abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200888802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:48 schreef Sumppi het volgende:
Wat cool dat je bent gaan kijken!! Heel erg gaaf. Zo te zien was het mooi helder en heb je het goed kunnen zien?

En egeltjes. O+
Er waren wel wat wolken maar we hebben genoeg sterren kunnen zien :)
Ik ben nu wel een beetje kapot na een gebroken nacht hahaha
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:51:45 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200888808
Mag die cake een keer weg? Doe dan een leuke foto van een egel of zo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200888815
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Mag die cake een keer weg? Doe dan een leuke foto van een egel of zo.
Ik was net bezig :D

Alleen gekozen voor de vallende ster
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:53:17 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200888834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik was net bezig :D

Alleen gekozen voor de vallende ster
Ook goed.
pi_200888841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er waren wel wat wolken maar we hebben genoeg sterren kunnen zien :)
Ik ben nu wel een beetje kapot na een gebroken nacht hahaha
Dat is ook de reden dat ik niet ben gaan kijken. Vandaag is m'n man aan het werk en de kinderen hebben nog vakantie, dan heb ik liever geen slaapgebrek. Toch wel jammer, want de omstandigheden waren wel gunstig om het goed te kunnen bekijken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:57:02 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200888894
Ik ben nog steeds gebroken na de olympische spelen. Als ik had bekeken welke finales ‘s nachts kwamen, sliep ik onrustig. Al zette ik niet de wekker, ik werd toch wakker en dan ging ik op mijn iPad liggen kijken.
pi_200888946
Ik heb daarom heel saai alle nachtelijke dingen geskipt. _O- Merk toch dat ik niet zo goed ben in het opvangen van gebroken nachten. Volgend weekend wordt wel een doorhaler, dan is de 24u van Le Mans. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200889049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat is ook de reden dat ik niet ben gaan kijken. Vandaag is m'n man aan het werk en de kinderen hebben nog vakantie, dan heb ik liever geen slaapgebrek. Toch wel jammer, want de omstandigheden waren wel gunstig om het goed te kunnen bekijken.
Snap ik :Y
Mijn man is nu gewoon weer aan het werk, dat zou ik niet kunnen.
Straks is het tijd voor een dutje.

quote:
86s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben nog steeds gebroken na de olympische spelen. Als ik had bekeken welke finales ‘s nachts kwamen, sliep ik onrustig. Al zette ik niet de wekker, ik werd toch wakker en dan ging ik op mijn iPad liggen kijken.
Herkenbaar :D niet met deze Olympische spelen maar wel met andere sportevenementen

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb daarom heel saai alle nachtelijke dingen geskipt. _O- Merk toch dat ik niet zo goed ben in het opvangen van gebroken nachten. Volgend weekend wordt wel een doorhaler, dan is de 24u van Le Mans. :9
Gaaf :) dat volg ik niet echt maar als het overdag bezig is, zet ik het wel aan.
pi_200890142
Ik heb hele nachten doorgehaald in mijn studententijd, maar sinds een paar jaar is O&N al een opgave. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200890158
Het zal de leeftijd zijn Sump. ;( Tien jaar geleden ging het me een stuk makkelijker af in ieder geval. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:29:33 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200901385
Hardcore subforum dit wel ;)

Hier is de afgelopen 2 dagen bijna 1m3 hobbymateriaal afgevoerd; wees gerust, naar goede bestemmingen, niet naar de stort.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200901397
Zondag komt mijn moeder op visite en ik vrees dat ze me enorm gaat verwennen en knutselspul meeneemt
pi_200905390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:29 schreef fietsie het volgende:
Hardcore subforum dit wel ;)

Hier is de afgelopen 2 dagen bijna 1m3 hobbymateriaal afgevoerd; wees gerust, naar goede bestemmingen, niet naar de stort.
Je zult het wel druk hebben met CRE erbij. :%

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zondag komt mijn moeder op visite en ik vrees dat ze me enorm gaat verwennen en knutselspul meeneemt
Voor als je hoofd daar weer naar staat. O+
pi_200906749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal de leeftijd zijn Sump. ;( Tien jaar geleden ging het me een stuk makkelijker af in ieder geval. _O-
Dat herken ik ook wel :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:29 schreef fietsie het volgende:
wees gerust, naar goede bestemmingen, niet naar de stort.
Gelukkig maar :) Wij moeten eigenlijk ook nog op zoek naar zo'n plek.
pi_200907808
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat herken ik ook wel :')
[..]
Gelukkig maar :) Wij moeten eigenlijk ook nog op zoek naar zo'n plek.
Een van de juffen van de oude basisschool van uk verzorgt verspreiding over meerdere vestigingen van dezelfde scholengroep; zij verzorgt ook het maken van pakketjes ervan enzo, heel fijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200916814
Dat is zeker een goede bestemming. ^O^

Ik ben al een paar dagen 's avonds aan het lezen in een boek van Zadie Smith en kon er geen touw aan vastknopen. Zulke vreemde sprongen in tijd en personages. Te hoog gegrepen. Kom ik er net achter dat het korte verhalen zijn. B-) :')
pi_200918089
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef Sumppi het volgende:

Ik ben al een paar dagen 's avonds aan het lezen in een boek van Zadie Smith en kon er geen touw aan vastknopen. Zulke vreemde sprongen in tijd en personages. Te hoog gegrepen. Kom ik er net achter dat het korte verhalen zijn. B-) :')
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200918092
En gelukkig zijn we hier zelf nachtbrakers, de buurman heeft z'n jaarlijkse vriendenweekend oid. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200918818
Een keer dat ik degene was die 's nachts sliep :)
pi_200918911
quote:

Wahahha, dat is wel geniaal
pi_200920282
quote:

:D

quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 02:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En gelukkig zijn we hier zelf nachtbrakers, de buurman heeft z'n jaarlijkse vriendenweekend oid. :')
Gezellig.
Hier is het tegenwoordig rond 22/23u wel rustig.
Alleen zijn ze dan nu al 2u herrie aan het maken, zo toch maar het raam dicht doen.
pi_200926281
Heb ik het topic kapot gemaakt? Of is iedereen van het mooie weer aan het genieten O+
pi_200926503
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Heb ik het topic kapot gemaakt? Of is iedereen van het mooie weer aan het genieten O+
Hahaha nee hoor. Alleen weinig te melden ;)

Wel een haakpakketje voor vogelhuisjes gekregen. Met elf patronen. Hopelijk het me morgen
pi_200926782
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wel een haakpakketje voor vogelhuisjes gekregen. Met elf patronen. Hopelijk het me morgen
Leuk O+ en anders een andere dag, het heeft geen haast toch.
pi_200926890
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 20:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Leuk O+ en anders een andere dag, het heeft geen haast toch.
Klopt :) eerst kiezen welke uit de elf huisjes die ik wil maken. 1 huisje 11 patronen, keuzestress ;)

En ik kijk maar even wat kan. Langer dan vijf minuten iets doen is nogal een uitdaging
pi_200928135
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden bezoek en hebben lekker in de tuin gezeten en samen gegeten.

quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt je moeder goed ingeschat met het cadeau. Was het een fijn bezoek?
pi_200928171
Ik vind trouwens muziek van buren overdag al vervelend. Smartlappen. ;( Gelukkig gebeurt het niet zo vaak.
pi_200928311
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wij hadden bezoek en hebben lekker in de tuin gezeten en samen gegeten.
[..]
Je hebt je moeder goed ingeschat met het cadeau. Was het een fijn bezoek?
Het was fijn om haar te spreken, maar het was wel een heel heftig gesprek. Kwam erop neer dat ik gewoon niet veel meer kan en dat ik dat moet accepteren en meer rust moet nemen in mijn leven. Ook gaan we een schema maken voor het huishouden. Dat is wel fijn. Ze heeft heel mijn huis schoongemaakt. Ben ik niet zo blij mee, had nee gezegd.

Ik ga sowieso bij mijn ambulant begeleider vragen of ik dat gebied en andere die meer privé zijn dan voor het fact vragen voor coaching oid, gewoon om mijn leven beter op een rij te krijgen
pi_200928318
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:37 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind trouwens muziek van buren overdag al vervelend. Smartlappen. ;( Gelukkig gebeurt het niet zo vaak.
Oh lekker irritant... zulke buren heb ik achter me
pi_200931860
Eindelijk eens met een beetje energie wakker geworden. Ik hoop dat lezen snel weer lukt :)
Vandaag heel rustig aan en hopen dat haken een beetje lukt
pi_200932032
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was fijn om haar te spreken, maar het was wel een heel heftig gesprek. Kwam erop neer dat ik gewoon niet veel meer kan en dat ik dat moet accepteren en meer rust moet nemen in mijn leven. Ook gaan we een schema maken voor het huishouden. Dat is wel fijn. Ze heeft heel mijn huis schoongemaakt. Ben ik niet zo blij mee, had nee gezegd.

Ik ga sowieso bij mijn ambulant begeleider vragen of ik dat gebied en andere die meer privé zijn dan voor het fact vragen voor coaching oid, gewoon om mijn leven beter op een rij te krijgen
Moeilijk om dat te accepteren, lijkt me.

Een coach is een goed idee. Toen ik nog bij thuiszorg werkte kwam ik ook bij jonge mensen om te ondersteunen in het huishouden en daarbij deden ze het werk dan grotendeels zelf. Een vriend van ons heeft ook zulke hulp en is daar goed mee geholpen.

Jammer toch dat mensen (je moeder in dit geval) soms met alle goede bedoelingen iets liefs doen, maar wel over je grenzen gaan.

Hier was dat gister met een vriendin het geval. Doet ze iets liefs, maar ik had vooraf aangegeven het niet te willen. Het vriendelijke gebaar voelde wat als een middelvinger naar mij.
pi_200932943
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:37 schreef Sumppi het volgende:
Dat is wel een voordeel van de nieuwe buren, de muzieksmaak komt wel overeen met die van ons.

quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk eens met een beetje energie wakker geworden. Ik hoop dat lezen snel weer lukt :)
Vandaag heel rustig aan en hopen dat haken een beetje lukt
Lekker rustig aan :)
pi_200947991
Goeiemorgen!
:O

c_/ c_/ c_/
pi_200948479
Goedemorgen

Stukje gehaakt (heel klein stukje) maar toch erg trots erop :)
pi_200949450
Fijn. :) Een stukje van een vogelhuisje?

Wat zeggen jullie tegen mensen die door je huis lopen of tuin en commentaar hebben op wat er nog moet gebeuren? 'Nou, die border moet ook nodig nog wat aan gedaan.' of 'Het wordt ook wel tijd om dit of dat te schilderen.'.

Sodemieter op, was wat ik dacht. Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen. }:| En het blijft maar malen. Ik schiet in de verdediging en dan gaan ze daar op hakken. Wat is nou een goede reactie, dat het ook gelijk klaar is maar niet al te onbeleefd? :@

Ik blijf liever met alleen het gezin in mijn sociaal gestoorde kluizenaars bubbel, maar de rest van het gezin is wel gewoon normaal, dus dat gaat niet. :+
pi_200949476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:

Wat zeggen jullie tegen mensen die door je huis lopen of tuin en commentaar hebben op wat er nog moet gebeuren? 'Nou, die border moet ook nodig nog wat aan gedaan.' of 'Het wordt ook wel tijd om dit of dat te schilderen.'.

Sodemieter op, was wat ik dacht. Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen. }:| En het blijft maar malen. Ik schiet in de verdediging en dan gaan ze daar op hakken. Wat is nou een goede reactie, dat het ook gelijk klaar is maar niet al te onbeleefd? :@
Waarom zou je niet onbeleefd mogen zijn? :+ Die andere beginnen met een onbeleefde vraag/commentaar.
Maar goed ik ben ook niet zo sociaal, ik zou zeggen dat ze er aan mogen beginnen.
pi_200949489
quote:

Ik blijf liever met alleen het gezin in mijn sociaal gestoorde kluizenaars bubbel, maar de rest van het gezin is wel gewoon normaal, dus dat gaat niet. :+
Zo doen wij het meestal :D
pi_200949492
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Waarom zou je niet onbeleefd mogen zijn? :+ Die andere beginnen met een onbeleefde vraag/commentaar.
Maar goed ik ben ook niet zo sociaal, ik zou zeggen dat ze er aan mogen beginnen.
Ja, als het mensen zijn die dat dan niet zouden doen is dat wel een prima reactie. Helaas is dit dan iemand die elke week langs zou komen om het aan te pakken en daar zit ik niet op te wachten. :D
pi_200949504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo doen wij het meestal :D
Mag ik bij jullie?

oO<
pi_200949510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, als het mensen zijn die dat dan niet zouden doen is dat wel een prima reactie. Helaas is dit dan iemand die elke week langs zou komen om het aan te pakken en daar zit ik niet op te wachten. :D
Dat is wel een probleem inderdaad.
Dan een korte reactie dat het voor jou/jullie geen prioriteit heeft (ookal is dat misschien niet de waarheid, dat gaat hun niets aan).
pi_200949519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel een probleem inderdaad.
Dan een korte reactie dat het voor jou/jullie geen prioriteit heeft (ookal is dat misschien niet de waarheid, dat gaat hun niets aan).
Dank, die ga ik gebruiken. ^O^
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:28:32 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200949537
quote:

Ik probeer dat als ‘goedbedoeld’ te interpreteren.

Achteraf is altijd makkelijk bedenken. Iets assertiefs dat direct duidelijk maakt dat je dergelijk commentaar niet op prijs stelt.
Mild: ‘Ja, niet alles kan in één keer, hč?’
Iets feller: ‘Het is een rondleiding, geen inspectie.’
Ironisch/sarcastisch: ‘We kunnen er straks wel even voor gaan zitten. Dan dicteer jij me de ‘to do list’.’
pi_200949581
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik probeer dat als ‘goedbedoeld’ te interpreteren.

Achteraf is altijd makkelijk bedenken. Iets assertiefs dat direct duidelijk maakt dat je dergelijk commentaar niet op prijs stelt.
Mild: ‘Ja, niet alles kan in één keer, hč?’
Iets feller: ‘Het is een rondleiding, geen inspectie.’
Ironisch/sarcastisch: ‘We kunnen er straks wel even voor gaan zitten. Dan dicteer jij me de ‘to do list’.’

Die kan ik ook wel gebruiken. Ik ben erg blij met de suggesties!

Het is ook vast wel goedbedoeld, maar na elk bezoek zulke opmerkingen ben ik er wel klaar mee. Er is hier altijd wel wat te doen.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:38:15 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200949695
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Die kan ik ook wel gebruiken. Ik ben erg blij met de suggesties!

Het is ook vast wel goedbedoeld, maar na elk bezoek zulke opmerkingen ben ik er wel klaar mee. Er is hier altijd wel wat te doen.
Ik ben ook niet altijd zo assertief, hoor.

En soms is het juist zo’n überassertieve opmerking van mezelf die dan achteraf nog aan me blijft knagen. :+
pi_200949816
Daar hoef ik nooit wakker om te liggen, helaas. Maar misschien dan als ik jouw 'het is een rondleiding, geen inspectie' opmerking gebruik zonder daar bij te lachen. :9
pi_200949835
daarbij/ daar bij? Er is vast wel meer mis met die zin.

Leuker, ik heb net twee truien in de uitverkoop gekocht. En een shirt met O+ streepjes O+ .
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:58:22 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200949939
Streepjes. O+

Ik ben deze ochtend zoet met nabestaandendingen. Tot nog toe zijn ze bij de diverse nabestaandenhelpdesks wel sympathiek en meedenkend.*

* In het kader van niet zo leuk, maar wel prettig om toe te werken naar een afronding van een aantal zaken.
pi_200949948
Ik gooi het bij ongewenst commentaar op dingen die ik zelf heus wel gezien heb, meestal op een "tsja, maar 24 uur in een dag he, komt wel een keer". De meesten hebben dan wel door dat ze nogal lomp overkwamen.

Maar wel echt de schurft aan dat soort commentaar. Kan zijn dat sommigen het als een bruggetje willen gebruiken om hulp aan te bieden, maar zeg dat dan gewoon ('Joh, wat staat er een onkruid, kan ik helpen?') en impliceer niet dat ik een domme gans ben die het niet door heeft. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')