Oh ja sorry, ik ken de staat van jouw gebit nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is 18 minuten geleden, hij is al een tijdje op.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
[ afbeelding ]
@:boze_eend
Ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in. Twijfel zelfs of ik zondag wel ga.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben érg content dat de Eredivisie weer gaat beginnen.
Eens. Ik heb zelfs zin in Go Ahead - Heerenveen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf, toch leuk om je maten in het stadion weer te zien? En ook nog een prima potje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in. Twijfel zelfs of ik zondag wel ga.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelfs zin in Go Ahead - Heerenveen.
Al ga ik die niet kijken, dus snap niet echt waarom ik er zin in heb.
Ik moet waarschijnlijk ook een finale spelen. Normaal zou ik altijd voorkeur geven aan het stadion, maar denk dat ik nu gewoon ga tennissen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf, toch leuk om je maten in het stadion weer te zien? En ook nog een prima potje.
[..]
Ah leuk, singel of dubbel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk ook een finale spelen. Normaal zou ik altijd voorkeur geven aan het stadion, maar denk dat ik nu gewoon ga tennissen.
En dat is dan VBL mod.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, die toernooitjes in de zomer zijn prima. Leuke bezigheid.quote:
Ik vraag mij eigenlijk meer af waarom hij bijna alle mededelingen maaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft @:GGMM de MED voor voormalig moderator @:tjacka niet gemaakt?
Ik MOET dit weten.
[ afbeelding ]
Dat had Pharkus al gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik MOET dit weten.
[ afbeelding ]
Gollem afgekeurd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik MOET dit weten.
[ afbeelding ]
Neem maar een abonnement.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens weer reclame op FOK!![]()
@:ggmm @:scrummie @:coco @:yvonne graag even fixen
Lekker voor je!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
Pauperquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
Nee, ik heb gister al iemand een abo cadeau gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
Wat vervelendquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb op de een of andere manier altijd wel sympathie voor Jan. Er is ook een leuke gif van Jan trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is het toch een totaalidioot.
https://www.nu.nl/media/6(...)editie-robinson.html
Er zijn er meerdere zelfs. Ik heb ze helaas alleen niet meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier altijd wel sympathie voor Jan. Er is ook een leuke gif van Jan trouwens.
quote:"Maar Expeditie Robinson past bij mij: het gaat over goed voorbereiden, overleven, intens samenwerken en leiderschap."
Hij heeft zich naar eigen zeggen "maniakaal" voorbereid. "Twee maanden van tevoren, ondanks het advies om dat juist niet te doen, extra hard gaan trainen. Ik heb een personal trainer ingehuurd en een trainingskamp georganiseerd. Vier dagen keihard trainen, waarbij ik dagelijks alleen een bakje rijst at. Ik wilde de hongerpijn vooraf voelen."
"Doordat ik lichamelijk zo fit was, werd ik geestelijk ook steeds fitter. Ik voelde een bepaalde scherpte in m'n hoofd, zoals ik me voelde toen ik topvoetballer was."
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere zelfs. Ik heb ze helaas alleen niet meer.
[..]
Mesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik heb gister al iemand een abo cadeau gedaan
Te laat.
De tweet van Tottenham was leuker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vandaag jarig, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat hij Corona krijgt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb er zin an!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo, Cocoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er zin an!
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Al het clubvoetbal overal barst weer los en Lenny heeft er geen zin in. Wat een grap van een moderator.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er zin an!
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Al het clubvoetbal overal barst weer losquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al het clubvoetbal overal barst weer los en Lenny heeft er geen zin in. Wat een grap van een moderator.
Nouja, opzich vind ik het prima om ontspannen op het bankje voor de tv te hangen. Maar ik heb gewoon nog niet zo'n zin om naar het stadion te gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al het clubvoetbal overal barst weer los en Lenny heeft er geen zin in. Wat een grap van een moderator.
Jij leest boeken van Roxanne van Iperen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Heb overigens afgelopen week in de verkansie twee boeken gelezen
Big Mike (Passenier) 6.3/10
‘T Hooge Nest 8.9/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Bedankt voor de review. Ik ben momenteel bezig met The sun also rises.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
‘T Hooge Nest 8.9/10
Nooit eerder gedaan maar ik vond het een uitstekend boekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij leest boeken van Roxanne van Iperen?
Badr is weg bij Passenierquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
‘T Hooge Nest 8.9/10
Leek mij ook wel boeiend ja, komt op de lijst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit eerder gedaan maar ik vond het een uitstekend boek
Waarom niet? Ik dacht dat je de 'zuipen met maten'-mentaliteit hanteerde?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, opzich vind ik het prima om ontspannen op het bankje voor de tv te hangen. Maar ik heb gewoon nog niet zo'n zin om naar het stadion te gaan.
Stond opzich nog wel geinige info in als de sport je een beetje boeit. Vrij matig geschreven alleen zoals bij veel van dat soort boekjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dat andere boek is voor proleten trouwens.
Ik slinger de frituur even aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? IK ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Moeilijk dikke vetklont dat je er rondzwalkt.quote:
Kom je hier dan nog wel even op terug?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? IK ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Jij weer wel meer niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je hier dan nog wel even op terug?
Ik eet bij mijn vader dus ik weer het niet!
Nee dat vind ik voor kleutersquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Appen jullie ouders nooit wat jullie willen eten als je uitgenodigd wordt?
Mijn vader beperken in zijn creatieve vrijheid vind ik allesbehalve attent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik vind dat vooral erg attent.
Dan kun je ook gewoon antwoorden dat hij zelf iets mag verzinnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vader beperken in zijn creatieve vrijheid vind ik allesbehalve attent.
Dus ik moet hem appen om te zeggen wat ik wil eten om vervolgens te zeggen verzin zelf maar wat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon antwoorden dat hij zelf iets mag verzinnen.
Huh nee het gaat juist om de vraag Hans. Jij begrijpt er NIETS van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus ik moet hem appen om te zeggen wat ik wil eten om vervolgens te zeggen verzin zelf maar wat.
Tijd voor weekend ik word vervelend.
Ik nodig mezelf altijd uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Appen jullie ouders nooit wat jullie willen eten als je uitgenodigd wordt?
Hier frietjesdag. En broodje bal uit het vet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Erg mooi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM wordt flink door de boksring gejonast.
@onlogischquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krieltjes, sperziebonen en een gebakken visje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben wel blij toch dat ik in een andere tijd naar school ging.quote:In klas vwo3 bogen we ons laatst over de vraag hoe je docenten aan zou kunnen spreken die geen 'meneer' of 'mevrouw' zijn. Die worden bij ons op school nu aangesproken als 'mevreer' of 'menouw'.
https://www.trouw.nl/opin(...)identiteit~b74144ff/
Hoi lieve leuke scrummiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij toch dat ik in een andere tijd naar school ging.
Is best een mooie maar droevige film habiboquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zie net dat Brokeback Mountain op NET5 is vanavond. Leuke film voor jou @:Oriente
Jij hebt helemaal niet op het vwo gezeten, dus ik begrijp niet waarom jij je hier druk over maakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij toch dat ik in een andere tijd naar school ging.
ik weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik ben morgen aan de beurt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Gigantisch smerige kater hier @:neef_wuppie @:lenny_leonard
BassieGod.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanmiddag naar het Bassie & Adriaan museum (lol)
@:jr-style-93
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik ben morgen aan de beurt.
Jezus. Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanmiddag naar het Bassie & Adriaan museum (lol)
@:jr-style-93
Ik haal er een expert bij @KingRolandquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. Waarom zou je jezelf dat aandoen?
Stop deze act.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:Wereldgozer
Is het lang geleden dat je gespeeld hebt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:00 schreef Caland het volgende:
Voetbaltas inpakken
Straks weer anderhalf uur sporten@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:knetterkrankjorum
Zo ken ik je weer maat! Ik hoop uiteraard dat het gesmaakt heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:36 schreef onlogisch het volgende:
Als lunch heb ik 11 stokjes saté die nog over waren van gisteren
(zonder pindasaus uiteraard maar met een beetje sambal)
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer maat! Ik hoop uiteraard dat het gesmaakt heeft.
Het zijn 11 satéstokjes ranzige vetzak.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn geen gore kapsalons hé makker. Pure proteïne.
300 gram kipfilet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn 11 satéstokjes ranzige vetzak.
Ik zit hier met een enorme tampeloeres in m'n broek, Paul.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:47 schreef Paul het volgende:
Vergeet niet te feliciteren
ONZ / Haags 1000 posts
Ik peins er niet over om die droeftoeter te feliciteren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:47 schreef Paul het volgende:
ONZ / Haags 1000 posts
Dat is hele duidelijke taalquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik peins er niet over om die droeftoeter te feliciteren.
Heeft die man geen baan of zo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:47 schreef Paul het volgende:
ONZ / Haags 1000 posts
Maaltijdsalade, fles wijn erbij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Zelf gemaakt of kant en klaar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maaltijdsalade, fles wijn erbij.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb de druiven niet met m'n eigen voetjes gestampt nee.
Andijviestamppot met kaas en een gehaktbal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Mwah. Twee weken geleden voor het eerst in een jaartje 70 minuten. Nu 90. Wel drie dagen kreupel lopenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het lang geleden dat je gespeeld hebt?
Heeft Ajax nu ook een partnership met EasyToys?quote:
Pijnlijke misser: Anne Frank verschijnt in eerbetoon Everton aan overleden supportersquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Twee weken geleden voor het eerst in een jaartje 70 minuten. Nu 90. Wel drie dagen kreupel lopen
wtfquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Pijnlijke misser: Anne Frank verschijnt in eerbetoon Everton aan overleden supporters
1:50
Geef ze maar een note dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Die tweet is ook nog steeds niet verwijderd
Op één of andere manier komen die grapjes van jou er niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef ze maar een note dan.
Afgehandeld.
*dequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier komen die grapjes van jou er niet helemaal uit.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje siswet @:de_boswachter
Onschuldige analyse, meer niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:46 schreef scrupuleus het volgende:
@:ggmm krijgt er flink van lanks in het eredivisie topic
Lanksquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:46 schreef scrupuleus het volgende:
@:ggmm krijgt er flink van lanks in het eredivisie topic
Hier zo fris als een hoentjequote:Op zondag 15 augustus 2021 11:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Spijker in m’n kop @:fetx @:lenny_leonard @:wereldgozer
beetje een lange review, geen doorkomen aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen film maar een serie:
Ik kijk nu the killing of Versace, erg leuk!
8.5/10
Op basis van deze review ga ik deze film NIET kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
beetje een lange review, geen doorkomen aan.
Het is uiteindelijk Creed geworden
6/10
@:lenny_leonard @:Caland @:lange_lans
Ik heb mazzel vandaag. Goed vanaf gekomen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Spijker in m’n kop @:fetx @:lenny_leonard @:wereldgozer
Wejelds.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het kostte me 2 posts om voor Thierry uitgemaakt te worden, nieuw record.
Graag alleen mentionen als er wat meer actie isquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb net langs Ron Vlaar gestaan aan de urinoir.
Waar je zin in hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb net langs Ron Vlaar gestaan aan de urinoir.
Ik heb nog een bn'er gezien. (Rob Jetten)quote:
Ik kwam Salomon Kalou hier in de buurt een keer tegen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog een bn'er gezien. (Rob Jetten)
Ben je weer aan de zuip, Herm?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:06 schreef tong80 het volgende:
Het is triest gesteld met Studio Sport als het begint met een wedstrijd van Feijenoord.
Ik heb toch gelijk? SS begint met de nummer één of twee.quote:
Die speelden allebei vandaag niet Hermquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk? SS begint met de nummer één of twee.
Zie de ranglijst.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelden allebei vandaag niet Herm
Minder zuipen dus
quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk? SS begint met de nummer één of twee.
quote:
1. Ajax 1 1 0 0 3 5- 0quote:
Het zwaktebod is users bij hun echte naam noemen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:18 schreef GGMM het volgende:
In het hoofd van Herman is het de hele dag Sesamstraat.
Pak René maar aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zwaktebod is users bij hun echte naam noemen.
Je kan je maar ergens druk om makenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:06 schreef tong80 het volgende:
Het is triest gesteld met Studio Sport als het begint met een wedstrijd van Feijenoord.
WE GAAN ZE HALEN?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
Ik dacht laat ik eens in NWS gaan meelezen in het Afghanistantopic
[ afbeelding ]
Rechtsgekkies die niet willen dat vluchtelingen onze dochters komen verkrachten vooral. Snel maar weer weggekliktquote:
Jezus lijkt mij wel voor evacuatie inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Dorpen geëvacueerd door bosbranden bij Jeruzalem
https://www.telegraaf.nl/(...)randen-bij-jeruzalem
God en Jezus hebben het zo gewild. @:KingRoland
Wil jij dat wel dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtsgekkies die niet willen dat vluchtelingen onze dochters komen verkrachten vooral. Snel maar weer weggeklikt
Pissendecorhond.gif
In Haiti bidden ze ook niet genoegquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Dorpen geëvacueerd door bosbranden bij Jeruzalem
https://www.telegraaf.nl/(...)randen-bij-jeruzalem
God en Jezus hebben het zo gewild. @:KingRoland
Wat mij betreft halen we die lui gisteren nog op, maar de ROVERHEID zal er wel een week over gaan vergaderen van onze belastingcentenquote:
Verworpen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtsgekkies die niet willen dat vluchtelingen onze dochters komen verkrachten vooral. Snel maar weer weggeklikt
Pissendecorhond.gif
Er is wel een verschil tussen die tolken of 'iedereen die ooit hoi heeft gezegd tegen een Nederlandse militair daar'.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft halen we die lui gisteren nog op, maar de ROVERHEID zal er wel een week over gaan vergaderen van onze belastingcenten
Ik denk dat het niet heel moeilijk moet zijn om dat een beetje goed te filteren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen die tolken of 'iedereen die ooit hoi heeft gezegd tegen een Nederlandse militair daar'.
De Yasser Feras aanhangers willen natuurlijk half Afghanistan hierheen halen.
Waarvan akte, Jesse.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft halen we die lui gisteren nog op, maar de ROVERHEID zal er wel een week over gaan vergaderen van onze belastingcenten
Tegen die tijd hoeft het al niet meer, ik geloof dat die Taliban de vaart er flink in heeft zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Omar kwam vandaag met de auto terwijl in de deliveroo app stond fietsquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
User @:Caland is gesteld op zijn Afghaanse bezorgers.
"goedemorgen"quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Omar kwam vandaag met de auto terwijl in de deliveroo app stond fiets
Ik was woedend
Hallo user @Calandquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo forum moderator @:lenny_leonard !
Ach in een topicreeks waar het gaat om wat je eet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan je maar ergens druk om maken
1 debiel is wel genoeg. Optyfen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nu ik Tong hier zie voel ik me thuis
Koud bad!quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1 debiel is wel genoeg. Optyfen.
Vroeger zat ik in Zomergasten.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:coco @:yvonne @:onlogisch @:jojoortje
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Uurtje gegokt.![]()
Duizend euro lichter. Kut zooi. En oja, m’n racefiets is ook gejat. Erg duur weekend, maar het was wel leuk.
Heb je een signalement of zijn we dan weer racistisch bezig?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Uurtje gegokt.![]()
Duizend euro lichter. Kut zooi. En oja, m’n racefiets is ook gejat. Erg duur weekend, maar het was wel leuk.
We hebben hem niet gezien in het donker.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je een signalement of zijn we dan weer racistisch bezig?
Klinkt als een professional.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We hebben hem niet gezien in het donker.
Zijn in het donker inderdaad lastig te zien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We hebben hem niet gezien in het donker.
Enige wat ik heb gezien zijn twee zwevende golfballen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn in het donker inderdaad lastig te zien.
Goeiemorgenquote:
Katertje?quote:
Nee hoor. Heb niks met die beesten.quote:
Dramaandag.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bezorgmoment aangepast van vandaag naar morgen.
Ik ben in alle staten. PostNL
@:ggmm @:scrummie @:caland
Een lamp?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bezorgmoment aangepast van vandaag naar morgen.
Ik ben in alle staten. PostNL
@:ggmm @:scrummie @:caland
Roze blikjes?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, bier. @:gurneyisbestoke
Nee, wil er liever niet op ingaan want dan vinden jullie me waarschijnlijk nog triester dan normaal.quote:
Kom nouquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, wil er liever niet op ingaan want dan vinden jullie me waarschijnlijk nog triester dan normaal.
Doe zelf zielige pauperquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
Tering, in die tijd dat ik een abo had is FOK! echt een online reclamezuil geworden
@:scrummie @:ggmm @:onlogisch @:coco graag even mijn abo verlengen.
Ik haal er even een expert bij. @KingRolandquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die zeuren om een abo zijn vaak als kind seksueel misbruikt.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
Tering, in die tijd dat ik een abo had is FOK! echt een online reclamezuil geworden
@:scrummie @:ggmm @:onlogisch @:coco graag even mijn abo verlengen.
quote:
We roddelen hier niet. @Zipportalquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die zeuren om een abo zijn vaak als kind seksueel misbruikt.
In mijn herinnering was het nooit zó storend maar @Danny heeft natuurlijk zijn centjes ook hard nodig!quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
Op een dergelijke wijzenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Wijzenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Hoe was het gisteren in het stadion?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wijzen
Mokerdebiel
Hopen dat deze post gewoon blijft staan. Iemand heeft hier blijkbaar de pik op me @:caland
Geen idee. Ik was er niet. Wedstrijd ook niet gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in het stadion?
Nepsupporter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet. Wedstrijd ook niet gezien.
Maar goed ook maat. Ik ben bang dat, zolang Lord Nelom nog niet meedoet, ze onderin blijven hangen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet. Wedstrijd ook niet gezien.
Nog niet fit genoeg lijkt me. Anders zouden ze hem direct opstellen. Sterker nog, ik denk dat ie dan aanvoerder wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar goed ook maat. Ik ben bang dat, zolang Lord Nelom nog niet meedoet, ze onderin blijven hangen.
Ze moeten gewoon een heel elftal om die man heen bouwen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet fit genoeg lijkt me. Anders zouden ze hem direct opstellen. Sterker nog, ik denk dat ie dan aanvoerder wordt.
helaas kunnen ze niet nog een keer degraderenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Even de twitter van Sjon van Zweden f5-en.
[ twitter ]
Alleen paupers kopen xianomie confirmed.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie nu pas dat Bradge een Xinomie wearable heeft gekocht.
@:onlogisch
Mensen die tegenwoordig een e-bike rijden zijn vast vroeger betast en willen niks meer met een fiets te maken hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:zipportal
Fietsenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die tegenwoordig een e-bike rijden zijn vast vroeger betast en willen niks meer met een fiets te maken hebben.
Van welk geld?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie nu pas dat Bradge een Xinomie wearable heeft gekocht.
@:onlogisch
Het geld dat hij uitspaart door niet het allerduurste abo te nemen van Ziggo maar die eronder.quote:
Ik fiets 40-45 kilometer per jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fiets nog bijna elke dagGERNOT.
Vanavond ook de laatste aflevering toch? Werd wel wat triestig van deel 2, vooral door die dochter van verbrande Herman.quote:
Ja, ik moet dat allemaal nog bekijken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond ook de laatste aflevering toch? Werd wel wat triestig van deel 2, vooral door die dochter van verbrande Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |