Dramaandag.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bezorgmoment aangepast van vandaag naar morgen.
Ik ben in alle staten. PostNL
@:ggmm @:scrummie @:caland
Een lamp?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bezorgmoment aangepast van vandaag naar morgen.
Ik ben in alle staten. PostNL
@:ggmm @:scrummie @:caland
Roze blikjes?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, bier. @:gurneyisbestoke
Nee, wil er liever niet op ingaan want dan vinden jullie me waarschijnlijk nog triester dan normaal.quote:
Kom nouquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, wil er liever niet op ingaan want dan vinden jullie me waarschijnlijk nog triester dan normaal.
Doe zelf zielige pauperquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
Tering, in die tijd dat ik een abo had is FOK! echt een online reclamezuil geworden
@:scrummie @:ggmm @:onlogisch @:coco graag even mijn abo verlengen.
Ik haal er even een expert bij. @KingRolandquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die zeuren om een abo zijn vaak als kind seksueel misbruikt.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
Tering, in die tijd dat ik een abo had is FOK! echt een online reclamezuil geworden
@:scrummie @:ggmm @:onlogisch @:coco graag even mijn abo verlengen.
quote:
We roddelen hier niet. @Zipportalquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die zeuren om een abo zijn vaak als kind seksueel misbruikt.
In mijn herinnering was het nooit zó storend maar @Danny heeft natuurlijk zijn centjes ook hard nodig!quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
Op een dergelijke wijzenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |