Die Aursnes schijnt ook niet de snelste te zijn. Denk dat het meer op de handelingssnelheid zit dan. Gun hem een mooie club waar ie veel aan spelen toekomt, leuk jochquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.
@GurneyIsBestOke @Lastpost @Oldground @ThePlaneteer (en alle andere creatievelingen die ik ben vergeten)quote:
Het wordt tijd dat jij eens een spoedcursus photoshop ga volgen maat, dan hebben we dit gezeik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke @:Lastpost @:Oldground @:ThePlaneteer (en alle andere creatievelingen die ik ben vergeten)
wie gaat 'm maken?
Kan ik al eigenlijk. De hele Adobe Creative Suite kent geen geheimen voor mij. Ik ben alleen niet zo creatief.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij eens een spoedcursus photoshop ga volgen maat, dan hebben we dit gezeik ook niet.
Haha tis hier komkommertijd dus heb wel ff tijd ervoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke @:Lastpost @:Oldground @:ThePlaneteer (en alle andere creatievelingen die ik ben vergeten)
wie gaat 'm maken?
Zou mij niet zoveel uitmaken eigenlijk. Zolang die kerel met die lange neus & Advocaat maar uit de OP verdwijnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha tis hier komkommertijd dus heb wel ff tijd ervoor.
Wie in OP? SlotGod, Senesi, Alireza en bijlow ofzo?
Volgens mij had @:Gurneyisbestoke nog een dibs op de OP van vorig jaar... Maar ik kan iig al zo'n plaatje shoppen, de rest kan beter met Indesign.
Klinkt prima hoor, die koppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij had @:Gurneyisbestoke nog een dibs op de OP van vorig jaar... Maar ik kan iig al zo'n plaatje shoppen, de rest kan beter met Indesign.
Ik heb besloten dat we eigenlijk wel verplicht zijn deze erbij te zettenquote:
Klopt ja. Maar ja, als hij het echt heel goed doet daar verlengen we alsnog gewoon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is volgend jaar transfervrij, toch? Die zien we in dat geval niet meer terug.
Prima selectie hoor. Fris. Hiermee moet je inderdaad tegen plek 3 aan kunnen eindigen. Maar vooral doorbouwen naar volgende jaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
Goed nieuws van Aursnes.
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Hendriks
Senesi
Burger
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Hartjes
Milambo
Toornstra
Aursnes
Kokcu
Til
Antonucci
Sinisterra
Linssen
Bozenik
Jahanbakhsh
Balde
Aankoop
Conteh is altijd geblesseerd dus die laat ik er even buiten![]()
Verkopen: Fer, Diemers, Haps, Teixeira. Bannis verhuren.
Dan heb je een selectie waar je plek 3 wel mee moet kunnen pakken. Al is het wel wat smal.
Ben wel benieuwd wat er met De Geert gaat gebeuren nu. Gaat ie volgend jaar transfervrij de deur uitlopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
Goed nieuws van Aursnes.
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Hendriks
Senesi
Burger
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Hartjes
Milambo
Toornstra
Aursnes
Kokcu
Til
Antonucci
Sinisterra
Linssen
Bozenik
Jahanbakhsh
Balde
Aankoop
Dan heb je een selectie waar je plek 3 wel mee moet kunnen pakken. Al is het wel wat smal.
Dat denk ik wel. Zullen niet veel clubs zijn die een geblesseerde speler, die bijna uit zijn contract loopt willen kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met De Geert gaat gebeuren nu. Gaat ie volgend jaar transfervrij de deur uitlopen?
Voor m'n gevoel zijn ze er al een jaar mee bezig. Denk dat je Feyenoord weinig kwalijk kan nemen. Wel vervelend dat ie dan ook nog precies tijdens de transferperiode geblesseerd is en dan de contractonderhandelingen saboteert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Zullen niet veel clubs zijn die een geblesseerde speler, die bijna uit zijn contract loopt willen kopen.
Jammer, maar weer een leermoment, contracten eerder verlengen.
Ehh, ook daar zijn twee partijen voor nodig....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Zullen niet veel clubs zijn die een geblesseerde speler, die bijna uit zijn contract loopt willen kopen.
Jammer, maar weer een leermoment, contracten eerder verlengen.
Misschien heb je gelijk en een beetje pech van Feyenoord's kant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zijn ze er al een jaar mee bezig. Denk dat je Feyenoord weinig kwalijk kan nemen. Wel vervelend dat ie dan ook nog precies tijdens de transferperiode geblesseerd is en dan de contractonderhandelingen saboteert.
Zonde dat die transfervrij die kant op gaat zeg.quote:
Dit moet inderdaad voldoende zijn voor plek 3. Onze concurrenten hebben natuurlijk ook allemaal een smalle selectie. Het liefst nog een spits erbij, maar alleen als het een echte versterking is anders zou ik lekker met Linssen beginnen en backups met Bozenik en Bannis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
Goed nieuws van Aursnes.
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Hendriks
Senesi
Burger
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Hartjes
Milambo
Toornstra
Aursnes
Kokcu
Til
Antonucci
Sinisterra
Linssen
Bozenik
Jahanbakhsh
Balde
Aankoop
Fred.quote:
Ik kreeg van @kapiteintje vanmorgen een linkje doorgestuurd over hoe je z'n naam uitspreekt. Klinkt niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vond ik ook van Geertruida trouwens. Vreemde naam. Al kun je die nog prima uitspreken
Ausjnιs dus. Maar ik hou het wel bij Freddy.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vond ik ook van Geertruida trouwens. Vreemde naam. Al kun je die nog prima uitspreken
Een like voor de eerste positieve post betreffende Feyenoord van je in 3 jaar tijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat spelers als Aursnes en Trauner naar Feyenoord willen komen vind ik een goede ontwikkeling. Sterkhouders van clubs die zich hebben bewezen in de Europa League. Kennelijk betaalt Feyenoord nog steeds aantrekkelijke salarissen.
Dank u. Hopelijk was Luzern-uit de ommekeer, plaatsing voor de groepsfase CL zou geen probleem moeten zijn. Ik had Luzern bij nader inzien iets te hoog ingeschat. Spits moet er nog steeds bij vind ik, maar daar ben ik niet de enige in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een like voor de eerste positieve post betreffende Feyenoord van je in 3 jaar tijd.
Had al gezegd dat jij aan de slag magquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
We zullen nog genoeg zaadwedstrijden spelen hoor, maar hopelijk vermindert dat aantal aanzienlijk en stiekem ga ik daar ook wel vanuit. Daarbij loopt het nog steeds niet over van kwaliteit, maar ben ik er wel van overtuigd dat we een elftal hebben wat veel beter op elkaar aansluit dan afgelopen jaren (mits Trauner dit voortzet en Aursnes bevalt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dank u. Hopelijk was Luzern-uit de ommekeer, plaatsing voor de groepsfase CL zou geen probleem moeten zijn. Ik had Luzern bij nader inzien iets te hoog ingeschat. Spits moet er nog steeds bij vind ik, maar daar ben ik niet de enige in.
Nou was het afgelopen zondag al niet Til, maar dat betreft moet de rest ook gewoon in vorm komen voorin en wat goaltjes gaan maken. Zo'n Sinisterra lijkt er echt een beetje tegenaan te hikken, en Jahankbakhsh natuurlijk ook. Maar oke, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
We zullen nog genoeg zaadwedstrijden spelen hoor, maar hopelijk vermindert dat aantal aanzienlijk en stiekem ga ik daar ook wel vanuit. Daarbij loopt het nog steeds niet over van kwaliteit, maar ben ik er wel van overtuigd dat we een elftal hebben wat veel beter op elkaar aansluit dan afgelopen jaren (mits Trauner dit voortzet en Aursnes bevalt).
Los daarvan moet Luzern wel binnen zijn en mag de volgende ronde eigenlijk ook geen probleem zijn. Dat zijn allebei mindere tegenstanders.
Dan ligt het in ieder geval aan de spelopvatting van de tegenstander en niet die van Feyenoord. Win je geen punten mee natuurlijk, maar wel publiek. Ik ga er stiekem een beetje vanuit dat we op een afstandje derde worden (van zowel plek 2 als 4) dus in ieder geval fijn als we spel proberen te makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef fetX het volgende:
We zullen nog genoeg zaadwedstrijden spelen hoor, maar hopelijk vermindert dat aantal aanzienlijk en stiekem ga ik daar ook wel vanuit.
Blijft afhankelijk van wat AZ gaat doen met al die knaken. Van wat er nu staat verwacht ik niet bijster veel van ze.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ligt het in ieder geval aan de spelopvatting van de tegenstander en niet die van Feyenoord. Win je geen punten mee natuurlijk, maar wel publiek. Ik ga er stiekem een beetje vanuit dat we op een afstandje derde worden (van zowel plek 2 als 4) dus in ieder geval fijn als we spel proberen te maken
In jeugdopleiding investeren. Die hoeven niet elk jaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft afhankelijk van wat AZ gaat doen met al die knaken. Van wat er nu staat verwacht ik niet bijster veel van ze.
AZ gaat weer even pas op de plaats maken en komen vanzelf weer terug want het beleid is daar goed. Ze hebben alleen niet de middelen om ieder jaar er vanaf het begin te staan, spelers als Jahanbakhsh of Trauner kunnen ze niet zomaar halen. Ik denk dat Feyenoord daar vrij probleemloos boven moet eindigen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft afhankelijk van wat AZ gaat doen met al die knaken. Van wat er nu staat verwacht ik niet bijster veel van ze.
Die rode kaart was onterecht, hij was onschuldigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Weer gewonnen (met een man minder) en door
De reacties die het oproept is denk ik exact de reden waarom zoiets blijkbaar en helaas nodig is. Leuk feitje: (oud)fok!lid @Tomasso is de (hoofd)oprichter van dat clubjequote:
Goede zaak. Gezonde hekel aan de Rangers gekregen na mijn tripje daarheen vorig jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Weer gewonnen (met een man minder) en door
Aushnes. Niet heel moeilijk toch? Wordt waarschijnlijk Ouwers-nes op tv.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kreeg van @:kapiteintje vanmorgen een linkje doorgestuurd over hoe je z'n naam uitspreekt. Klinkt niet.
Het probleem is dat ie bij balverlies soms uit positie staat en dan te traag is om te compenseren, hij heeft vaak professionele overtredingen nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt prima kerel die Toornstra hoor, mag van mij gewoon basis blijven. Die jaagt wel lekker door met dat loopvermogen van hem.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Trouwens heeft iemand dat fotootje van dat Fok spandoekie nog? Wel leuk voor in de OP (subtiel)
Dit nieuws zal hard aankomen bij New York Pizza.quote:Mogelijk 'vergisbom’ bij Rotterdamse woning in aanloop naar Klassieker, Amsterdammer (21) zwijgt
De vuurwerkbommen die eerder dit jaar bij Rotterdamse Feyenoordcafιs en woningen afgingen, hadden waarschijnlijk te maken met de naderende Klassieker. De explosie bij een huis aan de Ranonkelstraat was mogelijk een vergissing.
Dat maakte het Openbaar Ministerie woensdagochtend bekend tijdens een voorbereidende zitting. Zij houdt Amsterdammer Imad el A. (21), die tegenover de rechter stond, medeverantwoordelijk voor explosies bij twee bekende Feyenoordcafιs - 't Haantje en The Hide Away - en een woning aan de Ranonkelstraat. Deze vonden op 5 en 7 mei plaats.
Ten tijde van deze explosies was telkens een witte auto met strepen in de buurt. De wagen bleek op 4 mei gehuurd te zijn door de verdachte, die hem op 7 mei ook weer inleverde. De telefoon van de Amsterdammer legde die dagen dezelfde route af.
El A. werd daags na de explosies aangehouden. Sindsdien zwijgt hij over de verdenkingen. Dat was ook ter zitting het geval.
Glasscherf in de rug
De drie bommen waren onderdeel van een serie explosies die begin mei plaatsvond. Binnen drie dagen tijd gingen vijf vuurwerkbommen af. Twee keer was een Feyenoordcafι het doelwit, driemaal een woning.
Justitie vermoedt dat de explosies te maken hadden met de Klassieker van 9 mei. De aanklager omschreef de getroffen cafιs woensdag als ‘bekende locaties waar regelmatig Feyenoordfans samenkomen’.
Officier van justitie
De explosie bij de woning aan de Ranonkelstraat lijkt een fout. ,,Mogelijk was men in de veronderstelling dat daar eveneens iemand woont die aanhanger is van Feyenoord”, zei de aanklager. De bewoner van dit huis raakte gewond door de explosie: hij kreeg een glasscherf in zijn rug. ,,Dat zorgde voor een behoorlijke wond.”
De overige bommen - deze gingen aan de Forelstraat en Blιcourstraat af - heeft justitie nog in onderzoek. Zij kan de incidenten op dit moment niet aan de verdachten linken, laat een woordvoerder desgevraagd weten.
‘Wil werken in pizzeria’
De advocaat van El A. vroeg de rechter woensdag om zijn cliλnt vrij te laten. De verdachte verklaarde dat zijn moeder ernstig ziek is en hij voor haar moet zorgen. Ook zei hij aan de slag te willen bij een pizzeria. Het verzoek werd afgewezen.
De twintiger werd daags na de explosies aangehouden. In juni volgde een tweede arrestatie. Het ging toen om een 19-jarige Amsterdammer. Hij verschijnt op 6 oktober, samen met zijn stadsgenoot, voor de rechter.
De aanslagen zorgden afgelopen mei voor angst bij eigenaren van andere Feyenoordkroegen op Zuid. Ondernemers vreesden dat hun zaak de volgende zou zijn.
Nou geen basis hoeft van mij hoor. Maar hij zal wel zijn minuten blijven maken, het is een perfecte speler voor de bank, eerste reserve voor alle posities op het middenveld.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt prima kerel die Toornstra hoor, mag van mij gewoon basis blijven. Die jaagt wel lekker door met dat loopvermogen van hem.
Hopelijk lukt dat nog gewoon dus.quote:Feyenoord zette die gesprekken on hold, maar ingewijden geloven dat er nog wel een opening is en dat Geertruida zelf ook open staat voor een langer verblijf.
En daarmee is de kous af? Tjonge wat zijn we streng in Nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord geeft 15 fans stadionverbod na bedreigen bestuursleden
https://www.telegraaf.nl/(...)reigen-bestuursleden
Weekje schoffelen erbij?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:15 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
En daarmee is de kous af? Tjonge wat zijn we streng in Nederland.
Alleen als het toevallig schikt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weekje schoffelen erbij?
Jammer. Dan maar rustig brengen, is misschien ook wel beter. Hij hoeft er, in tegenstelling tot Trauner en Jahanbakz, ook niet meteen te staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Freddy gehele voorrondes UCL niet inzetbaar, dus pas na de play offs. Zondag uiteraard wel.
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Freddy gehele voorrondes UCL niet inzetbaar, dus pas na de play offs. Zondag uiteraard wel.
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Dat was 10 jaar geleden wellicht een probleem, nu toch niet meer. Of je moet zo’n paupertelefoon hebben zoals @onlogischquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Heel gaaf!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Walgelijk deze fatshamingquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Khalid veel oefeningen voordoet tijdens de training.
Moest wel glimlachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk deze fatshaming
@:thebradgetv
Dat zie je een keeperstrainer sowieso niet zoveel doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Khalid veel oefeningen voordoet tijdens de training.
Yep!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Daarom, komt wel goed. (dus komt het niet goed)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.
Beide zaken bevestigde Slot woensdagmiddag op de persconferentie. De middenvelder is niet speelgerechtigd voor de return tegen FC Luzern, maar ook niet voor een eventuele volgende (en laatste) voorronde. Dit omdat hij met zijn oude ploeg Molde ook al wedstrijden in de voorrondes van het Europese toernooi speelde. Pas in de groepsfase - als Feyenoord die haalt - is Aursnes weer inzetbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Ziet er uitstekend uit maat. Houden zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt gozertquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe OP staat erin!
@:ThePlaneteer heb er een JPG van gemaakt en via Tinypng.com (wat ook voor JPG's werkt) kwam ik uit op rond 600kb, al een stuk kleiner.
Lekker man!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Puik werk makker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:33 schreef Qarrad het volgende:
Ben trouwens wel heel blij dat er nog zoveel groei in Malacia bleek te zitten. Was in het begin niet overtuigd dat hij de voorkeur boven Haps verdiende maar het betaalt zich nu uit.
Als hij dit doortrekt wordt dit een mooi seizoen (en eindelijk weer eens een goede verkoop in plaats van een uit wanhoop ontbonden contract).
Gaat echt niet naar 020 trouwens, geloof ik niks van.
Inderdaad, viel mij ook wel op.quote:
10 miljoen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook wel op.
Hoe dan ook kunnen we natuurlijk de absolute hoofdprijs voor hem vragen en dat gaat Ajax vast niet betalen.
Nounou beginnen de dreigementen nu alquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je alleen zijn onderlichaam wilt hebben is dat wel voldoende denk ik.
Ik vermoed dat dit te cryptisch voor hem is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou beginnen de dreigementen nu al
Lijkt mij ook niet wel zo verstandig om geen nee te zeggen.quote:
EINDBAASquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Draait om de hete brij heen.quote:
Feyenoord vroeg toch 11 miljoen aan Club Brugge voor Malacia?quote:
Aan Ajax gewoon 15 vragenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord vroeg toch 11 miljoen aan Club Brugge voor Malacia?
Ajax heeft ook helemaal geen interesse. Die hebben alleen serieuze belangstelling als ze een speler voor een jodenfooi kunnen overnemen van een eredivisie club. Dat is bij Malacia niet het geval.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Draait om de hete brij heen.
Het is een Rotterdamse jongen, moet je het dan willen om daar na toe te gaan.
Als hij het goed blijft doen komen er vanzelf wel buitenlandse clubs.
25 ja, helemaal als ze die uiterst matige tbs’er nog kunnen verpatsen.quote:
Nu ook def. Succes daaro!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gaat vast wel naar RKC.
VBL / Het Feijenoordtopic #2540: Op naar Luzern en Willem IIquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
25 ja, helemaal als ze die uiterst matige tbs’er nog kunnen verpatsen.
Dat is trouwens wel leuk, wie hebben er nog een SC?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
misschien is een keer weer een overzicht met alle users+vakken leuk,
@fetXquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel leuk, wie hebben er nog een SC?
Kan ik ook dat fok doekie er in gooien want dat lukte ff niet.
Vak J @ThePlaneteerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fetX
@:Caland
@:Donraja
@:Gurneyisbestoke
@:ace_eleven
@:aTypisch
@:H.FR
@:Tomatenboer
@:Bombvis
@:exile79
@:quasimoto
@:timmmmm
Even bevestigen aub
W2 😊quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel leuk, wie hebben er nog een SC?
Kan ik ook dat fok doekie er in gooien want dat lukte ff niet.
Ha daar zat ik vorig jaar! Die anderhalve wedstrijd die het duurde 😂quote:
Ik heb er enkel tegen Twente gezeten ook. Verder ben ik een beetje rond het stadion gegaan wat voor de verandering erg leuk was. Toch vijf verschillende vakken gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:56 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ha daar zat ik vorig jaar! Die anderhalve wedstrijd die het duurde 😂
Met Vak M als favoriet natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er enkel tegen Twente gezeten ook. Verder ben ik een beetje rond het stadion gegaan wat voor de verandering erg leuk was. Toch vijf verschillende vakken gezien.
Sorry makker, Vak R tegen Sparta vond ik het prettigst. Alhoewel ik daar nooit een heel seizoen zou willen zittenquote:
ah vv ook 3 jaar gezeten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:18 schreef fetX het volgende:
GurneyIsBestOke J
leeroy W2
onlogisch N
fetX VV
W2 Godenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja wel ff in hetzelfde lijssie bijwerken
GurneyIsBestOke J
leeroy W2
onlogisch N
Vak Nquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even bevestigen aub
Nope. Als ιιn van de weinige, zoniet het enige stadion in Nederland, wordt er evenementenzooi geschonken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:37 schreef viagraap het volgende:
Noob-vraag: wordt er normaal bier geschonken in de Kuip?
heeft wel effectquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Als ιιn van de weinige, zoniet het enige stadion in Nederland, wordt er evenementenzooi geschonken.
In het maasgebouw schenken ze wel echt bier.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Als ιιn van de weinige, zoniet het enige stadion in Nederland, wordt er evenementenzooi geschonken.
als een sinaasappelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mark Diemers is helemaal uitgeperst door Dick Advocaat.
Ligt er tot de winterstop uit volgens FTMquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Diemers meer een natte vaatdoek
durf toch te zeggen dat Dickie het maximale uit de kwaliteiten van Diemers heeft gehaaldquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Diemers meer een natte vaatdoek
Hij zal in elk geval niet gaan spelen dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ligt er tot de winterstop uit volgens FTM
Eind september.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ligt er tot de winterstop uit volgens FTM
VV nog steeds jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even bevestigen aub
Present, weer W2quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even bevestigen aub
Irritant ditquote:
Maar wel met het verzoek om de papieren mee te nemen voor een betere doorstroming..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord is ook eindelijk in de 21e eeuw beland
Ik heb er geen meerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even bevestigen aub
Altijd hetzelfde met dit soort postsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Veel Turken op Twitter.
Ja, ik zag een Turk al zeggen; zet Messi tegen over een waardeloze Turk en de Turk zal alsnog winnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dit soort posts
Jens gaat hopelijk banken voor die Noor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog wel benieuwd wie Slot nu aanvoerder gaat maken.
Gok toch op Jens met daarachter Bijlow.
Al besproken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:46 schreef Duveldrinker het volgende:
https://twitter.com/FeyenoordTM/status/1425804029079298055
Lekker dan
Geen Fer meerquote:
Yup.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar heeft Gerard Parkinson?
Dacht ik al, mijn ouwe heeft dat ook en herkende het bij hem ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup.
https://www.parkinsonopma(...)Gerard-Meijer_1.aspx
Die mag deze wedstrijd nog niet meedoen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jens gaat hopelijk banken voor die Noor.
Misschien Senesi?
Pas in de eventuele groepsfase.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:37 schreef viagraap het volgende:
[..]
Die mag deze wedstrijd nog niet meedoen.
Er wordt lekker gevoetbald inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb voor het eerst sinds Koeman echt het idee dat het leuk is om naar Feyenoord te kijken.
Misschien wel gewoon Trauner of Til?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog wel benieuwd wie Slot nu aanvoerder gaat maken.
Gok toch op Jens met daarachter Bijlow.
Til levert wel gezellige interviews op na afloop.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel gewoon Trauner of Til?
Minstens ja, wat een kansen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had al 3-0 moeten zijn.
Meestal zijn dat vervelende blessures ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is geen goed nieuws.
Kan best met een liesblessure.quote:
Hoop het nietquote:
Waarvan aktequote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie hebben een goeie transferzomer he of lijkt het zo? Makkelijk 3e, u leest het hier.
Vind het publiek er ook lekker inzitten ondanks de vakantieperiode. Complimenten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je merkt wel echt dat dit voetbal ook goed is voor de sfeer in het stadion.
DAN.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Jahanbakhsh spreekt beter Nederlands als bergrat.
Nee dit kan niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Hanegem.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wie heeft in godsnaam die Bozenik gescout ?
Vincent Bijlowquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wie heeft in godsnaam die Bozenik gescout ?
En dan nog de walgelijke Jan Jood die Toornstra dwingt om zijn shirt weg te geven aan zo'n bedelaar.quote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moest vanavond denken aan Heerenveen uit, toen we Joey Veerman alle ruimte van de wereld gaven en ze ons compleet scheel tikten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
Wat een goede pot zeg weer vandaag, wat is dit ineens![]()
Elfsborg, die schat ik niet veel hoger in dan dit Luzern eigenlijk. Al was dat Luzern wel overdreven slecht. Goede genade zeg.
Ja, dat Luzern maakte het ons wel ιrg makkelijk. Tweemaal zelfs.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest vanavond denken aan Heerenveen uit, toen we Joey Veerman alle ruimte van de wereld gaven en ze ons compleet scheel tikten.
Klopt, daarentegen begonnen we ook wel erg sterk met het vroege drukzetten dus je dwingt het ook wel deels af natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat Luzern maakte het ons wel ιrg makkelijk. Tweemaal zelfs.
Groot contrast met vorig jaar toen die Oostenrijkers alle tijd en ruimte kregen. Je loopt vast wel tegen een paar flinke zeperds aan met deze speelstijl, maar het is veel leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, daarentegen begonnen we ook wel erg sterk met het vroege drukzetten dus je dwingt het ook wel deels af natuurlijk.
Jawel, maar de laatste vijf seizoenen niet meer en daarom zie je ze niet in het lijstje volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:51 schreef CR7 het volgende:
Kan dat hele Elfsborg niet vinden op de Coλfficiλntenlijst voor clubs. Hebben die nog nooit in Europa gespeeld?
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Heeft iemand een beter beeld bij Elfsborg?
Aldus Slot.quote:,,Ik ken Ali al wat langer. Spelers zeggen na afloop altijd dat het wel meevalt, maar over drie dagen speler we alweer. Laten we het morgen even beoordelen. Je laat je niet zomaar wisselen, zeker niet in een wedstrijd zoals deze waarin het hartstikke leuk is om te voetballen."
Ja had ik ook gezien inderdaad. Op basis daarvan zou je zeggen dat dit geen probleem mag worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
Maar een blik op transfermarkt.nl zegt ons; complete selectie is +- 3 miljoen minder waard dan Luzern's selectie. Zijn 14 wedstrijden onderweg in de competitie, staan 4e, spelen of in 4-3-3 (met punt naar achter) of 4-5-1 al begonnen ze het seizoen met 4-2-3-1. Laatste 5 wedstrijden verloren ze er 2, van de nummers 2 en 3. Daarnaast 2 keer winst, 1 keer gelijk.
Die zullen vanavond ook wel gekeken hebben dus ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja had ik ook gezien inderdaad. Op basis daarvan zou je zeggen dat dit geen probleem mag worden.
Thuis alvast afmaken dan.
Die konden helemaal niet kijken want zij speelden ook om 20.00.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zullen vanavond ook wel gekeken hebben dus ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Die zullen vast ook wel een assistentje hebben die vanavond gewoon naar de Kuip is geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die konden helemaal niet kijken want zij speelden ook om 20.00.
@GwaiLowquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Jeppe Okkelsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weet alleen dat ze een astronaut in de spits hebben.
was wel leuk om naar te kijken al werd er wel met energie gesmeten, ook mooi dat Slot die jonkies liet invallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer 3-0, erg tevreden. Donderdag ben ik weer lekker in de Kuip
Ik ben benieuwd hoe lang Feyenoord dat vol kan houden, iedere week 2 keer zo met de krachten smijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel leuk om naar te kijken al werd er wel met energie gesmeten, ook mooi dat Slot die jonkies liet invallen
best wel veel onnodig balverlies, wat meer rust aan de bal in die laatste fase zou al een stuk schelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang Feyenoord dat vol kan houden, iedere week 2 keer zo met de krachten smijten.
Als ze fysiek zo fit zijn dat ze dit tot het einde van het seizoen kunnen opbrengen dan wordt het een leuk seizoen om naar te kijken.
Eens. Mijn idool strooide gisteren met een paar mooie passjes. Erg tof voor Milambo en Hartjes. Ik hoop echt dat zij vaker minuten zullen maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef fetX het volgende:
Kokcu was gisteren trouwens ook weer prima. Dat is nu al 3 wedstrijden op rij. Zelden vertoond.
Zou Arsenal niet wat voor hem zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Mijn idool strooide gisteren met een paar mooie passjes. Erg tof voor Milambo en Hartjes. Ik hoop echt dat zij vaker minuten zullen maken.
Klopt. Op sommige momenten heel erg slordig, maar het is al zoveel beter dan twee weken terug. En er zit eindelijk, na jaren, weer eens een idee achter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
best wel veel onnodig balverlies, wat meer rust aan de bal in die laatste fase zou al een stuk schelen
Blijkt het toch een goede speler te zijn in een aanvallende speelstijl.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef fetX het volgende:
Kokcu was gisteren trouwens ook weer prima. Dat is nu al 3 wedstrijden op rij. Zelden vertoond.
https://www.uefa.com/uefa(...)sults/#/rd/2001497/1quote:
Alleen speelt ie zelf juist minder aanvallend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkt het toch een goede speler te zijn in een aanvallende speelstijl.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Erg tof voor Milambo en Hartjes. Ik hoop echt dat zij vaker minuten zullen maken.
Is er al meer bekend over zijn blessure? #dtvquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:04 schreef Maastoren het volgende:
Erg jammer dat Jahanbaksh uitviel.
Dat hij talent heeft was al heel lang duidelijk, maar hij liet het zelden zien. Ben wel wat sceptischer geworden tov hem dus laten we hopen dat hij het doorzet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkt het toch een goede speler te zijn in een aanvallende speelstijl.
RELLEN OP JE EIGEN VAKquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Was nog een aardig knokpartijtje op vak W
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Was nog een aardig knokpartijtje op vak W
Ja hoor. Elfsborg heeft best een aardig team voor de Allsvenskan (Zweedse Eredivisie). Vorig seizoen werden ze redelijk verrassend tweede. Ze zitten daar al middenin het seizoen nu, en ondanks dat het begin vd seizoen stroef verliep, zijn ze de laatste maand eindelijk wel in vorm. Maar goed, je speelt daar wel bijna wekelijks tegen de lamme en de blinde dus dat zegt heel weinig. Ze zijn misschien op dit moment wel iets taaier dan het team van Luzern, maar het niveau tussen die twee clubs is redelijk vergelijkbaar. Al is Luzern op dit moment wel echt slecht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Til had ik zo snel niet verwachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Bijlow, Malacia en Til in voorselectie.
Nee ik ook niet, vind het ook niet bijzonder terecht ofzo. Maar ja, zoveel andere presterende middenvelders zijn er ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til had ik zo snel niet verwacht
Ook maar 25 spelers, dus vallen er maar een paar af.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gastjes zijn leuk, maar Jan-Joost was walgelijk.
Daar zal Louis net als in zijn vorige termijn Blind wel weer neerzetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wijndal is geblesseerd dus met een beetje geluk mag Malacia al zijn debuut maken
Die was toen wel 7-8 jaar jonger. Weet niet of dat nog gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal Louis net als in zijn vorige termijn Blind wel weer neerzetten.
Ging 2 jaartjes geleden nog prima in mijn ogen. Maar ik hoop vooral dat Wijndal zijn progressie doorzet dan kan hij er mooi staan. (en Malacia mag zich ook ontwikkelen natuurlijk maar die vind ik minder ver, nog geen basis NL iig)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was toen wel 7-8 jaar jonger. Weet niet of dat nog gaat
W.m.b. alleen shirtje weggeven aan mensen die er niet om vragen en dat ook uitspreken.quote:
Ik vind Wijndal eigenlijk niet al te indrukwekkend eigenlijk. Denk dat die twee elkaar weinig ontlopen. En als Haps straks ergens aan spelen toe komt zal hij, zeker in 5-3-2, ook wel in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ging 2 jaartjes geleden nog prima in mijn ogen. Maar ik hoop vooral dat Wijndal zijn progressie doorzet dan kan hij er mooi staan. (en Malacia mag zich ook ontwikkelen natuurlijk maar die vind ik minder ver, nog geen basis NL iig)
Oh ik wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind Wijndal eigenlijk niet al te indrukwekkend eigenlijk. Denk dat die twee elkaar weinig ontlopen. En als Haps straks ergens aan spelen toe komt zal hij, zeker in 5-3-2, ook wel in aanmerking komen.
Ja lekker dan, straks 34.000 bordjes met 'Mark, ik wil geen shirt hoor!'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
W.m.b. alleen shirtje weggeven aan mensen die er niet om vragen en dat ook uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |