal. :')
En ja, ik ben van mening dat alles wat de media bereikt corrupt is omdat de belangenverstrengeling nou eenmaal héél ver (terug) gaat. Is erg lastig te bevatten voor de meesten. Uiteindelijk zul je er vanzelf op de harde manier achter komen, dan zul je terugdenken aan de mensen die je probeerden te waarschuwen. :Y
Waarschuwen waarvoor, wat is deze keer de flavour of the week? Deep state? Illuminati? Vaticaan? Allemaal bij elkaar?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik had ook nog een vraag voor je open staan:
[..]

Ik kan best namen noemen van artsen die door de media gedemoniseerd worden, maar dan geloof jij liever de media. En ik geloof de media over het algemeen niet. Twee denkbeelden die niet echt met elkaar overeenkomen. ^O^
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:33 #20
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef n__n het volgende:

[..]
Bij de vaccinatie daarentegen is de vaccinatie (die overigens geen vaccinatie mag heten, maar 'gentherapie' is)
Hoi Willem
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201058189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:37 schreef n__n het volgende:
Ik kan best namen noemen van artsen die door de media gedemoniseerd worden, maar dan geloof jij liever de media. En ik geloof de media over het algemeen niet. Twee denkbeelden die niet echt met elkaar overeenkomen. ^O^
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik wel of niet wil geloven? Ik wil gewoon wel eens met eigen ogen zien op basis van welke bronnen jij je claims doet.

Enne gentherapie??? Really???
pi_201058190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarschuwen waarvoor, wat is deze keer de flavour of the week? Deep state? Illuminati? Vaticaan? Allemaal bij elkaar?
Dat jij en je dierbaren uiteindelijk schade overhouden aan experimentele gentherapie. En natuurlijk de totalitaire controlemaatschappij waar we steeds verder in verstrengeld raken. Vinden mensen zoals jij heel normaal natuurlijk, maar ik vind deze tirannie niet normaal en zie vooral veel paralellen met de Tweede Wereldoorlog. Heb voor mezelf besloten dat ik liever niet aan de foute kant sta wat oorlogen betreft.
pi_201058198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Hoi Willem
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik wel of niet wil geloven? Ik wil gewoon wel eens met eigen ogen zien op basis van welke bronnen jij je claims doet.

Enne gentherapie??? Really???
Ach ja, de Staatscourant verzint het waarschijnlijk gewoon.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2020-18941.html
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:40:45 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:38 schreef n__n het volgende:

[..]
Dat jij en je dierbaren uiteindelijk schade overhouden aan experimentele gentherapie. En natuurlijk de totalitaire controlemaatschappij waar we steeds verder in verstrengeld raken. Vinden mensen zoals jij heel normaal natuurlijk, maar ik vind deze tirannie niet normaal en zie vooral veel paralellen met de Tweede Wereldoorlog. Heb voor mezelf besloten dat ik liever niet aan de foute kant sta wat oorlogen betreft.
Dat je paralellen ziet met de Tweede Wereldoorlog geeft vooral aan dat je de geschiedenis van die periode niet kent. Wat normale mensen als ik zien, is een epidemie waarvan we nog bar weinig weten, er een klotetijd heerst op alle fronten, maar dat we nog altijd geen Joden in Nazi-Duitsland zijn, noch dat de treinen naar de vernietigingskampen vast geboekt zijn door de NS.

Verder, gentherapie... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat je paralellen ziet met de Tweede Wereldoorlog geeft vooral aan dat je de geschiedenis van die periode niet kent. Wat normale mensen als ik zien, is een epidemie waarvan we nog bar weinig weten, er een klotetijd heerst op alle fronten, maar dat we nog altijd geen Joden in Nazi-Duitsland zijn, en dat de treinen naar de vernietigingskampen vast geboekt zijn door de NS.

Verder, gentherapie... :')
Een ePiDeMiE. Oh god, ben je echt nog steeds zo bang voor dat "virus"? _O-
Zie je de lijken al op de straten liggen? Of sterker nog: geloofde je die beelden echt? _O-

En ja, gentherapie. Waarom noemen ze het anders zo?
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2020-18941.html
pi_201058258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:37 schreef n__n het volgende:

En ik geloof de media over het algemeen niet.
Hoe kom je dan aan informatie over wat er gaande is ?
Wbt coronacijfers en inzichten in de publieke opinie . Heel veel is gebaseerd op wat deskundigen verzamelen en analyseren. Hoe wil je daar kennis van nemen als je niet de media naslaat of in het algemeen niet wil geloven.
Covidbestrijding is geen geloof voor de deskundigen... het is een wetenschap.
Voor het publiek is het bittere noodzaak op de hoogte te blijven hoe covid te bestrijden, te vermijden en mensen luisteren uiteraard naar de dokters.
En al dit soort meningen vind je terug in de media.
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:43:08 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:42 schreef n__n het volgende:

[..]
Een ePiDeMiE. Oh god, ben je echt nog steeds zo bang voor dat "virus"? _O-
Zie je de lijken al op de straten liggen? Of sterker nog: geloofde je die beelden echt? _O-
Niet zozeer voor het virus nee. Maar voor iemand die hier al het spook van Auschwitz in ziet, begrijp ik dat het idee van 'epidemie=lijken op straat' wel zo makkelijk is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:43:27 #28
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:39 schreef n__n het volgende:

[..]
[..]
Ach ja, de Staatscourant verzint het waarschijnlijk gewoon.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2020-18941.html
Zoals je kan lezen wordt daar een onderscheid gemaakt tussen gentherapie en vaccins.

De vaccins die wij gebruiken maken geen aanpassingen in het DNA van onze cellen en zijn dus per definitie geen gentherapie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201058278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hoe kom je dan aan informatie over wat er gaande is ?
Wbt coronacijfers en inzichten in de publieke opinie . Heel veel is gebaseerd op wat deskundigen verzamelen en analyseren. Hoe wil je daar kennis van nemen als je niet de media naslaat of in het algemeen niet wil geloven.
Covidbestrijding is geen geloof voor de deskundigen... het is een wetenschap.
Voor het publiek is het bittere noodzaak op de hoogte te blijven hoe covid te bestrijden, te vermijden
En al dit soort meningen vind je terug in de media.
Ik volg allerlei wetenschappers via andere kanalen die op fatsoenlijke wijze onderbouwingen kunnen geven over wat er gaande is. Dan heb ik het niet over één bron ofzo, dat is een continu stroom aan informatie die nauwelijks bij te houden valt.
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:44:43 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:44 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik volg allerlei wetenschappers via andere kanalen die op fatsoenlijke wijze onderbouwingen kunnen geven over wat er gaande is. Dan heb ik het niet over één bron ofzo, dat is een continu stroom aan informatie die nauwelijks bij te houden valt.
Noem er eens één.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet zozeer voor het virus nee. Maar voor iemand die hier al het spook van Auschwitz in ziet, begrijp ik dat het idee van 'epidemie=lijken op straat' wel zo makkelijk is.
Jij bent ook fan van de Australische aanpak zeker? Daar worden puppies neergeknald zodat mensen niet naar het asiel komen en 'virus verspreiden'. Ook word je daar gezond en al elders in quarantaine geplaatst, want 'positieve test'. :')
pi_201058310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Zoals je kan lezen wordt daar een onderscheid gemaakt tussen gentherapie en vaccins.

De vaccins die wij gebruiken maken geen aanpassingen in het DNA van onze cellen en zijn dus per definitie geen gentherapie.
Jawel. Je hebt de klassieke vectorvaccinaties zoals 'Janssen' en de mRNA varianten, die dus gentherapie zijn. Beide worden toegepast, dat klopt!
pi_201058320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Noem er eens één.
Nee ik ben een wappie, ik snap helemaal niets van wat ik allemaal praat hier. :W
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:46:44 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef n__n het volgende:

[..]
Jij bent ook fan van de Australische aanpak zeker? Daar worden puppies neergeknald zodat mensen niet naar het asiel komen en 'virus verspreiden'. Ook word je daar gezond en al elders in quarantaine geplaatst, want 'positieve test'. :')
Puppies en kiddo's zijn inderdaad de laatste strohalm van de complotdenkende wereld. Op de emotie spelen werkt nu eenmaal sneller, en makkelijker, dan daadwerkelijke bronnen raadplegen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:47:22 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:46 schreef n__n het volgende:

[..]
Nee ik ben een wappie, ik snap helemaal niets van wat ik allemaal praat hier. :W
Dus je wil me waarschuwen, weet waar die fantastische echte waarheid is te vinden, maar wil geen namen geven?

Helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:47:26 #36
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:46 schreef n__n het volgende:

[..]
Jawel. Je hebt de klassieke vectorvaccinaties zoals 'Janssen' en de mRNA varianten, die dus gentherapie zijn. Er wordt beide gebruikt, dat klopt.
Nee, geen van de vaccins zijn gentherapie want geen van de vaccins maken aanpassingen in het DNA van onze cellen.

Overigens is het verschil tussen vector en mRNA nou ook weer niet zo groot.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201058343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:42 schreef n__n het volgende:

Zie je de lijken al op de straten liggen?
In sommige landen met veel besmettingen en te weinig medische faciliteiten zag je als soms bij bepaalde pieken dat mensen doodziek buiten het ziekenhuis op de grond lagen . Hoeveel zijn er al dood gegaan buiten liggend
Het kan nog erger .... en dat willen de wappies dus....
pi_201058362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Puppies en kiddo's zijn inderdaad de laatste strohalm van de complotdenkende wereld. Op de emotie spelen werkt nu eenmaal sneller, en makkelijker, dan daadwerkelijke bronnen raadplegen.
Ja wéér een of ander complotbronnetje. Jij gaat het nog lastig met jezelf krijgen Etto. :')
https://www.washingtonpos(...)-killed-coronavirus/
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:49:32 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja wéér een of ander complotbronnetje. Jij gaat het nog lastig met jezelf krijgen Etto. :')
https://www.washingtonpos(...)-killed-coronavirus/
Nu vertrouw je de media weer wel?

Het is maar wat je lastig noemt, zo'n spagaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:23 schreef n__n het volgende:

[..]
Jij kan alleen maar bínnen je bronnetjes nadenken en verwijt míj tunnelvisie? :')
Je hebt dus geen antwoord op de vraag waar ik dan volgens jou de officiële cijfers kan vinden. En Lareb is precies die bron, maar die verwerp jij. Dan is er letterlijk geen discussie mogelijk. :W
Ik verwerp lareb niet als bron.. ik (en lareb) verwerp de conclusie die jij denkt te kunnen trekken aan de hand van de ongeverifieerde meldingen bij lareb
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201058394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dus je wil me waarschuwen, weet waar die fantastische echte waarheid is te vinden, maar wil geen namen geven?

Helder.
Omdat social media en Telegram voor jou geen legitieme bronnen zijn, dat vind je voor 'wappies'. Voor mij zijn ze dat wel, omdat de onderbouwingen sterk zijn en het prachtig aansluit bij alles wat ik binnen de mainstream media lees. Het sluit allemaal zo mooi aan steeds, dat valt nauwelijks zelf te verzinnen allemaal.
pi_201058400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:44 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik volg allerlei wetenschappers via andere kanalen
ach ja..... wappies die andere nietdeskundige wappies nahollen.
Ik volg een grote meerderheid van echte deskundigen.
En die zeggen bijv : vaccineer, houd afstand
iemand die dat tegenspreekt is niet deskundig.
pi_201058403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nu vertrouw je de media weer wel?

Het is maar wat je lastig noemt, zo'n spagaat.
Oh, is het weer niet goed? _O-
Hoe vaak wil je jezelf nog vastlullen? _O- _O- _O- _O-
pi_201058427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
ach ja..... wappies die andere nietdeskundige wappies nahollen.
Ik volg een grote meerderheid van echte deskundigen.
En die zeggen bijv : vaccineer, houd afstand
iemand die dat tegenspreekt is niet deskundig.
Die mensen staan zo ver van de natuur vandaan. Sommige mensen hadden ook voor corona al door dat het hele zorgcircus en de baantjescarrousel van geen kant deugt. En dan heb je dus mensen die, al die jaren, alles letterlijk hebben genomen... :') !!!!!!!
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:53:00 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:50 schreef n__n het volgende:

[..]
Omdat social media en Telegram voor jou geen legitieme bronnen zijn, dat vind je voor 'wappies'. Voor mij zijn ze dat wel, omdat de onderbouwingen sterk zijn en het prachtig aansluit bij alles wat ik binnen de mainstream media lees. Het sluit allemaal zo mooi aan steeds, dat valt nauwelijks zelf te verzinnen allemaal.
"Social media"....

Dus als ik het goed begrijp kunnen we de waarheid vinden op totaal oncontroleerbare, door jan en alleman te gebruiken media - die je verder nooit vertrouwt - maar zijn wetenschappelijke bronnen suspect omdat die in dienst staan van een sinistere elite.

Wat ik denk is dat je je illusies over allerhande duistere complotten niet kunt terugvinden in de 'normale media' en de wetenschappelijke bronnen, dat dat je niet bevalt, en dat je daarom maar gaat zoeken naar zaken die je wereldbeeld wel bevestigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:50 schreef n__n het volgende:

[..]
Omdat social media en Telegram voor jou geen legitieme bronnen zijn, dat vind je voor 'wappies'. Voor mij zijn ze dat wel, l.
Duidelijk ....... slap gelul is jouw bron en ideologie
Van allemaal mensen die de realiteit niet willen aanvaarden , pretenderen deskundig zijn en heuse vrijheidstrijders.
Dit soort mensen bedreigen mijn vrijheden en gezondheid.
En velen ervaren dat wappiegelul ook als een bedreiging. Logisch dat men fel reageert
pi_201058462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:44 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik volg allerlei wetenschappers via andere kanalen die op fatsoenlijke wijze onderbouwingen kunnen geven over wat er gaande is. Dan heb ik het niet over één bron ofzo, dat is een continu stroom aan informatie die nauwelijks bij te houden valt.
Wie en waar? Ik wil dat allemaal zelf wel eens lezen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:54:03 #49
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waar kan ik lezen dat de vaccins "gentherapie" zijn???.
Nergens natuurlijk, want blijkbaar vindt hij mRNA wel gentherapie en vector niet. Erg benieuwd waar dat verschil voor hem vandaan komt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:54:15 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:51 schreef n__n het volgende:

[..]
Oh, is het weer niet goed? _O-
Hoe vaak wil je jezelf nog vastlullen? _O- _O- _O- _O-
Misschien moet je een basiscursus redeneren volgen.

Stelling: Ik vertrouw de media sowieso niet.

Vervolgens: Hier is een bron uit de media om mijn totaal uit de context gerukte waanbeelden over willekeurig neergeschoten puppies vorm te geven.

Does not compute.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Social media"....

Dus als ik het goed begrijp kunnen we de waarheid vinden op totaal oncontroleerbare, door jan en alleman te gebruiken media - die je verder nooit vertrouwt - maar zijn wetenschappelijke bronnen suspect omdat die in dienst staan van een sinistere elite.

Wat ik denk is dat je je illusies over allerhande duistere complotten niet kunt terugvinden in de 'normale media' en de wetenschappelijke bronnen, dat dat je niet bevalt, en dat je daarom maar gaat zoeken naar zaken die je wereldbeeld wel bevestigen.
Ja Etto, want gezien de steeds verder gaande censuur die men toepast valt er blijkbaar toch wat te verbergen. En vervolgens is het weer eindeloos framen met jij vindt dit en jij vindt dat, maar toegeven dat je fout zat heb ik je nog nooit zien doen. Kijk, met mensen zoals jou zijn paralellen met hoe men tijdens de oorlog ook wegkeek en ontkende wat er werkelijk speelde. En daar ga je simpelweg spijt van krijgen. :W
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:55:22 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef n__n het volgende:

[..]
Die mensen staan zo ver van de natuur vandaan. Sommige mensen hadden ook voor corona al door dat het hele zorgcircus en de baantjescarrousel van geen kant deugt. En dan heb je dus mensen die, al die jaren, alles letterlijk hebben genomen... :') !!!!!!!
Oh zo één...

Homeopathie :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:56:02 #53
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zo één...

Homeopathie :')
Essentiële oliën, de uitweg uit deze pandemie 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201058522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zo één...

Homeopathie :')
Je doet nu wéér hetzelfde. Had ik het over homeopathie Etto? Nee! Maar je gáát maar door met je framing. Ik wens je een fijne avond! :W
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:57:41 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja Etto, want gezien de steeds verder gaande censuur die men toepast valt er blijkbaar toch wat te verbergen. En vervolgens is het weer eindeloos framen met jij vindt dit en jij vindt dat, maar toegeven dat je fout zat heb ik je nog nooit zien doen. Kijk, met mensen zoals jou zijn paralellen met hoe men tijdens de oorlog ook wegkeek en ontkende wat er werkelijk speelde. En daar ga je simpelweg spijt van krijgen. :W
Ah, daar is de oorlog weer.

Laten we het even omdraaien. Het is het grondeloos, zonder enige vorm van bewijs zwartmaken van mensen en groepen die leidt tot de gruwelen van de Tweede Wereldoorlog. Het waren immers 'de Joden' die achter alle ellende zaten, en zodra we dat volk kwijt waren, zou alles in orde komen.

Dat soort retoriek zie ik vooral bij de 'laten we foto's voor later bewaren en de adressen van artsen en zorgmedewerkers publiceren' fantasten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Binnen de bronne(N)tjes"...

Doorgaans werkt dat zo, inderdaad, dat je met verifieerbare data je argumenten onderbouwt. Anders krijg je van die gekke hersenspinsels als Bill Gates die een genocide wil uitvoeren en Hillary die bloed van baby's drinkt om jong te blijven.
Hoe verklaren ze Hillary d'r oude kop dan?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:58:13 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:57 schreef vipergts het volgende:

[..]
Hoe verklaren ze Hillary d'r oude kop dan?
Trump heeft gelukkig die satanische operatie aan banden gelegd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:56 schreef n__n het volgende:

Je doet nu wéér hetzelfde. Had ik het over homeopathie Etto? Nee! Maar je gáát maar door met je framing. Ik wens je een fijne avond! :W
Maar geef nou eens wat van je bronnen prijs dan hoeven we niet zo te raden met wat jij bedoelt met het: "ver van de natuur staan" en dat soort uitspraken.

En oh ja, invermectine... Hoe zit het daar nou mee?
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:59:42 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058593
Het is ook elke keer hetzelfde met complotdenkers...

Nul bronnen.
Nul data.
Nul harde bewijzen.

Alles fantasie, wensdenken en een chronische drang tot slachtoffer c.q. messiasschap.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, daar is de oorlog weer.

Laten we het even omdraaien. Het is het grondeloos, zonder enige vorm van bewijs zwartmaken van mensen en groepen die leidt tot de gruwelen van de Tweede Wereldoorlog. Het waren immers 'de Joden' die achter alle ellende zaten, en zodra we dat volk kwijt waren, zou alles in orde komen.

Dat soort retoriek zie ik vooral bij de 'laten we foto's voor later bewaren en de adressen van artsen en zorgmedewerkers publiceren' fantasten.
Tja, die ongevaccineerden zijn blijkbaar de nieuwe Joden. En dit wordt dan ook nog neutraal bericht, alsof het niet extreem heftig is dat dit nu gebeurt:
https://www.telegraaf.nl/(...)alie-opent-klopjacht
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:02:29 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:01 schreef n__n het volgende:

[..]
Tja, die ongevaccineerden zijn blijkbaar de nieuwe Joden. En dit wordt dan ook nog neutraal bericht, alsof het niet extreem heftig is dat dit nu gebeurt:
https://www.telegraaf.nl/(...)alie-opent-klopjacht
Je zou je moeten schamen om ook maar een moment die twee met elkaar te vergelijken.

Vertel eens, NN, hoe kon een Jood precies zijn 'Jood-zijn' afleggen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:02:33 #62
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:01 schreef n__n het volgende:

[..]
Tja, die ongevaccineerden zijn blijkbaar de nieuwe Joden. En dit wordt dan ook nog neutraal bericht, alsof het niet extreem heftig is dat dit nu gebeurt:
https://www.telegraaf.nl/(...)alie-opent-klopjacht
Kom je nog terug op het verschil tussen vector en mRNA en waarom de laatste gentherapie is en de eerste niet?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201058770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:02 schreef Drekkoning het volgende:
Kom je nog terug op het verschil tussen vector en mRNA en waarom de laatste gentherapie is en de eerste niet?
Er staan nog wel wat meer vragen open... De antwoorden kunnen we vast lezen in "andere kanalen" waar "allerlei wetenschappers" de dienst uit maken... Waar dat dan precies is weet niemand... :')
pi_201058798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Kom je nog terug op het verschil tussen vector en mRNA en waarom de laatste gentherapie is en de eerste niet?
Nee, jij kunt vast heel goed zelf onderzoek doen. ^O^
Je wíl het immers niet weten, dus dat doe je uiteraard niet.
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:09:26 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:08 schreef n__n het volgende:

[..]
Nee, jij kunt vast heel goed zelf onderzoek doen. ^O^
Je wíl het immers niet weten, dus dat doe je uiteraard niet.
Kun je onderhand gewoon eens met namen komen.

Of is de angst te groot dat je zelf wel weet dat je 'wetenschappers' helemaal geen wetenschappers zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kun je onderhand gewoon eens met namen komen.

Of is de angst te groot dat je zelf wel weet dat je 'wetenschappers' helemaal geen wetenschappers zijn?
Je zult eerst moeten zoeken naar antwoorden. Bij mensen bij wie de wil om te weten ontbreekt doe ik geen enkele moeite, dan behalve een beetje provoceren. Het feit dat je alles wat tot nu toe gebeurt maar normaal vindt, maakt dat er eigenlijk al niets meer te bespreken valt tussen ons. Ik kan gewoon niet bevatten dat mensen er zo in kunnen staan.

En dat geldt andersom ook. Dat maakt de dialoog zo moeilijk. En de media doen dit bewust, maar ook dat geloof jij natuurlijk niet.
pi_201058867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:01 schreef n__n het volgende:

Tja, die ongevaccineerden zijn blijkbaar de nieuwe Joden. En dit wordt dan ook nog neutraal bericht, alsof het niet extreem heftig is dat dit nu gebeurt:
De "nieuwe Joden" nog wel... Vertel eens, gingen de Joden ook twee weken in quarantaine in laten we zeggen Auschwitz om daarna weer gewoon hun gang te kunnen gaan?
pi_201058890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef AchJa het volgende:

[..]
De "nieuwe Joden" nog wel... Vertel eens, gingen de Joden ook twee weken in quarantaine in laten we zeggen Auschwitz om na twee weken weer gewoon hun gang te kunnen gaan?
Nah, ik ben er eerder van overtuigd dat mensen uiteindelijk zullen komen te overlijden door die spuit. Daar maak ik me oprecht zorgen over. Maar mensen wíllen helaas niet gewaarschuwd worden.
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:13:54 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef n__n het volgende:

[..]
Je zult eerst moeten zoeken naar antwoorden. Bij mensen bij wie de wil om te weten ontbreekt doe ik geen enkele moeite, dan behalve een beetje provoceren. Het feit dat je alles wat tot nu toe gebeurt maar normaal vindt, maakt dat er eigenlijk al niets meer te bespreken valt tussen ons. Ik kan gewoon niet bevatten dat mensen er zo in kunnen staan.

En dat geldt andersom ook. Dat maakt de dialoog zo moeilijk. En de media doen dit bewust, maar ook dat geloof jij natuurlijk niet.
Ja, dit is het soort wc-tegel 'free your mind' geneuzel waar we dus niets mee kunnen.

Wat nu gebeurt is overigens abnormaal, omdat we ook in een abnormale tijd zitten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201058957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dit is het soort wc-tegel 'free your mind' geneuzel waar we dus niets mee kunnen.

Wat nu gebeurt is overigens abnormaal, omdat we ook in een abnormale tijd zitten.
Probeer voor de grap eens te bedenken hoe alle gebeurtenissen zijn door de ogen van iemand die volledig ervan overtuigd is dat het virus zo gevaarlijk niet is. Vanuit dat perspectief is alles wat nu wereldwijd speelt gewoon te heftig voor woorden, maar vanuit het perspectief dat het wél een killervirus is eigenlijk ook wel.

Dat eigenlijk.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:15:12 #71
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201058961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:08 schreef n__n het volgende:

[..]
Nee, jij kunt vast heel goed zelf onderzoek doen. ^O^
Je wíl het immers niet weten, dus dat doe je uiteraard niet.
Heb ik gedaan, en van daaruit kwam mijn vraag waarom je zo een verschil ziet in vector en mRNA op het gebied van wel of geen gentherapie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:16:20 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201058983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:14 schreef n__n het volgende:

[..]
Probeer voor de grap eens te bedenken hoe alle gebeurtenissen zijn door de ogen van iemand die volledig ervan overtuigd is dat het virus zo gevaarlijk niet is. Vanuit dat perspectief is alles wat nu wereldwijd speelt gewoon te heftig voor woorden, maar vanuit het perspectief dat het wél een killervirus is eigenlijk ook wel.

Dat eigenlijk.
Daarom de vraag: waarop is dat gebaseerd. Welke wetenschappelijke bronnen hebben we voor de notie dat we hier met een 'griepje' te maken hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201059011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daarom de vraag: waarop is dat gebaseerd. Welke wetenschappelijke bronnen hebben we voor de notie dat we hier met een 'griepje' te maken hebben?
Nou, het gerommel met cijfers. Er was vorig jaar nauwelijks oversterfte. En wat we toen code rood noemden, is nu code gitzwart. Dat wordt steeds verder naar beneden geschroefd, los van dat de sterftecijfers niet schokkend zijn en de griep niet eens meer bijgehouden wordt. Alles is immers corona tegenwoordig, griep is 'weg'.
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:18:17 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201059023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:17 schreef n__n het volgende:

[..]
Nou, het gerommel met cijfers. Er was vorig jaar nauwelijks oversterfte. En wat we toen code rood noemden, is nu code gitzwart. Dat wordt steeds verder naar beneden geschroefd, los van dat de sterftecijfers niet schokkend zijn en de griep niet eens meer bijgehouden wordt. Alles is immers corona tegenwoordig, griep is 'weg'.
... het gaat dan ook niet om de sterftecijfers...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201059050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... het gaat dan ook niet om de sterftecijfers...
Oh ja, de IC-cijfers. Maar daar had ik het óók over hè? En dan hebben we in het begin ook nog experimentele behandelingen toegepast die juist voor sterfte zorgden, dat stond zélfs in de MSM voordat het voor eeuwig in de vergetelheid raakte. En ja, artsen vermoorden onbedoeld mensen omdat ze toepassen wat ze aangeleerd krijgen zonder dat dat per definitie het juiste is. Naast de zwijgcultuur die er heerst.
pi_201059057
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef n__n het volgende:

Nah, ik ben er eerder van overtuigd dat mensen uiteindelijk zullen komen te overlijden door die spuit. Daar maak ik me oprecht zorgen over. Maar mensen wíllen helaas niet gewaarschuwd worden.
Maar dat heeft toch niks met die nieuwe Joden te maken?
  Beste debater 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:20:10 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201059059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Oh ja, de IC-cijfers. Maar daar had ik het óók over hè? En dan hebben we in het begin ook nog experimentele behandelingen toegepast die juist voor sterfte zorgden, dat stond zélfs in de MSM voordat het voor eeuwig in de vergetelheid raakte. En ja, artsen vermoorden onbedoeld mensen omdat ze toepassen wat ze aangeleerd krijgen zonder dat dat per definitie het juiste is. Naast de zwijgcultuur die er heerst.
wat
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201059076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
wat
Je moet het echt allesomvattend bekijken. Hier zijn best wel wat aanwijzingen voor, maar die negeren de meeste mensen want 'te heftig' ofzo.
pi_201059104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef n__n het volgende:

Je zult eerst moeten zoeken naar antwoorden. Bij mensen bij wie de wil om te weten ontbreekt doe ik geen enkele moeite, dan behalve een beetje provoceren. Het feit dat je alles wat tot nu toe gebeurt maar normaal vindt, maakt dat er eigenlijk al niets meer te bespreken valt tussen ons. Ik kan gewoon niet bevatten dat mensen er zo in kunnen staan.
Als ik zoek lees ik steevast wat anders dan wat jij beweert... Dus ik weet niet hoor.

quote:
En dat geldt andersom ook. Dat maakt de dialoog zo moeilijk. En de media doen dit bewust, maar ook dat geloof jij natuurlijk niet.
Wat doet de media precies? En welke media? En die "allerlei wetenschappers" op wat voor media kunnen we die vinden?
pi_201059152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Oh ja, de IC-cijfers. Maar daar had ik het óók over hè? En dan hebben we in het begin ook nog experimentele behandelingen toegepast die juist voor sterfte zorgden, dat stond zélfs in de MSM voordat het voor eeuwig in de vergetelheid raakte. En ja, artsen vermoorden onbedoeld mensen omdat ze toepassen wat ze aangeleerd krijgen zonder dat dat per definitie het juiste is. Naast de zwijgcultuur die er heerst.
Waar kan ik dit soort claims nou lezen? Of verzin je het gewoon?
pi_201059162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:17 schreef n__n het volgende:

[..]
Nou, het gerommel met cijfers. Er was vorig jaar nauwelijks oversterfte.
slecht 20.000. inderdaad nauwelijks :')
quote:
En wat we toen code rood noemden, is nu code gitzwart. Dat wordt steeds verder naar beneden geschroefd, los van dat de sterftecijfers niet schokkend zijn en de griep niet eens meer bijgehouden wordt. Alles is immers corona tegenwoordig, griep is 'weg'.
Griep wordt nog steeds bijgehouden.
https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers

Maar goed, de maatregelen mbt hygiëne en afstand werken voor alle virussen. Niet alleen corona
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201059203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:17 schreef n__n het volgende:

[..]
Nou, het gerommel met cijfers. Er was vorig jaar nauwelijks oversterfte.
Wel, jij bent diegene die rommelt met de oversterftecijfers van 2020
quote:
In 2020 overleden bijna 169 duizend mensen, ruim 15 duizend (10 procent) meer dan verwacht voor dit jaar. Vooral in het zuidoosten van Nederland stierven meer mensen dan verwacht. Er overleden relatief veel Wlz-zorggebruikers, mannen en ouderen. Ook daalde de levensverwachting in 2020. Dat blijkt uit de nieuwste cijfers van het CBS.De sterfte was vooral hoog in het voorjaar, tijdens de eerste golf van de corona-epidemie. Maar ook tijdens de hittegolf en de tweede golf van de corona-epidemie stierven meer mensen dan verwacht.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nt-meer-dan-verwacht

Waar zijn jouw cijfers ? Die heb je natuurlijk niet. Enpassant beschuldigt je het CBS van gerommel.
Je weet er niks van.... maar hun bevindingen komen niet uit in jouw straatje...jouw geloof.
pi_201059494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Nah, ik ben er eerder van overtuigd dat mensen uiteindelijk zullen komen te overlijden door die spuit. Daar maak ik me oprecht zorgen over. Maar mensen wíllen helaas niet gewaarschuwd worden.
Ach zo ben ik er van overtuigd dat ongevaccineerden mij een dienst bewijzen ze lopen de laatste virus variant op en met een beetje geluk besmetten ze mij, ik kom door mijn vaccinatie toch niet in het ziekenhuis maar heb wel de laatste updates. Ik stop ook met mensen wappies noemen ik ga ze Nortons noemen naar de virusscanner
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201061810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ach zo ben ik er van overtuigd dat ongevaccineerden mij een dienst bewijzen ze lopen de laatste virus variant op en met een beetje geluk besmetten ze mij, ik kom door mijn vaccinatie toch niet in het ziekenhuis maar heb wel de laatste updates. Ik stop ook met mensen wappies noemen ik ga ze Nortons noemen naar de virusscanner
Heeft niets meer met feiten te maken, maar ik vind het helemaal prima. ^O^
pi_201064965
Uit een rondgang van deze krant langs alle ziekenhuizen blijkt dat zeker vijftien Nederlandse ziekenhuizen worden geconfronteerd met corona-ontkenners. Unithoofd van de intensive care van Ziekenhuisgroep Twente (ZGT) Tanja Hak: ,,Van naasten die met ernstige coronaverschijnselen in het ziekenhuis moeten worden opgenomen, krijgen wij soms te horen: ‘Zeg maar wat hij echt heeft, want corona bestaat niet’.’’ Volgens haar houden corona-ontkenners bijna altijd voet bij stuk, hoe levensbedreigend de situatie soms ook is. ,,Zelfs als je mensen omkeert op hun buik voor de beademing, blijven zij corona ontkennen’’, aldus Hak.
-----------------
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontkenners~a57facf5/
pi_201066224
Tjeempie. Pagina's lange discussies met een wappie? Waarom?

Het heeft namelijk geen zin. Je kunt allerlei feiten aandragen, allerlei rationele elementen aanvoeren, maar dat is niet waar het om draait. Bij wappies draait het niet daarom, het gaat om emotie. En je kunt iemand die vanuit emotie redeneert niet overtuigen met ratio.

Je kunt nog zoveel feiten aandragen, het neemt het gevoel niet weg. Met name het gevoel van wantrouwen jegens de overheid, of de elite. Bovendien zijn veel complotten niet met feiten te bestrijden. Je kunt aanvoeren dat er geen enkel bewijs bestaat dat het wel zo is, maar bewijs maar eens dat het niet zo is. Jij kunt dus niet keihard bewijzen dat het complot niet bestaat, terwijl de wappie ondertussen elk gerucht, elke aanwijzing, zal zien als een nieuwe bevestiging dat het complot er wel is.
pi_201074394
Kikker zat vandaag op het eilandje van De Hofvijver :D
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 augustus 2021 @ 23:19:21 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201074692
:')

Hopelijk gaan ze de kosten van de politie en brandweerinzet op haar verhalen.



Ewout maakt wel vanalles mee zo :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201076894
quote:
16s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef Starhopper het volgende:
:')

Hopelijk gaan ze de kosten van de politie en brandweerinzet op haar verhalen.

[ afbeelding ]

Ewout maakt wel vanalles mee zo :')
Ja die valt met zijn neus in de boter :D
pi_201085724
Willem gevallen Engel... maakt wederom een smakeloze zielige verwijzing naar de holocaust
twitter

Wie zijn die briefschrijvers? Een maffe wappie, toevallig nabestaande van een holocaustslachtoffer ?
Wel.... mijn ouders overleefden de jappenkampen, waar velen dood gingen oa door epidemieën waar geen vaccins en medicijnen voor waren. Oa mijn grootvader
Namens hen en als nabestaande kan ik zeggen: doe normaal en wees blij met vaccins.
pi_201088007
quote:
16s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef Starhopper het volgende:
:')

Hopelijk gaan ze de kosten van de politie en brandweerinzet op haar verhalen.

[ afbeelding ]

Ewout maakt wel vanalles mee zo :')
Ik las ergens dat de uitzending 6 december op tv komt. Ben benieuwd.
Twiddel
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:44:42 #92
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201091204
Ondertussen in Nieuw-Zeeland, dat opnieuw in lockdown is:

Eén Nieuw-Zeelander komt opdagen bij antilockdowndemonstratie in Auckland

https://www.nu.nl/opmerke(...)tie-in-auckland.html
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201091738
quote:
16s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef Starhopper het volgende:
:')

Hopelijk gaan ze de kosten van de politie en brandweerinzet op haar verhalen.

[ afbeelding ]

Ewout maakt wel vanalles mee zo :')
Wat is het verhaal hierachter?
ROBODEMONS..................|:(
pi_201104839
quote:
'Verdachten van aanslag op Groningse journalist zijn corona-ontkenners'

De twee mannen die worden verdacht van een aanslag op een Groningse journalist staan bekend als felle tegenstanders van de coronamaatregelen. Het Dagblad van het Noorden schrijft dat de mannen van 31 en 32 in Groningen geregeld het gevaar van corona ontkenden.

In de nacht van 18 op 19 augustus gooiden twee mannen een molotovcocktail tegen de voordeur van Willem Groeneveld, journalist van de lokale site Sikkom. Nadat de politie een dag later beelden van de aanslag had vrijgegeven, werden de twee opgepakt.

Over hun motief is tot nu toe niets naar buiten gebracht door de politie. Het Dagblad van het Noorden schrijft nu dat de twee geregeld te zien waren bij protesten tegen coronamaatregelen, complottheorieën deelden op sociale media over het gevaar van vaccins en buren lastigvielen met corona-ontkenningen.

De krant denkt dat de twee het gemunt hadden op Groeneveld omdat die op Sikkom kritisch schreef over complottheorieën.
:{
pi_201105180
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Wat is het verhaal hierachter?
Dat ze wellicht ontsnapt is uit een instelling wellicht? Knettergek :D
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 06:53:47 #96
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201105217
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Bluesdude het volgende:
Willem gevallen Engel... maakt wederom een smakeloze zielige verwijzing naar de holocaust
[ twitter ]
Wie zijn die briefschrijvers? Een maffe wappie, toevallig nabestaande van een holocaustslachtoffer ?
Wel.... mijn ouders overleefden de jappenkampen, waar velen dood gingen oa door epidemieën waar geen vaccins en medicijnen voor waren. Oa mijn grootvader
Namens hen en als nabestaande kan ik zeggen: doe normaal en wees blij met vaccins.
Ik zou als ik een wappie was, echt helemaal niet willen worden geassocieerd met die engnek.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 07:26:55 #97
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201105330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef n__n het volgende:

[..]
Je moet het echt allesomvattend bekijken. Hier zijn best wel wat aanwijzingen voor, maar die negeren de meeste mensen want 'te heftig' ofzo.
Ik heb je nog echt 0 bewijs zien aandragen. Sterker nog, keer op keer op keer worden jouw beweringen met bronnen door anderen hier onderuit gehaald. Het is bijna beschamend om te zien hoe volhardend je bent en dat soort cijfers domweg negeert.

Oprechte vraag; sta je überhaupt open voor een discussie of ben je al zover dat je hier alleen komt om jouw riedeltje af te draaien ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201105408
Wonderlijk om zo in het hoofd te kijken van een wappie. Ze zijn nog erger dan ik dacht.
pi_201106304
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 07:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Wonderlijk om zo in het hoofd te kijken van een wappie. Ze zijn nog erger dan ik dacht.
Sommigen wel..
Dan zijn het fanatieke "gelovigen" die denken een soort goddelijke waarheid te kennen , waar ze voor moeten vechten

Verdachten aanslag met brandbommen op Sikkom-journalist en partner uit Groningen staan te boek als fanatieke corona-ontkenners
https://www.dvhn.nl/groni(...)enners-27010397.html
pi_201107353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:38 schreef Bluesdude het volgende:
Uit een rondgang van deze krant langs alle ziekenhuizen blijkt dat zeker vijftien Nederlandse ziekenhuizen worden geconfronteerd met corona-ontkenners. Unithoofd van de intensive care van Ziekenhuisgroep Twente (ZGT) Tanja Hak: ,,Van naasten die met ernstige coronaverschijnselen in het ziekenhuis moeten worden opgenomen, krijgen wij soms te horen: ‘Zeg maar wat hij echt heeft, want corona bestaat niet’.’’ Volgens haar houden corona-ontkenners bijna altijd voet bij stuk, hoe levensbedreigend de situatie soms ook is. ,,Zelfs als je mensen omkeert op hun buik voor de beademing, blijven zij corona ontkennen’’, aldus Hak.
-----------------
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontkenners~a57facf5/
Bizar 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:47:25 #101
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201107486
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bizar 8)7
Tsja, als ze blijven ontkennen... Geef ze een ibuprofennetje tegen de 'griep' en maak dat IC-bed vrij voor een ander.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201107962
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 07:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb je nog echt 0 bewijs zien aandragen. Sterker nog, keer op keer op keer worden jouw beweringen met bronnen door anderen hier onderuit gehaald. Het is bijna beschamend om te zien hoe volhardend je bent en dat soort cijfers domweg negeert.

Oprechte vraag; sta je überhaupt open voor een discussie of ben je al zover dat je hier alleen komt om jouw riedeltje af te draaien ?
Want zonder bronnen nadenken kan niet hè? Je hebt natuurlijk een bron nodig die jou vertelt wat je precies moet denken. En blijkbaar geldt dat nog steeds als er wereldwijd een beleid geldt wat overduidelijk slecht en ondoordacht is en mensenlevens kost. :')

En dan denken mensen ook nog dat dit vanzelf stopt als we lafjes blijven gehoorzamen. :')
pi_201108045
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef n__n het volgende:

[..]
Want zonder bronnen nadenken kan niet hè? Je hebt natuurlijk een bron nodig die jou vertelt wat je precies moet denken. En blijkbaar geldt dat nog steeds als er wereldwijd een beleid geldt wat overduidelijk slecht en ondoordacht is en mensenlevens kost. :')

En dan denken mensen ook nog dat dit vanzelf stopt als we lafjes blijven gehoorzamen. :')
Wel maatregelen of geen maatregelen, linksom of rechtsom, het kost altijd mensenlevens. Lijkt me dat je dan de keus moet maken gebaseerd op de insteek welke keus de minste mensenlevens kost, toch?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201108466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:39 schreef Montagui het volgende:

[..]
Wel maatregelen of geen maatregelen, linksom of rechtsom, het kost altijd mensenlevens. Lijkt me dat je dan de keus moet maken gebaseerd op de insteek welke keus de minste mensenlevens kost, toch?
Ja dat zou logisch zijn, maar dat is niet wat ze doen en dat is helaas überhaupt niet waar het ze echt om gaat. De echte reden is een agenda welke een totalitaire staat en vergaande massasurveillance beoogt, helaas willen mensen daar niets van weten. En dat terwijl ze er bij het World Economic Forum niet eens over liegen.

In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties om nog gewoon overal toegang te kunnen krijgen, door middel van overal poortjes en QR-codes. En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
pi_201108546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja dat zou logisch zijn, maar dat is niet wat ze doen en dat is helaas überhaupt niet waar het ze echt om gaat. De echte reden is een agenda welke een totalitaire staat en vergaande massasurveillance beoogt, helaas willen mensen daar niets van weten. En dat terwijl ze er bij het World Economic Forum niet eens over liegen.
Dat hele WEF kan de pot op. Ik doe niet mee.

quote:
In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties om nog gewoon overal toegang te kunnen krijgen, door middel van overal poortjes en QR-codes. En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
Ook daar doe ik niet aan mee.

En ik neem aan dat meer mensen zo denken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201109033
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:26 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dat hele WEF kan de pot op. Ik doe niet mee.
[..]
Ook daar doe ik niet aan mee.

En ik neem aan dat meer mensen zo denken.
En daar heb je helemaal gelijk mee. Maar dan onderschat je, vrees ik, hoe invloedrijk het WEF, hun partners en alles wat daar verder achter zit zijn. Dat moeten we écht niet onderschatten.
pi_201109141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja dat zou logisch zijn, maar dat is niet wat ze doen en dat is helaas überhaupt niet waar het ze echt om gaat. De echte reden is een agenda welke een totalitaire staat en vergaande massasurveillance beoogt, helaas willen mensen daar niets van weten. En dat terwijl ze er bij het World Economic Forum niet eens over liegen.

In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties om nog gewoon overal toegang te kunnen krijgen, door middel van overal poortjes en QR-codes. En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201109180
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:11 schreef n__n het volgende:

[..]
En daar heb je helemaal gelijk mee. Maar dan onderschat je, vrees ik, hoe invloedrijk het WEF, hun partners en alles wat daar verder achter zit zijn. Dat moeten we écht niet onderschatten.
En ik denk dat het WEF etc de macht van het plebs onderschat. Legio voorbeelden daarvoor in de geschiedenis.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201109187
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja dat zou logisch zijn, maar dat is niet wat ze doen en dat is helaas überhaupt niet waar het ze echt om gaat. De echte reden is een agenda welke een totalitaire staat en vergaande massasurveillance beoogt, helaas willen mensen daar niets van weten. En dat terwijl ze er bij het World Economic Forum niet eens over liegen.

In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties om nog gewoon overal toegang te kunnen krijgen, door middel van overal poortjes en QR-codes. En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
Ach Hugo Boss staat me wel denk ik.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201109194
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef n__n het volgende:

In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties
Je brengt het zo alsof je het zeker weet. Maar je weet niks eigenlijk. Je fantaseert dit.
Er is geen enkele politieke partij die voor een verplicht vaccineren is, door de overheid ingesteld.
Maar het is uiteraard wel gewenst dat men massaal zich vaccineert
Beter voor de eigen gezondheid , die van de naasten en van de volksgezondheid in het algemeen

quote:
En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
Verhip.... heb je nog meer van die fantasieën ... onderzijde van die ijsberg?
Je kon het niet laten zielig en demoniserend te wezen door Hitler te noemen ?
pi_201109211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je brengt het zo alsof je het zeker weet. Maar je weet niks eigenlijk. Je fantaseert dit.
Er is geen enkele politieke partij die voor een verplicht vaccinatie is door de overheid ingesteld.
Maar het is uiteraard wel gewenst dat men massaal zich laten vaccineren.
Beter voor de eigen gezondheid , die van de naasten en van de volksgezondheid in het algemeen

Bovendien vaccineren we al jaren tegen allerlei andere ziektes, met veel succes. Waarom dit vaccin nu opeens so hysterisch ontvangen wordt en onderdeel moet uitmaken van een enorm complot snap ik niet.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_201109254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:32 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Bovendien vaccineren we al jaren tegen allerlei andere ziektes, met veel succes. Waarom dit vaccin nu opeens so hysterisch ontvangen wordt en onderdeel moet uitmaken van een enorm complot snap ik niet.
Ik snap het ook niet zo.
Misschien verdringen de mensen hun corona-angst radikaal. ?
En slaan door naar vaccinangst ?
Of men heeft behoefte te ageren tegen een "complot" en dat neemt snel irrationele vormen aan...tot het rechtvaardigen van geweld. Wat je ook ziet bij Q-Anon-aanhangers

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 28-08-2021 15:18:13 ]
pi_201109345
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja dat zou logisch zijn, maar dat is niet wat ze doen en dat is helaas überhaupt niet waar het ze echt om gaat. De echte reden is een agenda welke een totalitaire staat en vergaande massasurveillance beoogt, helaas willen mensen daar niets van weten. En dat terwijl ze er bij het World Economic Forum niet eens over liegen.

In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties om nog gewoon overal toegang te kunnen krijgen, door middel van overal poortjes en QR-codes. En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
Klinkt niet erg gezond dit soort diepgewortelde achterdochtigheid.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:56:20 #116
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201109477
quote:
Ik ga er niet naar kijken. Hoe meer mensen naar die streams kijken, hoe belangrijker ze zich voelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201111849
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:46 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Klinkt niet erg gezond dit soort diepgewortelde achterdochtigheid.
Schapengedrag is wel gezond?

twitter
pi_201112747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap het ook niet zo.
Misschien verdringen de mensen hun corona-angst radikaal. ?
En slaan door naar vaccinangst ?
Je geeft ze te veel eer. Meestal komen ze niet verder dan "to own the Libs" (of de plaatselijke variant daarvan) omdat de eigen gezondheid immers amper gevaar loopt?

Zo kun je o.a. op teh Interwebs vinden (link) dat door een gemiddelde gewone griep 3,7865 keer zoveel mensen komen te overlijden dan door de hele zooi van COVID14 - COVID-27c met het hele Griekse alfabet erachter van voor naar achter en weer terug en dat de overheid alles geheim houdt om te voorkomen dat er paniek uitbreekt en ook tekorten aan wc-papier en bovendien heeft Bill Gates nog enige technische problemen met de grafeen in zijn tafel met 8 miljard joysticks, die straks rechtstreeks staan gekoppeld aan de bij jou ingespoten nanochips, plus dat vulkanen in 1 jaar net zo veel CO2 uitstoten als de hele huidige mens- en dierheid in 27,8 quintiljard jaar zou kunnen doen! (Wat op zich weer geheel door de zon komt en diens relatie met de stand en banen van de Saturnus- en Uranusmanen, ten opzichte van het laatste bandentype van Max Verstappen. Ja, ook Max zit er elleboogdiep in! Wie o wie kunnen we nog vertrouwen?)

Ik denk dat te veel antivaxxers gewoon te veel hebben gezegd en nu ZO veel moeten terugnemen (het ultieme gezichtsverlies en nog voor het oog van de wereld ook!), dat ze eigenlijk net zo lief doodgaan. :'(
pi_201112986
quote:
‘Nieuwe demonstrant’ tart politie tot op het bot: ‘Deze mensen gáán maar door’

Ze zuigen, schelden, gaan pal voor je staan schreeuwen dat je een landverrader bent. En filmen je ook nog. De ‘nieuwe demonstrant’ tart de politie tot op het bot, zoals pas te zien bij een weinig opzienbarende aanhouding in Den Haag. Hoe blijven agenten dán kalm? ,,Alle frustratie komt eruit.’’

Er werd geen een mep uitgedeeld, er ging geen ME’er door het lint, het was een aanhouding van het niveau ‘u bent nu gearresteerd, loopt u mee naar het bureau’. Vanwege een rookbom. Maar het handjevol agenten dat een man arresteerde tijdens een onaangekondigde coronademonstratie, moest daarna een walk of shame ondergaan die te gênant voor woorden was.
https://www.ad.nl/binnenl(...)door-br-br~a8173d8d/
pi_201113694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je brengt het zo alsof je het zeker weet. Maar je weet niks eigenlijk. Je fantaseert dit.
Er is geen enkele politieke partij die voor een verplicht vaccineren is, door de overheid ingesteld.
Maar het is uiteraard wel gewenst dat men massaal zich vaccineert
Beter voor de eigen gezondheid , die van de naasten en van de volksgezondheid in het algemeen
[..]
Verhip.... heb je nog meer van die fantasieën ... onderzijde van die ijsberg?
Je kon het niet laten zielig en demoniserend te wezen door Hitler te noemen ?
Ik 'fantaseer' dit niet, ik luister gewoon nauwlettend naar wat wereldleiders en mensen van het WHO letterlijk zeggen, ik volg al jaren het nieuws rondom massasurveillance en vóór corona wist ik ook al dat het bij de farmaceuten meer om winstmaximalisatie dan gezondheid draait. En ik wéét dat de media andere conclusies schetsen dan ze zouden moeten doen en dat ze zaken weglaten. Bovendien maak ik me gewoon gigantisch veel zorgen, maar mensen willen blijkbaar niet weten wat er echt speelt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:46 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Klinkt niet erg gezond dit soort diepgewortelde achterdochtigheid.
Heeft meer te maken met inzicht en jarenlange interesse voor bepaalde onderwerpen. Gelukkig ken ik heel veel mensen die er precies zo instaan, maar velen durven dat niet hardop te zeggen uit angst om afgewezen te worden. Ik ervaar die angst dus niet.

Ten slotte heb ik al iets te vaak mijn voorspellingen zien uitkomen om eraan te twijfelen of ik wel het juiste denk. Ja, ik weet 100% zeker dat de situatie rondom corona niet deugt. Voor mensen hier is dat blijkbaar lastig voor te stellen, maar ik twijfel er niet aan dat hier iets heel ernstigs aan de hand is en dat de situatie anders is dan de meeste mensen durven denken. De toekomst zal het leren en ik weet al dat we een behoorlijk vervelende tijd tegemoet zullen gaan, mede omdat jullie zo hardleers zijn en liever blind geloven wat de media en corrupte deskundigen erover te zeggen hebben. Blijf dat vooral doen. :')
pi_201113768
quote:
Die foto zegt alweer genoeg. Wat een schooiers.
pi_201114217
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:56 schreef AchJa het volgende:
Ik zie de laatste tijd dat WEF wel een hoop voorbij komen. Is dat nou die door de wapsters alom gevreesde "cabal" ofzo?
Verdiep je er eens écht in, zou ik zeggen. Kijk video's van ze, luister naar Klaus Schwab en vorm er in ieder geval even een mening over.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:51:37 #124
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201114740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:18 schreef n__n het volgende:

[..]
Verdiep je er eens écht in, zou ik zeggen. Kijk video's van ze, luister naar Klaus Schwab en vorm er in ieder geval even een mening over.
Oh je bent aanhanger van Klaus Schwab, dat verklaart een hele hoop.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:52:10 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201114747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:46 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik 'fantaseer' dit niet, ik luister gewoon nauwlettend naar wat wereldleiders en mensen van het WHO letterlijk zeggen, ik volg al jaren het nieuws rondom massasurveillance en vóór corona wist ik ook al dat het bij de farmaceuten meer om winstmaximalisatie dan gezondheid draait. En ik wéét dat de media andere conclusies schetsen dan ze zouden moeten doen en dat ze zaken weglaten. Bovendien maak ik me gewoon gigantisch veel zorgen, maar mensen willen blijkbaar niet weten wat er echt speelt.
[..]
Heeft meer te maken met inzicht en jarenlange interesse voor bepaalde onderwerpen. Gelukkig ken ik heel veel mensen die er precies zo instaan, maar velen durven dat niet hardop te zeggen uit angst om afgewezen te worden. Ik ervaar die angst dus niet.

Ten slotte heb ik al iets te vaak mijn voorspellingen zien uitkomen om eraan te twijfelen of ik wel het juiste denk. Ja, ik weet 100% zeker dat de situatie rondom corona niet deugt. Voor mensen hier is dat blijkbaar lastig voor te stellen, maar ik twijfel er niet aan dat hier iets heel ernstigs aan de hand is en dat de situatie anders is dan de meeste mensen durven denken. De toekomst zal het leren en ik weet al dat we een behoorlijk vervelende tijd tegemoet zullen gaan, mede omdat jullie zo hardleers zijn en liever blind geloven wat de media en corrupte deskundigen erover te zeggen hebben. Blijf dat vooral doen. :')
Hoe kan je nou “echt horen wat deze mensen zeggen” als de media volgens jouw eigen zeggen in de pocket zitten van de Cabal?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201115090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh je bent aanhanger van Klaus Schwab, dat verklaart een hele hoop.
Je begrijpt het echt niet hè? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe kan je nou “echt horen wat deze mensen zeggen” als de media volgens jouw eigen zeggen in de pocket zitten van de Cabal?
Als jij niet begrijpt hoe het werkt als alle mediabedrijven aantoonbaar in handen zijn van een handjevol bedrijven, dan snap je niets van belangenverstrengeling. Precies uitleggen waarom ze betrouwbaar zouden zijn kan je waarschijnlijk niet. :')
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:18:39 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201115181
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef n__n het volgende:

[..]
Want zonder bronnen nadenken kan niet hè? Je hebt natuurlijk een bron nodig die jou vertelt wat je precies moet denken. En blijkbaar geldt dat nog steeds als er wereldwijd een beleid geldt wat overduidelijk slecht en ondoordacht is en mensenlevens kost. :')

En dan denken mensen ook nog dat dit vanzelf stopt als we lafjes blijven gehoorzamen. :')
Nee, doorgaans gebruik je bronnen om te onderbouwen wat je stelt.

Heeft niet zoveel met gehoorzaamheid te maken maar met kritisch denken. Jeweetwel, datgene wat jij en je medebroeders pretenderen te doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:21:35 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201115236
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja dat zou logisch zijn, maar dat is niet wat ze doen en dat is helaas überhaupt niet waar het ze echt om gaat. De echte reden is een agenda welke een totalitaire staat en vergaande massasurveillance beoogt, helaas willen mensen daar niets van weten. En dat terwijl ze er bij het World Economic Forum niet eens over liegen.

In de toekomst heb je een jaarlijks verplichte vaccinaties om nog gewoon overal toegang te kunnen krijgen, door middel van overal poortjes en QR-codes. En dat is nog maar het puntje van de ijsberg. Hitler zou er trots op zijn geweest.
Je zou echt moeten stoppen Hitler hier steeds bij te slepen. Is nogal een klap in het gezicht van mensen die echt onder snorremans hebben geleden, i.t.t. de complotdenkende wandelende slachtoffercomplexen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201115281
Begin juist sympathie te krijgen voor die Klaus Schwab en het WEF. Goed gedaan wappies.
pi_201115321
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh je bent aanhanger van Klaus Schwab, dat verklaart een hele hoop.
Er is een complottheorie dat covid19 pandemie opgezet was of misbruikt wordt voor een wereldwijde dictatuur in te stellen. En Klaus Schwab zou in dat complot zitten en legde het plan uit in het boek "the great reset "

Vroeger hadden we bildenberger, alluminati, en daarvoor de wijzen van zion.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 28-08-2021 21:43:15 ]
pi_201115830
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:24 schreef Meloewa. het volgende:
Begin juist sympathie te krijgen voor die Klaus Schwab en het WEF. Goed gedaan wappies.
Als je van totale tirannie en massasurveillance houdt is Klaus Schwab je grootste vriend! ^O^
pi_201115849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je zou echt moeten stoppen Hitler hier steeds bij te slepen. Is nogal een klap in het gezicht van mensen die echt onder snorremans hebben geleden, i.t.t. de complotdenkende wandelende slachtoffercomplexen.
Of het ontbreekt je aan het benodigde historische besef om de paralellen te kunnen zien. :')
pi_201115871
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:18 schreef n__n het volgende:

Verdiep je er eens écht in, zou ik zeggen. Kijk video's van ze, luister naar Klaus Schwab en vorm er in ieder geval even een mening over.
Geef eens wat linkjes dan waar ik een start mee kan maken.
pi_201115904
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vroeger hadden we bildenberger, alluminati, en daarvoor de wijzen van zion.
Het is allemaal oude wijn in nieuwe zakken.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:59:18 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201115907
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:56 schreef n__n het volgende:

[..]
Of het ontbreekt je aan het benodigde historische besef om de paralellen te kunnen zien. :')
Historisch besef...

_O- _O- _O-

Gozer, die heb jij nul komma nul, en dat toon je feilloos aan door het Nazisme te pas en te onpas te betrekken op situaties die er werkelijk geen moer mee te maken hebben.

Maar het bekt natuurlijk wel lekker; kun je je ook een beetje profileren als moderne verzetsheld.

Verder vooral een devaluering van het leed wat Hitler heeft aangericht en, zoals gezegd, een klap in het gezicht van echte slachtoffers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201115996
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:56 schreef n__n het volgende:

Of het ontbreekt je aan het benodigde historische besef om de paralellen te kunnen zien. :')
Maar leg het verband tussen de endlosung en de vaccinaties nou eens uit.
pi_201116035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Historisch besef...

_O- _O- _O-

Gozer, die heb jij nul komma nul, en dat toon je feilloos aan door het Nazisme te pas en te onpas te betrekken op situaties die er werkelijk geen moer mee te maken hebben.

Maar het bekt natuurlijk wel lekker; kun je je ook een beetje profileren als moderne verzetsheld.

Verder vooral een devaluering van het leed wat Hitler heeft aangericht en, zoals gezegd, een klap in het gezicht van echte slachtoffers.
Jij bent echt hilarisch _O-
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:05:49 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116042
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar leg het verband tussen de endlosung en de vaccinaties nou eens uit.
Is gewoon een modern T4 programma!!!

(NN gaat nu noest googelen op T4 met al zijn historisch besef).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:06:44 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116064
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:05 schreef n__n het volgende:

[..]
Jij bent echt hilarisch _O-
Belezen, vooral.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116073
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar leg het verband tussen de endlosung en de vaccinaties nou eens uit.
Het feit dat je denkt dat je dit inzicht met een paar linkjes kunt krijgen toont des te meer aan dat je het echt niet begrijpt. Wees eerlijk tegen jezelf, kijk naar de historie van ons economische systeem en stel jezelf de vraag of dat fundamenteel een eerlijk systeem is. Daar begint het zeg maar.
pi_201116077
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Belezen, vooral.
Mensen die dat over zichzelf zeggen zijn het ergst. :')
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:08:03 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116091
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef n__n het volgende:

[..]
Die zijn het ergst. :')
Dat was al wel langer duidelijk, dat mensen met kennis van zaken, een opleiding, onderzoeksvaardigheden niet echt welkom zijn op complotfeestjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116121
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat was al wel langer duidelijk, dat mensen met kennis van zaken, een opleiding, onderzoeksvaardigheden niet echt welkom zijn op complotfeestjes.
Die mensen zijn des te geïndoctrineerder en graven 'met de beste bedoelingen' hun eigen graf.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:11:22 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef n__n het volgende:

[..]
Die mensen zijn des te geïndoctrineerder en graven 'met de beste bedoelingen' hun eigen graf.
Nee, dat zijn mensen die daadwerkelijk interesse hebben in feiten, graag kritisch denken, graag dingen onderzoeken en vooral zich laten leiden door waar de feiten heen wijzen.

Indoctrinatie zien we vooral bij de profeten van het complotgilde met hun haast religieuze - en nooit fatsoenlijk onderbouwde - overtuigingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef n__n het volgende:

Het feit dat je denkt dat je dit inzicht met een paar linkjes kunt krijgen toont des te meer aan dat je het echt niet begrijpt. Wees eerlijk tegen jezelf, kijk naar de historie van ons economische systeem en stel jezelf de vraag of dat fundamenteel een eerlijk systeem is. Daar begint het zeg maar.
Dus een oneerlijk economisch systeem zorgt voor vaccinaties wat de verdere uitvoering van Hitlers endlosung is?

Klinkt wel logisch ja, ik ben om...
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:13:14 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116213
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus een oneerlijk economisch systeem zorgt voor vaccinaties wat de verdere uitvoering van Hitlers endlosung is?

Klinkt wel logisch ja, ik ben om...
Dat krijg je als je een opleiding volgt aan de 'School of Life'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116216
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat zijn mensen die daadwerkelijk interesse hebben in feiten, graag kritisch denken, graag dingen onderzoeken en vooral zich laten leiden door waar de feiten heen wijzen.

Indoctrinatie zien we vooral bij de profeten van het complotgilde met hun haast religieuze - en nooit fatsoenlijk onderbouwde - overtuigingen.
Het feit dat je 'kritisch' pretendeert te denken en dan zo keihard meegaat in deze ellende zegt eigenlijk toch meer dan genoeg? Ook al snap je dat natuurlijk zelf niet. :')
pi_201116260
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus een oneerlijk economisch systeem zorgt voor vaccinaties wat de verdere uitvoering van Hitlers endlosung is?

Klinkt wel logisch ja, ik ben om...
Als dat is wat je interpreteert, prima. ^O^
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:21:25 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Het feit dat je 'kritisch' pretendeert te denken en dan zo keihard meegaat in deze ellende zegt eigenlijk toch meer dan genoeg? Ook al snap je dat natuurlijk zelf niet. :')
Ik snap bijvoorbeeld dat elke verwijzing naar het Nazisme m.b.t. het huidig beleid en de huidige maatregelen (hoe klote ze ook zijn) te debiel voor woorden is.

Ik vertel je waarschijnlijk niets nieuws, gezien je enorme historische kennis, maar er werd in Nazi-Duitsland inderdaad ook volop gevaccineerd. Alleen zat er fenol, benzine, allerhande ziektes of gewoon lucht in. Waren ook niet echt vaccins om mensen beter te maken; integendeel. En nou ja, 'mensen', uiteraard golden bepaalde lieden niet echt als volwaardig mens (gehandicapten, Joden, Slaven etc.) en dat was dan ook direct de reden om ze niet te beschermen tegen ziekte en dood, maar om ze wat sneller die dood in te jagen. Uiteindelijk vooral in gaskamers en door massa-executies, maar aan het eind van de rit werd er vooral een vaccinatieprogramma ingezet om van mensen af te komen. Jozef Kramer heeft in Belsen heel wat spuiten laten zetten, en niet met als doel om mensen beter te maken.



De huidige maatregelen zijn bedoeld om de schadelijke gevolgen van een nog onvolledig bekend virus tot een minimum te beperken - OOK voor zogenaamde 'huidige ballast', d.w.z. de ouderen, lieden met onderliggende klachten en dikkerdjes die door jou en anderen graag van stal gehaald worden als de sfeerverziekers die als enige kwetsbaar zijn. Dat alleen al - dat men graag ook mensen die oud, ziek en/of overgewicht hebben in leven wil houden - gaat regelrecht in tegen het vernietigingsprincipe en de filosofie van waardig en onwaardig leven van een monsterlijk systeem dat jij en je complotvrienden in jullie historisch analfabetisme steeds van stal halen om je compleet verwrongen wereldbeeld een schijntje (wat heet, een paar zonnen) van morele verhevenheid te verschaffen.

Niet doen, zou ik zeggen. Is, nogmaals, nogal een klap in het gezicht van echte slachtoffers van het Nazisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef n__n het volgende:

[..]
Het feit dat je denkt dat je dit inzicht met een paar linkjes kunt krijgen toont des te meer aan dat je het echt niet begrijpt. Wees eerlijk tegen jezelf, kijk naar de historie van ons economische systeem en stel jezelf de vraag of dat fundamenteel een eerlijk systeem is. Daar begint het zeg maar.
idd kapitalisme is niet eerlijk
Maar wat heeft dat met vaccinaties te maken waar Hitler trots op kan zijn ?
pi_201116399
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus je weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed?
Ik zei dat het inzicht dat er veel niet klopt begint bij eerlijk tegen jezelf zijn. Als jij gelooft dat dit een eerlijke wereld is met een eerlijk financieel stelsel, slaap dan lekker verder. :)
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:23:35 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201116413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:12 schreef n__n het volgende:

[..]
Je begrijpt het echt niet hè? :')
[..]
Als jij niet begrijpt hoe het werkt als alle mediabedrijven aantoonbaar in handen zijn van een handjevol bedrijven, dan snap je niets van belangenverstrengeling. Precies uitleggen waarom ze betrouwbaar zouden zijn kan je waarschijnlijk niet. :')
Nogmaals, als alle media zogenaamd in handen zijn van corrupte leiders, hoe kom jij dan zogenaamd aan “objectieve” bronnen ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:23:53 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116420
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik zei dat het inzicht dat er veel niet klopt begint bij eerlijk tegen jezelf zijn. Als jij gelooft dat dit een eerlijke wereld is met een eerlijk financieel stelsel, slaap dan lekker verder. :)
Wat heeft dit met Hitler te maken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116430
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik snap bijvoorbeeld dat elke verwijzing naar het Nazisme m.b.t. het huidig beleid en de huidige maatregelen (hoe klote ze ook zijn) te debiel voor woorden is.

Ik vertel je waarschijnlijk niets nieuws, gezien je enorme historische kennis, maar er werd in Nazi-Duitsland inderdaad ook volop gevaccineerd. Alleen zat er fenol, benzine, allerhande ziektes of gewoon lucht in. Waren ook niet echt vaccins om mensen beter te maken; integendeel. En nou ja, 'mensen', uiteraard golden bepaalde lieden niet echt als volwaardig mens (gehandicapten, Joden, Slaven etc.) en dat was dan ook direct de reden om ze niet te beschermen tegen ziekte en dood, maar om ze wat sneller die dood in te jagen. Uiteindelijk vooral in gaskamers en door massa-executies, maar aan het eind van de rit werd er vooral een vaccinatieprogramma ingezet om van mensen af te komen. Jozef Kramer heeft in Belsen heel wat spuiten gezet, en niet met als doel om mensen beter te maken.

[ afbeelding ]

De huidige maatregelen zijn bedoeld om de schadelijke gevolgen van een nog onvolledig bekend virus tot een minimum te beperken - OOK voor zogenaamde 'huidige ballast', d.w.z. de ouderen, lieden met onderliggende klachten en dikkerdjes die door jou en anderen graag van stal gehaald worden als de sfeerverziekers die als enige kwetsbaar zijn. Dat alleen al - dat men graag ook mensen die oud, ziek en/of overgewicht hebben in leven wil houden - gaat regelrecht in tegen het vernietigingsprincipe en de filosofie van waardig en onwaardig leven van een monsterlijk systeem dat jij en je complotvrienden in jullie historisch analfabetisme steeds van stal halen om je compleet verwrongen wereldbeeld een schijntje (wat heet, een paar zonnen) van morele verhevenheid te verschaffen.

Niet doen, zou ik zeggen. Is, nogmaals, nogal een klap in het gezicht van echte slachtoffers van het Nazisme.
Dan heb je dus nog niet helemaal door dat experimentele gentherapie, zacht uitgedrukt, niet zo'n heel goed idee is. Zal je vanzelf nog wel achter komen, geef het nog even de tijd. ^O^
pi_201116443
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nogmaals, als alle media zogenaamd in handen zijn van corrupte leiders, hoe kom jij dan zogenaamd aan “objectieve” bronnen ?
Ik ben blijkbaar in staat het onderscheid te maken tussen wat aannemelijk is en wat niet. Ik heb dezelfde bronnen als jullie, alleen zijn mijn conclusies anders.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:25:50 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef n__n het volgende:

[..]
Dan heb je dus nog niet helemaal door dat experimentele gentherapie, zacht uitgedrukt, niet zo'n heel goed idee is. Zal je vanzelf nog wel achter komen, geef het nog even de tijd. ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:26:15 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:25 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik ben blijkbaar in staat het onderscheid te maken tussen wat aannemelijk is en wat niet. Ik heb dezelfde bronnen als jullie, alleen zijn mijn conclusies anders.
Geef eens wat van je bronnen. :)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:26:58 #159
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201116484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:25 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik ben blijkbaar in staat het onderscheid te maken tussen wat aannemelijk is en wat niet. Ik heb dezelfde bronnen als jullie, alleen zijn mijn conclusies anders.
Das heel gek, dat 99% van de mensen andere conclusies trekken dan jij. En de kans is natuurlijk levensgroot dat er slimmere mensen onder die 99% zitten dan jij en ik.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201116532
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geef eens wat van je bronnen. :)
WEF, WHO, NOS; dat zijn allemaal partijen die wel 'goedkeurde' informatie verspreiden toch? Ik ben dieper op definities ingegaan en kon op deze manier zaken begrijpen en wat klopte en wat niet. Je moet het echt zelf doen, ik kan je niet helpen met bronnen.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:31:12 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:29 schreef n__n het volgende:

[..]
WEF, WHO, NOS; dat zijn allemaal partijen die wel 'goedkeurde' informatie verspreiden toch? Ik ben dieper op definities ingegaan en kon op deze manier zaken begrijpen en wat klopte en wat niet. Je moet het echt zelf doen, ik kan je niet helpen met bronnen.
Vertel eens hoe die onderzoeksvaardigheid die je toepast in elkaar zit. Welke methodologie zet je in om bronnen te duiden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116593
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:56 schreef n__n het volgende:

[..]
Of het ontbreekt je aan het benodigde historische besef om de paralellen te kunnen zien. :')
Of het ontbreekt de wappies aan iedere zin van werkelijkheid?

Iedere vergelijking tussen de nazi's en de tijd van nu gaat mank. Dit weet je als je ook maar 1 boek over WOII hebt gelezen, over hoe men joden behandelde, hoe men gehandicapten behandelde, hoe men zigeuners behandelden, hoe men verzetsstrijders behandelde...

Is er vandaag de dag al iemand die demonstreert tegen de muur gezet?

https://www.groningerarch(...)=3221401&miview=inv2

https://www.canonvanneder(...)ier/april-meistaking

Zo gingen de nazi's om met iedereen die staakte of demonstreerde of zelfs met onschuldigen...

Echt, mensen die de tijd van toen vergelijken met de tijd van nu zijn niet goed bij hun hoofd. Dan ben je out...
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:33:42 #163
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201116607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:29 schreef n__n het volgende:

[..]
WEF, WHO, NOS; dat zijn allemaal partijen die wel 'goedkeurde' informatie verspreiden toch? Ik ben dieper op definities ingegaan en kon op deze manier zaken begrijpen en wat klopte en wat niet. Je moet het echt zelf doen, ik kan je niet helpen met bronnen.
Natuurlijk kan je dat wel :D wat is dit nou voor argument
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201116661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef n__n het volgende:

Ik zei dat het inzicht dat er veel niet klopt begint bij eerlijk tegen jezelf zijn. Als jij gelooft dat dit een eerlijke wereld is met een eerlijk financieel stelsel, slaap dan lekker verder. :)
Dus je weet het echt niet?
pi_201116675
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:29 schreef n__n het volgende:

[..]
WEF, WHO, NOS; dat zijn allemaal partijen die wel 'goedkeurde' informatie verspreiden toch? Ik ben dieper op definities ingegaan en kon op deze manier zaken begrijpen en wat klopte en wat niet. Je moet het echt zelf doen, ik kan je niet helpen met bronnen.
Houdt eens op met liegen...
Je hebt niet op de sites van WEF, WHO of NOS gekeken. Je hebt gelezen over deze sites. Dat is heel wat anders. Mensen die met opzet de zaken op WEF verkeerd interpreteren. Die zelfs expres verkeerd quoten. Daar haal jij je informatie vandaan.. Mooi voorbeeld is de "you own nothing, you be happy" die zogenaamd van Klaus komt. Terwijl dit citaat van een vrouwmens komt, die een toekomst voorspelling deed. Aan de hand van hoe het er nu aan toe gaat.

En juist WEF roept op tot verandering in de financiele wereld. Dus je zou het WEF juist moeten steunen, in plaats van als slecht weg te zetten.
pi_201116676
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Of het ontbreekt de wappies aan iedere zin van werkelijkheid?

Iedere vergelijking tussen de nazi's en de tijd van nu gaat mank. Dit weet je als je ook maar 1 boek over WOII hebt gelezen, over hoe men joden behandelde, hoe men gehandicapten behandelde, hoe men zigeuners behandelden, hoe men verzetsstrijders behandelde...

Is er vandaag de dag al iemand die demonstreert tegen de muur gezet?

https://www.groningerarch(...)=3221401&miview=inv2

https://www.canonvanneder(...)ier/april-meistaking

Zo gingen de nazi's om met iedereen die staakte of demonstreerde of zelfs met onschuldigen...

Echt, mensen die de tijd van toen vergelijken met de tijd van nu zijn niet goed bij hun hoofd. Dan ben je out...
'Wappies' worden wereldwijd te pas en te onpas mishandeld door autoriteiten. Maar goed, het zijn maar 'wappies'.
pi_201116702
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:25 schreef n__n het volgende:

Ik ben blijkbaar in staat het onderscheid te maken tussen wat aannemelijk is en wat niet. Ik heb dezelfde bronnen als jullie, alleen zijn mijn conclusies anders.
Dus 1 en 1 kan ook 3 zijn bij jou?
pi_201116708
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Houdt eens op met liegen...
Je hebt niet op de sites van WEF, WHO of NOS gekeken. Je hebt gelezen over deze sites. Dat is heel wat anders. Mensen die met opzet de zaken op WEF verkeerd interpreteren. Die zelfs expres verkeerd quoten. Daar haal jij je informatie vandaan.. Mooi voorbeeld is de "you own nothing, you be happy" die zogenaamd van Klaus komt. Terwijl dit citaat van een vrouwmens komt, die een toekomst voorspelling deed. Aan de hand van hoe het er nu aan toe gaat.

En juist WEF roept op tot verandering in de financiele wereld. Dus je zou het WEF juist moeten steunen, in plaats van als slecht weg te zetten.
Dit is werkelijk hilarisch. Deze naïviteit bevestigt alleen maar hoe geïndoctrineerd je bent. _O-
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:38:21 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef n__n het volgende:

[..]
'Wappies' worden wereldwijd te pas en te onpas mishandeld door autoriteiten. Maar goed, het zijn maar 'wappies'.
Ja, jullie zijn echt de hedendaagse tegenhangers van, ik zeg maar wat, de inwoners van Lidice destijds.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116751
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, jullie zijn echt de hedendaagse tegenhangers van, ik zeg maar wat, de inwoners van Lidice destijds.

:')
Geloof me, je gaat het echt nog wel inzien. :')
pi_201116755
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Is gewoon een modern T4 programma!!!

(NN gaat nu noest googelen op T4 met al zijn historisch besef).
Straks krijgen we nog een hele uitleg over de Volkswagen T4 bus en dus Hitler... :')
pi_201116762
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef n__n het volgende:

[..]
'Wappies' worden wereldwijd te pas en te onpas mishandeld door autoriteiten. Maar goed, het zijn maar 'wappies'.
Onzin, geef eens wat voorbeelden. Voorbeelden van wappies die alleen om hun wappie gedrag worden mishandeld..

Overal waar ik lees en kijk zie ik juist dat wappies met zijden handschoentjes worden behandeld. Er is in de wereld geen minderheid die zo netjes behandeld word als de antivaxers...

Zo wordt een 96% vs 4% al een tweedeling in de samenleving genoemd.
Terwijl de groep "platteaardetheorie aanhangers" word uitgelachen en terecht als een zeer kleine minderheid aangemerkt wordt.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:40:30 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201116769
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:39 schreef n__n het volgende:

[..]
Geloof me, je gaat het echt nog wel inzien. :')
"Geloof me"....

Zo werkt het dus niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201116786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:29 schreef n__n het volgende:

WEF, WHO, NOS; dat zijn allemaal partijen die wel 'goedkeurde' informatie verspreiden toch? Ik ben dieper op definities ingegaan en kon op deze manier zaken begrijpen en wat klopte en wat niet.
Op basis van wat dan?
pi_201116802
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Geloof me"....

Zo werkt het dus niet.
Niets werkt tegen mensen die er zo diep als jij inzitten.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:44:55 #177
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201116822
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef n__n het volgende:

[..]
'Wappies' worden wereldwijd te pas en te onpas mishandeld door autoriteiten. Maar goed, het zijn maar 'wappies'.
Heb je vast wel bronnen voor, dat ze mishandeld worden puur en alleen omdat ze wappie zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:45:01 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201116823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef n__n het volgende:

[..]
Dan heb je dus nog niet helemaal door dat experimentele gentherapie, zacht uitgedrukt, niet zo'n heel goed idee is. Zal je vanzelf nog wel achter komen, geef het nog even de tijd. ^O^
Over welke 'experimentele gentherapie' hebben we het precies?
Huilen dan.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:45:25 #179
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201116826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:43 schreef n__n het volgende:

[..]
Niets werkt tegen mensen die er zo diep als jij inzitten.
Oh, de ironie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201116848
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:37 schreef n__n het volgende:

[..]
Dit is werkelijk hilarisch. Deze naïviteit bevestigt alleen maar hoe geïndoctrineerd je bent. _O-
Neen hoor, het is een feit dat dat citaat door jouw soort mensen wordt misbruikt alsof de WEF hier op uit is..

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-wef-idUSKBN2AP2T0

Als je daadwerkelijk op WEF hebt gekeken dan weet je dat zij juist tegen de economie zoals die nu is ageren en dat ze de crisis gebruiken om meer mensen hier achter te krijgen.. Dat we niet meer gaan denken dat de financiële bomen tot in de hemel groeien.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:50:27 #182
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201116907
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:47 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Neen hoor, het is een feit dat dat citaat door jouw soort mensen wordt misbruikt alsof de WEF hier op uit is..

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-wef-idUSKBN2AP2T0

Als je daadwerkelijk op WEF hebt gekeken dan weet je dat zij juist tegen de economie zoals die nu is ageren en dat ze de crisis gebruiken om meer mensen hier achter te krijgen.. Dat we niet meer gaan denken dat de financiële bomen tot in de hemel groeien.
“Reuters zit in het complot” in 3,2,1…..
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201117122
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Over welke 'experimentele gentherapie' hebben we het precies?
Vaccinaties covid19.
Het is niet experimenteel en het is geen gentherapie, heb ik begrepen van mensen die het kunnen weten: de doktoren, de virologen etc . vele jaren gestudeerd, vele jaren ervaring, veel dagelijks bezig met vakliteratuur bijhouden, met collega's overal ter wereld aan het overleggen, of zelf dagelijks met coronapatienten bezig.
Een meerderheid van deze groep deskundigen zeggen dit en ze adviseren iedereen zich te laten vaccineren.
Prima zaak... daar zijn ze ook voor, maar wappies noemen die adviezen een indoctrinatie.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:13:14 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201117214
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 23:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Vaccinaties covid19.
Het is niet experimenteel en het is geen gentherapie, heb ik begrepen van mensen die het kunnen weten: de doktoren, de virologen etc . vele jaren gestudeerd, vele jaren ervaring, veel dagelijks bezig met vakliteratuur bijhouden, met collega's overal ter wereld aan het overleggen, of zelf dagelijks met coronapatienten bezig.
Een meerderheid van deze groep deskundigen zeggen dit en ze adviseren iedereen zich te laten vaccineren.
Prima zaak... daar zijn ze ook voor, maar wappies noemen die adviezen een indoctrinatie.
Ja maar het is veel leuker wanneer n_n zich in allerlei bochten wringt in krampachtige pogingen om maar niet op de inhoud te hoeven reageren.
Huilen dan.
pi_201117246
Gentherapie :') een klap in het gezicht van wie zo'n therapie ondergaat
pi_201117372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
Tjeempie. Pagina's lange discussies met een wappie? Waarom?

Het heeft namelijk geen zin. Je kunt allerlei feiten aandragen, allerlei rationele elementen aanvoeren, maar dat is niet waar het om draait. Bij wappies draait het niet daarom, het gaat om emotie. En je kunt iemand die vanuit emotie redeneert niet overtuigen met ratio.

Je kunt nog zoveel feiten aandragen, het neemt het gevoel niet weg. Met name het gevoel van wantrouwen jegens de overheid, of de elite. Bovendien zijn veel complotten niet met feiten te bestrijden. Je kunt aanvoeren dat er geen enkel bewijs bestaat dat het wel zo is, maar bewijs maar eens dat het niet zo is. Jij kunt dus niet keihard bewijzen dat het complot niet bestaat, terwijl de wappie ondertussen elk gerucht, elke aanwijzing, zal zien als een nieuwe bevestiging dat het complot er wel is.
pi_201119559
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, jullie zijn echt de hedendaagse tegenhangers van, ik zeg maar wat, de inwoners van Lidice destijds.

:')
Ze zijn vrijheidsstrijders snap dat dan. Je moet ze vergelijken met Rosa Parks oid
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 29 augustus 2021 @ 13:23:16 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201121879
En we hebben een nieuw dieptepunt hoor...

Stop Holocaust:
https://viruswaarheid.nl/belangrijk/stop-holocaust/

En dan ondertekenen met:

quote:
Signed

Concentration Camp survivors, their sons, and daughters, and grandchildren, including persons of goodwill and conscience:

Disclaimer:

The personal data of the Holocaust Survivors and their keens may be provided for authentication purposes upon an official request. In an open letter, the data will not be published for the protection of the signatories for reprisals

For the same reason, contacting us is only possible by e-mail:

trust-in-humanity@pm.me
:X
pi_201123372
die man mag/moet geen aandacht meer krijgen. je weet dat 'ie met elke aandacht blij is.
het CIDI retweet al die bagger ook al. Er is vrijwel niets aan te doen, behalve dan die kots negeren en die lul blocken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:30:39 #190
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201127095
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:37 schreef n__n het volgende:

[..]
Dit is werkelijk hilarisch. Deze naïviteit bevestigt alleen maar hoe geïndoctrineerd je bent. _O-
Ben je nou serieus bezig om mensen tegen je in het harnas te zetten , om daarna zonder serieuze argumenten 'NEH NEH, ik weet het beter' te doen?

Ik heb een schijthekel aan antivaxxers, niet omdat ze kritisch zijn om zichzelf te vaccineren, maar omdat alle mogelijkheden vezinnen voor anderen om het niet te doen, het lijkt een beetje op die personen die in de jaren 80 aan het demonsteren waren voor abortusklinieken danwel gasten die in de jaren 90 ruiten van winkels in gingen gooien omdat ze op zondag open wilden.

als jij binnen je eigen kerkje wilt geloven wat je wilt, prima, maar ga mij niet vertellen wat ik wel moet doen of niet tenzij je daar een goed argument voor hebt, andders ga ik wel mee met de massa die er uiteindelijk wel voor zorgt dat ik mn leven op een redelijke manier kan leiden.

[ Bericht 16% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-08-2021 17:40:20 ]
pi_201127868
Even aan al het voorgaande:
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen er blijkbaar helemaal oké mee kunnen zijn dat we de zouden moeten leven met permanente maatregelen en een (voor nu nog indirect) gedwongen vaccinatie. Het is stuitende naïviteit als je nu, na anderhalf jaar tirannie, echt nog denkt dat deze 'vaccinatie' de uitweg is uit deze crisis terwijl onze regering júist zoveel daadwerkelijk gezondheids bevorderende zaken belemmert. Denk dan o.a aan de sluiting van sportscholen of de verhoging van BTW op groente en fruit. En het is niet dat het vanzelf ophoudt, dat is immers niet waar wereldleiders en de WHO op aansturen. Er wordt letterlijk gezegd dat ook na vaccinaties maatregelen in stand gehouden zullen moeten worden, je kunt het zelf uit de mond van bijv. Tedros, Trudeau, Netanyahu of Klaus Schwab horen als er de wil is om te weten wát deze mensen zeggen.

Maar het grappigste, of eigenlijk treurigste, is nog wel dat de meerderheid nog steeds niet het verschil tussen SARS-CoV-2 en COVID-19 begrijpt. Met een PCR-test test je positief op het 'virus', maar dat betekent niet dat je per definitie ziek wordt of het kunt overdragen. Beetje zoals een verkoudheidsvirus oplopen en vervolgens geen verkoudheid krijgen; het is letterlijk precies hetzelfde. In het begin hebben media deze termen zelfs door elkaar gebruikt. Daarbij wordt de PCR-test ook vaak zo afgesteld dat er een verhoogde kans is op fout-positieven.

En ten slotte: vergeet censuur niet. De media is wereldwijd eensgezind en doet hard zijn best om (te) kritische geluiden tegen te gaan of te ridiculiseren. Natuurlijk zullen FOK!ers wel weer gaan lopen janken over 'bronnen', maar wat ik bijv. zeg over de PCR-test kun je echt zelf onderzoeken als je de precieze definities en interpretatie wilt weten.

Mijn ervaring is al anderhalf jaar dat het werkelijk niets uitmaakt wat je aanhaalt of naar welke bronnen je refereert, want de wil om het te weten ontbreekt. Een mens zal iets wat hij niet wil weten ook niet te weten komen. Prima dat jullie denken dat het allemaal vanzelf ophoudt, maar er zijn echt te veel signalen die men klaarblijkelijk kan negeren die erop wijzen dat dat niet gebeurt. Dat je sowieso tot de dag van vandaag content kunt zijn met maatregelen waar de mensheid ernstig onder lijdt, daar begrijp ik eigenlijk al niets van. Dat jullie zo incompetent zijn om Chinese filmpjes van lijken op straten te geloven, daar kan ik helaas weinig aan veranderen.

Ik wens jullie veel succes. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door n__n op 29-08-2021 18:11:15 ]
pi_201128385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Reuters zit in het complot” in 3,2,1…..
Wel een ander complot


https://www.bloomberg.com/profile/person/5634987

[ Bericht 66% gewijzigd door NeeOfTochJA op 29-08-2021 18:29:51 ]
pi_201128670
quote:
Maar ja "belangenverstrengeling wat is dat?" ofzo.
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:31:44 #194
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201128734
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:04 schreef n__n het volgende:
Even aan al het voorgaande:
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen er blijkbaar helemaal oké mee kunnen zijn dat we de zouden moeten leven met permanente maatregelen en een (voor nu nog indirect) gedwongen vaccinatie. Het is stuitende naïviteit als je nu, na anderhalf jaar tirannie, echt nog denkt dat deze 'vaccinatie' de uitweg is uit deze crisis terwijl onze regering júist zoveel daadwerkelijk gezondheids bevorderende zaken belemmert. Denk dan o.a aan de sluiting van sportscholen of de verhoging van BTW op groente en fruit. En het is niet dat het vanzelf ophoudt, dat is immers niet waar wereldleiders en de WHO op aansturen. Er wordt letterlijk gezegd dat ook na vaccinaties maatregelen in stand gehouden zullen moeten worden, je kunt het zelf uit de mond van bijv. Tedros, Trudeau, Netanyahu of Klaus Schwab horen als er de wil is om te weten wát deze mensen zeggen.

Maar het grappigste, of eigenlijk treurigste, is nog wel dat de meerderheid nog steeds niet het verschil tussen SARS-CoV-2 en COVID-19 begrijpt. Met een PCR-test test je positief op het 'virus', maar dat betekent niet dat je per definitie ziek wordt of het kunt overdragen. Beetje zoals een verkoudheidsvirus oplopen en vervolgens geen verkoudheid krijgen; het is letterlijk precies hetzelfde. In het begin hebben media deze termen zelfs door elkaar gebruikt. Daarbij wordt de PCR-test ook vaak zo afgesteld dat er een verhoogde kans is op fout-positieven.

En ten slotte: vergeet censuur niet. De media is wereldwijd eensgezind en doet hard zijn best om (te) kritische geluiden tegen te gaan of te ridiculiseren. Natuurlijk zullen FOK!ers wel weer gaan lopen janken over 'bronnen', maar wat ik bijv. zeg over de PCR-test kun je echt zelf onderzoeken als je de precieze definities en interpretatie wilt weten.

Mijn ervaring is al anderhalf jaar dat het werkelijk niets uitmaakt wat je aanhaalt of naar welke bronnen je refereert, want de wil om het te weten ontbreekt. Een mens zal iets wat hij niet wil weten ook niet te weten komen. Prima dat jullie denken dat het allemaal vanzelf ophoudt, maar er zijn echt te veel signalen die men klaarblijkelijk kan negeren die erop wijzen dat dat niet gebeurt. Dat je sowieso tot de dag van vandaag content kunt zijn met maatregelen waar de mensheid ernstig onder lijdt, daar begrijp ik eigenlijk al niets van. Dat jullie zo incompetent zijn om Chinese filmpjes van lijken op straten te geloven, daar kan ik helaas weinig aan veranderen.

Ik wens jullie veel succes. :W
Het probleem van waarheidszoeking is dat je het vanuit alle hoeken moet onderzoeken en dat niemand de kennis heeft om het van alle hoeken te belichten, maar om het vanuit je eigen inzicht te onderzoeken en daarbij voorbij te gaan aan de mening die mensen die vanuit andere richtingen het tegendeel kunnen bewijzen, betekent dat het jou waarheid blijft.

Zowel een priester als een imam hebben verschillende opvattingen over het geloof, toch zullen ze beide niet ontkennen dat god groot is...
pi_201128789
quote:
7s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Het probleem van waarheidszoeking is dat je het vanuit alle hoeken moet onderzoeken en dat niemand de kennis heeft om het van alle hoeken te belichten, maar om het vanuit je eigen inzicht te onderzoeken en daarbij voorbij te gaan aan de mening die mensen die vanuit andere richtingen het tegendeel kunnen bewijzen, betekent dat het jou waarheid blijft.

Zowel een priester als een imam hebben verschillende opvattingen over het geloof, toch zullen ze beide niet ontkennen dat god groot is...
Maar je kunt onmogelijk zeker weten dat de ander iets wel of niet zeker weet en dat diegene er wellicht gedegen onderzoek naar gedaan heeft. Belangenverstrengeling bestaat, corruptie bestaat en de eeuwenoude geschiedenis van schatrijke bankiers bestaat ook. Toch negeren we het massaal, omdat ons systeem zó ingericht is om precies dát te doen.
pi_201128833
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef n__n het volgende:

[..]
Maar ja "belangenverstrengeling wat is dat?" ofzo.
Compleet normaal tegenwoordig en ook niet verdacht..
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:31 #197
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201128866
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:04 schreef n__n het volgende:
Even aan al het voorgaande:
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen er blijkbaar helemaal oké mee kunnen zijn dat we de zouden moeten leven met permanente maatregelen en een (voor nu nog indirect) gedwongen vaccinatie. Het is stuitende naïviteit als je nu, na anderhalf jaar tirannie, echt nog denkt dat deze 'vaccinatie' de uitweg is uit deze crisis terwijl onze regering júist zoveel daadwerkelijk gezondheids bevorderende zaken belemmert. Denk dan o.a aan de sluiting van sportscholen of de verhoging van BTW op groente en fruit. En het is niet dat het vanzelf ophoudt, dat is immers niet waar wereldleiders en de WHO op aansturen. Er wordt letterlijk gezegd dat ook na vaccinaties maatregelen in stand gehouden zullen moeten worden, je kunt het zelf uit de mond van bijv. Tedros, Trudeau, Netanyahu of Klaus Schwab horen als er de wil is om te weten wát deze mensen zeggen.

Maar het grappigste, of eigenlijk treurigste, is nog wel dat de meerderheid nog steeds niet het verschil tussen SARS-CoV-2 en COVID-19 begrijpt. Met een PCR-test test je positief op het 'virus', maar dat betekent niet dat je per definitie ziek wordt of het kunt overdragen. Beetje zoals een verkoudheidsvirus oplopen en vervolgens geen verkoudheid krijgen; het is letterlijk precies hetzelfde. In het begin hebben media deze termen zelfs door elkaar gebruikt. Daarbij wordt de PCR-test ook vaak zo afgesteld dat er een verhoogde kans is op fout-positieven.

En ten slotte: vergeet censuur niet. De media is wereldwijd eensgezind en doet hard zijn best om (te) kritische geluiden tegen te gaan of te ridiculiseren. Natuurlijk zullen FOK!ers wel weer gaan lopen janken over 'bronnen', maar wat ik bijv. zeg over de PCR-test kun je echt zelf onderzoeken als je de precieze definities en interpretatie wilt weten.

Mijn ervaring is al anderhalf jaar dat het werkelijk niets uitmaakt wat je aanhaalt of naar welke bronnen je refereert, want de wil om het te weten ontbreekt. Een mens zal iets wat hij niet wil weten ook niet te weten komen. Prima dat jullie denken dat het allemaal vanzelf ophoudt, maar er zijn echt te veel signalen die men klaarblijkelijk kan negeren die erop wijzen dat dat niet gebeurt. Dat je sowieso tot de dag van vandaag content kunt zijn met maatregelen waar de mensheid ernstig onder lijdt, daar begrijp ik eigenlijk al niets van. Dat jullie zo incompetent zijn om Chinese filmpjes van lijken op straten te geloven, daar kan ik helaas weinig aan veranderen.

Ik wens jullie veel succes. :W
Bladiebla, geen bron voor enige van je argumenten. Stop gewoon met deze act man.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201128921
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bladiebla, geen bron voor enige van je argumenten. Stop gewoon met deze act man.
Je bevestigt alleen maar mijn punt. :')
pi_201129016
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bladiebla, geen bron voor enige van je argumenten. Stop gewoon met deze act man.
Wat vind je van mijn bron? Post 192
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:47:20 #200
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201129208
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:33 schreef n__n het volgende:

[..]
Maar je kunt onmogelijk zeker weten dat de ander iets wel of niet zeker weet en dat diegene er wellicht gedegen onderzoek naar gedaan heeft. Belangenverstrengeling bestaat, corruptie bestaat en de eeuwenoude geschiedenis van schatrijke bankiers bestaat ook. Toch negeren we het massaal, omdat ons systeem zó ingericht is om precies dát te doen.
Ik kan ook onmogelijk weten of jij de dingen waarop jij je aannames baseert niet gebaseert zijn op verdraaide aannames die de aannames waarop deze gebaseert zijn dan weer gebaseerd zijn op een feit, het probleem zit er meer in dat jij niet zomaar kunt accepteren dat er binnen het huidige systeem genoeg mensen zijn die zich wel comfortabel voelen met de aannames die hun voorgeschoteld worden om zichzelf een 'meerderheid' te noemen en jij je er zo ver inleest dat opeens elke komma een complottheorie blijkt.
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:57:31 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201129473
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat vind je van mijn bron? Post 192
Dat de chairman of the board van Reuters ook vinger in de pap heeft bij Pfizer?

Dat is dan het ultieme bewijs dat Reuters, een bedrijf met 24.000 man personeel, volledig en tot op het bot corrupt is inzake covid?

Oké dan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201129501
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat de chairman of the board van Reuters ook vinger in de pap heeft bij Pfizer?

Dat is dan het ultieme bewijs dat Reuters, een bedrijf met 24.000 man personeel, volledig en tot op het bot corrupt is inzake covid?

Oké dan.
Dat ze ieder geval niet onafhankelijk zijn. En je alle 'fact check' berichten over vaccins met een korrel zout kan nemen.
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:00:07 #203
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201129531
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat ze ieder geval niet onafhankelijk zijn. En je alle 'fact check' berichten over vaccins met een korrel zout kan nemen.
Ben jij onafhankelijk?
pi_201129564
quote:
11s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ben jij onafhankelijk?
ik ben afhankelijk van Fok, kan niet meer zonder ;(
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:06:37 #205
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201129656
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
ik ben afhankelijk van Fok, kan niet meer zonder ;(
Zelf als je niet meer dan nieuwsfeeds brengt ben je afhankelijk, als mens ben je de meeste jaren van je leven ook afhankelijk, zonder afhankelijkheid kun je beter kluizenaar worden oid.

Reuters, ANP etc brengen voornamelijk nieuws, true ze worden ws betaald door een bepaald systeem die vinden dat ze bepaald nieuws liever eersder danwel later doorgeven, maar het zijn opzichzelf geen verdraaide berichten oid.
pi_201129712
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat de chairman of the board van Reuters ook vinger in de pap heeft bij Pfizer?

Dat is dan het ultieme bewijs dat Reuters, een bedrijf met 24.000 man personeel, volledig en tot op het bot corrupt is inzake covid?

Oké dan.
Nee, het is gewoon het zoveelste. Zo zijn er wel honderden zaken die 'raar' zijn, echter worden er heel andere conclusies aan verbonden dan eigenlijk zou moeten. Zo zijn we als mensheid geconditioneerd om standaard weg te kijken van grootse schandalen en misstanden, want het zijn er al zo veel. :{
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:16:38 #207
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201129807
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat ze ieder geval niet onafhankelijk zijn. En je alle 'fact check' berichten over vaccins met een korrel zout kan nemen.
Lijkt me een uitermate verregaande conclusie op basis van 1 positie. Je hebt het over een complot van 24.000 mensen hè.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:17:08 #208
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201129813
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:10 schreef n__n het volgende:

[..]
Nee, het is gewoon het zoveelste. Zo zijn er wel honderden zaken die 'raar' zijn, echter worden er heel andere conclusies aan verbonden dan eigenlijk zou moeten. Zo zijn we als mensheid geconditioneerd om standaard weg te kijken van grootse schandalen en misstanden, want het zijn er al zo veel. :{
Er zijn mensen voor minder in therapie gegaan, just sayin.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201130083
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Er zijn mensen voor minder in therapie gegaan, just sayin.
In een corrupt systeem is niets té gek. ^O^
  Beste debater 2022 zondag 29 augustus 2021 @ 19:51:15 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201130308
quote:
7s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik kan ook onmogelijk weten of jij de dingen waarop jij je aannames baseert niet gebaseert zijn op verdraaide aannames die de aannames waarop deze gebaseert zijn dan weer gebaseerd zijn op een feit, het probleem zit er meer in dat jij niet zomaar kunt accepteren dat er binnen het huidige systeem genoeg mensen zijn die zich wel comfortabel voelen met de aannames die hun voorgeschoteld worden om zichzelf een 'meerderheid' te noemen en jij je er zo ver inleest dat opeens elke komma een complottheorie blijkt.
Ga daar maar van uit onderhand.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 augustus 2021 @ 19:54:18 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201130376
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:43 schreef n__n het volgende:

[..]
Niets werkt tegen mensen die er zo diep als jij inzitten.
In de deep state?
*O*
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:02:51 #212
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201130552
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In de deep state?
*O*
Gezellig hè hier in de deep state?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Beste debater 2022 zondag 29 augustus 2021 @ 20:05:12 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201130614
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gezellig hè hier in de deep state?
Niet vergeten, morgen om 22.30 offeren we babykonijntjes aan Moloch. Er is bier en bittergarnituur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:26:15 #214
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201131117
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet vergeten, morgen om 22.30 offeren we babykonijntjes aan Moloch. Er is bier en bittergarnituur.
Jij bent nou iemand die doet wat ie zegt, mijn stem heb je!
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:32:22 #215
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201131248
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet vergeten, morgen om 22.30 offeren we babykonijntjes aan Moloch. Er is bier en bittergarnituur.
Zolang ze donderdag as maar de maandelijkse uitbetaling doen!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201131500
Dit zou een Amerikaanse wappie zijn.... in een soort privé-demonstratie?
twitter


Florida toch ?
Waar de besmettingen deze maand flink stegen.... ziekenhuizen vol lopen enzo

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 29-08-2021 20:52:07 ]
pi_201132058
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In de deep state?
*O*
Nu doe je weer wat je telkens doet. Ik heb de term 'deep state' hier nooit gebruikt, maar framen is wel helemaal je ding hè? Blijf lekker geloven in het coronisme, dat gaat de mensheid geheid verder helpen! :)
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 29 augustus 2021 @ 21:07:29 #218
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201132093
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
Dit zou een Amerikaanse wappie zijn.... in een soort privé-demonstratie?
[ twitter ]

Florida toch ?
Waar de besmettingen deze maand flink stegen.... ziekenhuizen vol lopen enzo
Dat je in de VS op een vliegveld een minuut lang zo tekeer kunt gaan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:10:15 #219
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201132175
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dat je in de VS op een vliegveld een minuut lang zo tekeer kunt gaan
Je kan zelfs in het Capitool zo tekeer gaan :7
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:15:26 #220
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201132298
In de comments kwam ik dit tegen:

Military veteran hospitalized following violent outburst at Miami airport

https://www.local10.com/n(...)fz=medium%3Dsharebar
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201132387
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:35 schreef n__n het volgende:

[..]
In een corrupt systeem Voor een complotwappie is niets té gek. ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:25:48 #222
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201132530
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zolang ze donderdag as maar de maandelijkse uitbetaling doen!
Vergeet het maar. Op donderdag vereren we Donar de dondergod.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:28:22 #223
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201132602
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
Dit zou een Amerikaanse wappie zijn.... in een soort privé-demonstratie?
[ twitter ]

Florida toch ?
Waar de besmettingen deze maand flink stegen.... ziekenhuizen vol lopen enzo
Wat een idioot.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201132898
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een idioot.
Maar waak ervoor dat je niet alle coronacritici met dergelijke idioten op een hoop gooit. Dat is wel wat er constant gebeurt en best wel gevaarlijk. Tenzij je éigenlijk niets om je medemens geeft, natuurlijk.
pi_201137126
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:43 schreef n__n het volgende:

[..]
Maar waak ervoor dat je niet alle coronacritici met dergelijke idioten op een hoop gooit. Dat is wel wat er constant gebeurt en best wel gevaarlijk. Tenzij je éigenlijk niets om je medemens geeft, natuurlijk.
Onder de gevaccineerden heb je een klein groepje wappieroepers/coronafascisten. Ze zijn geobsedeerd door wappies, het woordje wappie en moeten minimaal 10x per dag het woordje wappie roepen. Het is net of ze vuur ontdekt hebben maar dan hebben ze het woordje wappie ontdekt _O-
West-Melanesia
pi_201137326
quote:
De verdachten van de moordpoging op Sikkom-journalist Willem Groeneveld en zijn partner komen uit de hoek van de anti-corona-beweging. Bij woning van de journalist werden op 19 augustus één of meerdere molotovcocktails door het raam gegooid.De twee verdachten (32 en 31 jaar) staan beiden te boek als fanatieke ontkenners van Covid-19. Ze worden regelmatig gezien bij demonstraties tegen maatregelen rond corona in de stad Groningen, blijkt uit onderzoek van Dagblad van het Noorden
.
https://www.hartvannederl(...)ke-corona-ontkenners

Column van Willem Groeneveld:
quote:
Een aanslag. Poging tot moord. Brandbommen door het raam naar binnen gegooid. In het huis waar vriendin en ik slapen, waar onze geliefde kat woont, dat dicht op de huizen van buren staat. Het is surreëel om te lezen. Om te beseffen. En het is moeilijk te overzien wat dit allemaal losmaakt. Maar één ding is me al wel duidelijk geworden. En daar wil ik het eem over hebben.

Traditionele media, waar Sikkom – dat net acht jaar bestaat – volgens velen ook onder valt, worden door bepaalde groeperingen weggezet als onbetrouwbaar. Als de propagandalakeien van Soros, Gates, de Rockefellers en Rutte. Alles wat kranten schrijven en NOS uitzendt, is gestuurd, of op zijn minst gecontroleerd door de elite. Van vrije pers is volgens deze groep al lang geen sprake meer. Integendeel. Journalisten van mainstraim media zijn leugenaars en vijanden van de waarheid en daarmee ‘het volk’ omdat ze als makke schapen publiceren wat de elite wil. Het volk een loer draaien, anders zwaait er wat.

Journalistieke ervaringen met de overheid
Ik werk nu acht jaar als journalist. Nog nooit ben ik door een hogere macht gestuurd. Sterker, ik denk dat ik regelmatig de luis in de pels ben geweest van de staat.
pi_201140979
Het was leuk in de tijd dat er een enkele lapzwans artsen ging tegenspreken. Artsen die minstens 6 jaar loodzware studie achter de rug hebben, die dan door iemand worden tegengesproken die een uurtje op Facebook heeft gekeken en het beter denkt te weten.

Echter nu je van die achterlijke verenigingen hebt zoals 'Artsen Collectief' is de lol er wel vanaf. Eerst artsen tegenspreken, nu zelf de arts uithangen en onzin uitkramen vanuit een witte jas.

Het 'Artsen Collectief', een club figuren die geen enkele vorm van tegenspraak dulden. Niet van de wetenschap, niet van artsen met tientallen jaren ervaring, niet van virologen.

Het was eerst nog wel vermakelijk, al die lui die een drang hebben om zich te verkleden voor een demonstratie. De veteranen die toch echt wel echte veteranen zouden zijn, alleen hun broek vergeten waren en hun baret niet echt passend was bij het uniform. De witte jassen die in de ochtend werden uitgedeeld aan mensen....
De vrouw die voor een video beweerde bij een ziekenhuis te werken op de IC maar in werkelijkheid schoonmaakster was ...

nu is de lol er vanaf. Geen waterkanongenot meer. Alleen nog maar dreigementen, tweede wereldoorlog-verwijzingen en andere kolder op een te laag niveau.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201141133
Twee gestoorden, de al bekende arts en een advocaat: https://lc.nl/friesland/s(...)skfvhPHd4OVw_KAjkdlA


Het liep uit de hand toen twee mensen, advocaat Arno van Kessel en huisarts Elke de Klerk, een schoolgebouw binnendrongen en een voorlichting over de vaccinatie die gaande was verstoorden.


‘NSB’ers’ en ‘kindermoordenaars’
De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ‘NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ‘kindermoordenaars’ hebben genoemd. Locatiedirecteur Dick ter Wee van ROC Friese Poort zegt aangifte tegen Van Kessel en De Klerk te gaan doen.
anonieme razernist
pi_201141162
quote:
15s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:08 schreef NoCigar het volgende:
Twee gestoorden, de al bekende arts en een advocaat: https://lc.nl/friesland/s(...)skfvhPHd4OVw_KAjkdlA


Het liep uit de hand toen twee mensen, advocaat Arno van Kessel en huisarts Elke de Klerk, een schoolgebouw binnendrongen en een voorlichting over de vaccinatie die gaande was verstoorden.


‘NSB’ers’ en ‘kindermoordenaars’
De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ‘NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ‘kindermoordenaars’ hebben genoemd. Locatiedirecteur Dick ter Wee van ROC Friese Poort zegt aangifte tegen Van Kessel en De Klerk te gaan doen.
Ik zou ze echt uitlachen als ik ze zou tegenkomen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201141274
Een ding moet je dat vaccin wel nageven, het mag dan slechts 60-65% effectief zijn tegen Covid, het is 100% effectief voor wat betreft polarisatie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201144966
quote:
15s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:08 schreef NoCigar het volgende:
De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ‘NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ‘kindermoordenaars’ hebben genoemd.
Dat riekt naar een fanatisme.... oogkleppen op, en maar drammen.
Vinden ze iedereen die pro-vaccinatie is dan NSB-ers ?
Of medeplichtig aan massaal kinderen vermoorden
pi_201145155
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Hathor het volgende:
Een ding moet je dat vaccin wel nageven, het mag dan slechts 60-65% effectief zijn tegen Covid, het is 100% effectief voor wat betreft polarisatie.
En 95-100% effectief tegen ernstige ziekteverschijnselen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201145402
Effectiviteit van de COVID-19-vaccins
Vaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna (Spikevax)

Deze vaccins van zijn meer dan 90% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 90% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd is. Uit de onderzoeken blijkt dat mensen die na een vaccinatie toch corona kregen, minder ernstig ziek werden.

Vaccin van AstraZeneca (Vaxzevria)
Het vaccin is 60-80% effectief in het voorkomen van ziekte door coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 60-80% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd is. Het vaccin beschermt vooral goed tegen ernstige ziekte. Onder gevaccineerde mensen zijn er 90% minder ziekenhuisopnames dan onder niet gevaccineerde mensen.

Vaccin van Janssen
Het vaccin is 66% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 66% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd is. Ook beschermt het vaccin 85% van de gevaccineerde mensen tegen ernstige ziekte door het coronavirus.
-------------
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
pi_201145941
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het was leuk in de tijd dat er een enkele lapzwans artsen ging tegenspreken. Artsen die minstens 6 jaar loodzware studie achter de rug hebben, die dan door iemand worden tegengesproken die een uurtje op Facebook heeft gekeken en het beter denkt te weten.

Echter nu je van die achterlijke verenigingen hebt zoals 'Artsen Collectief' is de lol er wel vanaf. Eerst artsen tegenspreken, nu zelf de arts uithangen en onzin uitkramen vanuit een witte jas.

Het 'Artsen Collectief', een club figuren die geen enkele vorm van tegenspraak dulden. Niet van de wetenschap, niet van artsen met tientallen jaren ervaring, niet van virologen.

Het was eerst nog wel vermakelijk, al die lui die een drang hebben om zich te verkleden voor een demonstratie. De veteranen die toch echt wel echte veteranen zouden zijn, alleen hun broek vergeten waren en hun baret niet echt passend was bij het uniform. De witte jassen die in de ochtend werden uitgedeeld aan mensen....
De vrouw die voor een video beweerde bij een ziekenhuis te werken op de IC maar in werkelijkheid schoonmaakster was ...

nu is de lol er vanaf. Geen waterkanongenot meer. Alleen nog maar dreigementen, tweede wereldoorlog-verwijzingen en andere kolder op een te laag niveau.
Dat hele Artsen Collectief zou wat mij betreft gewoon verboden moeten worden. Onwaarheden en laster verkondigen, daar zijn ze goed in :r

quote:
15s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:08 schreef NoCigar het volgende:
Twee gestoorden, de al bekende arts en een advocaat: https://lc.nl/friesland/s(...)skfvhPHd4OVw_KAjkdlA

Het liep uit de hand toen twee mensen, advocaat Arno van Kessel en huisarts Elke de Klerk, een schoolgebouw binnendrongen en een voorlichting over de vaccinatie die gaande was verstoorden.

‘NSB’ers’ en ‘kindermoordenaars’
De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ‘NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ‘kindermoordenaars’ hebben genoemd. Locatiedirecteur Dick ter Wee van ROC Friese Poort zegt aangifte tegen Van Kessel en De Klerk te gaan doen.
Dan ben je ook flink hard op je achterhoofd gevallen. Regelrechte bedreiging dit :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201146535
quote:
15s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:08 schreef NoCigar het volgende:
Twee gestoorden, de al bekende arts en een advocaat: https://lc.nl/friesland/s(...)skfvhPHd4OVw_KAjkdlA

Het liep uit de hand toen twee mensen, advocaat Arno van Kessel en huisarts Elke de Klerk, een schoolgebouw binnendrongen en een voorlichting over de vaccinatie die gaande was verstoorden.

‘NSB’ers’ en ‘kindermoordenaars’
De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ‘NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ‘kindermoordenaars’ hebben genoemd. Locatiedirecteur Dick ter Wee van ROC Friese Poort zegt aangifte tegen Van Kessel en De Klerk te gaan doen.
Het zal je huisarts maar zijn _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 22:29:55 ]
pi_201146777
quote:
Advocaat Arno van Kessel uit Woudrichem heeft zich teruggetrokken als PVV-kandidaat voor de Provinciale Staten in Brabant. Dat heeft Richard de Mos, Tweede-Kamerlid voor de Partij voor de Vrijheid, dinsdag bekend gemaakt.
Een bericht van december 2010
https://www.omroepbrabant(...)vv-kandidaat-voor-ps
pi_201146880
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:12 schreef Bluesdude het volgende:
Effectiviteit van de COVID-19-vaccins
Vaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna (Spikevax)

Deze vaccins van zijn meer dan 90% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 90% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd is. Uit de onderzoeken blijkt dat mensen die na een vaccinatie toch corona kregen, minder ernstig ziek werden.

Vaccin van AstraZeneca (Vaxzevria)
Het vaccin is 60-80% effectief in het voorkomen van ziekte door coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 60-80% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd is. Het vaccin beschermt vooral goed tegen ernstige ziekte. Onder gevaccineerde mensen zijn er 90% minder ziekenhuisopnames dan onder niet gevaccineerde mensen.

Vaccin van Janssen
Het vaccin is 66% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 66% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd is. Ook beschermt het vaccin 85% van de gevaccineerde mensen tegen ernstige ziekte door het coronavirus.
-------------
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
Lekker matig verwoord weer maar die 85% efficacy gaat over risico verlagen. Nu lijkt het net alsof je als je niet ernstig ziek wordt dat dat door het vaccin is gekomen en de overige 15% pech had vanwege niet werken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 augustus 2021 @ 22:38:48 #238
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201146886
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:19 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Het zal je huisarts maar zijn _O-
De enige huisarts bij wie je een recept voor Ivermectine kan krijgen :Y
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201146936
Ondertussen worden (dubbel) gevaccineerden alsnog ziek of gaan dood. En blijken nogsteeds verspreiders te kunnen zijn. Bigpharma en CDC raden nu een derde shot aan plus een booster. Dit gaat niet meer ophouden. Ze hebben geld geroken.
pi_201147150
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:38 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
De enige huisarts bij wie je een recept voor Ivermectine kan krijgen :Y
Dat soort kwakzalvers moeten uit hun ambt worden gezet. Net als die idioot die HCQ voorschreef.
pi_201150989
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:55 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Dat soort kwakzalvers moeten uit hun ambt worden gezet. Net als die idioot die HCQ voorschreef.
Mee eens.

Er is een kans dat er mensen in het ziekenhuis raken door dit soort idioten, of doordat mensen zelf de hobby-dokter uithangen en een zilver-overdosis oplopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 31-08-2021 12:01:31 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201153054
quote:
Ik vind dit nou typisch zo'n punt waarvan mensen die zeggen kritisch na te denken, zelf toch ook zouden moeten concluderen dat het zeer onwaarschijnlijk is. Als het gaat om de bewering dat alle gevestigde media onder invloed staan van de overheid / de elite, moet je je deze twee dingen eens afvragen:

1. Wat zou het belang zijn van die media om hieraan mee te werken? Worden ze ervoor betaald? Krijgen ze sancties opgelegd als ze niet meewerken? Media hebben er juist belang bij om niet mee te werken. Immers, als je netjes het gewenste verhaal opschrijft kom je nooit achter schandalen en is er geen ophef, geen sensatie. Terwijl dat nou juist goed is voor de verkoop.

2. Hoe zou dit praktisch gezien moeten werken? We hebben het over radio- en televisieprogramma's (npo en commercieel), landelijke en regionale kranten, week- en maandbladen, nieuwsites, etc. Dan hebben we het over tientallen eigenaren, over honderden titels, met duizenden, zo niet tienduizenden mensen, die allemaal in de tang gehouden moeten worden. Dat moet een enorme operatie zijn. Wie regelt dat allemaal? En dan hebben we het alleen nog maar over Nederland, terwijl de aantijgingen vaak gaan over álle gevestigde Westerse media.

Ik heb dat hier ook wel eens aan iemand als Weltschmerz gevraagd, die normaal gesproken toch vrij welbespraakt zijn idiote opvattingen kan verdedigen. Deze vragen waren te moeilijk. Hij kwam niet verder dan 'dat weet ik ook niet, maar ik zie gewoon gebeuren dat het zo is'. Tja. Als dat je enige argument is...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 14:13:02 ]
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:46:28 #243
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201153541
Ik ben van facebook gebanned omdat ik naar demonstratiefilmpjes zat te kijken.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:53:46 #244
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201153648
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben van facebook gebanned omdat ik naar demonstratiefilmpjes zat te kijken.
Alleen kijken, of heb je ze ook gedeeld?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:56:56 #245
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201153693
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:53 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Alleen kijken, of heb je ze ook gedeeld?
Algoritme bepaald he?, ik had niet eens een facebook account, en toen ik er eentje opende en zonder ook maar een keer te reageren een paar van livestreams beken had werd ik gewoon gebanned, zonder dat ik er ook maar een mening over gegeven had, appeal werkte ook niet.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:57:54 #246
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201153710
Dus ik heb mijn info iig niet van feesboek. B-)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:01:06 #247
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201153753
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Algoritme bepaald he?, ik had niet eens een facebook account, en toen ik er eentje opende en zonder ook maar een keer te reageren een paar van livestreams beken had werd ik gewoon gebanned, zonder dat ik er ook maar een mening over gegeven had, appeal werkte ook niet.
Bizar…
Sommige wappies kunnen ongestoord los gaan op FB.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:01:22 #248
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201153760
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben van facebook gebanned omdat ik naar demonstratiefilmpjes zat te kijken.
Ai ai ~O>
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201156148
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:55 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Dat soort kwakzalvers moeten uit hun ambt worden gezet. Net als die idioot die HCQ voorschreef.
Misschien helpt dit iets:
https://nos.nl/artikel/23(...)te-corona-informatie

Dit is wellicht de hierboven genoemde huisarts?
quote:
Een arts kreeg een boete van 3000 euro wegens het voorschrijven van medicijnen die niet voor corona bedoeld zijn.
pi_201201146
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 4 september 2021 @ 10:07:17 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201205793
Weer een wappie de pijp uit.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 4 september 2021 @ 10:09:31 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201205831
quote:
Als je twitter mag geloven gaat het erg druk worden. Ze hebben ook #DeTeringMetDeRegering trending gemaakt om reclame te kunnen maken voor de demo :') Zal uiteindelijk alleen het vaste clubje zijn :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201207422
Toch wel origineel : een demonstratie tegen de vrijheid
Alleen jammer dat ze dat presenteren onder het mom van "vrijheid" verdedigen.
pi_201208289
Brits straatterreur van antivaxxers, die niet willen dat kinderen ( 12-17) beschermd worden met een vaccin

read more
  Beste debater 2022 zaterdag 4 september 2021 @ 13:25:37 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201208309
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je twitter mag geloven gaat het erg druk worden. Ze hebben ook #DeTeringMetDeRegering trending gemaakt om reclame te kunnen maken voor de demo :') Zal uiteindelijk alleen het vaste clubje zijn :')
Nou, dan zullen de carnavalswinkels en legerdumps wel weer goede zaken doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201208571
quote:
Filmpje is tamelijk grappig trouwens, was ik nog vergeten te melden.
anonieme razernist
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:38:26 #257
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201208982
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou, dan zullen de carnavalswinkels en legerdumps wel weer goede zaken doen.

mogen ze onderhand wel eens aan hun playlist toevoegen tussen leef en black or white in.
pi_201223074
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je twitter mag geloven gaat het erg druk worden. Ze hebben ook #DeTeringMetDeRegering trending gemaakt om reclame te kunnen maken voor de demo :') Zal uiteindelijk alleen het vaste clubje zijn :')
Ja ze zijn lekker op dreef. Straks maar facebook aanslingeren. Heb er zin aan :D

Revrouwlutie is al lekker bezig. Controlled opposition :P
  zondag 5 september 2021 @ 11:38:31 #259
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201223473
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:38 schreef AchJa het volgende:
Hoe laat gaat het los?
12 uur start van de wandeling, maar zal wel uitlopen :D

Webcam Dam

Belangrijke info!
twitter
  zondag 5 september 2021 @ 11:46:21 #261
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201223600
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:42 schreef StephanL het volgende:

[..]
12 uur start van de wandeling, maar zal wel uitlopen :D

Webcam Dam

Belangrijke info!
[ twitter ]
twitter

:|W
pi_201223602
twitter

Genot :D
pi_201223629
OMG een van de scootmobiel dames is verkleed als ME'er, incl omgebouwde scootmobiel... _O- :+
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_201223657
Alle live streams zijn slecht qua beeld op facebook :{
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 5 september 2021 @ 11:59:00 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201223667
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:53 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Genot :D
Straks ingrijpen :D nu al :D _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201223765
Waar protesteren ze precies tegen? Kunnen ze niet beter gewoon meedoen met Unmute Us?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201223787
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 12:08 schreef Stepperoller het volgende:
Waar protesteren ze precies tegen? Kunnen ze niet beter gewoon meedoen met Unmute Us?
Tegen prikken, tegen coronapaspoort, tegen testen voor toegang.
pi_201223797
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 12:08 schreef Stepperoller het volgende:
Waar protesteren ze precies tegen? Kunnen ze niet beter gewoon meedoen met Unmute Us?
Dat denk ik niet. Unmute is blij met een hoge vaccinatiegraad en wil open met TvT.

Heb niet het idee dat dit in lijn ligt met de ideeen van deze groep.
- verwijderd door admin -
pi_201223842
twitter

^O^ _O_
  zondag 5 september 2021 @ 12:15:41 #271
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201223846
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Tegen prikken, tegen coronapaspoort, tegen testen voor toegang.
Een typisch FvD-onderonsje.
pi_201223853
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Tegen prikken, tegen coronapaspoort, tegen testen voor toegang.
en tegen genocide

pi_201223859
quote:
10s.gif Op zondag 5 september 2021 12:16 schreef belanov het volgende:

[..]
en tegen genocide

[ afbeelding ]
Dat vind ik ook wel prima ja :)
  zondag 5 september 2021 @ 12:21:26 #274
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201223917
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:42 schreef StephanL het volgende:

[..]
12 uur start van de wandeling, maar zal wel uitlopen :D

Webcam Dam

Belangrijke info!
[ twitter ]
Mooie toeristische route
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 5 september 2021 @ 12:22:26 #276
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201223926
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Tegen prikken, tegen coronapaspoort, tegen testen voor toegang.
Tegen alles dus
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201223939
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Tegen prikken, tegen coronapaspoort, tegen testen voor toegang.
Je zou haast denken dat ze "pro corona" zijn.
Ik bedoel, als je tegen alle maatregelen én het vaccin bent, ben je toch gewoon voorstander van het virus?

Iemand gezien of het virus zelf ook mee demonstreert met mini spandoekjes?
  zondag 5 september 2021 @ 12:23:11 #278
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201223940
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:10 schreef groenen het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Unmute is blij met een hoge vaccinatiegraad en wil open met TvT.

Heb niet het idee dat dit in lijn ligt met de ideeen van deze groep.
Deze groep demonstreert corona gewoon de wereld uit _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 5 september 2021 @ 12:23:41 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201223946
quote:
10s.gif Op zondag 5 september 2021 12:16 schreef belanov het volgende:

[..]
en tegen genocide

[ afbeelding ]
Briljant.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 5 september 2021 @ 12:24:36 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201223957
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je zou haast denken dat ze "pro corona" zijn.
Ik bedoel, als je tegen alle maatregelen én het vaccin bent, ben je toch gewoon voorstander van het virus?
Deze wappies vinden dan ook met name dat corona je moet overkomen. Ga je er dood aan? Pech, ook al had het voorkomen kunnen worden met een vaccin.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201223963
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je zou haast denken dat ze "pro corona" zijn.
Ik bedoel, als je tegen alle maatregelen én het vaccin bent, ben je toch gewoon voorstander van het virus?

Iemand gezien of het virus zelf ook mee demonstreert met mini spandoekjes?
Ja zit wat in :P
pi_201224057
Dam staat nog steeds vol _O-

En dan later bij de NOS, enkele duizenden deelnemers _O- Wappies boos :D
pi_201224067
quote:
10s.gif Op zondag 5 september 2021 12:16 schreef belanov het volgende:

[..]
en tegen genocide


Het virus ondertussen:

pi_201224076
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
Dam staat nog steeds vol _O-

En dan later bij de NOS, enkele duizenden deelnemers _O- Wappies boos :D
Eerst moet alles door de Paleisstraat worden geperst, dat is echt een bottleneck
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_201224086
Ik neem aan dat iedereen die meeloopt wel eerst een negatieve test heeft laten zien?
pi_201224098
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het virus ondertussen:

[ afbeelding ]
Ik moest lachen :Y
pi_201224104
Die brandweerkazerne ken ik van de TV :P
pi_201224131
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik zag alweer een hoop prinsenvlaggen... :')
het is een allegaartje geworden intussen
twitter
pi_201224143
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/1260949237676861
Op een dakkie. Groep komt er aan.

Bereden politie loopt 100m voor de groep
pi_201224206
Helden _O_ *O*
pi_201224216
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:45 schreef wuuht het volgende:
Helden _O_ *O*
  Beste debater 2022 zondag 5 september 2021 @ 12:47:59 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201224223
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:46 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

De Mars van Selma naar Montgomery was er niets bij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201224225
Mensen staan nog steeds stil op De Dam/ Damrak. Is echt wel kilometer lang ofzo.
pi_201224242
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:48 schreef StephanL het volgende:
Mensen staan nog steeds stil op De Dam/ Damrak. Is echt wel kilometer lang ofzo.
1 km klopt wel als ik langs de route meet met de verkeerslaag aan op Google Maps (gemeten tot het einde van de rode kleur).
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 5 september 2021 @ 12:50:50 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201224249
Ik zie dat de "veteranen" ook weer in "grote getale" aanwezig zijn...

Wel handig dat ze op hun website precies aangeven wie er op komen dagen van de maar liefst 31 aangesloten personen... :')
pi_201224302
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 12:08 schreef Stepperoller het volgende:
Waar protesteren ze precies tegen? Kunnen ze niet beter gewoon meedoen met Unmute Us?
quote:
Volgens de organisatie is het grootschalige protest niet alleen tegen de huidige coronamaatregelen gericht, maar ook tegen "toeslagenaffaires, huizentekorten en de Groningen-affaire".
https://nos.nl/artikel/23(...)en-coronamaatregelen

helaas hebben ze de boeren wel vergeten
  zondag 5 september 2021 @ 12:56:36 #297
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201224331
quote:
11s.gif Op zondag 5 september 2021 12:54 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)en-coronamaatregelen

helaas hebben ze de boeren wel vergeten
Nu wordt het wel ingewikkeld voor die demonstranten... Ik denk dat minstens 90% nu niet meer begrijpt voor welke zaak ze nu aan het demonstreren zijn... _O-
pi_201224348
Huizentekorten zijn volgende week zondag. Hopelijk zijn ze er dan opnieuw bij. Net als de jongeren uit Harskamp die daar zo bezorgd over zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201224357
11 september gingen ze naar Den Haag toch? :P

Unmute dag dus
pi_201224372
quote:
10s.gif Op zondag 5 september 2021 12:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nu wordt het wel ingewikkeld voor die demonstranten... Ik denk dat minstens 90% nu niet meer begrijpt voor welke zaak ze nu aan het demonstreren zijn... _O-
Joh maakt toch niet uit, lekker dagje uit met de "Stichting"
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zondag 5 september 2021 @ 12:58:51 #301
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')