abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 22:49:38 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_201035529


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
http://forum.fok.nl/topic/2442504
http://forum.fok.nl/topic/2424178
http://forum.fok.nl/topic/2382665
http://forum.fok.nl/topic/2428371
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201035549
quote:
89s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Prioriteiten stellen :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dit jaar op een zondag jarig, maar precies op zondag tussen twee triple headers in :P
pi_201035560
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik ben dit jaar op een zondag jarig, maar precies op zondag tussen twee triple headers in :P
Of nou ja, dat worden dus triple headers als er een alternatieve race gevonden wordt voor de geschrapte races :P
  zondag 22 augustus 2021 @ 22:54:59 #4
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201035590
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef H_T het volgende:

[..]
Ze falen op wel meer punten de APK! Ze hebben geen ruitenwissers, geen richtingaanwijzers, geen koplampen... En dan kosten die auto's nog miljoenen ook!
Nou ja zeg, dat is toch helemaal niet veilig? Je zal een lift krijgen van zo iemand.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 22:56:45 #5
39237 crew  H_T
2733
pi_201035609
quote:
8s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Nou ja zeg, dat is toch helemaal niet veilig? Je zal een lift krijgen van zo iemand.
Dat komt wel eens voor en ziet er dan ongeveer zo uit

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:00:18 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201035634
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:56 schreef H_T het volgende:

[..]
Dat komt wel eens voor en ziet er dan ongeveer zo uit

[ afbeelding ]
Hij moet met die ene hand wel een heel sterke grip hebben wil hij daar blijven zitten met de snelheden dat die auto's gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 23:01:31 #7
39237 crew  H_T
2733
pi_201035646
quote:
11s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Hij moet met die ene hand wel een heel sterke grip hebben wil hij daar blijven zitten met de snelheden dat die auto's gaan.
Ach, ze hoeven alleen maar die wandelaar erachter voor te blijven. Dat moet lukken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:03:59 #8
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201035659
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Willen jullie ooit meedoen aan Expeditie Robinson? Mij zie je daar in ieder geval niet _O-
(Kapot gaan op een eiland voor de camera's, waarom? :') )
Ik wilde dit vroeger wel echt heel graag. Ik was zo fan van Robinson dat m'n hele agenda volgeplakt was :P

Met een testimonial van een vriendin dat de redactie mij echt echt echt moet kiezen O+

Dit was bij seizoen 2005 trouwens, dat was echt goed :s) _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:05:05 #9
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201035669
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:01 schreef H_T het volgende:

[..]
Ach, ze hoeven alleen maar die wandelaar erachter voor te blijven. Dat moet lukken
Ik zou als bestuurder daar me toch flink moeten inhouden om niet even een dotje gas te geven met zo'n gast op de vleugel. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201035689
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik wilde dit vroeger wel echt heel graag. Ik was zo fan van Robinson dat m'n hele agenda volgeplakt was :P

Met een testimonial van een vriendin dat de redactie mij echt echt echt moet kiezen O+

Dit was bij seizoen 2005 trouwens, dat was echt goed :s) _O_
Zou je nog steeds wel mee willen doen aan ER? :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 23:07:44 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_201035702
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik zou als bestuurder daar me toch flink moeten inhouden om niet even een dotje gas te geven met zo'n gast op de vleugel. :@
De vleugels zitten verder naar voren en achteren, die gozer zit op de sidepod en heeft een hand om de T-cam die bovenop de airbox zit. Maar da's logisch :P

Overigens doet de kerel in de rode auto dit jaar ook weer mee aan het WK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:11:03 #12
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201035735
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Zou je nog steeds wel mee willen doen aan ER? :)
Op dit moment niet, ik kan echt al die opdrachten niet _O- En al dat gekonkel en gestemd vind ik stom :P

Alleen het overleven lijkt me heel vet, maar ik zou dan wel eerst een week erdoorheen moeten qua persoonlijke hygiëne en vieze beestjes denk ik hoor _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:11:11 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201035737
quote:
12s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:07 schreef H_T het volgende:

[..]
De vleugels zitten verder naar voren en achteren, die gozer zit op de sidepod en heeft een hand om de T-cam die bovenop de airbox zit. Maar da's logisch :P
Als het opzij steekt is het een vleugel imo, net als bij een vliegtuig. :+
quote:
Overigens doet de kerel in de rode auto dit jaar ook weer mee aan het WK
Ben benieuwd of hij een upgrade gekregen heeft en dit jaar met twee gasten rond gaat rijden. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:13:11 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201035767
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef Meke het volgende:

[..]
Op dit moment niet, ik kan echt al die opdrachten niet _O- En al dat gekonkel en gestemd vind ik stom :P

Alleen het overleven lijkt me heel vet, maar ik zou dan wel eerst een week erdoorheen moeten qua persoonlijke hygiëne en vieze beestjes denk ik hoor _O- _O-
Dat laatste is wel op te trainen. Gewoon een tijd niet douchen en in het park gaan slapen. Tegen de tijd dat iemand van de gemeente komt vragen of je hulp nodig hebt kan je alles op zo'n eiland aan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201035776
quote:
10s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat laatste is wel op te trainen. Gewoon een tijd niet douchen en in het park gaan slapen. Tegen de tijd dat iemand van de gemeente komt vragen of je hulp nodig hebt kan je alles op zo'n eiland aan.
Juist! en dan heb je ook meteen een mooi verhaal voor op tv, zodat de kans groter is dat je ook daadwerkelijk mee mag doen met het programma :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 23:17:01 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_201035823
quote:
10s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat laatste is wel op te trainen. Gewoon een tijd niet douchen en in het park gaan slapen. Tegen de tijd dat iemand van de gemeente komt vragen of je hulp nodig hebt kan je alles op zo'n eiland aan.
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Juist! en dan heb je ook meteen een mooi verhaal voor op tv, zodat de kans groter is dat je ook daadwerkelijk mee mag doen met het programma :D
Voor de zekerheid gewoon een eilandje in een parkvijver bezetten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 23:22:32 #17
39237 crew  H_T
2733
pi_201035893
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.

Was best pittig nog :o Je kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes! ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:31:36 #18
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201036014
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Juist! en dan heb je ook meteen een mooi verhaal voor op tv, zodat de kans groter is dat je ook daadwerkelijk mee mag doen met het programma :D
Precies! "Twee weken geleden sliep ik nog in het park en kijk me nu eens. Je kunt alles bereiken, als je maar doorzet."
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:33:46 #19
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201036044
quote:
5s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.

Was best pittig nog :o Je kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes! ^O^
Ik niet, want met tv heb ik hetzelfde probleem als met internet. Ik wil daar liever niet herkenbaar op en dat is lastig als je aan een programma mee wil doen. Het zit er een beetje aan vast dat je dan ook in beeld moet en zo. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201036045
quote:
5s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.

Was best pittig nog :o Je kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes! ^O^
De Slimste Mens heel graag, ik heb vaak het idee dat ik het gemakkelijk kan winnen van kandidaten die nog veel ouder zijn dan ik zelf ben wanneer ik "meespeel" met de tv :@

Wie is de Mol natuurlijk :P Expeditie Robinson zou ik nooit aan mee willen doen. Het Perfecte Plaatje vind ik ook altijd tof aangezien ik fotografie leuk vind maar ik ben daar niet heel goed in of zo.

Ja dit zijn allemaal programma's waar je eerst BN'er voor moet zijn :P Dat is op dit moment niet per sé iets wat ik wil, maar gezien ik toch een master ga doen die de kant van nieuws op gaat weet je het maar nooit :P Zeg nooit nooit ;)
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:40:31 #21
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201036135
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:

[..]
De Slimste Mens heel graag, ik heb vaak het idee dat ik het gemakkelijk kan winnen van kandidaten die nog veel ouder zijn dan ik zelf ben wanneer ik "meespeel" met de tv :@

Wie is de Mol natuurlijk :P Expeditie Robinson zou ik nooit aan mee willen doen. Het Perfecte Plaatje vind ik ook altijd tof aangezien ik fotografie leuk vind maar ik ben daar niet heel goed in of zo.

Ja dit zijn allemaal programma's waar je eerst BN'er voor moet zijn :P Dat is op dit moment niet per sé iets wat ik wil, maar gezien ik toch een master ga doen die de kant van nieuws op gaat weet je het maar nooit :P Zeg nooit nooit ;)
Dat lijkt me toch al iets om snel vanaf te willen. Ik heb (voor zover ik me kan herinneren iig) nog nooit een BNer versie van een programma gezien die beter was dan de eerdere niet BNer versie.

Het enige programma wat ik me zo snel kan bedenken dat gebaat is bij bekende kandidaten is iets als ranking the stars of zo, dus laat alle BNers dan lekker daarin gaan zitten en laat de mensen die het willen lekker aan de leuke spelletjes meedoen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Redactie Sport zondag 22 augustus 2021 @ 23:40:34 #22
109131 crew  sportfreak
pi_201036136
quote:
5s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.

Was best pittig nog :o Je kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes! ^O^
Ik zat een half jaar geleden nog in het publiek bij Weekend Miljonairs. :)

Had helaas bij de voorselectie één vraag te veel fout, anders had ik erbij gezeten voor de 'vliegensvlugge vraag'.

Waar ik verder nog aan mee zou willen doen? Wie is de Mol lijkt me tof. Niet zozeer voor het spel maar voor de mooie locaties waar je komt. En mocht er ooit nog een echte sportquiz komen lijkt me dat ook wel wat voor mij, maar zo'n programma is er nu helaas niet.
pi_201036143
quote:
5s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.

Was best pittig nog :o Je kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes! ^O^
Wie is de Mol! En De Slimste Mens lijkt me ook wel leuk :)
Het lijkt me ook wel mooi om aan HHB mee te doen, maar daar zijn mijn bakkunsten niet goed genoeg voor.
  ESF Reporter zondag 22 augustus 2021 @ 23:41:48 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_201036152
quote:
5s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.

Was best pittig nog :o Je kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes! ^O^
Ik had me in 2002 aangemeld voor WIDM, wel een nette afwijzingsbrief ontvangen van de Avro. ;(
Ik schreef ook ooit een brief naar een Boer voor BZV, werd nagebeld om te checken of ik wel kon op die en die data, vervolgens wederom een nette afwijzingsmail ontvangen van de KRO. :')
Ik wil nooit meer aan een tv-programma meedoen, ten eerste omdat ik geen zin heb in afwijzing en ten tweede omdat ik geen zin heb in dat duizenden mensen ineens iets van je gaan vinden op diverse media. :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 23:42:45 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_201036165
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:

[..]
De Slimste Mens heel graag, ik heb vaak het idee dat ik het gemakkelijk kan winnen van kandidaten die nog veel ouder zijn dan ik zelf ben wanneer ik "meespeel" met de tv :@

Wie is de Mol natuurlijk :P Expeditie Robinson zou ik nooit aan mee willen doen. Het Perfecte Plaatje vind ik ook altijd tof aangezien ik fotografie leuk vind maar ik ben daar niet heel goed in of zo.

Ja dit zijn allemaal programma's waar je eerst BN'er voor moet zijn :P Dat is op dit moment niet per sé iets wat ik wil, maar gezien ik toch een master ga doen die de kant van nieuws op gaat weet je het maar nooit :P Zeg nooit nooit ;)
Slimste Mens had een paar jaar terug een editie waar één onbekende Nederlander aan mee mocht doen. Daar heb ik me toen ook voor opgegeven. Ik kwam een heel eind, maar haalde de laatste selectieronde niet ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')