Heb al wat winst genomen op 0.92 eurocent. Maar heb ook al sell orders gezet op toekomstige targets maar die zullen voor (hopelijk) later in in de run nog zijn. Voel wel een correctie aankomen, maar daar heb ik ook buy orders voor aanstaanquote:
Ik ben net wat aan het verzenden om ook wat winst te pakken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb al wat winst genomen op 0.92 eurocent. Maar heb ook al sell orders gezet op toekomstige targets maar die zullen voor (hopelijk) later in in de run nog zijn. Voel wel een correctie aankomen, maar daar heb ik ook buy orders voor aanstaan
Geef het een maandjequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:11 schreef Wouter2006 het volgende:
Nog lang geen winst, gekocht met fomo in 2021 voor 2.50 euro 🫣
Ik heb mijn sell orders klaar staanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou dit is de afgelopen dagen rap gegaan. Ik ben benieuwd wat de komende weken ons nog gaan brengen.
Zou fijn zijn als hij nog een ruime X2 doet in BTC-waarde. Dan kan ik na jaren hodl'en minimaal zonder verlies (en hopelijk met winst) verkopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou dit is de afgelopen dagen rap gegaan. Ik ben benieuwd wat de komende weken ons nog gaan brengen.
Ik sta nog op verlies. FOMO aankoop toen hij op ¤1,80 stondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb mijn sell orders klaar staan
Mwah, denk dat de meesten toch hadden verwacht of op z'n minst gehoopt dat het Trump-effect de Bull nog wel even door zou trekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Alles dondert naar beneden, maar dat had iedereen toch wel verwacht hoop ik
Droog broodquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Met als doel...?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Weet het niet, ben wel uitgestapt 1,05 euro
Verstandig, was weer van korte duurquote:Op zondag 2 maart 2025 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Weet het niet, ben wel uitgestapt 1,05 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |