quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met wat 'mazzel' kom je nog aan tickets voor het surfen.Best een prima vakantiebestemming als ze het voor of na de OS zouden houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor de reis daarnaartoe kun je net twee kaartjes kopen voor populaire sporten die nog wel beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best een prima vakantiebestemming als ze het voor of na de OS zouden houden
NOS*NSFquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Toptienambitie NOC*NSF niet meer heilig: 'Gaat in Parijs om verhalen, niet medailles'
Exact één jaar voor aanvang van de Olympische Spelen in Parijs verlegt sportkoepel NOC*NSF het accent. De zogeheten 'toptienambitie', het verwezenlijken van een plek bij de beste tien landen van de wereld, is niet langer het ultieme streven. "Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.
Lang artikel en interview
https://nos.nl/artikel/24(...)halen-niet-medailles
Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Gracenote gaan we 41 medailles, waarvan 13 goud, halen in Parijs.
Goudkoorts richting Olympische Spelen in Parijs: TeamNL verpulvert volgens onderzoek medaillerecord
https://www.ad.nl/olympis(...)illerecord~a93282ce/
Van Vleuten 2x een plak! Vanaf de bankquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.
Goud voor de hockey mannen? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:
Goudkoorts richting Olympische Spelen in Parijs: TeamNL verpulvert volgens onderzoek medaillerecord
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goud voor de hockey mannen? Dat lijkt me sterk.
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.
Waarom zou McLaughlin niet meedoen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..
Eigenlijk is alleen Florijn en teamsprint voor mij redelijk zeker.
Daar ga ik ook niet vanuit, maar er is nog wel eens nagedacht over de 400 vlak, want die kan ze net als Bol uiteraard ook makkelijk aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou McLaughlin niet meedoen?
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..
Eigenlijk is alleen Florijn en teamsprint voor mij redelijk zeker.
Ja daar kan het altijd alle kanten uitquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.
Omdat McLaughlin 3 wedstrijden per jaar loopt en aankomend Wk voor de 400 meter vlak kiest.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou McLaughlin niet meedoen?
Dat zag er ook al een paar keer wat zwakker uit ja.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...
Heeft niemand daar van Demi Vollering gehoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:
Die zal wel in de plek van Van Vleuten komen na het aankomende WKquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef maerk het volgende:
[..]
Heeft niemand daar van Demi Vollering gehoord.
Dat was onder het succesbewind van Rene Wolff, die ze er direct uitgebonjourd hebben. Sinds drie dagen geleden is Hugo Haak weer terug in dienst, de bondscoach die Nederland onverslaanbaar maakte.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...
Dat zou wel een verschil kunnen maken, maar volgens mij zit er ook wel een klein beetje sleet op Van den Berg en Hoogland.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was onder het succesbewind van Rene Wolff, die ze er direct uitgebonjourd hebben. Sinds drie dagen geleden is Hugo Haak weer terug in dienst, de bondscoach die Nederland onverslaanbaar maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |