Op een dergelijke wijzenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
Wijzenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
Hoe was het gisteren in het stadion?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wijzen
Mokerdebiel
Hopen dat deze post gewoon blijft staan. Iemand heeft hier blijkbaar de pik op me @:caland
Geen idee. Ik was er niet. Wedstrijd ook niet gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in het stadion?
Nepsupporter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet. Wedstrijd ook niet gezien.
Maar goed ook maat. Ik ben bang dat, zolang Lord Nelom nog niet meedoet, ze onderin blijven hangen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet. Wedstrijd ook niet gezien.
Nog niet fit genoeg lijkt me. Anders zouden ze hem direct opstellen. Sterker nog, ik denk dat ie dan aanvoerder wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar goed ook maat. Ik ben bang dat, zolang Lord Nelom nog niet meedoet, ze onderin blijven hangen.
Ze moeten gewoon een heel elftal om die man heen bouwen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet fit genoeg lijkt me. Anders zouden ze hem direct opstellen. Sterker nog, ik denk dat ie dan aanvoerder wordt.
helaas kunnen ze niet nog een keer degraderenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Even de twitter van Sjon van Zweden f5-en.
[ twitter ]
Alleen paupers kopen xianomie confirmed.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie nu pas dat Bradge een Xinomie wearable heeft gekocht.
@:onlogisch
Mensen die tegenwoordig een e-bike rijden zijn vast vroeger betast en willen niks meer met een fiets te maken hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:zipportal
Fietsenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die tegenwoordig een e-bike rijden zijn vast vroeger betast en willen niks meer met een fiets te maken hebben.
Van welk geld?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie nu pas dat Bradge een Xinomie wearable heeft gekocht.
@:onlogisch
Het geld dat hij uitspaart door niet het allerduurste abo te nemen van Ziggo maar die eronder.quote:
Ik fiets 40-45 kilometer per jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fiets nog bijna elke dagGERNOT.
Vanavond ook de laatste aflevering toch? Werd wel wat triestig van deel 2, vooral door die dochter van verbrande Herman.quote:
Ja, ik moet dat allemaal nog bekijken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond ook de laatste aflevering toch? Werd wel wat triestig van deel 2, vooral door die dochter van verbrande Herman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |