En de pirouette, de pirouette, die overgaat in een uitgestrekte euh drafquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het commentaar moet doen voor de NOS. Zie jij het al voor je, Jan Roelfs als commentator?
Ik erken alleen de eventuele medaille erbij voor de medaillespiegel. Verder vooral heel hard negerenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zitten nu wat rondjes te kijken van de EG.
Hoog hip gehalte, overal alleen voornamen, MC-gelul (Yo yo yo), een DJ die de muziek bepaalt en het blijft natuurlijk een jurydingetje.
Maar als WE een PLAK kunnen halen is het natuurlijk prima.
Maar toch gaan we allemaal kijken naar de B-Girls!quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik erken alleen de eventuele medaille erbij voor de medaillespiegel. Verder vooral heel hard negeren
Hele nette prijs inderdaad. Ik had twee weken geleden geboekt vlak voordat de Accor site op slot ging en zat op dezelfde prijs toen voor een hotel vlakbij groot metrostation inclusief ontbijt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:12 schreef core2duo het volgende:
Deze avond even gegooled of je al kon reserveren. Zojuist 5 nachten hotel geboekt voor tijdens de OS 2024![]()
Het valt me alleszins mee, 222 euro per nacht in Parijs (via Accor). Ik had met veel hogere bedragen rekening gehouden.
Dit is natuurlijk een sport waarbij je tijdens de battles zelf geen commentaar moet geven, dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het commentaar moet doen voor de NOS. Zie jij het al voor je, Jan Roelfs als commentator?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een sport waarbij je tijdens de battles zelf geen commentaar moet geven, dat spreekt voor zich
En dan is er vast wel ergens iemand met ervaring in het breakingwereldje te vinden die de boel een beetje bij elkaar wil en kan pratenEigenlijk wat voor de meeste showsporten wel geldt trouwens. Waar bij skateboarden me dan iets te veel gevallen wordt en surfen wel echt grotendeels saai watertje staren was op echt 1 leuke halve finale na (en zelfs dat was geregeld watertje staren), al was ik allang blij dat in Tokio die Medina niet won.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het competite-element kan me bij al die freestyle wintersporten en freestyle BMX heel weinig boeien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat ziet er ook goed uit. Gek genoeg kon ik er toen nog niet op/was er geen reserveringsmogelijkheid. Hoeveel dagen gaan jullie?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:36 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Hele nette prijs inderdaad. Ik had twee weken geleden geboekt vlak voordat de Accor site op slot ging en zat op dezelfde prijs toen voor een hotel vlakbij groot metrostation inclusief ontbijt.
Nu alleen nog maar kijken hoe wij in Parijs komen en hoe wij ons gaan verplaatsen tussen de events.
Wij gaan voor 5 dagen heen, aan het begin van de Spelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:35 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat ziet er ook goed uit. Gek genoeg kon ik er toen nog niet op/was er geen reserveringsmogelijkheid. Hoeveel dagen gaan jullie?
In Parijs kun je je vrij gemakkelijk per metro verplaatsen, alleen zal het vast heel druk zijn in de voertuigen. Een andere optie is bijvoorbeeld met een deelfiets - al is het dan wel praktisch als je de stad al wat beter kent.
Alleen nog wat handbaltickets, veel basketbaltickets en nog veel meer voetbaltickets deze ronde. Oooh..en zeilen in Marseille.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Morgen is de 3e fase van de verkoop.
Maar dit gaat vooral om de niet verkochte kaarten en de sporten die buiten Parijs plaats vinden.
Met wat 'mazzel' kom je nog aan tickets voor het surfen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:01 schreef Madhouse11 het volgende:
Ja , waardeloos.
Er komt de 27e nog een gedeelte van de kaarten beschikbaar. Voor welke sporten en hoeveel kaarten dit zijn is niet bekend.
Daarna wordt het wachten totdat de re-sale open gaat. Er zullen best wel wat kaarten worden terug verkocht, maar de vraag zal bizar groot zijn.
Dan nog de vraag hoe ze de kaartverkoop voor de Openingsceremonie gaan regelen, er komen zo'n 400.000 gratis kaarten langs de route beschikbaar. Maar hoe je daar aan komt , geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met wat 'mazzel' kom je nog aan tickets voor het surfen.Best een prima vakantiebestemming als ze het voor of na de OS zouden houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor de reis daarnaartoe kun je net twee kaartjes kopen voor populaire sporten die nog wel beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best een prima vakantiebestemming als ze het voor of na de OS zouden houden
NOS*NSFquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Toptienambitie NOC*NSF niet meer heilig: 'Gaat in Parijs om verhalen, niet medailles'
Exact één jaar voor aanvang van de Olympische Spelen in Parijs verlegt sportkoepel NOC*NSF het accent. De zogeheten 'toptienambitie', het verwezenlijken van een plek bij de beste tien landen van de wereld, is niet langer het ultieme streven. "Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.
Lang artikel en interview
https://nos.nl/artikel/24(...)halen-niet-medailles
Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Gracenote gaan we 41 medailles, waarvan 13 goud, halen in Parijs.
Goudkoorts richting Olympische Spelen in Parijs: TeamNL verpulvert volgens onderzoek medaillerecord
https://www.ad.nl/olympis(...)illerecord~a93282ce/
Van Vleuten 2x een plak! Vanaf de bankquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.
Goud voor de hockey mannen? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:
Goudkoorts richting Olympische Spelen in Parijs: TeamNL verpulvert volgens onderzoek medaillerecord
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goud voor de hockey mannen? Dat lijkt me sterk.
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.
Waarom zou McLaughlin niet meedoen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..
Eigenlijk is alleen Florijn en teamsprint voor mij redelijk zeker.
Daar ga ik ook niet vanuit, maar er is nog wel eens nagedacht over de 400 vlak, want die kan ze net als Bol uiteraard ook makkelijk aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou McLaughlin niet meedoen?
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..
Ja daar kan het altijd alle kanten uitquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.
Omdat McLaughlin 3 wedstrijden per jaar loopt en aankomend Wk voor de 400 meter vlak kiest.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou McLaughlin niet meedoen?
Dat zag er ook al een paar keer wat zwakker uit ja.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...
Heeft niemand daar van Demi Vollering gehoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:
Die zal wel in de plek van Van Vleuten komen na het aankomende WKquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef maerk het volgende:
[..]
Heeft niemand daar van Demi Vollering gehoord.
Dat was onder het succesbewind van Rene Wolff, die ze er direct uitgebonjourd hebben. Sinds drie dagen geleden is Hugo Haak weer terug in dienst, de bondscoach die Nederland onverslaanbaar maakte.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...
Dat zou wel een verschil kunnen maken, maar volgens mij zit er ook wel een klein beetje sleet op Van den Berg en Hoogland.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was onder het succesbewind van Rene Wolff, die ze er direct uitgebonjourd hebben. Sinds drie dagen geleden is Hugo Haak weer terug in dienst, de bondscoach die Nederland onverslaanbaar maakte.
Hoogland was allerminst het probleem toen Nederland zijn wereldtitel verloor in Saint Quentin. In Jakarta zette hij begin dit jaar ook een redelijke knaltijd neer op de individuele nummers, dus hij zal er wel staan straks. Het is het gebrek aan een goede starter dat het probleem is, en met de matige ontwikkeling van Tijmen van Loon is dat ook niet opgelost.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een verschil kunnen maken, maar volgens mij zit er ook wel een klein beetje sleet op Van den Berg en Hoogland.
De ongenoemde Puck Pieterse ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het WK gaat voor Puck. Je hebt altijd een paar rensters *kuch Neff en PFP *kuch die enorm pieken naar het WK.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De ongenoemde Puck Pieterse ook.
Nog tickets voor Mountainbike en 2 finale avonden Atletiek kunnen toevoegen. Goedkoopste catergorie, dus verrekijker mee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Er zijn weer kaarten beschikbaar op de officiele site, wees er snel bij !
Van der Poel is mits hij zich kan kwalificeren, en dat is een heel grote mits, ook niet kansloos voor een medaille in Parijs. Op de Spelen kun je veel makkelijker wegkomen met een slechte startpositie. Verre van simpel, maar door de strenge eisen aan de kwalificaties en het geringe aantal startplekken doen er maximaal 40 man mee. Dat is een wereld van verschil met de honderden die hij er op een wereldkampioenschap voorbij moet, ploegend vanaf de laatste rij tussen de Mexicanen en Iraniërs.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het WK gaat voor Puck. Je hebt altijd een paar rensters *kuch Neff en PFP *kuch die enorm pieken naar het WK.
En kunnen er ongetwijfeld wat bij omdat andere landen ook namen in het lijstje hebben die wat minder realistisch zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.
Mwah, zal niet heel lang duren voor die niet meer zwanger is toch? Zo zeldzaam zou het niet zijn, zeker voor een duursporter, om vrij snel weer bijna sterker dan ooit te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:40 schreef Remco het volgende:
De nu nog zwangere Ellen van Dijk meenemen in de voorspelling is ook wel heel oppertunistisch
Tsja, zo hebben we nog 30-40 sporters die best goud 'kunnen' winnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel is mits hij zich kan kwalificeren, en dat is een heel grote mits, ook niet kansloos voor een medaille in Parijs. Op de Spelen kun je veel makkelijker wegkomen met een slechte startpositie. Verre van simpel, maar door de strenge eisen aan de kwalificaties en het geringe aantal startplekken doen er maximaal 40 man mee. Dat is een wereld van verschil met de honderden die hij er op een wereldkampioenschap voorbij moet, ploegend vanaf de laatste rij tussen de Mexicanen en Iraniërs.
Net als allerlei andere landen. Als je per se zo'n voorspelling moet maken voor elk onderdeel ga je sowieso onderdelen krijgen waarbij het óf niet realistisch is óf waarbij je eigenlijk een hele lijst kanshebbers hebt, etc. In het algemeen zal het ongetwijfeld vrij aardig kloppen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, zo hebben we nog 30-40 sporters die best goud 'kunnen' winnen.
Wat is dit nu weer voor een wollig gebrek aan ambitie? Het zijn de Olympische Spelen, niet het voetballen bij de F-jes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Toptienambitie NOC*NSF niet meer heilig: 'Gaat in Parijs om verhalen, niet medailles'
Exact één jaar voor aanvang van de Olympische Spelen in Parijs verlegt sportkoepel NOC*NSF het accent. De zogeheten 'toptienambitie', het verwezenlijken van een plek bij de beste tien landen van de wereld, is niet langer het ultieme streven. "Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.
Lang artikel en interview
https://nos.nl/artikel/24(...)halen-niet-medailles
Alles om ervoor te zorgen dat er geen prestatiedruk is die de afgelopen jaren voor allerlei verhalen heeft gezorgd!quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een wollig gebrek aan ambitie? Het zijn de Olympische Spelen, niet het voetballen bij de F-jes.
Daar is het in beide gevallen niet echt een parcours voorquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef maerk het volgende:
[..]
Qua statistieken wel logisch (en daar draait dit vooral om). En ze gaf zelf aan dat de OS tijdrit haar ultieme doel is, dus denk wel dat ze er dan weer staat. Is vooral de vraag hoe goed Reusser en mogelijk Dygert dan geworden isquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:40 schreef Remco het volgende:
De nu nog zwangere Ellen van Dijk meenemen in de voorspelling is ook wel heel oppertunistisch
Dan ook niet voor van Vleuten lijkt mij, en als je de uitslagen van Vollering dit jaar ziet en dan onderstaande profiel er naast legt, waarom zou het dan niet voor Vollering passen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar is het in beide gevallen niet echt een parcours voor
Zet daar Markus maar bij. Als haar ontwikkeling zo doorgaat, is ze mijn favoriet voor olympisch goud op de tijdrit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua statistieken wel logisch (en daar draait dit vooral om). En ze gaf zelf aan dat de OS tijdrit haar ultieme doel is, dus denk wel dat ze er dan weer staat. Is vooral de vraag hoe goed Reusser en mogelijk Dygert dan geworden is
Wij weten wel beter hèquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als allerlei andere landen. Als je per se zo'n voorspelling moet maken voor elk onderdeel ga je sowieso onderdelen krijgen waarbij het óf niet realistisch is óf waarbij je eigenlijk een hele lijst kanshebbers hebt, etc. In het algemeen zal het ongetwijfeld vrij aardig kloppen.
Dat is ook een grote flaw van dit 'voorspellen', als je het al zo mag noemen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef maerk het volgende:
[..]
Zou het ook geen parcours voor van Vleuten noemen inderdaad, maar gezien haar prestaties op het WK/OS is dat statistisch gezien wel een logischere keuze.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:30 schreef maerk het volgende:
[..]
Dan ook niet voor van Vleuten lijkt mij, en als je de uitslagen van Vollering dit jaar ziet en dan onderstaande profiel er naast legt, waarom zou het dan niet voor Vollering passen?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar zondag, maar se heeft wel een grote stap gezet jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zet daar Markus maar bij. Als haar ontwikkeling zo doorgaat, is ze mijn favoriet voor olympisch goud op de tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |