Kan je eigenlijk zien wie er gestemd hebben, of is dat volledig gesloten met die dingen?quote:
Ik zou niet weten hoe. Ik weet wat ik gestemd heb, heb een sterk vermoeden wat jij gestemd hebt en daarna is het een mysteriequote:Op zondag 22 augustus 2021 01:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zien wie er gestemd hebben, of is dat volledig gesloten met die dingen?
Het zal voor weinigen een geheim zijn dat ik heb gestemd voor het mensenvlees.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik weet wat ik gestemd heb, heb een sterk vermoeden wat jij gestemd hebt en daarna is het een mysterie
Om de mysterie in stand te houden: Ik heb geen ja en geen nee gestemdquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik weet wat ik gestemd heb, heb een sterk vermoeden wat jij gestemd hebt en daarna is het een mysterie
Als dat klopt weet ik iig wat jij en H_T gestemd hebben, maar intussen is er een vierde stemmer bij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om de mysterie in stand te houden: Ik heb geen ja en geen nee gestemd
Dan hoop ik wel dat dat wat korter duurt dan de filmsquote:Op zondag 22 augustus 2021 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit voor het eerst te kijken naar iemand die voor het eerst naar Lord of the Rings zit te kijken en ik vind het interessanter dan ik het zou moeten vinden imo.
Ik heb ja gestemd. Al die gekkigheidquote:Op zondag 22 augustus 2021 01:34 schreef H_T het volgende:
[..]
We vragen het aan het volk!
[poll=2865]
Ik ben het niet per se met je eens, maar goed om te weten dat jij niet de tweede kannibaal in de dop bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd. Al die gekkigheid
Spanning en sensatie op de zondagochtendquote:
Allemaal van mensen die 's nachts niet wakker waren. Vertrouw je hun oordeel over wat wel en niet normaal is om in de nacht te doen?quote:
Geen idee, ik heb de afgelopen nacht de poll al ingevuldquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Allemaal van mensen die 's nachts niet wakker waren. Vertrouw je hun oordeel over wat wel en niet normaal is om in de nacht te doen?
Heel goed!quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de afgelopen nacht de poll al ingevuld
Wat een aanname dat mensen die hier 's nachts niet posten ook per definitie niet wakker zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Allemaal van mensen die 's nachts niet wakker waren. Vertrouw je hun oordeel over wat wel en niet normaal is om in de nacht te doen?
Nou ja, als je 's nachts wakker bent, waarom zou je dan niet hier meeposten?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een aanname dat mensen die hier 's nachts niet posten ook per definitie niet wakker zijn
Gelukkig wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat dat wat korter duurt dan de films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |