abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 17 mei 2023 @ 20:36:07 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209189254
Oja de kinderfietsjes ook nog, zwemmen zou ik niet vanuit gaan dat Piti afwezig is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209191200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 20:28 schreef core2duo het volgende:

[..]
Het is inderdaad erg duur, het is dan ook een wereldevenement. De goedkopere tickets waren in enkele milliseconden uitverkocht.

Wat ik wel over the top vond... na het kopen van een ticket (690 euro) kreeg ik ook de mogelijkheid om 2 euro solidariteitsbijdrage te voldoen. Dat kunnen ze makkelijk uit die 690 euro financieren.
Ik vind het ook helemaal niet erg op de portemonnee te moeten trekken, het is precies wat je zegt; het grootste sportevenement ter wereld. Ik heb er persoonlijk alleen er geen 690 x 4 voor over (maar vooral het budget ook niet).

Waar ik wel een beetje teleurgesteld over ben is het aanbod, ik miste gewoonweg een flink aantal sporten. Blijkbaar waren die al in ronde 1 stijf uitverkocht. Of komen in de volgende ronde aan bod, maar denk het niet.
Ben ook benieuwd hoeveel kaarten er op het resale platform gaan komen als de speelschema's bekend zijn.

En die solidariteisbijdrage is inderdaad een beetje vreemd. De tickets met een extra herinnering aan de OS had ik nog wel grappig gevonden, maar die moest dan voor alle tickets tegelijk aangevraagd worden. Ook weer 70 extra.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209191431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg op de portemonnee te moeten trekken, het is precies wat je zegt; het grootste sportevenement ter wereld. Ik heb er persoonlijk alleen er geen 690 x 4 voor over (maar vooral het budget ook niet).

Waar ik wel een beetje teleurgesteld over ben is het aanbod, ik miste gewoonweg een flink aantal sporten. Blijkbaar waren die al in ronde 1 stijf uitverkocht. Of komen in de volgende ronde aan bod, maar denk het niet.
Ben ook benieuwd hoeveel kaarten er op het resale platform gaan komen als de speelschema's bekend zijn.

En die solidariteisbijdrage is inderdaad een beetje vreemd. De tickets met een extra herinnering aan de OS had ik nog wel grappig gevonden, maar die moest dan voor alle tickets tegelijk aangevraagd worden. Ook weer 70 extra.
Diverse sporten, zoals paardrijden, waren al na enkele milliseconden uitverkocht. De vraag is gewoon enorm. Maar leuk dat je ook tickets hebt gekocht, je bent in ieder geval part of the game en daar gaat het (ook) om :Y

Ook bij de betaalde tickets voor de openingsceremonie waren al gauw alleen de duurste kaarten over: 2.700 euro. Alleen voor de triljonairs dus. Overigens zijn er ook gratis plaatsen; ik gok zomaar dat daar ook een lotingssysteem voor komt. Er zijn, afhankelijk van de beveiligingscapaciteit, qua orde van grootte 400.000 plaatsen. Als er bijvoorbeeld 50 miljoen geïnteresseerden zijn, dan is de kans om ingeloot te worden 1 op 125.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:04:28 #54
194695 franklop
Fran knock
pi_209418466
quote:
Nederlandse sporters moeten volgende zomer twee dagen na hun optreden op de Spelen in Parijs het olympisch dorp verlaten. Zo wil NOC*NSF voor ‘iedereen dezelfde omstandigheden creëren’, bevestigt een woordvoerster van de sportkoepel. Sporters kunnen er daarna voor kiezen om zelf een ander verblijf te regelen in de Franse hoofdstad of met een ‘mooie TeamNL-terugreis’ naar huis te gaan.

De sporters kunnen er alsnog voor kiezen bij de sluitingsceremonie te zijn. Zij worden dan met een speciale bus weer naar Parijs gebracht. Bij de Spelen van Rio in 2016 was er veel kritiek op de vroege min of meer gedwongen aftocht van atleten die klaar zijn met sporten. De vlucht kreeg de weinig vleiende bijnaam ‘losersvlucht’. Tijdens de Spelen van Tokio in 2021 moest iedereen vanwege coronaregels sowieso snel naar huis.

Bijna de helft van de Nederlandse deelnemers slapen sowieso niet in het olympisch dorp. Onder anderen de roeiers, paardensporters, wielrenners en handballers slapen in hotels. ,,Zij kunnen net als de TeamNL-sporters die in het olympisch dorp verblijven gebruikmaken van de twee opties”, stelt NOC*NSF
Losers-trein/bus/autoreis *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport dinsdag 6 juni 2023 @ 11:10:07 #55
pi_209418510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:04 schreef franklop het volgende:

[..]
Losers-trein/bus/autoreis *O*
Nu geldt het ditmaal ook voor winnaars van een PLAK
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:10:43 #56
194695 franklop
Fran knock
pi_209418514
https://nocnsf.nl/media/a(...)rijs-2024-tennis.pdf

Zat te kijken, maar dit is wel heel wat coulanter dan voor de eerdere OS'en? 1 keer bij de laatste 32 bij de GS's of zelfs top 32 bij 3 Masterstoernooien (Monte Carlo, Rome, Madrid). Dat zijn inmiddels 96-toernooien. Betekent dat je bij 1 van de 8 toernooien een keer 2 rondjes moet winnen.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:39:41 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209579552
Het hoofdkantoor van het organisatiecomité van de Olympische Spelen van Parijs in 2024 is dinsdag doorzocht door de politie. De inval is onderdeel van een groot corruptieonderzoek.

Zowel het gebouw van het organisatiecomité als dat van Solideo, het overheidsorgaan dat verantwoordelijk is voor de bouw van de olympische en paralympische infrastructuur, zijn doorzocht.

"Er is momenteel op het hoofdkwartier van het organisatiecomité een huiszoeking aan de gang", liet de Parijse organisatie, die volledig aan het onderzoek meewerkt, dinsdagochtend in een verklaring weten.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door het Franse nationaal parket. Volgens de officier van justitie komen de twee huiszoekingen voort uit twee voorbereidende onderzoeken die in 2017 en 2022 zijn geopend op verdenking van belangenverstrengeling en vriendjespolitiek.

Het zou in beide gevallen gaan om opdrachten die vanwege de organisatie van de Spelen gegund zijn. De huiszoeking is verrassend, aangezien er niets bekend was over een gerechtelijk onderzoek.

https://www.nu.nl/sport-o(...)-franse-politie.html
pi_209672299
Breakdance ticket binnen en een Europese titel. Niet mijn ding maar toch vermeldenswaardig

https://nos.nl/artikel/24(...)icket-voor-nederland
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juni 2023 @ 19:16:05 #59
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209683287
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Breakdance ticket binnen en een Europese titel. Niet mijn ding maar toch vermeldenswaardig

https://nos.nl/artikel/24(...)icket-voor-nederland
Zitten nu wat rondjes te kijken van de EG.
Hoog hip gehalte, overal alleen voornamen, MC-gelul (Yo yo yo), een DJ die de muziek bepaalt en het blijft natuurlijk een jurydingetje.

Maar als WE een PLAK kunnen halen is het natuurlijk prima.
  Redactie Sport woensdag 28 juni 2023 @ 20:24:04 #60
pi_209684201
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2023 19:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Hoog hip gehalte, overal alleen voornamen, MC-gelul (Yo yo yo), een DJ die de muziek bepaalt en het blijft natuurlijk een jurydingetje.

Ik ben benieuwd wie het commentaar moet doen voor de NOS. Zie jij het al voor je, Jan Roelfs als commentator?
pi_209684393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wie het commentaar moet doen voor de NOS. Zie jij het al voor je, Jan Roelfs als commentator?
En de pirouette, de pirouette, die overgaat in een uitgestrekte euh draf
  woensdag 28 juni 2023 @ 21:20:23 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_209684806
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2023 19:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik erken alleen de eventuele medaille erbij voor de medaillespiegel. Verder vooral heel hard negeren :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport woensdag 28 juni 2023 @ 21:27:13 #63
pi_209684890
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 21:20 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik erken alleen de eventuele medaille erbij voor de medaillespiegel. Verder vooral heel hard negeren :P
Maar toch gaan we allemaal kijken naar de B-Girls!
  Redactie Sport woensdag 28 juni 2023 @ 21:27:43 #64
pi_209684897
Ik erken de medaille overigens net zo hard als die prachtige pelotamedaille uit 1900! *O*
pi_209753795
Deze avond even gegooled of je al kon reserveren. Zojuist 5 nachten hotel geboekt voor tijdens de OS 2024 *O*

Het valt me alleszins mee, 222 euro per nacht in Parijs (via Accor). Ik had met veel hogere bedragen rekening gehouden.
pi_209755317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:12 schreef core2duo het volgende:
Deze avond even gegooled of je al kon reserveren. Zojuist 5 nachten hotel geboekt voor tijdens de OS 2024 *O*

Het valt me alleszins mee, 222 euro per nacht in Parijs (via Accor). Ik had met veel hogere bedragen rekening gehouden.
Hele nette prijs inderdaad. Ik had twee weken geleden geboekt vlak voordat de Accor site op slot ging en zat op dezelfde prijs toen voor een hotel vlakbij groot metrostation inclusief ontbijt.

Nu alleen nog maar kijken hoe wij in Parijs komen en hoe wij ons gaan verplaatsen tussen de events.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  dinsdag 4 juli 2023 @ 09:43:03 #67
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_209755407
Wij hebben een camping geboekt en vanuit daar gaan we naar het handbal. Dagje(s) Parijs staat in de planning, maar er kan nu nog geen trein zo ver vantevoren geboekt worden.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 juli 2023 @ 10:03:29 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209755568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een sport waarbij je tijdens de battles zelf geen commentaar moet geven, dat spreekt voor zich :+

En dan is er vast wel ergens iemand met ervaring in het breakingwereldje te vinden die de boel een beetje bij elkaar wil en kan praten :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport dinsdag 4 juli 2023 @ 10:09:18 #69
pi_209755615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een sport waarbij je tijdens de battles zelf geen commentaar moet geven, dat spreekt voor zich :+

En dan is er vast wel ergens iemand met ervaring in het breakingwereldje te vinden die de boel een beetje bij elkaar wil en kan praten :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wat voor de meeste showsporten wel geldt trouwens. Waar bij skateboarden me dan iets te veel gevallen wordt en surfen wel echt grotendeels saai watertje staren was op echt 1 leuke halve finale na (en zelfs dat was geregeld watertje staren), al was ik allang blij dat in Tokio die Medina niet won.

Het competite-element kan me bij al die freestyle wintersporten en freestyle BMX heel weinig boeien.
pi_209758633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:36 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]
Hele nette prijs inderdaad. Ik had twee weken geleden geboekt vlak voordat de Accor site op slot ging en zat op dezelfde prijs toen voor een hotel vlakbij groot metrostation inclusief ontbijt.

Nu alleen nog maar kijken hoe wij in Parijs komen en hoe wij ons gaan verplaatsen tussen de events.
Dat ziet er ook goed uit. Gek genoeg kon ik er toen nog niet op/was er geen reserveringsmogelijkheid. Hoeveel dagen gaan jullie?

In Parijs kun je je vrij gemakkelijk per metro verplaatsen, alleen zal het vast heel druk zijn in de voertuigen. Een andere optie is bijvoorbeeld met een deelfiets - al is het dan wel praktisch als je de stad al wat beter kent.
pi_209759769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:35 schreef core2duo het volgende:

[..]
Dat ziet er ook goed uit. Gek genoeg kon ik er toen nog niet op/was er geen reserveringsmogelijkheid. Hoeveel dagen gaan jullie?

In Parijs kun je je vrij gemakkelijk per metro verplaatsen, alleen zal het vast heel druk zijn in de voertuigen. Een andere optie is bijvoorbeeld met een deelfiets - al is het dan wel praktisch als je de stad al wat beter kent.
Wij gaan voor 5 dagen heen, aan het begin van de Spelen.

Het hockeystadion ligt het meest afgelegen vanaf het centrum, de rest kunnen we simpel met de Metro doen.
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
pi_209759781
Morgen is de 3e fase van de verkoop.

Maar dit gaat vooral om de niet verkochte kaarten en de sporten die buiten Parijs plaats vinden.
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
pi_209807335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 16:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Morgen is de 3e fase van de verkoop.

Maar dit gaat vooral om de niet verkochte kaarten en de sporten die buiten Parijs plaats vinden.
Alleen nog wat handbaltickets, veel basketbaltickets en nog veel meer voetbaltickets deze ronde. Oooh..en zeilen in Marseille.
Alle andere sporten niet beschikbaar. Helaas.
pi_209809848
Ja , waardeloos.

Er komt de 27e nog een gedeelte van de kaarten beschikbaar. Voor welke sporten en hoeveel kaarten dit zijn is niet bekend.

Daarna wordt het wachten totdat de re-sale open gaat. Er zullen best wel wat kaarten worden terug verkocht, maar de vraag zal bizar groot zijn.

Dan nog de vraag hoe ze de kaartverkoop voor de Openingsceremonie gaan regelen, er komen zo'n 400.000 gratis kaarten langs de route beschikbaar. Maar hoe je daar aan komt , geen idee.
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juli 2023 @ 14:02:43 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209809863
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 14:01 schreef Madhouse11 het volgende:
Ja , waardeloos.

Er komt de 27e nog een gedeelte van de kaarten beschikbaar. Voor welke sporten en hoeveel kaarten dit zijn is niet bekend.

Daarna wordt het wachten totdat de re-sale open gaat. Er zullen best wel wat kaarten worden terug verkocht, maar de vraag zal bizar groot zijn.

Dan nog de vraag hoe ze de kaartverkoop voor de Openingsceremonie gaan regelen, er komen zo'n 400.000 gratis kaarten langs de route beschikbaar. Maar hoe je daar aan komt , geen idee.
Met wat 'mazzel' kom je nog aan tickets voor het surfen.

SPOILER
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209809928
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 14:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met wat 'mazzel' kom je nog aan tickets voor het surfen.

SPOILER
Best een prima vakantiebestemming als ze het voor of na de OS zouden houden :9
  zaterdag 8 juli 2023 @ 16:10:02 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_209811618
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 14:07 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Best een prima vakantiebestemming als ze het voor of na de OS zouden houden :9
En voor de reis daarnaartoe kun je net twee kaartjes kopen voor populaire sporten die nog wel beschikbaar zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 juli 2023 @ 07:16:18 #78
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210040969
Toptienambitie NOC*NSF niet meer heilig: 'Gaat in Parijs om verhalen, niet medailles'

Exact één jaar voor aanvang van de Olympische Spelen in Parijs verlegt sportkoepel NOC*NSF het accent. De zogeheten 'toptienambitie', het verwezenlijken van een plek bij de beste tien landen van de wereld, is niet langer het ultieme streven. "Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.

Lang artikel en interview
https://nos.nl/artikel/24(...)halen-niet-medailles
  woensdag 26 juli 2023 @ 07:59:41 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210041149
Volgens Gracenote gaan we 41 medailles, waarvan 13 goud, halen in Parijs.

Goudkoorts richting Olympische Spelen in Parijs: TeamNL verpulvert volgens onderzoek medaillerecord

https://www.ad.nl/olympis(...)illerecord~a93282ce/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_210041155
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Toptienambitie NOC*NSF niet meer heilig: 'Gaat in Parijs om verhalen, niet medailles'

Exact één jaar voor aanvang van de Olympische Spelen in Parijs verlegt sportkoepel NOC*NSF het accent. De zogeheten 'toptienambitie', het verwezenlijken van een plek bij de beste tien landen van de wereld, is niet langer het ultieme streven. "Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.

Lang artikel en interview
https://nos.nl/artikel/24(...)halen-niet-medailles
NOS*NSF
pi_210041207
Zesjescultuur
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2023 @ 08:20:24 #82
pi_210041301
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef Starflyer het volgende:

Goudkoorts richting Olympische Spelen in Parijs: TeamNL verpulvert volgens onderzoek medaillerecord

Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.
pi_210041325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als ik die namen zie kun je er al 4 schrappen wat mij betreft.
Van Vleuten 2x een plak! Vanaf de bank
  Moderator woensdag 26 juli 2023 @ 08:38:16 #84
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210041419
quote:

Goud voor de hockey mannen? Dat lijkt me sterk.
pi_210041451
De nu nog zwangere Ellen van Dijk meenemen in de voorspelling is ook wel heel oppertunistisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 juli 2023 @ 08:42:36 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210041474
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:38 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Goud voor de hockey mannen? Dat lijkt me sterk.
Paardensport is niet een loterij, maar geluk is ook wel een zeer grote factor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2023 @ 08:47:14 #87
pi_210041533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:42 schreef borisz het volgende:

[..]
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..

Eigenlijk is alleen Florijn en teamsprint voor mij redelijk zeker.
  woensdag 26 juli 2023 @ 08:50:39 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210041569
Van Rouwendaal is ook geen zekere gouden medaille
pi_210041619
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:09 schreef Steven184 het volgende:
Zesjescultuur
VERHALENVLUCHT
Jack does it in real time...
  Moderator woensdag 26 juli 2023 @ 09:17:00 #90
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210041832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die samen met Keirin reken ik als -1, Bol is alleen favoriet als McLaughlin niet meedoet, hockey mannen tsja..

Waarom zou McLaughlin niet meedoen?
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2023 @ 09:18:20 #91
pi_210041846
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Daar ga ik ook niet vanuit, maar er is nog wel eens nagedacht over de 400 vlak, want die kan ze net als Bol uiteraard ook makkelijk aan.
pi_210041877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210041891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 08:42 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja daar kan het altijd alle kanten uit
pi_210041909
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Omdat McLaughlin 3 wedstrijden per jaar loopt en aankomend Wk voor de 400 meter vlak kiest.
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2023 @ 09:36:06 #95
pi_210041975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De teamsprint staat ook steeds meer onder druk, Australie was er al een keer voorbij...
Dat zag er ook al een paar keer wat zwakker uit ja.
pi_210041997
quote:

Heeft niemand daar van Demi Vollering gehoord.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_210042091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef maerk het volgende:

[..]
Heeft niemand daar van Demi Vollering gehoord.
Die zal wel in de plek van Van Vleuten komen na het aankomende WK :P
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:52:17 #98
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210042144
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was onder het succesbewind van Rene Wolff, die ze er direct uitgebonjourd hebben. Sinds drie dagen geleden is Hugo Haak weer terug in dienst, de bondscoach die Nederland onverslaanbaar maakte.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_210042184
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 09:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dat was onder het succesbewind van Rene Wolff, die ze er direct uitgebonjourd hebben. Sinds drie dagen geleden is Hugo Haak weer terug in dienst, de bondscoach die Nederland onverslaanbaar maakte.
Dat zou wel een verschil kunnen maken, maar volgens mij zit er ook wel een klein beetje sleet op Van den Berg en Hoogland.
pi_210042348
Er zijn weer kaarten beschikbaar op de officiele site, wees er snel bij !
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')