Dus 12 september komt te vroeg en ze gaan de verwachtingen niet waar maken. Precies hetgeen waar FUD over is.quote:Op zondag 5 september 2021 11:45 schreef bruinwerker het volgende:
Charles Hoskinson heeft een uur durende uitleg gegeven over het probleem met de UTXO en wat dit betekent voor het cardano netwerk. We zijn natuurlijk nog hartstikke vroeg dus kinderziektes zijn te verwachten (testnet is immers pas 5 dagen live). Sundaeswap komt waarschijnlijk volgende week met een paper waarin een oplossing wordt voorgesteld.
Het was natuurlijk niet te verwachten dat Cardano gelijk kon tippen aan het ethereum netwerk vanaf dag 1....
volgens Hoskinson zal het nog minimaal 3 tot 6 maanden duren voordat het systeem een beetje oke zal draaien
quote:Op maandag 6 september 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus 12 september komt te vroeg en ze gaan de verwachtingen niet waar maken. Precies hetgeen waar FUD over is.
Waarom komt het te vroeg? vanaf het begin is heel duidelijk verteld dat smart contracts 12 september komen, maar dat dit niet betekent dat het vanaf dan vlekkeloos zal verlopen. De verwachting is dat het 3 tot 6 maanden zal duren voordat het echt up and running is. in die periode zullen mensen die op het platform gaan bouwen uitdagingen tegenkomen waar een oplossing voor moet worden bedacht.quote:Op maandag 6 september 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus 12 september komt te vroeg en ze gaan de verwachtingen niet waar maken. Precies hetgeen waar FUD over is.
Het punt is dat ze de verwachtingen niet waar gaan maken en dat heel deze luchtbel dus niets meer dan een luchtbel is. Ik kijk hier met een programmeur-blik naar en zie chaos. Zo'n groot project hoort weken van tevoren klaar te zijn, en nu is het nog niet klaar.quote:Op maandag 6 september 2021 16:17 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Waarom komt het te vroeg? vanaf het begin is heel duidelijk verteld dat smart contracts 12 september komen, maar dat dit niet betekent dat het vanaf dan vlekkeloos zal verlopen. De verwachting is dat het 3 tot 6 maanden zal duren voordat het echt up and running is. in die periode zullen mensen die op het platform gaan bouwen uitdagingen tegenkomen waar een oplossing voor moet worden bedacht.
De nummer 1 prioriteit van IOHK was om het platform hoe dan ook veilig te hebben op 12 september, dat gaat gewoon lukken dus het is zeker een succes. precies wat op de planning staat is zeer succesvol afgerond
Moet ook eerlijk zeggen dat het mij irriteert dat mensen zich totaal niet inlezen en dan hier opmerkingen gaan plaatsen zonder enige kennis van zaken
oneens. De verwachtingen zijn te hoog van mensen die zich niet hebben ingelezen en bijvoorbeeld youtube filmpjes kijken voor hun informatie. Vanaf het begin is duidelijk verteld wat de mijlpalen zouden zijn bij de ontwikkeling van het hele Alonzo project. Al deze mijlpalen zijn behaald. Overigens is Cardano (IOHK) gewoon een bedrijf die hun product op de markt wilt brengen, waarbij hun grootste focus de veiligheid van het systeem is. Wat betreft de veiligheid is deze door geen één andere blockchain te overtreffen en hebben zij hier geen steek laten vallen.quote:Op maandag 6 september 2021 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt is dat ze de verwachtingen niet waar gaan maken en dat heel deze luchtbel dus niets meer dan een luchtbel is. Ik kijk hier met een programmeur-blik naar en zie chaos. Zo'n groot project hoort weken van tevoren klaar te zijn, en nu is het nog niet klaar.
Drie keer raden wie voor 80% van de prijsstijging zorgenquote:Op maandag 6 september 2021 16:28 schreef bruinwerker het volgende:
verwachtingen zijn te hoog van mensen die zich niet hebben ingelezen en bijvoorbeeld youtube filmpjes kijken voor hun informatie.
100% waar helaas.... vandaar dat ik ook denk dat we na de 12de een flinke dip krijgen. dagjes mensen die de menige volgen. ik persoonlijk heb er echter wel veel vertrouwen in dat we aan het eind van het jaar een goed werkend systeem hebben (Goed werkend niet 100% werkend).quote:Op maandag 6 september 2021 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie voor 80% van de prijsstijging zorgen
Uiteraard. Als ADA nog een klein tikkie was doorgegaan of als Ethereum heel even had gewacht met moon gaan, dan had ik er toch wel een leuke wist uit gehaald met mijn FOMOquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij FOMO’ed weer in als we bij $3,50 zijn?
Waarom zou dat gebeuren? Als je weet dat het een teleurstelling wordt dan wordt het geen teleurstelling h`e.quote:
Waarom hebben ze in vredesnaam een testnet als ze vervolgens op hun mainnet nog maanden nodig hebben om het vlekkeloos te laten draaienquote:Op maandag 6 september 2021 16:17 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Waarom komt het te vroeg? vanaf het begin is heel duidelijk verteld dat smart contracts 12 september komen, maar dat dit niet betekent dat het vanaf dan vlekkeloos zal verlopen. De verwachting is dat het 3 tot 6 maanden zal duren voordat het echt up and running is. in die periode zullen mensen die op het platform gaan bouwen uitdagingen tegenkomen waar een oplossing voor moet worden bedacht.
De nummer 1 prioriteit van IOHK was om het platform hoe dan ook veilig te hebben op 12 september, dat gaat gewoon lukken dus het is zeker een succes. precies wat op de planning staat is zeer succesvol afgerond
Moet ook eerlijk zeggen dat het mij irriteert dat mensen zich totaal niet inlezen en dan hier opmerkingen gaan plaatsen zonder enige kennis van zaken
Zoals ik al zei: de nummer 1 prioriteit is de veiligheid van het netwerk, die is onovertroffen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in vredesnaam een testnet als ze vervolgens op hun mainnet nog maanden nodig hebben om het vlekkeloos te laten draaien
Nu is het niks meer dan een testomgeving. Hoe wil je ooit iets fatsoenlijks hierop gaan ontwikkelen als fundamentele problemen nog niet opgelost zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |