Deze heb je gebookmarked hè?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel een goede wijntip van hem gekregen.
https://www.mitra.nl/prod(...)rdegna-sardinie-75cl
Laatste post als OP zou een zeer goede aanpassing zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, kapiteintje
Die had voor 900 euro aan boodschappen gedaan toen Corona uitbrak
En toen dat een meme werd is hij boos weggegaan.
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste post als OP zou een zeer goede aanpassing zijn
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, kapiteintje
Kapiteintje was wel één van de betere users in het Feyenoord-topic, jammer van zijn plotselinge vertrek omdat ie niet tegen een grapje kon.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, kapiteintje
Jezus wat ben jij een smerige stoker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor Gurney: ja, vertel?
Jullie zijn zelf één van de betere users in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kapiteintje was wel één van de betere users in het Feyenoord-topic, jammer van zijn plotselinge vertrek omdat ie niet tegen een grapje kon.
@:fetx en ik missen hem.
Kan je nog even boos op mijn babyspelpost reageren?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een smerige stoker.
Ik bookmark altijd goede tips.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze heb je gebookmarked hè?
Ja hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nog even boos op mijn babyspelpost reageren?
Hou je bek idiootquote:
Je hebt zelf mooie borsten.quote:
Als we in 2007 hadden geleefd had ik je uitgenodigd om een avond mee naar Ancienne Belgique te Brussel te gaan voor een kaolohete dubstepavond.quote:
Nou ja ze werden verwijderd vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat mag, ik probeerde te stoken.
Wat een domme mod.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ze werden verwijderd vandaar mijn vraag
modquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weten wij veel. Jij mod naar hoe je pet staat.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
O ja, mod met -dt.
Pijpsnavel.
Stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weten wij veel. Jij mod naar hoe je pet staat.
Kom je er nu pas achter dat je weinig capabele mods aanstelt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ze werden verwijderd vandaar mijn vraag
Ik heb onlogisch niet aangesteldquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat je weinig capabele mods aanstelt?
Van welk forum was jij ook alweer mod?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat je weinig capabele mods aanstelt?
FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van welk forum was jij ook alweer mod?
@Paul doet het prima dus dat scheeltquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:paul wel op meerdere subfora om maar een voorbeeld te geven.
Zeer lieve jongen verder!
EK was een ramp.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:paul doet het prima dus dat scheelt
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik vind Paul wel een lieve jongen.
.3quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie, je hebt 222 notes. Dat wil ik graag zo houden i.v.m. autisme.3
Ja. Ik ga ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
@:lange_lans heeft echt een ban?
Dat was hem voor mij, tot ziens.
Ik chargeer om mijn punt te maken ja. Maar mijn bescheiden mening is dat @Paul geen VBL gerelateerd forum kan modden. Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee
Je overdrijft ook graag hoor
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik chargeer om mijn punt te maken ja. Maar mijn bescheiden mening is dat @:paul geen VBL gerelateerd forum kan modden. Waarvan akte.
Mensen die dit zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
@:lange_lans heeft echt een ban?
Dat was hem voor mij, tot ziens.
niet gekliktquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef Paul het volgende:
Je mag hier een felicitatie achter laten fans
ONZ / Mortaxx vraagt Fugue ten huwelijk
Hij is dan ook al een paar pagina’s op oorlogspadquote:
Ah topquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef Paul het volgende:
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef Paul het volgende:
Iedereen zou razend moeten zijn, we verliezen vanavond niet alleen @Lange_Lans maar ook @Littlerabbitquote:
Ja jammer van Lans.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen zou razend moeten zijn, we verliezen vanavond niet alleen @:Lange_lans maar ook @:Littlerabbit
Een zwarte dag.
MEN lijkt mij moeilijker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
VBL lijkt mij echt het moeilijkste om te modereren van heel FOK hee
We vragen even een expert. @skysherrif is het lastig?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
@Haagsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
MEN lijkt mij moeilijker.
Eens. Leuke user. Jammer dat hij niet meer post.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kapiteintje was wel één van de betere users in het Feyenoord-topic, jammer van zijn plotselinge vertrek omdat ie niet tegen een grapje kon.
@:fetx en ik missen hem.
Jullie taggen mij hee, dus dan kom ik hier pratenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
@:Paul krijgt weer te weinig aandacht
Niemand tagt scrupuleus maar die gast blijft hier maar komenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie taggen mij hee, dus dan kom ik hier praten
Ja precies!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand tagt scrupuleus maar die gast blijft hier maar komen
Hou je bek over scrup, is gewoon normale user vieze pisnicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand tagt scrupuleus maar die gast blijft hier maar komen
Ome Huug gaat vol op de Utrecht hype en denkt dat ze in de top 3 komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie taggen mij hee, dus dan kom ik hier praten
Ja hij is wel aardig, maar ik vind het gewoon leuk om hem te pesten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou je bek over scrup, is gewoon normale user vieze pisnicht.
Nounou normaalquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou je bek over scrup, is gewoon normale user vieze pisnicht.
jaaaaaaaaaaa Hugo Borst zegt FC Utrecht nr 3 einde vh seizoenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ome Huug gaat vol op de Utrecht hype en denkt dat ze in de top 3 komen.
wtfquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij is wel aardig, maar ik vind het gewoon leuk om hem te pesten.
Beetje zoals scrummie dus
Velen zijn Huug voorgegaanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ome Huug gaat vol op de Utrecht hype en denkt dat ze in de top 3 komen.
Alleen scrup laat zich niet kisten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En @Orientequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mietje.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:58 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn wel pittig hier tegen een admin zeg, dat durf ik niet eens achter de schermen hee
Deze van @Karina tijdens vi kende ik nog niet.quote:
Ja, een pak kano's en een fles cola.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er weer. Heb ik iets gemist?
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Nee. Die goedgelovige wannabe Zuidas consultant is er nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben tegen pesten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uurtje op FOK! gezeten bedoel je.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
uurtje gesport
@:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uurtje op FOK! gezeten bedoel je.
Oke sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben tegen pesten.
Graag hiermee stoppen.
Lukt @skysherrif primaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
De ban van @Lange_Lans en daarmee de exit van @Littlerabbit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik vind jou vandaag erg vervelendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uurtje op FOK! gezeten bedoel je.
@Littlerabbit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De ban van @:Lange_lans en daarmee de exit van @:Littlerabbit.
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind jou vandaag erg vervelend
Ah, @GGMM naait weer iemand? Goh!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Walgelijk dat @Lange_Lans een ban heeft gekregen. Een voorbeelduser.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar onterecht! Ik was woest maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Walgelijk dat @:lange_lans een ban heeft gekregen. Een voorbeelduser.
Gohquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar onterecht! Ik was woest maar het mocht niet baten.
Ik was vorig weekend in Weert. Misschien heb ik hem wel gezien of gesproken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben akelig in de buurt van @:lange_lans deze week
Komt nu wel erg dichtbij
Klinkt als een prima avond, maar sinds jij niet meer zuipt ben je saai geworden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik was mij zoals ik toen wel vaker deed gewoon hersendood aan het drinken samen met Jimbo waarna hij aanschoof en de rest van de avond vertelde hoeveel trios hij had en hoe lekker zijn ex-vriendinnen waren (met foto's) terwijl zijn huidige vriendin erbij stond.
Top tijd.
Beetje fietsen hee, maar wil na zomer weer naar sportschoolquote:
Dit siert je. Erg vervelend dat een forum admin hier meepost. We liggen onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar onterecht! Ik was woest maar het mocht niet baten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit siert je. Erg vervelend dat een forum admin hier meepost. We liggen onder een vergrootglas.
Eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit siert je. Erg vervelend dat een forum admin hier meepost. We liggen onder een vergrootglas.
Hij is er duidelijk iets teveel in gaan geloven. De Bas Nijhuis onder de forum admins.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn tegen racisme en/of discriminatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:09 schreef Jimbo het volgende:
Dacht even mee te lezen, maar de tering er is echt in 8 jaar niets veranderd hier
Alleen heeft GGMM nu een kleurtje en kan ie daad bij woord voegen als Gestapo hier.
Deze nik vind alles goed. Doe je dingquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn tegen racisme en/of discriminatie.
Wist je dat Jimbo de initiator was van de Pride header hier op FOK!?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
@onlogisch en @GGMM zijn ook tegen racisme.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deze nik vind alles goed. Doe je ding
En homofobie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je al lid van die homoclub van Feyenoord?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist je dat Jimbo de initiator was van de Pride header hier op FOK!?
Nee lijkt me niets voor mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al lid van die homoclub van Feyenoord?
Haha.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet meer voor Feyenoord?
Ohja, onlo heeft ook een kleurtje, nog zo'n achterlijke mongool die mensen bans en notes aannaaitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch en @:ggmm zijn ook tegen racisme.
Sowieso, alleen de whitepride banner mocht nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist je dat Jimbo de initiator was van de Pride header hier op FOK!?
Of je begrijpt de hint niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezien er op geen andere mogelijk manier contact met die man te krijgen is
ripquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso, alleen de whitepride banner mocht niet
quote:
Je keek ze aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
Net mjjn eieren eens goed laten schrikken!
Ik zit in Peer (Belgie)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was vorig weekend in Weert. Misschien heb ik hem wel gezien of gesproken.
Waar moet je heen?
mjjnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
Net mjjn eieren eens goed laten schrikken!
verbaast mij niets, in belgie heb je tenslotte goed geïsoleerde kelders.quote:
België, dat zegt hij net.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU opzoeken waar dat ligt.
België is een buurland van Nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de supermarkt, bij het fruitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie hier opvallend veel kinderen rondlopen (los)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verbaast mij niets, in belgie heb je tenslotte goed geïsoleerde kelders.
Ik zit op centerparksquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, leuk.
Peer opgezocht. Wat moet je daar nou weer? @:caland
Overigens geeft Google Maps aan dat ik 58 minuten erover doe om naar Peer te rijden. Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |