Dan klapt het echt..quote:
De eth killer jahaaaaaquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
[ twitter ]
Oops. Haha
Misschien toch maar gewoon wat winst nemen mensen?
Omdat ik op de ADA/ETH markt handel, en ik op die markt nu verlies heb gemaaktquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kun je nu verlies maken in deze markt
Misschien eens ophouden met dat rare rekenen in ETHquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik op de ADA/ETH markt handel, en ik op die markt nu verlies heb gemaakt
Volgens mij is de helft van dat verlies door de trading fees
En ophouden met tradenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien eens ophouden met dat rare rekenen in ETH
Lekker blijven janken joh.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien eens ophouden met dat rare rekenen in ETH
Af en toe wat wisselen is niets mis mee, maar dan moet je dat voor langere termijn doen en niet iedere dag gaan rekenen of de trade winst oplevertquote:
Ik verkoop nu enkel en alleen omdat ik vrij weinig vertrouwen heb in een goede afloop volgende week. Al stond ik nu behoorlijk in het rood in fiat, ik had altijd verkocht.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Af en toe wat wisselen is niets mis mee, maar dan moet je dat voor langere termijn doen en niet iedere dag gaan rekenen of de trade winst oplevert
Dat is wel het beste,je inleg eruit halen bij winst.Heb ik een tijdje terug ook gedaan daarna toch nog wat bij gekocht, nu gewoon vast houdenquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:30 schreef Schneider1988 het volgende:
Ik heb ook m'n inleg eruit gehaald.
Ik heb alles verkocht op 2,4550 en mn inleg daarmee bijna verdubbeld. Eerst maar eens kijken hoe dit gaat aflopen met die smart contracts. Als dat toch mis gaat dan wordt het lastig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:17 schreef michiel_merk het volgende:
Hodl pas als het op 93 cent staat heb ik verlies..snap sws de paniek nu niet hier?
We zullen je missenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verkoop nu enkel en alleen omdat ik vrij weinig vertrouwen heb in een goede afloop volgende week. Al stond ik nu behoorlijk in het rood in fiat, ik had altijd verkocht.
Ik blijf het in de gaten houdenquote:
De tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf het in de gaten houden
Maar ik ga niet het risico nemen dat dit keihard flopt.
Dus 12 september komt te vroeg en ze gaan de verwachtingen niet waar maken. Precies hetgeen waar FUD over is.quote:Op zondag 5 september 2021 11:45 schreef bruinwerker het volgende:
Charles Hoskinson heeft een uur durende uitleg gegeven over het probleem met de UTXO en wat dit betekent voor het cardano netwerk. We zijn natuurlijk nog hartstikke vroeg dus kinderziektes zijn te verwachten (testnet is immers pas 5 dagen live). Sundaeswap komt waarschijnlijk volgende week met een paper waarin een oplossing wordt voorgesteld.
Het was natuurlijk niet te verwachten dat Cardano gelijk kon tippen aan het ethereum netwerk vanaf dag 1....
volgens Hoskinson zal het nog minimaal 3 tot 6 maanden duren voordat het systeem een beetje oke zal draaien
quote:Op maandag 6 september 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus 12 september komt te vroeg en ze gaan de verwachtingen niet waar maken. Precies hetgeen waar FUD over is.
Waarom komt het te vroeg? vanaf het begin is heel duidelijk verteld dat smart contracts 12 september komen, maar dat dit niet betekent dat het vanaf dan vlekkeloos zal verlopen. De verwachting is dat het 3 tot 6 maanden zal duren voordat het echt up and running is. in die periode zullen mensen die op het platform gaan bouwen uitdagingen tegenkomen waar een oplossing voor moet worden bedacht.quote:Op maandag 6 september 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus 12 september komt te vroeg en ze gaan de verwachtingen niet waar maken. Precies hetgeen waar FUD over is.
Het punt is dat ze de verwachtingen niet waar gaan maken en dat heel deze luchtbel dus niets meer dan een luchtbel is. Ik kijk hier met een programmeur-blik naar en zie chaos. Zo'n groot project hoort weken van tevoren klaar te zijn, en nu is het nog niet klaar.quote:Op maandag 6 september 2021 16:17 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Waarom komt het te vroeg? vanaf het begin is heel duidelijk verteld dat smart contracts 12 september komen, maar dat dit niet betekent dat het vanaf dan vlekkeloos zal verlopen. De verwachting is dat het 3 tot 6 maanden zal duren voordat het echt up and running is. in die periode zullen mensen die op het platform gaan bouwen uitdagingen tegenkomen waar een oplossing voor moet worden bedacht.
De nummer 1 prioriteit van IOHK was om het platform hoe dan ook veilig te hebben op 12 september, dat gaat gewoon lukken dus het is zeker een succes. precies wat op de planning staat is zeer succesvol afgerond
Moet ook eerlijk zeggen dat het mij irriteert dat mensen zich totaal niet inlezen en dan hier opmerkingen gaan plaatsen zonder enige kennis van zaken
oneens. De verwachtingen zijn te hoog van mensen die zich niet hebben ingelezen en bijvoorbeeld youtube filmpjes kijken voor hun informatie. Vanaf het begin is duidelijk verteld wat de mijlpalen zouden zijn bij de ontwikkeling van het hele Alonzo project. Al deze mijlpalen zijn behaald. Overigens is Cardano (IOHK) gewoon een bedrijf die hun product op de markt wilt brengen, waarbij hun grootste focus de veiligheid van het systeem is. Wat betreft de veiligheid is deze door geen één andere blockchain te overtreffen en hebben zij hier geen steek laten vallen.quote:Op maandag 6 september 2021 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt is dat ze de verwachtingen niet waar gaan maken en dat heel deze luchtbel dus niets meer dan een luchtbel is. Ik kijk hier met een programmeur-blik naar en zie chaos. Zo'n groot project hoort weken van tevoren klaar te zijn, en nu is het nog niet klaar.
Drie keer raden wie voor 80% van de prijsstijging zorgenquote:Op maandag 6 september 2021 16:28 schreef bruinwerker het volgende:
verwachtingen zijn te hoog van mensen die zich niet hebben ingelezen en bijvoorbeeld youtube filmpjes kijken voor hun informatie.
100% waar helaas.... vandaar dat ik ook denk dat we na de 12de een flinke dip krijgen. dagjes mensen die de menige volgen. ik persoonlijk heb er echter wel veel vertrouwen in dat we aan het eind van het jaar een goed werkend systeem hebben (Goed werkend niet 100% werkend).quote:Op maandag 6 september 2021 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie voor 80% van de prijsstijging zorgen
Uiteraard. Als ADA nog een klein tikkie was doorgegaan of als Ethereum heel even had gewacht met moon gaan, dan had ik er toch wel een leuke wist uit gehaald met mijn FOMOquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij FOMO’ed weer in als we bij $3,50 zijn?
Waarom zou dat gebeuren? Als je weet dat het een teleurstelling wordt dan wordt het geen teleurstelling h`e.quote:
Waarom hebben ze in vredesnaam een testnet als ze vervolgens op hun mainnet nog maanden nodig hebben om het vlekkeloos te laten draaienquote:Op maandag 6 september 2021 16:17 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Waarom komt het te vroeg? vanaf het begin is heel duidelijk verteld dat smart contracts 12 september komen, maar dat dit niet betekent dat het vanaf dan vlekkeloos zal verlopen. De verwachting is dat het 3 tot 6 maanden zal duren voordat het echt up and running is. in die periode zullen mensen die op het platform gaan bouwen uitdagingen tegenkomen waar een oplossing voor moet worden bedacht.
De nummer 1 prioriteit van IOHK was om het platform hoe dan ook veilig te hebben op 12 september, dat gaat gewoon lukken dus het is zeker een succes. precies wat op de planning staat is zeer succesvol afgerond
Moet ook eerlijk zeggen dat het mij irriteert dat mensen zich totaal niet inlezen en dan hier opmerkingen gaan plaatsen zonder enige kennis van zaken
Zoals ik al zei: de nummer 1 prioriteit is de veiligheid van het netwerk, die is onovertroffen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in vredesnaam een testnet als ze vervolgens op hun mainnet nog maanden nodig hebben om het vlekkeloos te laten draaien
Nu is het niks meer dan een testomgeving. Hoe wil je ooit iets fatsoenlijks hierop gaan ontwikkelen als fundamentele problemen nog niet opgelost zijn.
Moet ik het nou nog een keer herhalen? geen testomgeving op mainnet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef fathank het volgende:
Dat is dus eigenlijk precies wat ik zeg
Een testomgeving op mainnet.
Al herhaal je het tot je een ons weegt: het slaat nog steeds nergens op.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:23 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Moet ik het nou nog een keer herhalen? geen testomgeving op mainnet.
hoezo halfbakken? cardano heeft alle fundamentals tot in den treure getest, en alles was succesvol. De componenten die nog niet goed werken hebben niks met het fundament van cardano te maken. Het is aan de developers die op cardano gaan bouwen om oplossingen te vinden voor de knelpunten die er zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis nog steeds de uitleg om waarom een halfbakken amper geteste update op productie geen slecht iets is.
Je zegt zelf dat wat er nu online komt nog niet het hele ding is en dat de verwachtingen veel te hoog zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:43 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
hoezo halfbakken? cardano heeft alle fundamentals tot in den treure getest, en alles was succesvol. De componenten die nog niet goed werken hebben niks met het fundament van cardano te maken. Het is aan de developers die op cardano gaan bouwen om oplossingen te vinden voor de knelpunten die er zijn
het is niet een volledig systeem zoals een ethereum. er zijn veel punten die nog erg veel aandacht vereisen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat wat er nu online komt nog niet het hele ding is en dat de verwachtingen veel te hoog zijn.
Lees deze zin nou eens goed en probeer niet in lachen uit te barsten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:43 schreef bruinwerker het volgende:
Het is aan de developers die op cardano gaan bouwen om oplossingen te vinden voor de knelpunten die er zijn
Misschien als je je een beetje had ingelezen snap je dat er niks te lachen is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lees deze zin nou eens goed en probeer niet in lachen uit te barsten.
Een systeem is af of het is niet af. Dat het nou het plan was om een niet af systeem te releasen verandert daar niks aan. Toen ik er voor het eerst van hoorde, zonder verdere context, dacht ik ook dat er echt wat nuttigs komende was. Nee, het is een framework waar het nuttige ooit in de verre toekomst op moet gaan werken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:53 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
het is niet een volledig systeem zoals een ethereum. er zijn veel punten die nog erg veel aandacht vereisen.
Dus het is geen ''af'' systeem. het systeem is wel 100% af voor de Alonzo update.
En inderdaad veel mensen dachten dat cardano vanaf 12 september een volledig systeem zou afleveren. Dit is gewoon pure misinformatie waardoor mensen te hoge verwachtingen hadden/hebben.
Is hetzelfde als het vliegtuig na wat halfbakken gekloot in een windtunnel met passagiers en al de lucht in sturen en verwachten dat de passagiers al vliegende voorkomen dat het ding ter aarde stort.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:11 schreef bruinwerker het volgende:
het is hetzelfde als de catering van een vliegtuig beoordelen op de eerste testvlucht. en dan de Ingenieurs verantwoordelijk stellen dat je broodje oud is.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is hetzelfde als het vliegtuig na wat halfbakken gekloot in een windtunnel met passagiers en al de lucht in sturen en verwachten dat de passagiers al vliegende voorkomen dat het ding ter aarde stort.
wanneer is het volgens jou wel af?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is hetzelfde als het vliegtuig na wat halfbakken gekloot in een windtunnel met passagiers en al de lucht in sturen en verwachten dat de passagiers al vliegende voorkomen dat het ding ter aarde stort.
nouja goed, die vergelijking met dat vliegtuig slaat kant noch wal. Ze hebben juist een vliegtuig gebouwd die vele malen veiliger is dan welk vliegtuig dan ook. Nu moet het alleen nog comfortabel gemaakt te wordenquote:
Dat is analoog aan wat jij zei in #258.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:35 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
nouja goed, die vergelijking met dat vliegtuig slaat kant noch wal.
Nou ja, het vliegtuig vliegt nog niet eens. Je kan het net de hangar uit rollen.quote:Ze hebben juist een vliegtuig gebouwd die vele malen veiliger is dan welk vliegtuig dan ook. Nu moet het alleen nog comfortabel gemaakt te worden
Verstandige man gespot.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:15 schreef amp25 het volgende:
blij dat van morgen op 2.28 alles verkocht heb
Hodl ftwquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
Ach ja tijd is je vriend , impulsiviteit je vijand, 1 dipje/correctie en Ada zit op de schopstoel
Hehe, ik heb genoeg bijgekocht al.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:52 schreef D. het volgende:
Sell the news is na het dipje niet meer vsn toepassing lijkt mij, dus op naar $3,50 dan maar?
Je bent nooit te laat. Kan zomaar richting de 2000 dollar gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:25 schreef TornadoDK het volgende:
Op tijd weer terug gekocht!
Alleen ben ik bang dat ik überhaupt al te laat was om er serieus geld mee te verdienen.
De 1000 dollar die je investeert?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent nooit te laat. Kan zomaar richting de 2000 dollar gaan.
Denk het nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:25 schreef TornadoDK het volgende:
Op tijd weer terug gekocht!
Alleen ben ik bang dat ik überhaupt al te laat was om er serieus geld mee te verdienen.
Wat lees ik hierquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
28 oktoberquote:Op zondag 12 september 2021 00:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vraag is alleen wanneer de 5 dollar word aangetikt
Hoe lang blijf je zitten?quote:Op zondag 12 september 2021 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit klaar om de teleurstellingscrash te kopen.
Dat lijkt mij heel sterk. Maar ik laat me graag verassenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alleen als de dollar compleet instortquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
edit: zie lapo!quote:Op zondag 12 september 2021 22:45 schreef bruinwerker het volgende:
waar is het cardano event te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |