mooi verhaalquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
Eén van de sterke verhalen rondom Le Mans draait om twee Amerikaanse broers: de Whittingtons.
Don en Bill Whittington hielden wel van racen. Ze begonnen met racen in vliegtuigen en maakten later de overstap naar de auto's. Dat ging best lekker en uiteindelijk besloten ze zich in te kopen in een team om zo aan Le Mans deel te kunnen nemen. Ze kwamen uit bij Kremer Racing, een team dat over Porsches beschikte en een professionele coureur die hun teamgenoot zou worden. Dat kostte de beide broers 20.000 dollar. 40.000 dollar in totaal dus, wat neer zou komen op rond de 150.000 moderne dollars na inflatiecorrectie.
Toen kregen de Amerikanen babbels. Want wat nou als de Duitse professional Klaus Ludwig de auto plat zou rijden voor zij ermee gereden zouden hebben? Dan was de 40.000 dollar weg!Dus vonden de broers dat een van hen eerst zou moeten rijden. De teambaas was het er niet mee eens en na wat kibbelen gaf de teambaas de broers gelijk, op voorwaarde dat ze de Porsche zouden kopen voor 200.000 dollar, ongeveer drie keer meer dan wat de auto waard was.
De teambaas dacht met die belachelijke vraagprijs wel van de broers af te komen. Dat gebeurde dus niet: in plaats daarvan kreeg de Duitser te horen dat hij naar een bepaalde trailer moest gaan en daar uit een sporttas exact 200.000 dollar te halen en geen dollar meer. Een man een man, een woord een woord en de race was aan
De 24 uur van dat jaar was behoorlijk nat: het regende flink op het circuit. Dat speelde het team behoorlijk in de kaart, want hun Porsche was een van de weinige auto's in het veld die voorzien was van ruitenwissers. Daardoor konden zij een stuk harder in de regen dan de rest, en aan het eind van de 24 uur hadden de Whittingtons de race gewonnen
De monteurs van de Whittingtons liepen daarna met Rolexen rond hun polsen. Alleen deden ze dat ook al voordat de heren Le Mans wonnen. En bij nader onderzoek werden de broers vooral gesponsord door niet-bestaande bedrijven, als er al sponsors op de auto stonden.
In 1986 werd Don gearresteerd voor witwassen en Bill voor drugssmokkel en belastingontwijking. Dus zo waren de heren aan hun cash gekomen
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi verhaal.![]()
Ik moest dat stukje met die 200.000 dollar wel even opnieuw lezen, ik zag niet helemaal waarom die Duitser ineens dat geld moest gaan halen, maar ik neem aan dat hij het uit hun trailer moest pakken en dan aan de teambaas moest geven als betaling voor die wagen.
Ik zou denken dat je in auto's begint voor je gaat vliegen, maar het zijn Amerikanen natuurlijk.
Als toekijkert? Beetje de originele opi et omi, maar dan bij tafeltennis?quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die jongen stond net iets te dichtbij terwijl ik bezig was.
Zijn schuld maar ik voelde mij schuldig.
Als het toerisme weer op gang komt toch maar eens kijken of ik ergens een Amerikaan kan vinden die twee ton voor mijn auto over heeft. Haal ik het zelf wel uit zijn trailer als het moet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:02 schreef H_T het volgende:
[..]Duitser mocht zelf twee ton cash aan drugsgeld uit de tas van de Amerikanen halen.
Ze kochten ook voor 20.000 dollar een stempel van een official. Dat maakte het papierwerk wel zo makkelijk
Want voor op vakantie had je een PC meegenomen?quote:
Het is lang geleden en hopelijk is mijn motoriek wel verbeterd in die jaren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als toekijkert? Beetje de originele opi et omi, maar dan bij tafeltennis?
nope, foon onlyquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want voor op vakantie had je een PC meegenomen?
Oh ja, dat kan ook nog.quote:
dan ben ik minder geneigd iets qua werk toch te doen, gaat niet/lastiger op foonquote:
Daar had ik nooit last van op vakantie. Ik heb een klein telefoontje zonder internet en die stond altijd uit.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben ik minder geneigd iets qua werk toch te doen, gaat niet/lastiger op foon
ik doe hooguit eens een mailtje sturen uit zelfbescherming omdat ik mezelf anders in m'n voet schiet voor na de vakantiequote:Op zondag 22 augustus 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar had ik nooit last van op vakantie. Ik heb een klein telefoontje zonder internet en die stond altijd uit.
Ik had hem alleen bij me voor noodgevallen.
Werk doe ik in werktijd en vakantie is dat niet.
hangt af van de rest van je ritmequote:Op zondag 22 augustus 2021 01:31 schreef NailQueen het volgende:
Is het raar dat ik nog stretch oefeningen doe om 01.30 uur nachts?
We vragen het aan het volk!quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:31 schreef NailQueen het volgende:
Is het raar dat ik nog stretch oefeningen doe om 01.30 uur nachts?
In welke zin dat je jezelf in de voet schiet voor na de vakantie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe hooguit eens een mailtje sturen uit zelfbescherming omdat ik mezelf anders in m'n voet schiet voor na de vakantie
Interessante 50-50 uitslag tot nu toe.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:34 schreef H_T het volgende:
[..]
We vragen het aan het volk!
[poll=2865]
Het had ook zomaar 100-0 kunnen zijn!quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Interessante 50-50 uitslag tot nu toe.
Ik had wat last van mijn rug en het gevoel dat mijn lichaam beter tot rust kan komen voor het slapenquote:
Als ik de slaap niet kan vatten ga ik ook wel eens uit bed om wat te lezen of een stretch te doenquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had wat last van mijn rug en het gevoel dat mijn lichaam beter tot rust kan komen voor het slapen![]()
Overdag doe ik genoeg stretches maar 's nachts voelt toch een beetje raar. Maar het heeft wel geholpen
Ja, dat is waar.quote:
hooguit een beetje dirigent spelen, issues doorspelen waarvan ik anders zeker weet dat ze 3 weken later anders op mijn bordje liggen terwijl anderen dat ook prima kunnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In welke zin dat je jezelf in de voet schiet voor na de vakantie?![]()
Ik heb nooit iets gedaan waarbij het echt belangrijk was om 'nu' te reageren. Ik heb wel eens een leidinggevende gehad die het fijn vond om iedereen direct bereikbaar te hebben. Toen was ik blij geen smartfoon te hebben, want hij deed alles via de whatsapp.(Hij vond ook dat ik een smartfoon moest kopen zodat ik makkelijker in mijn vrije tijd bereikbaar zou zijn
)
Hij heeft me wel een keer gesmst in het weekend met een vraag die ook tot maandagochtend kon wachten (en waarvan hij ook zelf het antwoord had kunnen vinden). Heb toen niet geantwoord en laat ik zeggen dat ik maandagochtend 'not amused' was(hij ook niet overigens
).
En nog niemand vindt het raarquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.![]()
Intussen is het een 33.3-33.3-33.3 uitslag.
alles wat helpt is prima toch, fuck de tijdquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had wat last van mijn rug en het gevoel dat mijn lichaam beter tot rust kan komen voor het slapen![]()
Overdag doe ik genoeg stretches maar 's nachts voelt toch een beetje raar. Maar het heeft wel geholpen
Oh zo, daar zat ik nooit zo mee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit een beetje dirigent spelen, issues doorspelen waarvan ik anders zeker weet dat ze 3 weken later anders op mijn bordje liggen terwijl anderen dat ook prima kunnen
Kan je eigenlijk zien wie er gestemd hebben, of is dat volledig gesloten met die dingen?quote:
Ik zou niet weten hoe. Ik weet wat ik gestemd heb, heb een sterk vermoeden wat jij gestemd hebt en daarna is het een mysteriequote:Op zondag 22 augustus 2021 01:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zien wie er gestemd hebben, of is dat volledig gesloten met die dingen?
Het zal voor weinigen een geheim zijn dat ik heb gestemd voor het mensenvlees.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik weet wat ik gestemd heb, heb een sterk vermoeden wat jij gestemd hebt en daarna is het een mysterie
Om de mysterie in stand te houden: Ik heb geen ja en geen nee gestemdquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik weet wat ik gestemd heb, heb een sterk vermoeden wat jij gestemd hebt en daarna is het een mysterie
Als dat klopt weet ik iig wat jij en H_T gestemd hebben, maar intussen is er een vierde stemmer bij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om de mysterie in stand te houden: Ik heb geen ja en geen nee gestemd
Dan hoop ik wel dat dat wat korter duurt dan de filmsquote:Op zondag 22 augustus 2021 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit voor het eerst te kijken naar iemand die voor het eerst naar Lord of the Rings zit te kijken en ik vind het interessanter dan ik het zou moeten vinden imo.
Ik heb ja gestemd. Al die gekkigheidquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:34 schreef H_T het volgende:
[..]
We vragen het aan het volk!
[poll=2865]
Ik ben het niet per se met je eens, maar goed om te weten dat jij niet de tweede kannibaal in de dop bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd. Al die gekkigheid
Spanning en sensatie op de zondagochtendquote:
Allemaal van mensen die 's nachts niet wakker waren. Vertrouw je hun oordeel over wat wel en niet normaal is om in de nacht te doen?quote:
Geen idee, ik heb de afgelopen nacht de poll al ingevuldquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Allemaal van mensen die 's nachts niet wakker waren. Vertrouw je hun oordeel over wat wel en niet normaal is om in de nacht te doen?
Heel goed!quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de afgelopen nacht de poll al ingevuld
Wat een aanname dat mensen die hier 's nachts niet posten ook per definitie niet wakker zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Allemaal van mensen die 's nachts niet wakker waren. Vertrouw je hun oordeel over wat wel en niet normaal is om in de nacht te doen?
Nou ja, als je 's nachts wakker bent, waarom zou je dan niet hier meeposten?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een aanname dat mensen die hier 's nachts niet posten ook per definitie niet wakker zijn
Gelukkig wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat dat wat korter duurt dan de films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |