Oh ja sorry, ik ken de staat van jouw gebit nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is 18 minuten geleden, hij is al een tijdje op.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
[ afbeelding ]
@:boze_eend
Ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in. Twijfel zelfs of ik zondag wel ga.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben érg content dat de Eredivisie weer gaat beginnen.
Eens. Ik heb zelfs zin in Go Ahead - Heerenveen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben érg content dat de Eredivisie weer gaat beginnen.
Wtf, toch leuk om je maten in het stadion weer te zien? En ook nog een prima potje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in. Twijfel zelfs of ik zondag wel ga.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelfs zin in Go Ahead - Heerenveen.
Al ga ik die niet kijken, dus snap niet echt waarom ik er zin in heb.
Ik moet waarschijnlijk ook een finale spelen. Normaal zou ik altijd voorkeur geven aan het stadion, maar denk dat ik nu gewoon ga tennissen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf, toch leuk om je maten in het stadion weer te zien? En ook nog een prima potje.
[..]
Ah leuk, singel of dubbel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk ook een finale spelen. Normaal zou ik altijd voorkeur geven aan het stadion, maar denk dat ik nu gewoon ga tennissen.
En dat is dan VBL mod.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in. Twijfel zelfs of ik zondag wel ga.
Ja, die toernooitjes in de zomer zijn prima. Leuke bezigheid.quote:
Ik vraag mij eigenlijk meer af waarom hij bijna alle mededelingen maaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft @:GGMM de MED voor voormalig moderator @:tjacka niet gemaakt?
Ik MOET dit weten.
[ afbeelding ]
Dat had Pharkus al gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik MOET dit weten.
[ afbeelding ]
Gollem afgekeurd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik MOET dit weten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |