Ik sta zelden te juigen eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:25 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
hoe vind je zelf dat zo het gaat?
ik kan in elk geval zeggen van ,mezelf dat ik niet voor deze incompetente zooi gekozen heb hier in NL en dat ik niet stond te juigen bij die seniele kerel die nu in camp devid vakantie viert
Wat doe je dan als Feyenoord scoort?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta zelden te juigen eigenlijk.
Vaak ga ik dan bier halen, is wat makkelijker van het vak lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat doe je dan als Feyenoord scoort?
Het IS lachwekkend.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:13 schreef 4moreyears het volgende:
En ondertussen is het biden regime met vakantie en niet bereikbaar
Het zou lachwekkend zijn als het allemaal niet zo triest is voor de mensen daar. Wat een shitshow
En dan nog deze kant van de plas. Ank die bij een fil;m zit te tweeten en daarna op zijn elevendertigst wat gaat regelen met vliegtuigen die we niet meer hebben
Het enige goede wat hier uit komt is hopelijk wat redpills voor een hoop mensen
2021 het jaar van de i told you so's
Sheikh Abu Ivanka knowsquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef SOG het volgende:
[..]
https://www.politifact.co(...)ia-law-support-afgh/
Fail!
Best een lifehack.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak ga ik dan bier halen, is wat makkelijker van het vak lopen.
Na 20 jaar van training en 88 mjard dollar die in het trainen is gestopt, mag je toch meer verwachtenquote:
Dat gebeurt niet...quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in Afghanistan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het aangrenzende China neemt de boel over voor de grondstoffen
Als je iemand 20 jaar traint dan is die ca 38, wat wel wat oud is om te vechtenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Na 20 jaar van training en 88 mjard dollar die in het trainen is gestopt, mag je toch meer verwachten![]()
Er staat toch zelden... Dit valt daar onder.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Poep in de ventilatorquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:11 schreef Kale het volgende:
14:35
De Verenigde Staten zijn gestopt met evacuatievluchten vanaf het vliegveld van Kabul omdat het te druk is op de luchthaven. De aanwezige militairen gaan eerst de startbaan ontruimen. Het is niet bekend hoe lang de ontruiming gaat duren.
Het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken zei eerder al dat er geen vluchten konden landen of vertrekken vanwege de drukte. Veel Afghanen zijn naar de luchthaven gevlucht omdat ze het land willen verlaten nu de taliban ook hoofdstad Kaboel hebben ingenomen.
Veel landen zijn druk bezig om het ambassadepersoneel het land uit te halen. De luchthaven wordt gecontroleerd door 5000 Amerikaanse militairen. Zij hadden het maandagochtend ook al lastig om de rust te bewaren. Toen werd er in de lucht geschoten. Er zouden vijf mensen zijn omgekomen door verdrukking op het vliegveld. Er zijn ook berichten dat drie mensen zijn omgekomen door schoten.
Daarnaast zouden drie mensen van grote hoogte van een vliegtuig afgevallen zijn, nadat ze zich daar wanhopig aan vastgeklampt hadden.
Nederland heeft eerder vandaag een militair vliegtuig richting Kaboel gestuurd om ambassadepersoneel en tolken te evacueren.
Mwah, het komt er vooral op neer dat hij hulp wilt blijven krijgen terwijl ze de sharia willen opleggen.quote:
Lolquote:
Duidelijk voorbeeld van dat opdringen van westerse normen en waarden ditquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:55 schreef Rambolin het volgende:
"Our boys"
Rampant sexual abuse of children has long been a problem in Afghanistan, particularly among armed commanders who dominate much of the rural landscape and can bully the population. The practice is called bacha bazi, literally “boy play,” and American soldiers and Marines have been instructed not to intervene — in some cases, not even when their Afghan allies have abused boys on military bases, according to interviews and court records.
https://www.nytimes.com/2(...)s-abuse-of-boys.html
Onder de Taliban kregen zij de doodstraf, onder Amerika kregen zij geld en bescherming.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld van dat opdringen van westerse normen en waarden dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |