Zelf geen ervaring met een Vpay pas, maar volgens mij zou dat moeten werken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS / Parijs + Olympische Spelen bezoeken ervaringen en advies
Daar wel een paar
Visa go had ik inderdaad gedownload, maar in die app kan ik dan weer alleen geld erop zetten met een andere creditcard, of.. een visa debit cardquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met een Vpay pas, maar volgens mij zou dat moeten werken.
Alternatief is Visa Go, een prepaidpas die je in je wallet op je telefoon kan zetten. Dat werkte best soepel.
dankzij een sponsor deal geloof ik maar klopt idd. Zelfde geld voor de matrassenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja NL heeft gewoon eigen airco's mee
Daikin en M-Line zekerquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dankzij een sponsor deal geloof ik maar klopt idd. Zelfde geld voor de matrassen
Ja heel gebruiksvriendelijk hèquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Visa go had ik inderdaad gedownload, maar in die app kan ik dan weer alleen geld erop zetten met een andere creditcard, of.. een visa debit card
Dan probeer je Revolut. Dat is wat gebruiksvriendelijker. Je krijgt daarmee een debitcard van Mastercard of Visa, digitaal en als je wilt ook fysiek. Geld storten kan ook met iDEAL of gewoon overboeken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Visa go had ik inderdaad gedownload, maar in die app kan ik dan weer alleen geld erop zetten met een andere creditcard, of.. een visa debit card
Wtf, er is geen airco daar?quote:
Nederland heeft gewoon airco.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 03:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wtf, er is geen airco daar?En dan topprestaties verwachten... Je kan beter je eigen accomodatie boeken. Doe je jaren lang vanalles om tot dat moment te komen, kan je niet eens goed slapen door hitte en/of geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |