Lees de krant en het nieuws. Ze hebben hun 'nek' voor ons uitgestoken etc...quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
doet iemand dat dan?
ISAF is 20 jaar lang de grootste werkgever in dat land geweest, die lopen echt niet allemaal gevaar nu
Als je zo wil jijbakken; jij komt niet verder dan laat de mensen die ons geholpen hebben in Afghanistan maar laten verrekken. Wel heel gemakkelijk praten zo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat mag je vinden. Maar je komt tot nu toe nog niet veel verder dan "ze lopen gevaar". Als ik vervolgens vraag wie "ze" zijn en wie we wel en niet meenemen, dan choke je als de eerste de beste amateur...
Ik had inderdaad ook liever dat je wat meer nadacht over de situatie, echter gaat het daar mis en kom je niet verder dan: Jij kan mij niet precies een xx aantal voor- en achternamen van Afghanen noemen die ik vind Nederland moet ophalen inclusief de namen familieleden en daarom ratel je maar wat. En dan komen we weer op het punt dat ik je moet vertellen dat instanties en personen anders dan wij deze namen wel hebben en deze jou ook de juiste redenen kunnen geven waarom deze mensen het verdienen te beschermd te worden. Daarom maken politici zich hier ook hard voor zodat dit gebeurd.quote:Heb ik toch liever dat ik wat meer nadenk over de situatie dan volledig op het orgel gaan over hoe zielig het wel niet is voor mensen die 7 jaar geleden voor ons hebben gewerkt
hebben ze ook, van mij mag je ze zalig verklaren ook als het helptquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef detaris het volgende:
[..]
Lees de krant en het nieuws. Ze hebben hun 'nek' voor ons uitgestoken etc...
Tolken worden nog net niet zalig verklaard.
Lekker naar Antalya op vakantiequote:Op zondag 15 augustus 2021 22:07 schreef Fugue het volgende:
[ twitter ]
Lijkt wel de IC van Rotterdam naar Utrecht in de spits
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou kom maar een keer naar de stad dan mag je even middagje hand in hand met een man rondlopen dan piep je wel anders.
Niet mijn ervaring met de vrienden die ik heb.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Random grote stad met snotjochies die niet zouden misstaan in opsporing verzocht of bij de Taliban.
Now, let's go and rape some 9 year old girls.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:16 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Wat een gezellige mensen
Nou ho ho ze zijn niet van de Rooms katholieke kerk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Now, let's go and rape some 9 year old girls.
Het doel was juist vooral dat ze iets betekenden voor Afghanistan en het Afghaanse volk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:10 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Taliban zijn Afghanen, Pashtoenen, moslims, hebben gestreden tegen bezetters van hun land, voor hun Pashtoen-volk en de islam.
De tolken hebben gevochten voor niet-Afghanen, niet-moslims, niet-Pashtoenen, voor westerse normen/waarden i.p.v. lokale normen/waarden.
Heel leuk dat Nederland hen wil gaan vertroetelen omdat ze iets VOOR NEDERLAND hebben betekent, maar ze hebben al hun lokale gebruiken/cultuur/geschiedenis/religie verraden en ze zullen in de Afghaanse geschiedenis niet als verzetsstrijders de geschiedenisboeken ingaan maar als verraders.
Daarom zeg ik dat de Taliban eerder de Afghaanse geschiedenisboeken in zal gaan als verzetsstrijders tegen buitenlandse bezetters dan de tolken.
Nee joh jou laten ze netjes met rust en bestaat dit totaaaaaal niet. Goed jij bent blind voor de negatieve kanten en ik ben door ervaring blind geworden voor de positieve kanten van het hele gezeik dus we gaan er toch niet uitkomenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn ervaring met de vrienden die ik heb.
Denk het niet, het doel was om het leven makkelijker te maken voor de buitenlandse soldaten omdat ze anders niet in staat waren om met lokale boeren te communiceren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het doel was juist vooral dat ze iets betekenden voor Afghanistan en het Afghaanse volk.
Het zal wel aan jou liggen inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh jou laten ze netjes met rust en bestaat dit totaaaaaal niet. Goed jij bent blind voor de negatieve kanten en ik ben door ervaring blind geworden voor de positieve kanten van het hele gezeik dus we gaan er toch niet uitkomen
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zal wel aan jou liggen inderdaad.
Jij bent ook niets gewend he?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hier past alleen stilte. Wat een tragedie.
Parasieten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Toch de enige variabele in het hele verhaal.quote:
Hopen maar dat ze iedereen gewoon laten gaan. Worden ze zelf ook alleen maar beter van als Taliban lijkt me.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat het volgens jou maar Afganen zijn met een minderwaardige cultuur is me bekend. Ik zie hier mensen die vrezen voor hun leven.quote:
Dan waren 't jongetjes.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou ho ho ze zijn niet van de Rooms katholieke kerk.
Dat valt wel een beetje mee. Ze zijn in dienst geweest van Nederland en nmm hoort daar nu ook eem zorgplicht bij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef detaris het volgende:
Lees de krant en het nieuws. Ze hebben hun 'nek' voor ons uitgestoken etc...
Tolken worden nog net niet zalig verklaard.
Geen QR code denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Maar is hun vrees gebaseerd op de realiteit, of zijn ze vooral bang gemaakt door jarenlange oorlogspropaganda waar de vijand als extreem bloeddorstig is neergezet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat het volgens jou maar Afganen zijn met een minderwaardige cultuur is me bekend. Ik zie hier mensen die vrezen voor hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |