Ik heb voor nu twee banen gereserveerd Dus in totaal twaalf, maar als het heel erg stormloopt kan ik altijd nog kijken voor een derde. Voor nu zitten we voorlopig volgens mij nog niet op twaalf, dus gezelligquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:38 schreef Peter het volgende:
Wat is het maximum aantal deelnemers?
Wellicht krijg ik mijn man ook mee ( ook FOK!ker en eerder ook op ESF-meets geweest )
Zaterdag!quote:
Zou handig zijn als dat in de TT zou staanquote:
oja verrekquote:Op zondag 5 september 2021 01:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou handig zijn als dat in de TT zou staan
En je kunt ook makkelijk kijken naar t jeu de boulen met een drankje in je hand natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb voor nu twee banen gereserveerd Dus in totaal twaalf, maar als het heel erg stormloopt kan ik altijd nog kijken voor een derde. Voor nu zitten we voorlopig volgens mij nog niet op twaalf, dus gezellig
Zal binnenkort eens een overzicht maken
Bij de boules zelf is t eten ook prima, wel wat rumoerig. Maar erg goede borrelhappen ook.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:31 schreef Meke het volgende:
Nog even een laatste inventarisatieronde
Ist dabei:
@:Peter + man
@:Sableheart
@:Momo
@:Hamlapjes (is iets later)
@:egeltje1985
@:Fred_B
Misschien:
@:H_T
@:ijs_beer (misschien iets later)
@:Nailqueen
Heeft ooit enthousiast gereageerd :
@:Cee
@:usagi414
@:koffieleuk
@:Roger_epiales
@:Decoaoreste
@:pino112
@:deluna
@:molloot200
@:cyan9
Ik heb nu niks qua eten ofzo gereserveerd, als mensen dat graag willen kunnen we dat alsnog doen? En iedereen die ik niet heb getagd is sowieso ook welkom Laat het dan alleen even weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |