quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah dus daarom mogen ze lekker dood. Omdat de racistische onderbuik anders opborrelt. Schandalige opmerking.
Allemaal ja? Dat zijn er 150.000. Wil jij er een paar opnemen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Allemaal ophalen. We hebben een zorgplicht naar iedereen die voor ons gewerkt heeft en daarom gevaar loopt.
Onderbouw dat eens?Omdat ik vind dat elke buitenlandse vluchteling die voor zijn leven vlucht meer kans verdient dan de gemiddelde Nederlander die jankt over alles en iedereen behalve zijn afhankelijheid van de bank en overheidquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Elke afgaan in NL is er een te veel”…
Ze waren in dienst van de Nederlandse staat. Daar staat iets tegenover.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
Ik wens ze niet dood. Maar wil niet dat ze hierheen komen.
En ik neem aan dat die Afghaanse tolken nergens toe zijn gedwongen. Dus een verplichting om ze te importeren naar NL is onzin.
Kaag.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef hollandia02 het volgende:
Wie zullen de eerste landen zijn die de Emiraat erkennen?
Ja een rijkelijk salaris. Niks meer niks minderquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze waren in dienst van de Nederlandse staat. Daar staat iets tegenover.
Ze hakken echt niet iedereen die ooit voor ISAF gewerkt heeft de kop afquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Apart dat je dat cool vindt maar dat is wel de werkwijze van de Taliban dus ik weet niet waar dat gedraai voor nodig is dat ze in Afghanistan nog veilig zijn.
150kquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Allemaal ja? Dat zijn er 150.000. Wil jij er een paar opnemen?
Qatarquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef hollandia02 het volgende:
Wie zullen de eerste landen zijn die de Emiraat erkennen?
Interessant.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze waren in dienst van de Nederlandse staat. Daar staat iets tegenover.
Oooh nou in dat geval kunnen ze rustig aan het strand gaan liggen vandaag. Niks aan de hand.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze hakken echt niet iedereen die ooit voor ISAF gewerkt heeft de kop af
Dan zijn ze gelijk de helft van hun vuurkracht kwijt man ... Schien meer
Denk ff na joh
Natuurlijk, het levert gruwelijke foto's opquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef Fugue het volgende:
Heeft China al onderhandelingen lopen met de Taliban?
De een wel, de ander nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oooh nou in dat geval kunnen ze rustig aan het strand gaan liggen vandaag. Niks aan de hand.
Hoho, ik zeg dat niet. Het is een citaat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens?Omdat ik vind dat elke buitenlandse vluchteling die voor zijn leven vlucht meer kans verdient dan de gemiddelde Nederlander die jankt over alles en iedereen behalve zijn afhankelijheid van de bank en overheid
Misschien wat minder drinken. Maak jezelf alsjeblieft niet verder belachelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Interessant.
Had Duitsland vroeger verplicht moeten worden om NSB'ers op te vangen?
Allemaal niet nee, maar al die dode mensen op straat in het filmpje hierboven zullen vast niet toevallig gekozen zijn, toch?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze hakken echt niet iedereen die ooit voor ISAF gewerkt heeft de kop af
Dan zijn ze gelijk de helft van hun vuurkracht kwijt man ... Schien meer
Denk ff na joh
Als Hitler had geleefd: ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Interessant.
Had Duitsland vroeger verplicht moeten worden om NSB'ers op te vangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |