Hotelkamer alleen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP DAARMEE
ze is btw over 30 min in parijs
Nou ja, alleen...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:22 schreef kilon het volgende:
Je zou maar in Parijs zijn om de wedstrijd van je leven te hebben en dan zie je dit.
https://inside.fifa.com/l(...)on-and-its-officialsquote:BREAKING: Canada has been deducted 6 points in women’s soccer at the Olympics.
Just now from FIFA.
Fined 200,000 CHF too.
Bev Priestman, Jasmine Mander and Joey Lombardi suspended from football activities for one year.
CAS appeal possible.
Zaterdagavonden op de camping zijn altijd wild.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:43 schreef Paul het volgende:
Vandaag 1e echte dag voor Wilma bij de olympische spelen
Gisterenmiddag kwam ze op de camping aan
quote:Op zondag 28 juli 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zaterdagavonden op de camping zijn altijd wild.
Dit is gespeeld.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef Paul het volgende:
@:DombohetOlifantje1 gisterenavond kon ze niet meer appen want dr telefoon was natgeworden, moet ik mij zorgen maken?
quote:“We zijn hier niet op vakantie”: olympische zwemster na uitje met vriend zonder pardon (en zonder spullen) op vliegtuig gezet
Ophef in Team Brazilië op de Olympische Spelen in Parijs. Het olympische comité van het Zuid-Amerikaanse land heeft zwemster Ana Carolina Vieira huiswaarts gestuurd en haar vriend Gabriel Santos een straf opgelegd.
Vieira nam in Parijs deel aan de 4x100 meter vrije slag, waarin Brazilië als twaalfde eindigde. Idem voor Santos, die met de Braziliaanse estafetteploeg tiende werd. Maar naast het sportieve wilden de twee ook genieten van Parijs en dat viel niet goed bij de Braziliaanse delegatie.
Het Braziliaanse Olympisch Comité (COB) ontving een verklaring van het hoofd van het Braziliaanse zwemteam, Gustavo Otsuka, met de informatie dat Vieira en Santos zich schuldig hadden gemaakt aan een gebrek aan discipline.
“Hiermee heeft de COB besloten om de twee atleten te straffen omdat ze het Olympisch Dorp zonder toestemming hebben verlaten”, klinkt het in een mededeling. “Naast dit feit heeft Ana Carolina Vieira op een respectloze en agressieve manier een technische beslissing van het Braziliaanse zwemteamcomité aangevochten. Daardoor werd Gabriel Santos gestraft met een waarschuwing en werd Ana Carolina Vieira gestraft met verwijdering uit de delegatie. Ze zal onmiddellijk terugkeren naar Brazilië.”
In Brazilië zelf klinkt het dat de twee een stapje in het Parijse nachtleven gezet hebben. Toen ze daarop gewezen werden, zou Vieira uitgehaald hebben richting een afgevaardigde van het olympisch comité. Santos zou zich meteen verontschuldigd hebben.
“Iedereen weet dat we hier zijn gekomen om te werken, voor Brazilië. Niet voor een vakantie of om te spelen,” aldus Gustavo Otsuka, het hoofd van het Braziliaanse zwemteam. “Vieira heeft de gedragscode overtreden door te impulsief te zijn over een technische beslissing. Ze was agressief en je mag je focus niet verliezen vlak voor een wedstrijd. Dat is het allerbelangrijkste. Ik ben niet blij met de situatie, maar we konden er niets aan doen. We probeerden twee keer met haar te praten in het zwembad en toen probeerden we het een derde keer. En ze bleef volharden. Ik weet niet eens meer welke woorden ze gebruikte, ze zei een hoop onzin.”
Vieira - die vorig jaar ook al eens negatief in het nieuws kwam door een ruzie met landgenote Jhennifer Conceicao - reageerde intussen via haar Instagram-pagina.
“Ik ben vertrokken met niets”, aldus Vieira. “Ik wist niet wat ik moest doen. Mijn spullen liggen daar nog in het olympisch dorp. Ik ben in korte broek naar het vliegveld gegaan. Daardoor moest ik mijn koffer openen op het vliegveld. Ik was hulpeloos. Ik heb nog met niemand kunnen praten. Ze zeiden dat ik contact moest opnemen met de COB, maar hoe kan ik met hen contact opnemen? Ik heb al een klacht ingediend wegens intimidatie, maar er is nog niets opgelost binnen het team. Ik ga met mijn advocaten praten en beloof alles te vertellen. Ik ben verdrietig, nerveus... Maar ik weet wat mijn karakter en aard zijn.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OS / Parijs + Olympische Spelen bezoeken ervaringen en adviesquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Is iemand hier in Parijs (geweest) met een NL pinpas met vpay logo, en weet die of die bij de venues geaccepteerd wordt of niet? Vpay is wel van visa, maar ik kan nergens iets vinden over of dat dan ook werkt of alleen als je echt het visa logo op je pas hebt.
Zelf geen ervaring met een Vpay pas, maar volgens mij zou dat moeten werken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS / Parijs + Olympische Spelen bezoeken ervaringen en advies
Daar wel een paar
Visa go had ik inderdaad gedownload, maar in die app kan ik dan weer alleen geld erop zetten met een andere creditcard, of.. een visa debit cardquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met een Vpay pas, maar volgens mij zou dat moeten werken.
Alternatief is Visa Go, een prepaidpas die je in je wallet op je telefoon kan zetten. Dat werkte best soepel.
dankzij een sponsor deal geloof ik maar klopt idd. Zelfde geld voor de matrassenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja NL heeft gewoon eigen airco's mee
Daikin en M-Line zekerquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dankzij een sponsor deal geloof ik maar klopt idd. Zelfde geld voor de matrassen
Ja heel gebruiksvriendelijk hèquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Visa go had ik inderdaad gedownload, maar in die app kan ik dan weer alleen geld erop zetten met een andere creditcard, of.. een visa debit card
Dan probeer je Revolut. Dat is wat gebruiksvriendelijker. Je krijgt daarmee een debitcard van Mastercard of Visa, digitaal en als je wilt ook fysiek. Geld storten kan ook met iDEAL of gewoon overboeken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Visa go had ik inderdaad gedownload, maar in die app kan ik dan weer alleen geld erop zetten met een andere creditcard, of.. een visa debit card
Wtf, er is geen airco daar?quote:
Nederland heeft gewoon airco.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 03:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wtf, er is geen airco daar?En dan topprestaties verwachten... Je kan beter je eigen accomodatie boeken. Doe je jaren lang vanalles om tot dat moment te komen, kan je niet eens goed slapen door hitte en/of geluid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |