Er waren wel wat wolken maar we hebben genoeg sterren kunnen zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:48 schreef Sumppi het volgende:
Wat cool dat je bent gaan kijken!! Heel erg gaaf. Zo te zien was het mooi helder en heb je het goed kunnen zien?
En egeltjes.
Ik was net bezigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Mag die cake een keer weg? Doe dan een leuke foto van een egel of zo.
Ook goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik was net bezig
Alleen gekozen voor de vallende ster
Dat is ook de reden dat ik niet ben gaan kijken. Vandaag is m'n man aan het werk en de kinderen hebben nog vakantie, dan heb ik liever geen slaapgebrek. Toch wel jammer, want de omstandigheden waren wel gunstig om het goed te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er waren wel wat wolken maar we hebben genoeg sterren kunnen zien
Ik ben nu wel een beetje kapot na een gebroken nacht hahaha
Snap ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik niet ben gaan kijken. Vandaag is m'n man aan het werk en de kinderen hebben nog vakantie, dan heb ik liever geen slaapgebrek. Toch wel jammer, want de omstandigheden waren wel gunstig om het goed te kunnen bekijken.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben nog steeds gebroken na de olympische spelen. Als ik had bekeken welke finales ‘s nachts kwamen, sliep ik onrustig. Al zette ik niet de wekker, ik werd toch wakker en dan ging ik op mijn iPad liggen kijken.
Gaafquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb daarom heel saai alle nachtelijke dingen geskipt.Merk toch dat ik niet zo goed ben in het opvangen van gebroken nachten. Volgend weekend wordt wel een doorhaler, dan is de 24u van Le Mans.
Je zult het wel druk hebben met CRE erbij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:29 schreef fietsie het volgende:
Hardcore subforum dit wel![]()
Hier is de afgelopen 2 dagen bijna 1m3 hobbymateriaal afgevoerd; wees gerust, naar goede bestemmingen, niet naar de stort.
Voor als je hoofd daar weer naar staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zondag komt mijn moeder op visite en ik vrees dat ze me enorm gaat verwennen en knutselspul meeneemt
Dat herken ik ook welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal de leeftijd zijn Sump.Tien jaar geleden ging het me een stuk makkelijker af in ieder geval.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:29 schreef fietsie het volgende:
wees gerust, naar goede bestemmingen, niet naar de stort.
Een van de juffen van de oude basisschool van uk verzorgt verspreiding over meerdere vestigingen van dezelfde scholengroep; zij verzorgt ook het maken van pakketjes ervan enzo, heel fijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel
[..]
Gelukkig maarWij moeten eigenlijk ook nog op zoek naar zo'n plek.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef Sumppi het volgende:
Dat is zeker een goede bestemming.![]()
Ik ben al een paar dagen 's avonds aan het lezen in een boek van Zadie Smith en kon er geen touw aan vastknopen. Zulke vreemde sprongen in tijd en personages. Te hoog gegrepen. Kom ik er net achter dat het korte verhalen zijn.![]()
Wahahha, dat is wel geniaalquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben al een paar dagen 's avonds aan het lezen in een boek van Zadie Smith en kon er geen touw aan vastknopen. Zulke vreemde sprongen in tijd en personages. Te hoog gegrepen. Kom ik er net achter dat het korte verhalen zijn.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef Sumppi het volgende:
Gezellig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 02:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En gelukkig zijn we hier zelf nachtbrakers, de buurman heeft z'n jaarlijkse vriendenweekend oid.
Hahaha nee hoor. Alleen weinig te meldenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Heb ik het topic kapot gemaakt? Of is iedereen van het mooie weer aan het genieten
Leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Alleen weinig te melden
Wel een haakpakketje voor vogelhuisjes gekregen. Met elf patronen. Hopelijk het me morgen
Kloptquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuken anders een andere dag, het heeft geen haast toch.
Wij hadden bezoek en hebben lekker in de tuin gezeten en samen gegeten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Heb ik het topic kapot gemaakt? Of is iedereen van het mooie weer aan het genieten
Je hebt je moeder goed ingeschat met het cadeau. Was het een fijn bezoek?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Alleen weinig te melden
Wel een haakpakketje voor vogelhuisjes gekregen. Met elf patronen. Hopelijk het me morgen
Het was fijn om haar te spreken, maar het was wel een heel heftig gesprek. Kwam erop neer dat ik gewoon niet veel meer kan en dat ik dat moet accepteren en meer rust moet nemen in mijn leven. Ook gaan we een schema maken voor het huishouden. Dat is wel fijn. Ze heeft heel mijn huis schoongemaakt. Ben ik niet zo blij mee, had nee gezegd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wij hadden bezoek en hebben lekker in de tuin gezeten en samen gegeten.
[..]
Je hebt je moeder goed ingeschat met het cadeau. Was het een fijn bezoek?
Oh lekker irritant... zulke buren heb ik achter mequote:Op zondag 15 augustus 2021 21:37 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind trouwens muziek van buren overdag al vervelend. Smartlappen.Gelukkig gebeurt het niet zo vaak.
Moeilijk om dat te accepteren, lijkt me.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was fijn om haar te spreken, maar het was wel een heel heftig gesprek. Kwam erop neer dat ik gewoon niet veel meer kan en dat ik dat moet accepteren en meer rust moet nemen in mijn leven. Ook gaan we een schema maken voor het huishouden. Dat is wel fijn. Ze heeft heel mijn huis schoongemaakt. Ben ik niet zo blij mee, had nee gezegd.
Ik ga sowieso bij mijn ambulant begeleider vragen of ik dat gebied en andere die meer privé zijn dan voor het fact vragen voor coaching oid, gewoon om mijn leven beter op een rij te krijgen
Dat is wel een voordeel van de nieuwe buren, de muzieksmaak komt wel overeen met die van ons.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:37 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind trouwens muziek van buren overdag al vervelend. Smartlappen.Gelukkig gebeurt het niet zo vaak.
Lekker rustig aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk eens met een beetje energie wakker geworden. Ik hoop dat lezen snel weer lukt![]()
Vandaag heel rustig aan en hopen dat haken een beetje lukt
Waarom zou je niet onbeleefd mogen zijn?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Fijn.Een stukje van een vogelhuisje?
Wat zeggen jullie tegen mensen die door je huis lopen of tuin en commentaar hebben op wat er nog moet gebeuren? 'Nou, die border moet ook nodig nog wat aan gedaan.' of 'Het wordt ook wel tijd om dit of dat te schilderen.'.
Sodemieter op, was wat ik dacht. Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.En het blijft maar malen. Ik schiet in de verdediging en dan gaan ze daar op hakken. Wat is nou een goede reactie, dat het ook gelijk klaar is maar niet al te onbeleefd?
Zo doen wij het meestalquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Ik blijf liever met alleen het gezin in mijn sociaal gestoorde kluizenaars bubbel, maar de rest van het gezin is wel gewoon normaal, dus dat gaat niet.![]()
Ja, als het mensen zijn die dat dan niet zouden doen is dat wel een prima reactie. Helaas is dit dan iemand die elke week langs zou komen om het aan te pakken en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom zou je niet onbeleefd mogen zijn?Die andere beginnen met een onbeleefde vraag/commentaar.
Maar goed ik ben ook niet zo sociaal, ik zou zeggen dat ze er aan mogen beginnen.
Mag ik bij jullie?quote:
Dat is wel een probleem inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:25 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, als het mensen zijn die dat dan niet zouden doen is dat wel een prima reactie. Helaas is dit dan iemand die elke week langs zou komen om het aan te pakken en daar zit ik niet op te wachten.
Dank, die ga ik gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem inderdaad.
Dan een korte reactie dat het voor jou/jullie geen prioriteit heeft (ookal is dat misschien niet de waarheid, dat gaat hun niets aan).
Ik probeer dat als ‘goedbedoeld’ te interpreteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Fijn.Een stukje van een vogelhuisje?
Wat zeggen jullie tegen mensen die door je huis lopen of tuin en commentaar hebben op wat er nog moet gebeuren? 'Nou, die border moet ook nodig nog wat aan gedaan.' of 'Het wordt ook wel tijd om dit of dat te schilderen.'.
Sodemieter op, was wat ik dacht. Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.En het blijft maar malen. Ik schiet in de verdediging en dan gaan ze daar op hakken. Wat is nou een goede reactie, dat het ook gelijk klaar is maar niet al te onbeleefd?
Ik blijf liever met alleen het gezin in mijn sociaal gestoorde kluizenaars bubbel, maar de rest van het gezin is wel gewoon normaal, dus dat gaat niet.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik probeer dat als ‘goedbedoeld’ te interpreteren.
Achteraf is altijd makkelijk bedenken. Iets assertiefs dat direct duidelijk maakt dat je dergelijk commentaar niet op prijs stelt.
Mild: ‘Ja, niet alles kan in één keer, hč?’
Iets feller: ‘Het is een rondleiding, geen inspectie.’
Ironisch/sarcastisch: ‘We kunnen er straks wel even voor gaan zitten. Dan dicteer jij me de ‘to do list’.’
Ik ben ook niet altijd zo assertief, hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:30 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Die kan ik ook wel gebruiken. Ik ben erg blij met de suggesties!
Het is ook vast wel goedbedoeld, maar na elk bezoek zulke opmerkingen ben ik er wel klaar mee. Er is hier altijd wel wat te doen.
Streepjes zijn leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:49 schreef Sumppi het volgende:
daarbij/ daar bij? Er is vast wel meer mis met die zin.
Leuker, ik heb net twee truien in de uitverkoop gekocht. En een shirt metstreepjes
.
Haha same.quote:
Hedera, zeker. Sommige mensen haten het. Ik niet. Lekker groen! En het doet het gewoon altijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha same.
Wij hebben klimplanten op onze schutting. Zijn we superblij mee, lekker groen. Mijn vader laatst: 'ik zal zo even het onkruid van jullie schutting halen!'
Zo heeft mijn vader echt een keer een heel bloembed (wilde bloemen) bij ons weggehaald.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha same.
Wij hebben klimplanten op onze schutting. Zijn we superblij mee, lekker groen. Mijn vader laatst: 'ik zal zo even het onkruid van jullie schutting halen!'
Haha ja, man heeft een paar jaar geleden een stekje geplant en nu groeit ie mooi over de hele schutting.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hedera, zeker. Sommige mensen haten het. Ik niet. Lekker groen! En het doet het gewoon altijd.
Succes met het bellen en regelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Streepjes.![]()
Ik ben deze ochtend zoet met nabestaandendingen. Tot nog toe zijn ze bij de diverse nabestaandenhelpdesks wel sympathiek en meedenkend.*
* In het kader van niet zo leuk, maar wel prettig om toe te werken naar een afronding van een aantal zaken.
Dat lijkt me ook leuk! Is de stof bedrukt over de hele spijkerbroek of is het borduursel of?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Streepjes zijn leuk
Ik heb vandaag een nieuwe spijkerbroek aanmet bloemen
Hier hoor ik wel vaker dat ouders met zulk commentaar komen. Ik heb me voorgenomen dat nooit te doen, later. Maar misschien is bij je eigen kinderen die grens toch minder duidelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha same.
Leuk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:16 schreef Sarabi het volgende:
@:Sumppi hij is bedrukt:
[ afbeelding ]
Hier ging het ook om de border met wilde bloemen (net uitgebloeid).quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo heeft mijn vader echt een keer een heel bloembed (wilde bloemen) bij ons weggehaald.
Heel lief dat hij ons altijd hielp in de tuin, we moesten alleen iets duidelijker zijn in wat wij onkruid vinden
Hier was ie ook een heel eind uitgebloeidquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:23 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hier ging het ook om de border met wilde bloemen (net uitgebloeid).
Ja, hier precies zo. En van sommige bloemen wacht ik tot ze zo droog zijn dat ik de zaden in zakjes kan doen. Of ik wacht tot ze zichzelf hebben uitgezaaid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier was ie ook een heel eind uitgebloeid![]()
Dus ik snap het wel, maar er zijn nog steeds genoeg insecten heel blij mee dus mag het van ons blijven staan.
Absolute waarheid dat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hedera, zeker. Sommige mensen haten het. Ik niet. Lekker groen! En het doet het gewoon altijd.
Succes/sterkte morgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:29 schreef Sumppi het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik linzen gegeten. Curry.![]()
Zo een stuk zomergasten kijken en me mentaal voorbereiden op een hectische dag morgen. Het begint al 's morgens om 8 uur met 10 km fietsen om mijn rijbewijs op te halen en dan moet ik ook terug natuurlijk.Eigenlijk begint het al om 7 uur met een wandeling van 30 minuten met de hond.
![]()
Tja geen kinderen dus dan krijg je van die rare kamersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Sumppi het volgende:
Zo'n kamer hebben wij ook. Mensen kijken soms raar op als we tegen elkaar zeggen: 'zet dat maar in Narnia.'
Bij ons is het alleen geen kleedkamer. Ooit wordt het de studiekamer, maar dan moet er eerst een nieuw raam in en alle klussers zitten vol tot ergens volgend jaar.![]()
Wel luxe om een kleedkamer te hebben!![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:34 schreef Sumppi het volgende:
Nu even een kop thee, dan snel eten verzorgen voor de kinderen en door naar pianoles.
Middelste heeft vandaag haar diploma A gehaald.
Achja we hadden in maart al iemand moeten bellen dus die extra maanden kunnen er wel bijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou er wel van uit gaan dat het allemaal langer duurt @:Sarabi . En verschiet niet van de prijzen, grondstoffenprijzen zijn hard aan het oplopen.
Envoor het zwemdiploma!
Dat zal inderdaad nog wel te doen zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja we hadden in maart al iemand moeten bellen dus die extra maanden kunnen er wel bij![]()
En tja prijzen heb ik geen idee van. Muurtje slopen (en eventueel nieuw muurtje maar als het te duur is hangen we gewoon een gordijn op). En hopelijk verder alleen wat randen kitten.
Als het voor een paar duizend euro klaar is dan is het wel goed.
Stuk gezonderquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk koffie (voorlopig) in de ban te doen. Gelukkig vind ik thee veel lekkerder
Dat heb ik met m'n hangmat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb geen problemen met dit weer, ik voel me alleen schuldig tegenover ons badjeDie staat zo zielig ongebruikt.
Nouja zaterdag lijkt het wel goed weer te worden dus dan maar weer er in.
Ik vind het ook wel gezellig dat het ‘s avonds alweer vroeger donker wordt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik een miep als ik zeg dit weer wel gezellig te vinden? Zaterdag onder begeleiding van mijn moeder even naar de bieb toe. Eigenlijk kan ik momenteel echt niet een verhaal lezen, maar dat voelt zo lullig om tegen haar te zeggen, dus ik ga gewoon mee en zie wel
Nee hoor, prima knus weer zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik een miep als ik zeg dit weer wel gezellig te vinden? Zaterdag onder begeleiding van mijn moeder even naar de bieb toe. Eigenlijk kan ik momenteel echt niet een verhaal lezen, maar dat voelt zo lullig om tegen haar te zeggen, dus ik ga gewoon mee en zie wel
Ja een beetje echt avond vind ik ook echt lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel gezellig dat het ‘s avonds alweer vroeger donker wordt.
Hahahah deze zomer faalt een beetje (gelukkigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, prima knus weer zo.![]()
Alleen minder geschikt voor hangmathangen.Het frame staat nu al een tijdje ongebruikt in de tuin.
Hier lukt het me soms ook niet om boeken te lezen. Ik leen dan weleens tijdschriften. Maar niks lenen en even wat neuzen en misschien wat drinken samen is toch ook goed. Als je daar zin in en puf voor hebt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hier lukt het me soms ook niet om boeken te lezen. Ik leen dan weleens tijdschriften. Maar niks lenen en even wat neuzen en misschien wat drinken samen is toch ook goed. Als je daar zin in en puf voor hebt.
Wat een 'moeilijke' stoffen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik breek even in![]()
Ik had zo'n verrassingspakket met stoffen (coupons) gekocht, maar er zit een hoop in wat ik niet kan of wil gebruiken. Denk aan kant, fleece (denk ik), badpak-stof, iets van sjaalstof, van alles. Verschillende stoffen in kleine hoeveelheden.
Misschien dat iemand hier er iets mee kan? Ik heb van een hoop geen idee wat het is, hoeveel het is en of het netjes is, maar ik stuur het met alle liefde op naar iemand die er wel wat mee kan.
Eventueel kan ik ook wel een foto plaatsen. Iemand interesse?
Mooie foto!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:54 schreef Sumppi het volgende:
En, goedemorgen. Een beetje zomer:
[ afbeelding ]
En vanmiddag ga ik zwemmen met de kinderen.
Jep! Zoals nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen,
Oef.. Hebben jullie ook wel eens zo'n ochtend dat je wakker wordt en denkt: 'Dit wordt 'm niet'
Ja, die had ik gisteren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen,
Oef.. Hebben jullie ook wel eens zo'n ochtend dat je wakker wordt en denkt: 'Dit wordt 'm niet'
Dit is al dag twee voor mij. Veel spanning, dus ik ben niet verbaasd, maar het is wel vervelend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die had ik gisteren.![]()
Succes met de gesprekken CotS
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen,
Gisteren was ook niet heel verbazingwekkend, ik werd op een rottijdstip wakker omdat ik naar de wc moest (gebeurt me 's nachts eigenlijk nooit) en daarna was het balletje. Ik draai niet zo goed op weinig slaap.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:50 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dit is al dag twee voor mij. Veel spanning, dus ik ben niet verbaasd, maar het is wel vervelend.
Dat soort dagen ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]Regelmatig eigenlijk... Gelukkig steeds minder, omdat ik nu op m'n 43e eindelijk mezelf een beetje beter leer kennen
![]()
Andersom is meestal vervelender trouwens. Dat je opstaat met zo'n-gevoel, en dat dat dan gedurende de ochtend door allerlei tegenslagen verandert in
![]()
Deze hele week alquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen,
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:54 schreef Sumppi het volgende:
En, goedemorgen. Een beetje zomer:
[ afbeelding ]
En vanmiddag ga ik zwemmen met de kinderen.
Succesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch... had gevraagd of ik het zonder slaapmiddelen mocht proberen. Toch minder succesvol
Vandaag vooral moeilijke gesprekken op de planning
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe viltjes om te vieren dat we 1 jaar bestaan![]()
[ afbeelding ]
Bij elke bestelling krijg je er een paar.
Hij is serieus leuk, met die labelcollage.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het werd sowieso tijd voor een iets creatiever viltje
Ja! Is zeker een leuk planquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel![]()
We zitten ook te denken om deze op een tas te laten drukken. Toch misschien wel een leuk collectors item voor mensen.
Inderdaad moeilijke stoffenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een 'moeilijke' stoffen.Hopelijk zat er ook iets in waar je wel wat mee kunt.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat ik volgende week even naar de Action ga, als dat mag en lukt. Even wat crea's halen
Ik begin weer interesses te krijgen in de wereld
Ja, idd. Ik merk ook dat met het verstrijken van de jaren (quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]Regelmatig eigenlijk... Gelukkig steeds minder, omdat ik nu op m'n 43e eindelijk mezelf een beetje beter leer kennen
![]()
Andersom is meestal vervelender trouwens. Dat je opstaat met zo'n-gevoel, en dat dat dan gedurende de ochtend door allerlei tegenslagen verandert in
![]()
Zodra het brein gaan denken, dan is 't hopeloos, hč, dan kan je net zo goed op staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren was ook niet heel verbazingwekkend, ik werd op een rottijdstip wakker omdat ik naar de wc moest (gebeurt me 's nachts eigenlijk nooit) en daarna was het balletje. Ik draai niet zo goed op weinig slaap.
Wel afgerekend?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed met een paniekaanval in de action huilen. Wel veel gehaald
Je zal altijd zien dat het nu gebeurd, maar je bent goed bezig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:49 schreef Shandaly het volgende:
Ach... ik dacht vandaag "even" bij de Ikea iets te ruilen.
Ik ben maandag door een treetje van de ladder van de hoogslaper van m'n dochter gezakt![]()
Was ik eindelijk op een mooi gewicht - ruim 12 kilo afgevallen het afgelopen half jaar - en dan NU zak ik ergens doorheen...![]()
Heel de week al aan het hannessen met de klantenservice, maar nu eindelijk schot in de zaak en een plan: alleen de ladder ruilen en niet het hele bed (stel je voor dat we die hele hoogslaper eerst af hadden moeten breken, en daarna opnieuw opbouwen), en ook niet alleen dat ene stukke treetje, maar de hele trap, want die andere treetjes vertrouwden we ook niet meer. Nu vertrouw ik het sowieso niet meer, ik verzin wel iets anders om haar bed op te maken dan zelf op die ladder staan... maar goed.
Dat "even" onder werktijd (rustiger bij Ikea, werktijden toch flexibel, want thuiswerken etc) kostte me 2,5 uurDat wordt overwerken vanavond.
Aparte situatie terwijl ik stond te wachten trouwens... Er was een schoonmaakster daar luid aan het bellen met haar moeder "Ja nee, ik ben bijna klaar hier, en als ik thuis kom ga ik naar bed hoor! Voel me hartstikke beroerd! Heb griep, maar ben toch maar gaan werken, maar heb écht geen puf meer om dat op te gaan halen daar... " etc etc...![]()
Ik ben maar een stukje verderop gaan staan![]()
Oh nee wat sneu... knuffel voor julliequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij wat verkeerds gegeten tijdens een wandeling. Daar letten we wel op, dat hij geen ontlasting eet bijvoorbeeld, maar soms gebeurt het toch.
Hij heeft best wat pillen gekregen en daarom was het consult gratis. Tegen braken, maagzuurremmer, tegen infecties (antibiotica denk ik) en nog iets om zijn maag-darmkanaal te ondersteunen (tegen diarree).
Wel netjes van de DA, hopelijk knapt ie snel op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij wat verkeerds gegeten tijdens een wandeling. Daar letten we wel op, dat hij geen ontlasting eet bijvoorbeeld, maar soms gebeurt het toch.
Hij heeft best wat pillen gekregen en daarom was het consult gratis. Tegen braken, maagzuurremmer, tegen infecties (antibiotica denk ik) en nog iets om zijn maag-darmkanaal te ondersteunen (tegen diarree).
Fijne lunch straks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was mijn slaappillen vergeten en heb goed geslapen.
Straks lekker lunchen met mijn moederBest wel zin in
Eigenlijk heb ik het idee dat ik met sprongen vooruit ga
Ja de zorgen zijn de mindere kant....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:27 schreef Sumppi het volgende:
Met de hond gaat het denk ik wel wat beter. In elk geval blijft er wat binnen. Die zorgen die je kunt hebben bij huisdieren hč.
Jongste is groot Paw Patrol fan (vreselijke kinderserie). Nu draait er een film van in de bios, dus vanmiddag gaat ze met mij voor het eerst in haar leven naar de bioscoop.
Het kon ergerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:37 schreef Sumppi het volgende:
Hoe erg was het?![]()
Ik ga met de meiden. Ik zag dat Avatar 2 verwacht wordt? Weet jij daar meer van? Misschien dat ik daar dan met de oudste wel heen wil.
Nope.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:40 schreef Sumppi het volgende:
Oh echt. Wat jammer dat hij steeds verschoven wordt en december dus ook niet eens zeker is.
Hahaha ja daar hoor ik meer ouders over, volgens mij is die goed bezocht deze vakantie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:41 schreef Sumppi het volgende:
Als we bij de bios zijn ziet de oudste natuurlijk dat De grote slijmfilm ook draait. Dat wordt nog wat.
Jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:01 schreef Sumppi het volgende:
En die eerste slijmfilm was volgens mij al zo slecht.![]()
Hebben jullie het gister nog droog gehouden?
Gezellig! En wat leuk van de egels.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Janog lang bij de vuurkorf gezeten en de egels gevoerd
Gaat hardquote:
Het had zonniger mogen zijn maar met 25 graden was het best warm, alleen tja het water is dus totaal niet opgewarmd deze zomer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:31 schreef Sumppi het volgende:
Was het dan zwemweer bij jullie? Hier is het maar een grijzige dag. Ideaal voor bioscoopbezoek en volgens de kleuter was het de beste film OOIT! Vijf sterren.
Dat is wel weinig. Hier is het altijd wel net iets warmer volgens mij. Mijn man heeft vorig weekend alleen al 2x 5u er in gezetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:41 schreef Sumppi het volgende:
Jammer van deze zomer (al heb ik dit liever dan die hitte). Ik had me voorgenomen deze zomer vaak naar het buitenbad te gaan, maar daar is het eigenlijk helemaal niet van gekomen. Lijkt me te fris voor ons. En ook ons eigen zwembadje voor de kinderen hebben we maar 3 dagen gebruikt.
Hier is de vakantie na dit weekend afgelopen. Het is een vreemd gevoel dat vrienden en familie nog even vakantie hebben. Zij zitten in zomermodus, terwijl wij al meer het idee hebben dat het snel herfst wordt.
Je man heeft er dan in elk geval vorig weekend goed gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel weinig. Hier is het altijd wel net iets warmer volgens mij. Mijn man heeft vorig weekend alleen al 2x 5u er in gezeten
Maar wel een stuk minder dan de vorige zomers.
Maar dit soort zomers zijn beter dan die met de hitte
Raar idee inderdaad dat het bij jullie al weer begint, hier hebben ze nog 2 weken.
Hebben de kinderen wel weer zin in school?
Knuffelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kom even mijn excuses maken hier; mijn aanwezigheid als mod is helaas maar kort geweest.
Door omstandigheden (laat ik er niet over uit de school klappen verder) was het mod-zijn niet meer voor mij.
Er komt vast nieuwe hulp.
Gr. Fietsie.
Ditquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:26 schreef Sumppi het volgende:
Spijtig fietsie. Klinkt alsof je flink teleurgesteld bent. Zou leuk zijn als je hier zo nu en dan binnenvalt om te posten over je projecten.
Ik moet eens opzoeken wat dat is... Diamond Painting. Heb eigenlijk niet een goed beeld daarvanquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een half uurtje Diamond Painting gedaan. Nu moe van de concentratie, maar hey...ik ben crea bezig geweest. CotS begint weer terug te komen
Je hebt een stuk stof waarop een patroon afgedrukt staat en allemaal kleine glimmertjes die je op het juiste plekje legt. Met een vol hoofd is dat heel fijn om te doenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:49 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik moet eens opzoeken wat dat is... Diamond Painting. Heb eigenlijk niet een goed beeld daarvan
Daar ga ik eens wat meer info over zoeken. Klinkt interessant, CofS. Doe je dit allang?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt een stuk stof waarop een patroon afgedrukt staat en allemaal kleine glimmertjes die je op het juiste plekje legt. Met een vol hoofd is dat heel fijn om te doen
Paar jaar, maar met korte tussenpozen, niet om dramatisch te doen, maar als mijn ziektes weer opspelen vind ik het heerlijk. Muziekje of luisterboekje erbij. Heerlijkquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:53 schreef Celestien het volgende:
[..]
Daar ga ik eens wat meer info over zoeken. Klinkt interessant, CofS. Doe je dit allang?
Denk dat het een goede manier is, hoorquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Paar jaar, maar met korte tussenpozen, niet om dramatisch te doen, maar als mijn ziektes weer opspelen vind ik het heerlijk. Muziekje of luisterboekje erbij. Heerlijk
Knuffel voor m'n oud-collega moderator. Vreemd je zonder kleur te zien, hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kom even mijn excuses maken hier; mijn aanwezigheid als mod is helaas maar kort geweest.
Door omstandigheden (laat ik er niet over uit de school klappen verder) was het mod-zijn niet meer voor mij.
Er komt vast nieuwe hulp.
Gr. Fietsie.
Ja sorry...quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Knuffel voor m'n oud-collega moderator. Vreemd je zonder kleur te zien, hoor.
Misschien heb ik het gemist. Wat gaat er gebeuren?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik begin echt de kriebels te krijgen voor morgen
Bierquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:12 schreef Celestien het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist. Wat gaat er gebeuren?
Bier is niet spannend, maar hopelijk is het drinkbaar bierquote:
Nope, je moet wel bier bij mij bestellen anders mag je niet blijven. Daarom moest Fiets ook wegquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:13 schreef Celestien het volgende:
[..]
Bier? Mag ik ook ergens anders voor kiezen?
Oow een boeking doen dat je een avondje komt dansen op een podiumpje is ook geen optie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, je moet wel bier bij mij bestellen anders mag je niet blijven. Daarom moest Fiets ook weg
Alles is een optiequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow een boeking doen dat je een avondje komt dansen op een podiumpje is ook geen optie?
Ahh, zoveel wordt ineens duidelijk!quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, je moet wel bier bij mij bestellen anders mag je niet blijven. Daarom moest Fiets ook weg
quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:39 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ahh, zoveel wordt ineens duidelijk!
Da's superspannendquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Om het nog wat duidelijker te maken:
We gaan morgen ons bockbier bottelen, dan kunnen we het ook voor het eerste proeven en weten we of het gelukt is.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan morgen ons bockbier bottelen, dan kunnen we het ook voor het eerste proeven en weten we of het gelukt is.
Mooi. Dat is sneller dan verwacht, of niet? Ben je er ook weer aan toe?quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hele goedemorgen
Deze ochtend gaan ze met de artsen overleggen of ik met ontslag kan. Dus mensen, duim voor me
Dat is mooi snelquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hele goedemorgen
Deze ochtend gaan ze met de artsen overleggen of ik met ontslag kan. Dus mensen, duim voor me
Ik ben er sneller dan verwacht eraan toe. Sowieso een week rustig aandoen en daarna heb ik een weekplan om me uit de stress te houdenquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi. Dat is sneller dan verwacht, of niet? Ben je er ook weer aan toe?
Dank uquote:
Veel plezier vandaag!quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is rap! Ik hoop mee voor je.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hele goedemorgen
Ik duim ook mee!quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hele goedemorgen
Site doet het nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Nickname was geīnspireerd door de beeldjes die ik vroeger spaarde, dus het schattig klopt op zich wel.
Lief!!!quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmmm, hij deed al lastig, geen idee waarom.
https://www.picclickimg.c(...)d-Good-Condition.jpg
Tof!!! Heb je ook in die attractie van Ninjago gezeten (Dat je vuurballen en dergelijke moet afvuren)? Dat vonden ze hier het leukst.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De reden dat ik sta te dansen was omdat ze net Everything is awesome draaiden
Nee want rustig aan met de schouder. Polar Express wel gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Tof!!! Heb je ook in die attractie van Ninjago gezeten (Dat je vuurballen en dergelijke moet afvuren)? Dat vonden ze hier het leukst.
Ach ja, natuurlijk. Hoe lang verwacht je dat het herstel nog duurt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want rustig aan met de schouder. Polar Express wel gedaan.
En bestellen is ook al mogelijk zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:31 schreef Sarabi het volgende:
dood
Bier is wel heerlijkzal morgen nog een klein verslagje doen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen waarschijnlijk met ontslag!
Geen ideequote:Op maandag 23 augustus 2021 20:07 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk. Hoe lang verwacht je dat het herstel nog duurt?
Polar Express hebben wij niet gedaan. Daarom moeten we ook terug.
Bij de vpk gevraagd en die hebben ergens drie beschuitjes tevoorschijn getoverd. De rest van de afdeling leeft nog niet, maar goed. Er zit eten inquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben een paar apps kwijt op mijn hoofdscherm van mijn telefoon maar kan me niet herinneren welkeBen ik de enige die dat soms heeft?
Ik kom er wel weer achter als ik ze nodig heb, want dan gaat mijn vinger automatisch naar die plek maar nu heb ik gewoon echt geen idee.
Uitslapers!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij de vpk gevraagd en die hebben ergens drie beschuitjes tevoorschijn getoverd. De rest van de afdeling leeft nog niet, maar goed. Er zit eten in
Welke game?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel
Lag gelijk een game op me te wachten, dus dat is altijd leuk meegenomen
We hebben nou te horen gekregen dat de wachttijd 1 jaar is. In mijn mening kan dat niet, zelfs 1 maand lijkt me al lang. Maar goed ik heb er precies niets over te zeggen, kan alleen maar proberen mijn moeder te steunen zodat zij er niet onder door gaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:40 schreef Lienekien het volgende:
@:Sarabi
Goed dat er een WLZ-indicatie is voor je oma. Het is alsnog een lastig proces.
Pikminquote:
Ooooh wat gaaf om te zien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:15 schreef Sarabi het volgende:
-Crosspost-
Nog even een kort verslagje over de botteldag.
Om half 10 begint de dag. Als eerste moeten we dopjes uitkiezen, we hebben oranje gekozen vanwege het label.
[ afbeelding ]
In het begin waren er nog even zorgen of het bottelapparaat het wel goed zou doen, want vrijdag waren er grote problemen mee. Maar gelukkig waren die opgelost![]()
Het bottelen van 3000 flesjes duurt ongeveer 3u. Mijn man staat aan het begin van het proces, hij spoelt alle flesjes en zet ze vervolgens op de lopende band.
[ afbeelding ]
Daar worden de flesjes automatisch gevuld en vervolgens gelabeld.
https://youtube.com/shorts/VTLsAPTgaOA?feature=share
Aan het eind van het proces sta ik, ik pak alles in dozen en zet de dozen vervolgens op de pallets.
Na het bottelen begint het schoonmaken van het apparaat en alle onderdelen. Dat kost ook weer ongeveer 1 uur. Het is niet echt iets wat je met 2 man kan, dus ik ben ondertussen de auto's gaan volladen.
https://youtube.com/shorts/K_vKkSOwSkY?feature=share
Dat ging net goed
Aangezien het deze keer 1000liter was, hebben we 2x moeten rijden. Mijn ouders hielpen gelukkig wel bij het uitladen. En zo waren we na een dag van 12u klaar
Pikmin heb ik ooit van mijn man gekregen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pikmin
En over twee dagen komt Garden Paws uit. Daar heb ik al een tijdje geld voor opzij gelegd.
(tegenwoordig heb ik bij de bank spaarpotjes. Boodschappen, in geval iets stuk gaat, algemeen sparen en leuke dingen. En daarbij geldt op is op)
Als de nood aan de man komt, is er de optie tot crisisopvang. De huisarts kan daar ook een rol in spelen, als die - samen met bijv. de thuiszorg - constateert dat de situatie thuis onhoudbaar wordt. Het nadeel is dat ze dan ergens naartoe moet waar op dat moment plek is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben nou te horen gekregen dat de wachttijd 1 jaar is. In mijn mening kan dat niet, zelfs 1 maand lijkt me al lang. Maar goed ik heb er precies niets over te zeggen, kan alleen maar proberen mijn moeder te steunen zodat zij er niet onder door gaat.
Bedankt voor wat inside infoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als de nood aan de man komt, is er de optie tot crisisopvang. De huisarts kan daar ook een rol in spelen, als die - samen met bijv. de thuiszorg - constateert dat de situatie thuis onhoudbaar wordt. Het nadeel is dat ze dan ergens naartoe moet waar op dat moment plek is.
Ik zag in het dossier van de huisarts van mijn moeder terug dat zij ook opmerkingen noteerden over belastbaarheid van de dochter. Het kan helpen als je moeder ook bij de huisarts van oma benoemt dat zij zelf aardig aan de grens komt.
Jawel....daarom ook zo'n korte filmpje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:44 schreef Sumppi het volgende:
Dat is fijn meegedacht. Sarabi
En weer interessant te zien hoe dat laatste stuk van het bierbrouwen in zijn werk gaat. Dat filmpje, kreeg je geen hartverzakking?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan zo dom zijn. Ik vroeg me al af waarom je niet wat langer had gefilmd, omdat ik bij zo'n filmpje niet kon beoordelen of het wel echt goed ging.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan zo dom zijn. Ik vroeg me al af waarom je niet wat langer had gefilmd, omdat ik bij zo'n filmpje niet kon beoordelen of het wel echt goed ging.
Echt superlief dat jullie allemaal blijven bestellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Toffe update Sarabi, ik zie jullie wel weer verschijnen.
Voor de kinderen wel weer leuk. Al vindt de middelste het werk saai. De jongste was boos dat een jongetje haar zandtaart stuk had gemaakt. Ze was zķ boos, dat ze het stappenplan 'stop, loop weg, praat met juf' heeft doorlopen. De oudste is verliefd en vindt verder alles best.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Hoe waren de eerste schooldagen?
Ik vind het leuk om biertjes te proeven, dus als het in m'n straatje past...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt superlief dat jullie allemaal blijven bestellen
Ik heb de tour ook echt wel gemist de afgelopen maanden. Mensen zijn toch meestal vrolijk als je bier komt brengen.
Je vrijwilligerswerk klinkt tof! Goeie timing met de handwerkclub wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Voor de kinderen wel weer leuk. Al vindt de middelste het werk saai. De jongste was boos dat een jongetje haar zandtaart stuk had gemaakt. Ze was zķ boos, dat ze het stappenplan 'stop, loop weg, praat met juf' heeft doorlopen. De oudste is verliefd en vindt verder alles best.
Ik heb veel in huis kunnen doen en ook een berg voor het vrijwilligerswerk.Donderdag sta ik alleen in de bibliotheek en dan komt de handwerkclub.
En eens in de maand mag ik het dreumes- en peuteruur organiseren en uitvoeren. Dat vind ik best spannend!
Dit bericht maakt me blij! Trots op je jongste!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Voor de kinderen wel weer leuk. Al vindt de middelste het werk saai. De jongste was boos dat een jongetje haar zandtaart stuk had gemaakt. Ze was zķ boos, dat ze het stappenplan 'stop, loop weg, praat met juf' heeft doorlopen. De oudste is verliefd en vindt verder alles best.
Ik heb veel in huis kunnen doen en ook een berg voor het vrijwilligerswerk.Donderdag sta ik alleen in de bibliotheek en dan komt de handwerkclub.
En eens in de maand mag ik het dreumes- en peuteruur organiseren en uitvoeren. Dat vind ik best spannend!
Klinkt echt als leuk vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Haha ieder toch zo zijn eigen manierquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Dan doe jij dagelijks wat ik nog niet eens wekelijks doe.
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het maandelijks doe....dat zijn net van die dingen die ik gewoon vergeet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Dan doe jij dagelijks wat ik nog niet eens wekelijks doe.
Dat zijn van die dingen die me triggeren om eens uitgebreid te gaan poetsen, zo eens in de paar maanden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het maandelijks doe....dat zijn net van die dingen die ik gewoon vergeet.
Ik hou me gewoon rustig tot dat gevoel weer weg isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die me triggeren om eens uitgebreid te gaan poetsen, zo eens in de paar maanden.
Och, je ziet wel goed verschil na zo'n bui, da's op zich wel weer leuk ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon rustig tot dat gevoel weer weg is
Welke kleurtjes zal ik nog meer te zien krijgen?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook altijd wel grappig om te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, je ziet wel goed verschil na zo'n bui, da's op zich wel weer leuk ofzo.
En ik zet in op een diepe paarstint.
Ik ben echt de slechtste huisvrouw ever dus luister vooral niet naar mijquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me nu bizar over mijn huishouden![]()
en dat vind ik helemaal prima
Ik heb een lijst per dag die ik afkruis, per week, per maand en per kwartaal
Ik heb ook wel eens zo’n lijst gemaakt. Er circuleerde volgens mij jaren terug ook eentje op FOK!, volgens mij. Het idee spreekt me aan om het goed te organiseren, in de praktijk werkt het bij mij niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap ik! Niet elk trucje is voor iedereenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo’n lijst gemaakt. Er circuleerde volgens mij jaren terug ook eentje op FOK!, volgens mij. Het idee spreekt me aan om het goed te organiseren, in de praktijk werkt het bij mij niet.![]()
Ik kan echt wel voldoening halen uit een schoon en opgeruimd huis, maar ik vind het OK als het ook weer rommelig en stoffig wordt. Ik ga altijd wel weer op tijd aan de slag.
Ik geloof trouwens echt wel in een link tussen geestelijk welbevinden en je huis op orde hebben/houden en dat jouw lijstjes daar een goede rol in spelen.
Ik hou er vanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een domme vraag tussendoor:
Stel je nodigt iemand uit om af te spreken en die persoon zou behalve een begintijd ook een eindtijd afspreken. Hoe zouden jullie dat vinden
(dat doe ik nu, met voor de mensen die me niet goed kennen een globale uitleg. Alleen ergens voelt het nog ongastvrij)
Je zou een gevarentoeslag moeten berekenen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon rustig tot dat gevoel weer weg is
Welke kleurtjes zal ik nog meer te zien krijgen?
[ afbeelding ]
Ach, zo lang je je doucherubber niet elke week in de bleek legt en spotjes uit het plafond schroeft om te poetsen valt het allemaal mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou er totaal geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een domme vraag tussendoor:
Stel je nodigt iemand uit om af te spreken en die persoon zou behalve een begintijd ook een eindtijd afspreken. Hoe zouden jullie dat vinden
(dat doe ik nu, met voor de mensen die me niet goed kennen een globale uitleg. Alleen ergens voelt het nog ongastvrij)
Ja, hoi.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel grappig om te zien
[..]
Ik ben echt de slechtste huisvrouw ever dus luister vooral niet naar mij
Ja help dat excuus heb ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi.![]()
Nu zit daar ook een tijd- en prioriteitaspect aan natuurlijk, ik ben standaard al minimaal 40 uur per week niet thuis en dingen als boodschappen, koken en de was gaan ook gewoon door, net als sporten en een béétje kunnen ontspannen voor het bedtijd is. Dus mja, keuzes.
Het is een dankbaar excuus.quote:
Prioriteit 1:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen wel waarheid ook, want momenteel staan crea-dingen wel een beetje laag op de prioriteitenlijst.
Klinkt als een goede volgorde.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prioriteit 1:
- zelfzorg
Prioriteit 2:
- Crea + lezen
Prioriteit 3:
- Gamen + series kijken
Ben nu dusdanig onrustig in mijn hoofd dat ik nog moet beginnen aan prioriteit 2
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:32 schreef Sumppi het volgende:
In mijn prachtige, geordende en schone huis!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:52 schreef Sumppi het volgende:
Ik zit in de wachtruimte van muziekles naast de leslokalen. Blokfluit, harde elektrische gitaren, orgel en het gepingel van mijn dochter door elkaar. Ik ben wel klaar met vandaag.
Sociaal leven valt trouwens ook onder zelfzorg, maar met mate.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede volgorde.De mijne is niet zo heel duidelijk gedefinieerd, maar nu ik er een beetje over nadenk, komt het aardig op hetzelfde neer.
Grappige oefening eigenlijk, ik heb het voordeel dat ik zo'n lijstje niet als handvat nodig heb voor m'n dagelijks functioneren, maar een "waarom doe ik nu b en niet a" kan op zich nuttig zijn om je af en toe eens af te vragen.
Wederom geen kik gegevenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:48 schreef Sumppi het volgende:
Mooi gedaan. Lijkt me wel een pijnlijke plek?
Hond. Gegroeid.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:31 schreef Sumppi het volgende:
Mijn schoonmaakwerk voelt altijd zo loos. Maandag had ik de stofzuiger door het huis getrokken en vanmorgen lag er een halve zandbak in de bijkeuken (kleuter had de zandtaartjes meegenomen in haar schoen). Weer met de stofzuiger aan de gang en alles gedweild. Kom ik net thuis:
[ afbeelding ]
Als ik de keuken poets is hij ook altijd dezelfde dag alweer een bende, omdat man thuis werkt en voor zijn lunch ook altijd kookt en bakt. Wastafel en spiegel: er komen dezelfde dag nog spetters tandpasta op.![]()
Soms droom ik er wel van om alleen te wonen.
Dat zijn lekker veel prikkels.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:52 schreef Sumppi het volgende:
Ik zit in de wachtruimte van muziekles naast de leslokalen. Blokfluit, harde elektrische gitaren, orgel en het gepingel van mijn dochter door elkaar. Ik ben wel klaar met vandaag.
Het is dat ik al enorm veel van dat soort spelletjes in m'n collectie heb, hij ziet er cute uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Zin in deze dag!
Waarom?
Geen flauw idee, deze dag voelt goed!
(oke, en tussen de middag komt eindelijk Garden Paws (spelletje) uit, waar ik geld voor opzij heb gelegd)
Hahahaha ik speel alles dat ik heb. De switch was duur, maar nooit spijt van gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik al enorm veel van dat soort spelletjes in m'n collectie heb, hij ziet er cute uit.
Sowieso "moeten" een hoop spelletjes eerst eens aandacht voor ik weer wat nieuws koop.Beetje impulscontrole oefenen weer enzo.
Is een fijn ding ja, die Switch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik speel alles dat ik heb. De switch was duur, maar nooit spijt van gehad.
Het ziet er extreem cute uit en ik ben verslaafd aan dat soort spellen.
Naja... ik heb een spaarpotje voor dit soort dingen en ik heb drie weken geen boodschappen hoeven doen en kwam thuis met een gevulde koelkast, dus een maand geen boodschappen... dan mag ik wel die twee tientjes er tegenaan gooien
Oh lekker! Zelf de ladder op zou ik ook niet zien zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
We hebben een schilder!Hij pakt nu eerst de voorgevel aan en heeft gisteren schoongemaakt, geschuurd en gerepareerd. Morgen verder, dus hopelijk een droge dag.
Voelt goed. Als ik nog denk aan het huis van mijn moeder en het achterstallig onderhoud dat ten volle duidelijk werd toen we het gingen verkopen…
Achter wordt waarschijnlijk pas voorjaar. Verf zit er daar nog wel goed op.
Super! Succes met het geklusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
We hebben een schilder!Hij pakt nu eerst de voorgevel aan en heeft gisteren schoongemaakt, geschuurd en gerepareerd. Morgen verder, dus hopelijk een droge dag.
Voelt goed. Als ik nog denk aan het huis van mijn moeder en het achterstallig onderhoud dat ten volle duidelijk werd toen we het gingen verkopen…
Naja, luxe, je werkt ervoor! En het lukt me met mijn wajong elke maand om te sparen, dus tjaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is een fijn ding ja, die Switch.![]()
En ik heb de luxe dat ik na m'n vaste lasten flink wat salaris over heb iedere maand, dat maakt de drempel tot aanschaf flink lager.Nu wacht ik meestal wel de sales af, maar dat zijn dan ook wel eens een paar games tegelijk en tegen de tijd dat ik eens wat uitgespeeld heb, zijn de volgende sales er alweer.
Luxeproblemen.
Welke spellen in dit genre heb je voor de Switch CotS? Misschien weet ik nog wel wat tips voor je.
Fijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
Leuk! Ik ben nog erg in de beginfase. Begreep in het begin niet echt de lol ervan, tot een vriendin me uitlegde hoe je aan materialen komt en hoe je dus echt je eiland leuk kan maken. Nu ben ik er dol opquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zit ook wel wat mazzel bij hoor, vriend wil niet dat ik meebetaal aan het huis, dus dat scheelt nogal per maand.
En Animal Crossing.Gisteren dankzij een twitch-stream nieuwe inspiratie voor m'n eiland, dus er staat voor mij m'n huidige eiland afbreken en opnieuw opbouwen op het programma.
Naja...moeten... is voor de lol tochquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn!
Dat zou hier ook echt moeten gebeurenVorig jaar kon ik zelf niet overal bij dus sommige kozijnen hebben nu kleurverschil
Villa kakelbont.
Ik zou ook echt weer moeten gamen. Een maand geleden Paper Mario uitgespeeld.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:31 schreef Sumppi het volgende:
Soms droom ik er wel van om alleen te wonen.
Zeker, maar ik weet als ik eenmaal begin dat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja...moeten... is voor de lol toch
Oh ja, ik had je vraag langs zien komen op insta. De eerste die in me opkwam, heb ik er al achtergelaten, maar ik kan nog wel even wat andere verzamelen voor je.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker, maar ik weet als ik eenmaal begin dat ik het leuk vind.
Maar goed kan me op dit moment toch nergens op concentreren. Ik probeer actief ons bier op social media aan slijterijen te verkopen, te spannend.
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je vraag langs zien komen op insta. De eerste die in me opkwam, heb ik er al achtergelaten, maar ik kan nog wel even wat andere verzamelen voor je.
Oef ja... dan gewoon fysiek en mentaal met de beentjes omhoog als het kan dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker, maar ik weet als ik eenmaal begin dat ik het leuk vind.
Maar goed kan me op dit moment toch nergens op concentreren. Ik probeer actief ons bier op social media aan slijterijen te verkopen, te spannend.
Dat lijkt me echt heel erg zwaar...knuffel... maar hier spreekt een eeuwige, bewuste vrijgezel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker nu we al anderhalf jaar allemaal thuiswerken. Nooit meer *echt* alleen. Zelfs op mijn me-time-maandagen (buiten de schoolvakanties dan) ben ik wel grotendeels alleen beneden terwijl mijn man op zolder werkt, maar dan heb je toch nog altijd dat er elk moment iemand naast je kan staan. Niet dat ik dingen zou willen doen die het daglicht niet verdragen, maar gewoon het idee...Nooit echt alleen... (de kat telt sowieso niet mee in deze he)
Ik was gister en ben vandaag op kantoor!!Afgesproken met collega's, gister waren we met ons zessen (normaal ~25), en vandaag met 3... dus afstand houden is prima te doen
Het is zo fijn om bij te kunnen kletsen en/of over zakelijke dingen te kunnen overleggen terwijl je gewoon doorwerkt... Geen teamsverbinding op hoeven zetten...
![]()
![]()
![]()
Ik kwam een oud-collega tegen vanochtend op de fiets onderweg, en die zei iets als "Ach, de Campus, daar ben ik al zo lang niet meer geweest"... /boks! Vandaag dus de 4e keer dit jaar... het is nog op één hand te tellen
Helemaal geen alleen-tijd zou ik ook slecht trekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker nu we al anderhalf jaar allemaal thuiswerken. Nooit meer *echt* alleen. Zelfs op mijn me-time-maandagen (buiten de schoolvakanties dan) ben ik wel grotendeels alleen beneden terwijl mijn man op zolder werkt, maar dan heb je toch nog altijd dat er elk moment iemand naast je kan staan. Niet dat ik dingen zou willen doen die het daglicht niet verdragen, maar gewoon het idee...Nooit echt alleen... (de kat telt sowieso niet mee in deze he)
Ik was gister en ben vandaag op kantoor!!Afgesproken met collega's, gister waren we met ons zessen (normaal ~25), en vandaag met 3... dus afstand houden is prima te doen
Het is zo fijn om bij te kunnen kletsen en/of over zakelijke dingen te kunnen overleggen terwijl je gewoon doorwerkt... Geen teamsverbinding op hoeven zetten...
![]()
![]()
![]()
Ik kwam een oud-collega tegen vanochtend op de fiets onderweg, en die zei iets als "Ach, de Campus, daar ben ik al zo lang niet meer geweest"... /boks! Vandaag dus de 4e keer dit jaar... het is nog op één hand te tellen
Lief van d'r.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg ineens een track&trace toegestuurd van een vriendin ze heeft zo maar een cadeau naar me toe gestuurd. 'k Ben zo nieuwsgierig en nog blijer dat iemand zo maar dat voor me doet
Hey Pinnenmutskequote:
Welkomquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Middag allemaal, kom hier eens even een kijkje nemen.
Ben een creabea die niet veel meer doet maar overweegt weer iets te gaan haken/v
Dank je ga ik zeker doen. Ik heb niet zoveel met Harry Potter 😲quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welkomookal ben je niet meer crea, blijf gezellig kletsen.
Ik zag vandaag trouwens een NLs Harry Potter haakboek langs komen
Ik hou van de boeken, de films iets minderquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je ga ik zeker doen. Ik heb niet zoveel met Harry Potter 😲
Als je hem hebt zou dan van de inhoudsopgave een foto kunnen maken? Of een beetje vertellen wat ik kan verwachten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat boek ahd ik in januari al in de pre besteld
Morgen op de mat
Is vaak als je ergens een boek van hebt gelezen de films niet zo leuk vindt. Andersom net zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou van de boeken, de films iets minder
[..]
Als je hem hebt zou dan van de inhoudsopgave een foto kunnen maken? Of een beetje vertellen wat ik kan verwachten.
Zal ik doen!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou van de boeken, de films iets minder
[..]
Als je hem hebt zou dan van de inhoudsopgave een foto kunnen maken? Of een beetje vertellen wat ik kan verwachten.
Ik heb de eerste Divergent-film gezien en ik raad 'm inderdaad af.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een film beter dan een boek vind.
Zoals de Divergent serie, de boeken zijn zo mooi dat ik de films niet wil zien
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Divergent-film gezien en ik raad 'm inderdaad af.
Hoi @:dotteke !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |